Opublikowano 31 marca 20223 l Dzisiaj drugi raz z rzędu zdarzylo mi sie, że gra teoretycznie będąca w quick resume uruchomiła mi się "normalnie". Robie wszystko tak jak do tej pory, w ustawieniach nic nie zmieniałem, więcej gier nie uruchamiałem w międzyczasie. Wjechał jakiś update o którym nie wiem?
Opublikowano 31 marca 20223 l Dzielenie na 5? ZŁOTKA PIĄTKA. Coś jak złote czasy z dzieleniem na ps3 tylko czekać na: witam, mam kartę i 4 wolne miejsca
Opublikowano 31 marca 20223 l 8 minut temu, number_nine napisał: Dzisiaj drugi raz z rzędu zdarzylo mi sie, że gra teoretycznie będąca w quick resume uruchomiła mi się "normalnie". Robie wszystko tak jak do tej pory, w ustawieniach nic nie zmieniałem, więcej gier nie uruchamiałem w międzyczasie. Wjechał jakiś update o którym nie wiem? Żaden update, ot standardowe działanie tej funkcji - raz trzyma gierkę rok (ostatnio się zdziwiłem, jak mi nagle Marston na ekranie się pojawił, gdy odpaliłem RDR po kilku miesiącach), a raz wyjebie się tego samego dnia. Super bajer, ale działa w kratkę.
Opublikowano 31 marca 20223 l 14 minut temu, Wredny napisał: Żaden update, ot standardowe działanie tej funkcji - raz trzyma gierkę rok (ostatnio się zdziwiłem, jak mi nagle Marston na ekranie się pojawił, gdy odpaliłem RDR po kilku miesiącach), a raz wyjebie się tego samego dnia. Super bajer, ale działa w kratkę. Kurła no wcześniej też to zauważyłem, ale wtedy często zmieniałem gry i myślalem, ze zapchałem kolejke. No nic, na szczęście dalej odruchowo często robie savy
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l Czy to ściąganie update do Microsoft Purchase Host praktycznie za każdym razem jak włączę konsolę, to jakiś ukryty ficzer?
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l 13 godzin temu, Figuś napisał: Dziwna to sytuacja. MS zapierał się potężnie, że oni doyebią 12 terafanków i będzie zaorane, przy RT nawet do 25!, a przy 4tf XSS wyciągnie 1440p/60. Zaczynam podejrzewać, że coś się spierdoliło na etapie konstrukcji sprzętu i faktycznie Xbox będzie w najlepszym wypadku dorównywał słabszemu na papierze PS5. Trzeba poczekać co wycisną zespoły 1st party, no ale jest niedosyt.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l To Twoja pierwsza generacja konsol? Plany zawsze wyglądają inaczej na papierze. Ostatecznie wszystko zależy od deweloperów, a tu nie wszyscy są tak samo dobrzy w programowaniu. Natomiast co do RT, to od początku było wiadome, że w tej generacji będzie szczątkowy kastrat. Obecnie nawet 4K nie jest standardem. Edytowane 1 kwietnia 20223 l przez SnoD
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l 21 minutes ago, Paolo de Vesir said: Dziwna to sytuacja. MS zapierał się potężnie, że oni doyebią 12 terafanków i będzie zaorane, przy RT nawet do 25!, a przy 4tf XSS wyciągnie 1440p/60. Zaczynam podejrzewać, że coś się spierdoliło na etapie konstrukcji sprzętu i faktycznie Xbox będzie w najlepszym wypadku dorównywał słabszemu na papierze PS5. Trzeba poczekać co wycisną zespoły 1st party, no ale jest niedosyt. Przecież RT w Minecraft jest strasznie zasobożerny i nawet najpotężniejsze kołputerki nie uruchamiają tego w zawrotnych FPSach.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l 12 minut temu, SnoD napisał: To Twoja pierwsza generacja konsol? Plany zawsze wyglądają inaczej na papierze. Ostatecznie wszystko zależy od deweloperów, a tu nie wszyscy są tak samo dobrzy w programowaniu. Natomiast co do RT, to od początku było wiadome, że w tej generacji będzie szczątkowy kastrat. Obecnie nawet 4K nie jest standardem. No właśnie nie jest to mój pierwszy Xbox i stąd to zdziwienie. Jakby Nintendo odgrażało się, że będzie potwór a nie sprzęt to parsknąłbym śmiechem, ale po MSie można pod tym względem wymagać zwyczajnie więcej niż od innych.