20inchDT 3 361 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Bomby będą, ale jak nie masz wąskich horyzontów i wszystko nie musi być 3rd person cinematic action adventure Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 maja 2022 Autor Opublikowano 11 maja 2022 jeśli ktoś lubi gry wideo, to myślę że będzie zadowolony Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Muszą być nowe IP, bo HaloForzaGearsy zjadły swój ogon gdzieś na przełomie siódmej i ósmej generacji. Microsoft potrzebuje nowości, a w przypadku świętej trójcy powrotu do deski kreślarskiej. Posłużę się tu przykładem Uncharted któremu najbliżej jest do Gearsów - Drake jest w pełni mobilny, potrafi pływać, skradać się i skakać, w walce korzysta z liny aby szybko się przemieszczać, przeciwnicy są mobilni i ruszają się na tyle, że ciężko ich trafić. Pudziany są przygwożdżone do podłoża, ociężała szarańcza ma ogromne hit-boxy, jest płasko. Serio, nie możemy zaniżać sobie standardów, bo gry na 7-8 to może robić sobie jakiś tam wydawca, MS to jeden z głównych graczy tu musi powtarzam K U R W A M U S I być 9-10, GOTY i żadnych kompromisów. Wymaganie mniej to kopanie medium w dupę. 5 2 Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Posłużę się tu przykładem Uncharted któremu najbliżej jest do Gearsów - Drake jest w pełni mobilny, potrafi pływać, skradać się i skakać, w walce korzysta z liny aby szybko się przemieszczać, przeciwnicy są mobilni i ruszają się na tyle, że ciężko ich trafić. Pudziany są przygwożdżone do podłoża, ociężała szarańcza ma ogromne hit-boxy, jest płasko. Idealne podsumowanie Jak ostatnio grałem w GoW4 to miałem zajebiste skojarzenia z Uncharted (lajtowa przygoda, żarciki, efekciarstwo), ale ten prymitywny gameplay... Jeszcze gdyby to był singiel na max 5-7h, ale czwórka jest długa fhooy i przez tą "płaskość" i brak zróżnicowania gameplayowego, dłużyło się niemiłosiernie. Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Nowych IP nie zabraknie, sama Bethesda wypuści w sumie 4 do końca tego roku. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 maja 2022 Autor Opublikowano 11 maja 2022 1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Muszą być nowe IP, bo HaloForzaGearsy zjadły swój ogon gdzieś na przełomie siódmej i ósmej generacji. Microsoft potrzebuje nowości, a w przypadku świętej trójcy powrotu do deski kreślarskiej. akurat Halo zaliczyło już powrót do deski kreślarskiej i ubiegłoroczna odsłona wniosła bardzo dużo raczej pozytywnie odbieranych zmian, więc nie wiem po co chcesz ją znowu wysyłać do deski kreślarskiej, bo seria dopiero co zaliczyła długo wyczekiwany i udany powrót. Seria Motorsport także podobnie jak Halo powinna doczekać się wyczekiwanego soft rebootu i dużych zmian, w pewnej stagnacji trwa seria Horizon (która o ironio była najlepiej ocenianą grą zeszłego roku) oraz Gearsy i tutaj najbardziej widać stagnacje a może nawet i regres. Seria moim zdaniem potrzebuje gruntownej przebudowy (piątka wprowadziła kilka zmian w stylu otwartych ale pustych terenów, pseudoskradnia czy ślizgacza, ale było to za mało, a szkielet rozgrywki wciąż został ten sam). co do tego że potrzebuje nowości to racja i dobrze że M$ od jakiegoś czasu wie że nie można całego lineupu opierać na świętej trójcy i od kilku lat inwestuje w nowe marki i trzeba mu przyznać że niektóre z nich im całkiem nieźle wypaliły, a w kolejnych latach będzie tego więcej. