A_Bogush 391 Opublikowano 22 marca 2022 Opublikowano 22 marca 2022 QR jest domyślnie włączone, wiec nie da się z niego nie korzystać. Jak nie chcesz żeby działało to za każdym razem zamykaj grę jak skończysz i po problemie. Tak samo w kolejce pobierania jest jeden przycisk odpowiedzialny za wstrzymanie gry. Nie przesadzajmy, że są to jakieś wielkie niedogodności. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. 1 Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Nie szanuje marki po prostu. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 2 godziny temu, SnoD napisał: Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. Dokładnie też mam takie wrażenie i tak chyba jest. Co co samej szybkości to nie robię pomiarów i nie patrzę się na pasek postępu (czy nie faluje), ale dla mnie ściąganie na XSX jest bdb dobre. Fakt, że przeważanie włączam ssanie na noc (lub używam preloadów), ale na loozie mi się po 200-300 giga do rana ściąga. W pełni mi to wystarcza. No ale ja pamiętam czasy jak z Kazzy po 20-40 min jeden kawałek mp3 się ściągało, więc mogę nie być wymierny dla młodych i (nie)dynamicznych. Gierki w QR oczywiście mam. Bardzo lubię ten bajer. Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 2 godziny temu, SnoD napisał: Spowalnia ściąganie gra która jest obecnie zawieszona, a nie gra która jest w QR. To dwie zupełnie różne rzeczy. Gra, która jest WŁĄCZONA spowalnia transfer do 20Mb. Można ją WSTRZYMAĆ z poziomu kolejki pobierania, żeby łączę mogło się rozpędzić. QUICK RESUME nie ma nic wspolnego z pobieraniem. Mam nadzieję, że rozwieje to wątpliwości i wyjaśni niedopowiedzenia. A Rozi to niech zerknie sobie w ustawienia czy pogada z UPC, bo u mnie (i jak widać nie tylko) jak na złość jebany Xbox nie chce ściągać powoli. Spróbuj zmienić DNS w ustawieniach sieciowych konsoli z domyślnych na np. podstawowy/zapasowy 8.8.8.8/8.8.4.4 (googlowski) albo 1.1.1.1/1.0.0.1 (CloudFlare), może pomóc. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 10 godzin temu, 20inchDT napisał: wieczne problemy z xboxem u niektorych uzytkownikow no wiadomka a jak mi PS4 ściągało po kablu kilka mb na s to nagle lamusy dupa cichy, sonka najlebrza Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 mi się wydawało że przez QR słabiej ściągało, jak wyrzuciłem gierki z QR to zaraz fullem leci. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Gra przechodzi w qr jeżeli włączysz drugą grę lub wyłączysz konsolę z odpaloną grą. Pamiętajcie, że wyjscie do dashboarda to nie jest jeszcze quick resume. Gra w qr nie powinna spowalniac neta, bo tak na prawdę nie jest odpalona, a przechowywany jest "save" na dysku. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 no ale jak jest ikonka gry w menu QR to znaczy że jest w QR i zawsze jak muliło ściąganie, stamtąd wyrzuciłem gry to zaraz leciało maxem. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Ja miałem podobne problemy przez zamknięty NAT. Musiałem pogrzebać w routerze by był otwarty i wszystko działa cacy Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 U mnie UPC i leci na max, bez grzebania w ustawieniach, 60GB to tak 20-30min Cytuj
wojtas011 543 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 No ja mam connect boxa, może to tego wina Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Sprawdźcie sobie ten typ NAT w konsoli. Ma być "otwarty" Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Też mam Connect boxa i jest git. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Cytat More Game Support and FSR 2.0 on Xbox Last week, we revealed the first game that is planned to get FSR 2.0 is DEATHLOOP, by our friends over at Arkane Studios and Bethesda. Today, we’re excited to announce that another game that will support FidelityFX Super Resolution 2.0 is Forspoken by Luminous Productions. FSR 2.0 will be available in the game when it comes out in October 2022, along with many other AMD FidelityFX technology effects. Additionally, for developers, we’re happy to announce at GDC today that FidelityFX Super Resolution 2.0 will also be fully supported on Xbox and will be available in the Xbox GDK for registered developers to use in their games. Though for gamers, we do not have a timeline today of when you can expect to see any Xbox games with FSR 2.0. https://community.amd.com/t5/gaming/amd-fidelityfx-super-resolution-2-0-gdc-2022-announcements/ba-p/517541/jump-to/first-unread-message Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Jak to wejdzie na dobre na konsole w należytej jakości i producenci gier mając do dyspozycji tyle dodatkowej wydajności zaczną wprowadzać detale Very High i Ultra to będzie game over dla kart graficznych. Ale tak pewnie nie będzie bo AMD przecież też jest producentem kart i coś czuję, że ten proces będzie bardzo wolno raczkował i implementację dostanie tylko garstka gier. 1 Cytuj
xboxfan 6 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Jak ktoś jeszcze nie widział, to okazja życia: XSX za 1930 zł a XSX za 1125 https://xgp.pl/promocje/tanie-konsole-xbox-series-x-s-microsoft-store/ Cytuj
wojtas011 543 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 Tylko łudzą na łowcach poblokowali możliwość kupowania bo wpisywali doładowania za szybko Cytuj
xboxfan 6 Opublikowano 23 marca 2022 Opublikowano 23 marca 2022 55 minut temu, wojtas011 napisał: Tylko łudzą na łowcach poblokowali możliwość kupowania bo wpisywali doładowania za szybko kupić konsoli nie mogą tylko ci którzy już ją kupili. Jest limit 1 konsola na 1 konto Xbox Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 24 marca 2022 Opublikowano 24 marca 2022 Zwłaszcza dla posiadaczy XSS to może robić Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 24 marca 2022 Opublikowano 24 marca 2022 5 hours ago, Daddy said: Zwłaszcza dla posiadaczy XSS to może robić No może przestanie tak klatki gubić. Ile gier będzie to wspierać? Nie wiadomo. Zapewne Deathloop będzie jedną z nich. Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 24 marca 2022 Opublikowano 24 marca 2022 19 minut temu, Czoperrr napisał: No może przestanie tak klatki gubić. Ile gier będzie to wspierać? Nie wiadomo. Zapewne Deathloop będzie jedną z nich. Może przeczytaj posta Bigby trochę wyżej? 14 godzin temu, Bigby napisał: Last week, we revealed the first game that is planned to get FSR 2.0 is DEATHLOOP 2 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 24 marca 2022 Opublikowano 24 marca 2022 Ale FSR to raczej taki odpowiednik upscallingu, który w obecnych grach i tak już jest w różnej formie. Z rozwiązaniami Nvidia ma to chyba mało wspólnego. Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 24 marca 2022 Opublikowano 24 marca 2022 2 minutes ago, SnoD said: Ale FSR to raczej taki odpowiednik upscallingu, który w obecnych grach i tak już jest w różnej formie. Z rozwiązaniami Nvidia ma to chyba mało wspólnego. A czym właśnie jest DLSS nVidii jeśli nie upscalingiem? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.