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l 12 Teraflopów to i tak śmiesznie niska liczba biorąc pod uwagę moc współczesnych kart graficznych na poletku pecetowym.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l No przydałoby się aby któraś gra od 1party pokazała ten raytracing. Mam nadzieje, że redfall albo starfield zaoferują śledzenie promieni.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l Po Redfallu nie oczekiwałbym wiele, ale Starfield może być naprawdę spoczko.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l No tak, w końcu bethesda przyzwyczaiła nas do swoich technicznie dopracowanych gier
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l Ja bym oczekiwał po Redfallu więcej w kwestii RT niż od Starfielda. Arcane już w Deathloop coś kombinowało z RT i raczej łatwiej będzie zaimplementować w Redfallu niż w open worldzie, tym bardziej że Bethesda nigdy nie była mistrzem optymalizacji.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l 32 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: No właśnie nie jest to mój pierwszy Xbox i stąd to zdziwienie. Jakby Nintendo odgrażało się, że będzie potwór a nie sprzęt to parsknąłbym śmiechem, ale po MSie można pod tym względem wymagać zwyczajnie więcej niż od innych. Ale zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego, że skok technologiczny między Xone a XsX jest taki, że deweloperzy na dzień dzisiejszy w ogóle nie dysponują narzędziami, które by to pozwoliły wykorzystać? To samo w przypadku Sony i każdego innego wydawcy. Najbardziej uniwersalny silnik graficzny w branży UE5 nie jest nawet gotowy pomimo tego, że minęły już 2 lata od startu generacji. Deweloperzy długo będą pracować nad narzędziami i pewnie przez to będzie to długa generacja porównywalna z X360/PS3. RT bardziej bym się spodziewał po nowej FM niż Redfall czy Starfield, ten ostatni zbyt długo był w produkcji jeszcze w czasach pastgenów. Chociaż trzeba przyznać, że Tango ze swoją nową grą trochę zaskoczyło z implementacją RT. Edytowane 1 kwietnia 20223 l przez SnoD
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l 9 minut temu, SnoD napisał: Ale zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego, że skok technologiczny między Xone a XsX jest taki, że deweloperzy na dzień dzisiejszy w ogóle nie dysponują narzędziami, które by to pozwoliły wykorzystać? <cj.gif> Mimo wszystko Sony jednak lepiej się przygotowało na nową generację. Cóż, X360 też się długo rozkręcał w sumie, więc i XSX w końcu ruszy. Liczę, że MS jednak nie wycofa się z czerwcowej prezentacji i zobaczymy gameplaye które powalą na kolana. 2022 wygląda dla zielonych dość biednie jak na razie.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l Teraz, SnoD napisał: Żadnej czerwcowej prezentacji nie zapowiedziano. Robią ją co roku od wielu lat, więc można spokojnie zakładać, że jakaś będzie dopóki nie zostanie potwierdzone, że nie będzie żadnej.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l Porządny Ray Tracing zobaczymy pewnie dopiero przy okazji Hellblade 2.
Opublikowano 1 kwietnia 20223 l Ja to tam szczerze mówiąc mam wywalone w ten RT. Wolałbym, żeby standardem teraz było betonowe 60 klatek, a nie jakieś odbicia, na które popatrzymy chwilę i o nich zapomnimy. Przez ten czas jak na rynku jest XSX gram tylko w gry, które mają 60 klatek i tak już do tego przywykłem, że w 30 po prostu grać się nie da. Myślałem, że jak pogram powiedzmy z godzine czy dwie to przywykne, no ale nie i uj. Ostatnio próbowałem się do tego zmusić ogrywając Guardiansów, ale po ponad godzinie gry tak mnie już bolał łeb od tego szarpania, że wymiękłem i przełączyłem w tryb wydajności. Gdyby w nowych grach mieli zrezygnować z trybów gdzie mamy 60 klatek, to serio chyba przestał bym grać na konsolach.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.