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 ja bym chcial gears x lost planet 1, ale to wtedy juz nie beda gearsy tak na prawde. Mechy, linka, strzelanko jak w vanquish, melee combosy z piłą mmm 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 11 maja 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 11 maja 2022 Będzie lepiej jak te gry faktycznie zaczną się ukazywać. Na razie nowości od Bethesdy wciąż nie ma na Xboxie, a to były jedne z najlepszych gier zeszłego roku. Z Halo problem jest taki, że nawet jeśli nieźle przyjęta to wciąż nie jest poziom najlepszych części serii, a sama gra powstawała w bólach co się odbija chociażby na tym jakie ma wsparcie po premierze i jak wybrakowana jest z przewidywanej wartości. To nie jest jakość AAA, tylko potwór frankensteina stworzony w bólach piekła developerskiego, gdzie komuś dano dodatkowy rok aby te szwy nie były aż tak bardzo widoczne. MS od prawie dekady (przypominam, dziesięciu lat, przypomnij sobie gdzie było twoje życie wówczas i jak bardoz dawno to było) nie jest może w drugiej lidze, ale zdecydowanie skarłowaciał jako wydawca i platforma, w 2k17 osiągając absolutne dno, czego pokłosiem było chociażby niezrozumienie czego potrzebują gracze. Sony i Nintendo skrzętnie to wykorzystali i obecnie mają dominującą, uczciwie wypracowaną pozycję lidera na rynku gier. Drażni mnie niesamowicie, że jedyne na co obecnie stać najbogatszego wydawcę na rynku to zapewnienia, że Spencer jest "podekscytowany tym co robią ich studia", chwaleniem się, że warunki pracy w XGS są bardzo na rękę pracownikom oraz, że "nie skończyli z zakupami", ale jakby na samym końcu zapominają, że w grach chodzi głównie o gry, a tutaj MS opuścił się potężnie. Ich ostatnie największe sukcesy jako wydawcy to albo mniejsze gry 3rd party (Ori i Cuphead) albo AAA na sprzęty konkurencji. O tym, że będzie lepiej za kilka lat słyszę od dobrych kilku lat i sorry, ale wydłużające się czasy developingu to dla mnie żadne wytłumaczenie, bo ewidentnie Nintendo i Sony dostarczają i nie sprawiają, że mam odczucia jak przy Xboxie, że ktoś obudził się za 5 dwunasta, że w sumie to nie mają żadnych znaczących umów na wyłączność ani zaufanych developerów którzy pomogliby im przetrwać czasy posuchy. Co najwyżej mogą popisać się indyczyną na żółto na premierę w GamePassie. Nie tego oczekuję po platformie firmy wartej biliard dolarów. 10 3 Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 16 minutes ago, ASX said: akurat Halo zaliczyło już powrót do deski kreślarskiej i ubiegłoroczna odsłona wniosła bardzo dużo raczej pozytywnie odbieranych zmian, więc nie wiem po co chcesz ją znowu wysyłać do deski kreślarskiej, bo seria dopiero co zaliczyła długo wyczekiwany i udany powrót. Seria Motorsport także podobnie jak Halo powinna doczekać się wyczekiwanego soft rebootu i dużych zmian, w pewnej stagnacji trwa seria Horizon (która o ironio była najlepiej ocenianą grą zeszłego roku) oraz Gearsy i tutaj najbardziej widać stagnacje a może nawet i regres. Seria moim zdaniem potrzebuje gruntownej przebudowy (piątka wprowadziła kilka zmian w stylu otwartych ale pustych terenów, pseudoskradnia czy ślizgacza, ale było to za mało, a szkielet rozgrywki wciąż został ten sam). co do tego że potrzebuje nowości to racja i dobrze że M$ od jakiegoś czasu wie że nie można całego lineupu opierać na świętej trójcy i od kilku lat inwestuje w nowe marki i trzeba mu przyznać że niektóre z nich im całkiem nieźle wypaliły, a w kolejnych latach będzie tego więcej. Od Forza Motorsport wymagam jednego - niech na boga wrócą do kariery znanej z części pierwszej lub drugiej. Ta z siódemki to porażka. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Paolo i pozostali musza zrozumiec, ze nie wszystko jest i musi byc dla wszystkich. Mi tam gears 5 pasowało. Nie znam dokładnej liczby, ale mam ponad 200h na liczniku i świetnie się bawiłem. Gearsy sa zawsze dobre jak porter komesa 1 Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Paolo na wszystko narzeka generalnie, także ignoruję to. Chciałbym jednak widzieć DATY kiedy gry mają wyść no bo trochę czasu już minęło, niedługo kolejny rok za pasem a dziesiątki studiów nic nie wypluwają. Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Mi też się Gearsy podobały, ale to wyklucza fakt, że seria zjadła własny ogon? No i Hivebusters >> Gears 5, tutaj nawet nie pozwolę sobie na żadną polemikę. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Moze i zjada, ale jak ludzie graja i wciaz chca wiecej to jakie ma to znaczenie. Ja chyba wole podstawowa kampanie. Dla mnie najwiekszy problem gearsow to wallbouncing w pvp, ale znowu sa ludzie, ktorzy to kochaja . Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 1 minutę temu, Czoperrr napisał: Paolo na wszystko narzeka generalnie, także ignoruję to. Chciałbym jednak widzieć DATY kiedy gry mają wyść no bo trochę czasu już minęło, niedługo kolejny rok za pasem a dziesiątki studiów nic nie wypluwają. No, ale widzisz kolego - tak to wygląda, co już wielokrotnie zauważyłem przy okazji moich postów. Narzekam? Tak, bo ale widać po odzewie i wzmiankach, że mówię głośno to o czym coraz więcej osób myśli. 1 minutę temu, 20inchDT napisał: Moze i zjada, ale jak ludzie graja i wciaz chca wiecej to jakie ma to znaczenie. Ja chyba wole podstawowa kampanie. Jest tendencja spadkowa w serii, coraz częściej słyszę głosy, że coś jest nie tak, więc chyba warto jednak coś z tym zrobić zanim już wszystkim kompletnie gra obrzydnie i seria będzie już nawet nie cieniem dawnej siebie tylko quasi-crapem z dawno zapominanej epoki gdy gry robiło się w taki właśnie sposób. 1 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 12 minut temu, Paolo de Vesir napisał: O tym, że będzie lepiej za kilka lat słyszę od dobrych kilku lat i sorry, ale wydłużające się czasy developingu to dla mnie żadne wytłumaczenie, bo ewidentnie Nintendo i Sony dostarczają i nie sprawiają, że mam odczucia jak przy Xboxie, że ktoś obudził się za 5 dwunasta, że w sumie to nie mają żadnych znaczących umów na wyłączność ani zaufanych developerów którzy pomogliby im przetrwać czasy posuchy. Co najwyżej mogą popisać się indyczyną na żółto na premierę w GamePassie. Ale co niby dostarczają? Nintendo jedno nowe IP na generację i porty z WiiU, a Sony jak narazie to same sequele, remastery i rimejki. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 maja 2022 Autor Opublikowano 11 maja 2022 wiele gier powstaje w bólach, jak na przykład ostatni God of War czy TLoU2, ostatecznie liczy się efekt końcowy i to jak dobra jest gra. 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: MS od prawie dekady (przypominam, dziesięciu lat, przypomnij sobie gdzie było twoje życie wówczas i jak bardoz dawno to było) nie jest może w drugiej lidze, ale zdecydowanie skarłowaciał jako wydawca i platforma, w 2k17 osiągając absolutne dno, czego pokłosiem było chociażby niezrozumienie czego potrzebują gracze. tak tak Paolo od ponad dekady, są w drugiej lidze, a te wyniki i nagrody za 2021 r. to tylko przypadek. Rozumiem że tobie mogły się te gry nie podobać, ale proszę zachowajmy jakiś kontakt z rzeczywistością i nie piszmy że gry XGS od prawie dekady skarłowaciały w momencie gry zaledwie rok wcześniej osiągnęli taki wynik: 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 jak zaczniesz zmieniac fundamentalne rzeczy to gra nie bedzie juz gearsami. Nie mam pomysłu co mogliby zrobic, zeby zadowolic starych (prawdziwych) fanów serii i ludzi, ktorzy chca czegos innego. Wyszłoby kolejne halo, ktore nie wie czym chce byc i pieklo developerskie. Chyba czas odpuscic i dac ludziom grac w te serie, a samemu szukac innych gier. Niech robia jakies spinoffy np. takie o ktorym wspomnialem, a glowna zostawia jak jest. 2 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Ostatnie czego chcę od Girsów to tego co SSM zrobiło z God of War. Powiem więcej, Hive Busters pokazało, że potrzebny jest 100% powrót do korzeni serii. