Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano

80 groszy piękny kawalerze :nosacz:

Opublikowano

Dzisiaj drugi raz z rzędu zdarzylo mi sie, że gra teoretycznie będąca w quick resume uruchomiła mi się "normalnie". Robie wszystko tak jak do tej pory, w ustawieniach nic nie zmieniałem, więcej gier nie uruchamiałem w międzyczasie. Wjechał jakiś update o którym nie wiem?

Opublikowano

Dzielenie na 5? ZŁOTKA PIĄTKA. Coś jak złote czasy z dzieleniem na ps3 :sonkassie: tylko czekać na: witam, mam kartę i 4 wolne miejsca :kaz:

 

 

Opublikowano
8 minut temu, number_nine napisał:

Dzisiaj drugi raz z rzędu zdarzylo mi sie, że gra teoretycznie będąca w quick resume uruchomiła mi się "normalnie". Robie wszystko tak jak do tej pory, w ustawieniach nic nie zmieniałem, więcej gier nie uruchamiałem w międzyczasie. Wjechał jakiś update o którym nie wiem?

 

Żaden update, ot standardowe działanie tej funkcji - raz trzyma gierkę rok (ostatnio się zdziwiłem, jak mi nagle Marston na ekranie się pojawił, gdy odpaliłem RDR po kilku miesiącach), a raz wyjebie się tego samego dnia.

Super bajer, ale działa w kratkę.

Opublikowano
14 minut temu, Wredny napisał:

 

Żaden update, ot standardowe działanie tej funkcji - raz trzyma gierkę rok (ostatnio się zdziwiłem, jak mi nagle Marston na ekranie się pojawił, gdy odpaliłem RDR po kilku miesiącach), a raz wyjebie się tego samego dnia.

Super bajer, ale działa w kratkę.

Kurła no wcześniej też to zauważyłem, ale wtedy często zmieniałem gry i myślalem, ze zapchałem kolejke. No nic, na szczęście dalej odruchowo często robie savy

Opublikowano

Czy to ściąganie update do Microsoft Purchase Host praktycznie za każdym razem jak włączę konsolę, to jakiś ukryty ficzer?

Opublikowano
13 godzin temu, Figuś napisał:

 

 

Dziwna to sytuacja. MS zapierał się potężnie, że oni doyebią 12 terafanków i będzie zaorane, przy RT nawet do 25!, a przy 4tf XSS wyciągnie 1440p/60. Zaczynam podejrzewać, że coś się spierdoliło na etapie konstrukcji sprzętu i faktycznie Xbox będzie w najlepszym wypadku dorównywał słabszemu na papierze PS5. Trzeba poczekać co wycisną zespoły 1st party, no ale jest niedosyt. 

Opublikowano

To Twoja pierwsza generacja konsol? Plany zawsze wyglądają inaczej na papierze.

 

Ostatecznie wszystko zależy od deweloperów, a tu nie wszyscy są tak samo dobrzy w programowaniu.

 

Natomiast co do RT, to od początku było wiadome, że w tej generacji będzie szczątkowy kastrat. Obecnie nawet 4K nie jest standardem.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
21 minutes ago, Paolo de Vesir said:

 

Dziwna to sytuacja. MS zapierał się potężnie, że oni doyebią 12 terafanków i będzie zaorane, przy RT nawet do 25!, a przy 4tf XSS wyciągnie 1440p/60. Zaczynam podejrzewać, że coś się spierdoliło na etapie konstrukcji sprzętu i faktycznie Xbox będzie w najlepszym wypadku dorównywał słabszemu na papierze PS5. Trzeba poczekać co wycisną zespoły 1st party, no ale jest niedosyt. 

Przecież RT w Minecraft jest strasznie zasobożerny i nawet najpotężniejsze kołputerki nie uruchamiają tego w zawrotnych FPSach.

Opublikowano
12 minut temu, SnoD napisał:

To Twoja pierwsza generacja konsol? Plany zawsze wyglądają inaczej na papierze.

 

Ostatecznie wszystko zależy od deweloperów, a tu nie wszyscy są tak samo dobrzy w programowaniu.

