Mani 685 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Pewne, że będą doić. Tak było od zbroi konia, poprzez muze do REmake2, w miedzyczasie CAPCOM odblokowywał postacie, które były już na płycie. Wiadomka, że Smart Delivery od EA będzie polegać na płaceniu po wyznaczonym terminie. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Już widzę, jak to MS będzie się obrywało za takie zagrywki innych developerów. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 13 maja 2020 Autor Opublikowano 13 maja 2020 Nowy UE skrojony pod nową generację konsol. Warto obejrzec bo będzie to technologia z której korzystać będzie większość studiów first party Microsoftu (Coalition, Rare, Playground, Compulsion, Obsidian, Initiative, InExile, Mojang, Undead Labs i Ninja Theory, chyba nikogo nie pominąlem ) Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Ciekawe czy w koncu bedzie sie dalo stluc zarowke. 1 5 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 13 maja 2020 Autor Opublikowano 13 maja 2020 Silnik ma wyjść gdzieś w 2021. Mam tylko nadzieję że Sea od Thieves dożyje do tego momentu i też dostanie update graficzny do UE5 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 No to pierwsze gry na tym silniku pewnie w 2023 dzięki koronce. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 13 maja 2020 Autor Opublikowano 13 maja 2020 pierwszą grą na ue5 będzie forcik w 2021 Nowy unreal ma być w pełni kompatybilny z ue4, nie będzie więc sytuacji gdy devi będą musieli się długo uczyć nowego silnika i od podstaw pisać na niego gry. Dlatego myślę że już od przyszłego roku dostaniemy trochę gier na tym nowym engine Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 (edytowane) Nie sądzę. Finalna wersja ma być pod koniec 2021, a nikt nie bedzie zmieniał silnika w trakcie tworzenia dla niejasnych korzysci. Chlopaki z DF juz mowia, ze niekoniecznie wszyscy beda z tego korzystac. Poza tym Spencer w wywiadzie powiedział, że przez to, że nie robi się teraz mocap i wiekszych nagran audio, robota bedzie stała. Edytowane 13 maja 2020 przez 20inchDT Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Osobiście będę zdziwiony, jeśli reboot Fable (czy Hellblade 2) będzie na UE 4.25 zamiast UE5, spodziewam się, że więksi wydawcy już mają dostęp do nowych funkcji silnika. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 13 godzin temu, ASX napisał: Nowy UE skrojony pod nową generację konsol. Cytat 1440p 30fps no raytracing Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 No i spoko, Hellblade 2 i Gearsy 6 na UE5, co tam wyczarują magicy z TC Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Z tego co pamiętam to Hellblade 2 jest na UE4 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Tak, ale może równie dobrze być przeniesiony na UE5 bo do premiery jeszcze daleko. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) Tym bardziej, że ludzie tworzący gry o takich rzeczach jak UE5 wiedzą odpowiednio wcześniej No nic czekamy Edytowane 14 maja 2020 przez Soul 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 2 minuty temu, suteq napisał: Tak, ale może równie dobrze być przeniesiony na UE5 bo do premiery jeszcze daleko. A to nie ma wyjść w launch window XSX? Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 1 minutę temu, MBeniek napisał: A to nie ma wyjść w launch window XSX? Hellblade? a w życiu, MS powiedział, że to pierwsza gra od podstaw tworzona na XSX a później dodał, że jeszcze przez dwa lata będą wspierać ONE więc logicznie obstawiam, że wyjdzie to za 2-3 lata. 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) Poza tym, to nie jest tak, że UE5 "wymyśla" nowe metody renderingu - wirtualizacja geometrii, raymarching z GI, to techniki, które są już wykorzystywane w renderingu i prace nad nimi są niezależne od Epic (nanite to po prostu ich rozwiązanie). Ba!, zmiany w IO w porównaniu do obecnej generacji w zasadzie automatycznie sprzyjają wirtualizacji - bo to metoda zależna od latencji i bardzo "data heavy", więc przy takiej jakości obrazu, zmianie paradygmatu z polygon budget na mikropolygony (każdy pixel to jeden polygon), komunikacja między ramem/dyskiem/apu jest ważna. Powinniśmy się spodziewać podobnych ( nawet ciekawszych) rozwiązań, od silników, które są pisane "pod" dany sprzęt, UE5 to wieloplatformowy kombajn, robiony z myślą o wielu urządzeniach, wielu zastosowaniach i sporej dozie modularności. Edit: Hellblade 2, nawet jeśli nie zostanie przeportowany w pełni na UE5, to nadal będzie korzystał z podobnych rozwiązań. Zmiany technologiczne nie powstają w próżni. Edytowane 14 maja 2020 przez Hendrix 3 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Godzinę temu, Soul napisał: Hellblade? a w życiu, MS powiedział, że to pierwsza gra od podstaw tworzona na XSX a później dodał, że jeszcze przez dwa lata będą wspierać ONE więc logicznie obstawiam, że wyjdzie to za 2-3 lata. Z tymi dwoma latami to też nie jest potwierdzone w 100% Cytat Xbox Game Studios head Matt Booty spoke candidly about how exclusivity will work on the Xbox Series X console. Specifically, it won't, at least for the first one or two years. Booty confirms that Xbox Game Studios content will "play up and down [the Xbox] family of devices" for the first year or two following the Xbox Series X's launch. That means that, based on Booty's words, anyone buying and Xbox One or Xbox One X will be able to play next-gen games through 2021 at the very least. Booty mówił, że first year or two więc w tym aspekcie może się jeszcze trochę zmienić. Myślę, że większość gier, które teraz jest tworzonych i które mają wyjść przez najbliższy rok będą jeszcze w Xboxa One ale niezapowiedziane gierki Obisdian, Playground Games czy Initiative, które mają wyjść pewnie najszybciej w 2022 już raczej nie będą na XO (ale tutaj oczywiście wszystko pewnie zależy od MS, nie zdziwiłbym się gdyby forsowali wydanie kastratów na te 50mln XO). Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) Chciałbym aby jak najszybciej zaczęli wydawać gry typowo robione pod SXa Ale z drugiej strony należę do grupy ludzi, którzy uważają, że ONE AZ tak bardzo nie będzie ograniczał SXa Edytowane 14 maja 2020 przez Soul 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Godzinę temu, bluber napisał: Z tymi dwoma latami to też nie jest potwierdzone w 100% Booty mówił, że first year or two więc w tym aspekcie może się jeszcze trochę zmienić. Myślę, że większość gier, które teraz jest tworzonych i które mają wyjść przez najbliższy rok będą jeszcze w Xboxa One ale niezapowiedziane gierki Obisdian, Playground Games czy Initiative, które mają wyjść pewnie najszybciej w 2022 już raczej nie będą na XO (ale tutaj oczywiście wszystko pewnie zależy od MS, nie zdziwiłbym się gdyby forsowali wydanie kastratów na te 50mln XO). Niech sobie wspierają XO i przez 5 lat ale nie wszystkimi grami. Takie gry jak Battletoads, AOE, Gears Tactics czy nowa gra Rare - Everwild wyjdą na obie generacje a duże projekty pod SXa. Strzelam że T10 nie jest zadowolone z faktu że robią czwartego motorsporta również pod XO. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.