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 (edytowane) Raczej po prostu przerwa i zrobienie czegoś nowego, Hivebusters było fajne, lepsze od podstawki, ale dużo dzięki temu, że było krótkie i intensywne. Ta gra niewiele się zmienia, a jakiekolwiek zmiany, czuć, że są na siłę i brak na nie większego pomysłu ( sanki ). Klepanie ciągle tego samego to szkoda studia, już lepiej wyciągnąć multi, dać we f2p i tam aktualizować mniejszą ekipą. Edytowane 11 maja 2022 przez Moldar Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 Teraz i tak robią inne ip. Normalnie to bysmy grali w gears 6 w tym roku Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 To jest side project, większość studia robi normalnie Girsa. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 a z multi zgoda - niech robią gaasa oddzielnego i nie będzie marnowania czasu na wrzucanie tego do kazdej czesci + dzielenia bazy graczy Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 maja 2022 Autor Opublikowano 11 maja 2022 Ja mam nadzieje że Coaltion dostanie szansę w jakimś mniejszym projekcie (może coś na bazie tego demka na UE5, kto wie?) w ramach którego będą mogli bardziej poeksperymentować i trochę się wyszaleć. Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 11 maja 2022 Opublikowano 11 maja 2022 10 minut temu, ASX napisał: tak tak Paolo od ponad dekady, są w drugiej lidze, a te wyniki i nagrody za 2021 r. to tylko przypadek. Rozumiem że tobie mogły się te gry nie podobać, ale proszę zachowajmy jakiś kontakt z rzeczywistością i nie piszmy że gry XGS od prawie dekady skarłowaciały w momencie gry zaledwie rok wcześniej osiągnęli taki wynik: Czyli Halo, Forza oraz port z PC-ta. Jedynie Psychonauts 2 pokazało tutaj klasę. Kiedy był ostatni tak udany rok MSu? Nie mówiąc o tym, że tutaj znów wracamy do punktu wyjścia, bo fragment który cytujesz był o tym, że MS skarłowaciał w 2k17 z powodu koszmarnego stanu 1st party, a ich największe sukcesy to HaloForzaGearsy z tendencją spadkową. Także fajny Goebbels, ale nie tym razem kolego. 3 minuty temu, ASX napisał: Ja mam nadzieje że Coaltion dostanie szansę w jakimś mniejszym projekcie (może coś na bazie tego demka na UE5, kto wie?) w ramach którego będą mogli bardziej poeksperymentować i trochę się wyszaleć. Pamiętam jak poruszałem temat klepania jednego to chyba Don się odpalił, że hurr durr te studia od tego są i mają klepać Gearsy do usranej śmieci. Chłopakom z The Coalition również życzę wszystkiego najlepszego i w końcu nowego AUTORSKIEGO IP, a 343i krzyż na drogę, bo są do rozwiązania. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 maja 2022 Autor Opublikowano 11 maja 2022 10 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Czyli Halo, Forza oraz port z PC-ta. Jedynie Psychonauts 2 pokazało tutaj klasę. Kiedy był ostatni tak udany rok MSu? ano tak zapomniałem, Halo, Forza i gry z PC się nie liczą ponieważ "reasons", tylko Psychonauts 2 z jakiegoś powodu się liczy. Więc to wcale nie był udany rok, dzięki że nam to udowodniłeś. serio zarzucasz mi manipulacje, a sam posługujesz się tak pokrętną logiką za którą chyba sam nie nadążasz. Byle tylko ponarzekać. Z mojej strony EOT. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.