 

Natomiast co do RT, to od początku było wiadome, że w tej generacji będzie szczątkowy kastrat. Obecnie nawet 4K nie jest standardem.

 

No właśnie nie jest to mój pierwszy Xbox i stąd to zdziwienie. Jakby Nintendo odgrażało się, że będzie potwór a nie sprzęt to parsknąłbym śmiechem, ale po MSie można pod tym względem wymagać zwyczajnie więcej niż od innych.

Opublikowano

No przydałoby się aby któraś gra od 1party pokazała ten raytracing. Mam nadzieje, że redfall albo starfield zaoferują śledzenie promieni.

Opublikowano

No tak, w końcu bethesda przyzwyczaiła nas do swoich technicznie dopracowanych gier :reggie:

Opublikowano

Ja bym oczekiwał po Redfallu więcej w kwestii RT niż od Starfielda. Arcane już w Deathloop coś kombinowało z RT i raczej łatwiej będzie zaimplementować w Redfallu niż w open worldzie, tym bardziej że Bethesda nigdy nie była mistrzem optymalizacji.

Opublikowano
32 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

No właśnie nie jest to mój pierwszy Xbox i stąd to zdziwienie. Jakby Nintendo odgrażało się, że będzie potwór a nie sprzęt to parsknąłbym śmiechem, ale po MSie można pod tym względem wymagać zwyczajnie więcej niż od innych.

 

Ale zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego, że skok technologiczny między Xone a XsX jest taki, że deweloperzy na dzień dzisiejszy w ogóle nie dysponują narzędziami, które by to pozwoliły wykorzystać? To samo w przypadku Sony i każdego innego wydawcy. Najbardziej uniwersalny silnik graficzny w branży UE5 nie jest nawet gotowy pomimo tego, że minęły już 2 lata od startu generacji. Deweloperzy długo będą pracować nad narzędziami i pewnie przez to będzie to długa generacja porównywalna z X360/PS3.

 

RT bardziej bym się spodziewał po nowej FM niż Redfall czy Starfield, ten ostatni zbyt długo był w produkcji jeszcze w czasach pastgenów.

 

Chociaż trzeba przyznać, że Tango ze swoją nową grą trochę zaskoczyło z implementacją RT.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
9 minut temu, SnoD napisał:

Ale zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego, że skok technologiczny między Xone a XsX jest taki, że deweloperzy na dzień dzisiejszy w ogóle nie dysponują narzędziami, które by to pozwoliły wykorzystać?

 

<cj.gif>

 

Mimo wszystko Sony jednak lepiej się przygotowało na nową generację. Cóż, X360 też się długo rozkręcał w sumie, więc i XSX w końcu ruszy. Liczę, że MS jednak nie wycofa się z czerwcowej prezentacji i zobaczymy gameplaye które powalą na kolana. 2022 wygląda dla zielonych dość biednie jak na razie.

Opublikowano

Żadnej czerwcowej prezentacji nie zapowiedziano.

Opublikowano
Teraz, SnoD napisał:

Żadnej czerwcowej prezentacji nie zapowiedziano.

 

Robią ją co roku od wielu lat, więc można spokojnie zakładać, że jakaś będzie dopóki nie zostanie potwierdzone, że nie będzie żadnej.

Opublikowano

Ja to tam szczerze mówiąc mam wywalone w ten RT.

Wolałbym, żeby standardem teraz było betonowe 60 klatek, a nie jakieś odbicia, na które popatrzymy chwilę i o nich zapomnimy. 

Przez ten czas jak na rynku jest XSX gram tylko w gry, które mają 60 klatek i tak już do tego przywykłem, że w 30 po prostu grać się nie da. Myślałem, że jak pogram powiedzmy z godzine czy dwie to przywykne, no ale nie i uj. Ostatnio próbowałem się do tego zmusić ogrywając Guardiansów, ale po ponad godzinie gry tak mnie już bolał łeb od tego szarpania, że wymiękłem i przełączyłem w tryb wydajności. 

 

Gdyby w nowych grach mieli zrezygnować z trybów gdzie mamy 60 klatek, to serio chyba przestał bym grać na konsolach. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1