Bigby 4 742 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 920 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 4 zl na 5 osob slabo sie dzieli 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 808 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 80 groszy piękny kawalerze Cytuj Odnośnik do komentarza
number_nine 1 325 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 Dzisiaj drugi raz z rzędu zdarzylo mi sie, że gra teoretycznie będąca w quick resume uruchomiła mi się "normalnie". Robie wszystko tak jak do tej pory, w ustawieniach nic nie zmieniałem, więcej gier nie uruchamiałem w międzyczasie. Wjechał jakiś update o którym nie wiem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 223 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 Dzielenie na 5? ZŁOTKA PIĄTKA. Coś jak złote czasy z dzieleniem na ps3 tylko czekać na: witam, mam kartę i 4 wolne miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 489 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 8 minut temu, number_nine napisał: Dzisiaj drugi raz z rzędu zdarzylo mi sie, że gra teoretycznie będąca w quick resume uruchomiła mi się "normalnie". Robie wszystko tak jak do tej pory, w ustawieniach nic nie zmieniałem, więcej gier nie uruchamiałem w międzyczasie. Wjechał jakiś update o którym nie wiem? Żaden update, ot standardowe działanie tej funkcji - raz trzyma gierkę rok (ostatnio się zdziwiłem, jak mi nagle Marston na ekranie się pojawił, gdy odpaliłem RDR po kilku miesiącach), a raz wyjebie się tego samego dnia. Super bajer, ale działa w kratkę. Cytuj Odnośnik do komentarza
number_nine 1 325 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 14 minut temu, Wredny napisał: Żaden update, ot standardowe działanie tej funkcji - raz trzyma gierkę rok (ostatnio się zdziwiłem, jak mi nagle Marston na ekranie się pojawił, gdy odpaliłem RDR po kilku miesiącach), a raz wyjebie się tego samego dnia. Super bajer, ale działa w kratkę. Kurła no wcześniej też to zauważyłem, ale wtedy często zmieniałem gry i myślalem, ze zapchałem kolejke. No nic, na szczęście dalej odruchowo często robie savy Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 169 Opublikowano 31 marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 marca 2022 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 Czy to ściąganie update do Microsoft Purchase Host praktycznie za każdym razem jak włączę konsolę, to jakiś ukryty ficzer? Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 085 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 13 godzin temu, Figuś napisał: Dziwna to sytuacja. MS zapierał się potężnie, że oni doyebią 12 terafanków i będzie zaorane, przy RT nawet do 25!, a przy 4tf XSS wyciągnie 1440p/60. Zaczynam podejrzewać, że coś się spierdoliło na etapie konstrukcji sprzętu i faktycznie Xbox będzie w najlepszym wypadku dorównywał słabszemu na papierze PS5. Trzeba poczekać co wycisną zespoły 1st party, no ale jest niedosyt. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 313 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 (edytowane) To Twoja pierwsza generacja konsol? Plany zawsze wyglądają inaczej na papierze. Ostatecznie wszystko zależy od deweloperów, a tu nie wszyscy są tak samo dobrzy w programowaniu. Natomiast co do RT, to od początku było wiadome, że w tej generacji będzie szczątkowy kastrat. Obecnie nawet 4K nie jest standardem. Edytowane 1 kwietnia 2022 przez SnoD Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 21 minutes ago, Paolo de Vesir said: Dziwna to sytuacja. MS zapierał się potężnie, że oni doyebią 12 terafanków i będzie zaorane, przy RT nawet do 25!, a przy 4tf XSS wyciągnie 1440p/60. Zaczynam podejrzewać, że coś się spierdoliło na etapie konstrukcji sprzętu i faktycznie Xbox będzie w najlepszym wypadku dorównywał słabszemu na papierze PS5. Trzeba poczekać co wycisną zespoły 1st party, no ale jest niedosyt. Przecież RT w Minecraft jest strasznie zasobożerny i nawet najpotężniejsze kołputerki nie uruchamiają tego w zawrotnych FPSach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 085 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 12 minut temu, SnoD napisał: To Twoja pierwsza generacja konsol? Plany zawsze wyglądają inaczej na papierze. Ostatecznie wszystko zależy od deweloperów, a tu nie wszyscy są tak samo dobrzy w programowaniu. Natomiast co do RT, to od początku było wiadome, że w tej generacji będzie szczątkowy kastrat. Obecnie nawet 4K nie jest standardem. No właśnie nie jest to mój pierwszy Xbox i stąd to zdziwienie. Jakby Nintendo odgrażało się, że będzie potwór a nie sprzęt to parsknąłbym śmiechem, ale po MSie można pod tym względem wymagać zwyczajnie więcej niż od innych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 12 Teraflopów to i tak śmiesznie niska liczba biorąc pod uwagę moc współczesnych kart graficznych na poletku pecetowym. Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 No przydałoby się aby któraś gra od 1party pokazała ten raytracing. Mam nadzieje, że redfall albo starfield zaoferują śledzenie promieni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 085 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 Po Redfallu nie oczekiwałbym wiele, ale Starfield może być naprawdę spoczko. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 No tak, w końcu bethesda przyzwyczaiła nas do swoich technicznie dopracowanych gier Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 974 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 Ja bym oczekiwał po Redfallu więcej w kwestii RT niż od Starfielda. Arcane już w Deathloop coś kombinowało z RT i raczej łatwiej będzie zaimplementować w Redfallu niż w open worldzie, tym bardziej że Bethesda nigdy nie była mistrzem optymalizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 313 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 (edytowane) 32 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: No właśnie nie jest to mój pierwszy Xbox i stąd to zdziwienie. Jakby Nintendo odgrażało się, że będzie potwór a nie sprzęt to parsknąłbym śmiechem, ale po MSie można pod tym względem wymagać zwyczajnie więcej niż od innych. Ale zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego, że skok technologiczny między Xone a XsX jest taki, że deweloperzy na dzień dzisiejszy w ogóle nie dysponują narzędziami, które by to pozwoliły wykorzystać? To samo w przypadku Sony i każdego innego wydawcy. Najbardziej uniwersalny silnik graficzny w branży UE5 nie jest nawet gotowy pomimo tego, że minęły już 2 lata od startu generacji. Deweloperzy długo będą pracować nad narzędziami i pewnie przez to będzie to długa generacja porównywalna z X360/PS3. RT bardziej bym się spodziewał po nowej FM niż Redfall czy Starfield, ten ostatni zbyt długo był w produkcji jeszcze w czasach pastgenów. Chociaż trzeba przyznać, że Tango ze swoją nową grą trochę zaskoczyło z implementacją RT. Edytowane 1 kwietnia 2022 przez SnoD Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 085 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 9 minut temu, SnoD napisał: Ale zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego, że skok technologiczny między Xone a XsX jest taki, że deweloperzy na dzień dzisiejszy w ogóle nie dysponują narzędziami, które by to pozwoliły wykorzystać? <cj.gif> Mimo wszystko Sony jednak lepiej się przygotowało na nową generację. Cóż, X360 też się długo rozkręcał w sumie, więc i XSX w końcu ruszy. Liczę, że MS jednak nie wycofa się z czerwcowej prezentacji i zobaczymy gameplaye które powalą na kolana. 2022 wygląda dla zielonych dość biednie jak na razie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 313 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 Żadnej czerwcowej prezentacji nie zapowiedziano. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 085 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 Teraz, SnoD napisał: Żadnej czerwcowej prezentacji nie zapowiedziano. Robią ją co roku od wielu lat, więc można spokojnie zakładać, że jakaś będzie dopóki nie zostanie potwierdzone, że nie będzie żadnej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 Porządny Ray Tracing zobaczymy pewnie dopiero przy okazji Hellblade 2. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 kwietnia 2022 Ja to tam szczerze mówiąc mam wywalone w ten RT. Wolałbym, żeby standardem teraz było betonowe 60 klatek, a nie jakieś odbicia, na które popatrzymy chwilę i o nich zapomnimy. Przez ten czas jak na rynku jest XSX gram tylko w gry, które mają 60 klatek i tak już do tego przywykłem, że w 30 po prostu grać się nie da. Myślałem, że jak pogram powiedzmy z godzine czy dwie to przywykne, no ale nie i uj. Ostatnio próbowałem się do tego zmusić ogrywając Guardiansów, ale po ponad godzinie gry tak mnie już bolał łeb od tego szarpania, że wymiękłem i przełączyłem w tryb wydajności. Gdyby w nowych grach mieli zrezygnować z trybów gdzie mamy 60 klatek, to serio chyba przestał bym grać na konsolach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.