Opublikowano 23 lipca 20222 l trzeba było 1) grac w hivebusters 2) nie kupowac masowo bundla forzy z dlc przed premierą Gracze sami dają znak korpo. Po co maja dawac "za darmo" jak mało osob gra w dlc, a ci ktorzy chca chętnie za to płacą. Ja osobiście tego nie rozumiem. Dlaczego nie dawac dlc do ich gier w ultimate? Dlc sa zazwyczaj krotsze od glownych kampanii i tansze w zrobieniu, a mieliby dobrego perka do najwyszego tiera abo i kolejne $15 za miecha.
Opublikowano 24 lipca 20222 l Bo Ultimate i tak jest już niewyobrażalnie tani biorąc pod uwagę jego zawartość. Muszą też dodatkowo na czymś zarabiać. Ja non stop jakieś grosze płacę. Ostatnio znowu była promocja ba 3 miesiące na PC za 4 zł I tak sobie od miesiąca grałem, dzisiaj opłaciłem GPU miesiąc z 55 zł i mam teraz GPU do 8 października, pełny pakiet w cenie niecałych 15 zł miesięcznie bez kombinowania i tak już od dawna. Edytowane 24 lipca 20222 l przez SnoD
Opublikowano 24 lipca 20222 l 16 godzin temu, 20inchDT napisał: Wibracje fajna rzecz, a pozostałe rzeczy do śmietnika Dokładnie tak. Tzn. inne rzeczy mi nie przeszkadzają, ale wibracje są mega. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie, że ms powie, że jest nowa wersja pada tylko z haptycznyni wibracjami.
Opublikowano 24 lipca 20222 l Mogą wprowadzać zmiany tylko niech nawet nie próbują rezygnować z paluszków
Opublikowano 24 lipca 20222 l Kiedyś jak się wracało ze szkoły i po wejściu do domu pierwsze to było odpalenie Celerona, żeby wszystko się wgrało a dziś 4s w najpotężniejszej konsoli na świecie
Opublikowano 24 lipca 20222 l Plus nadfunkcja Quick Resume i uruchamianie gier na XSX zagina czasoprzestrzeń
Opublikowano 24 lipca 20222 l Szkoda że tej nadfunkcji nie da się wyłączyć w grach mocno czerpiących z trybu online tylko trzeba za każdym razem ręcznie zamykać.
Opublikowano 25 lipca 20222 l Autor niedługo przestanie mieć sens zostawianie konsoli w trybie instant on, przy tej prędkości uruchamiania i quick resume.
Opublikowano 25 lipca 20222 l W dniu 23.07.2022 o 19:11, Paolo de Vesir napisał: DS4 nie był zbyt udanym padem
Opublikowano 25 lipca 20222 l 4 minuty temu, LukeSpidey napisał: jakoś tak wyszło, że nie byłbym w stanie wskazać poza dpadem nic co byłoby dla mnie lepsze w DS4 niż padzie od One
Opublikowano 25 lipca 20222 l On 7/22/2022 at 5:14 AM, Wredny said: Judgment po pięknej trójce to był niezły strzał w pysk, jak ogrywałem na XSX. Niska rozdzielczość i te ząbki na krawędziach... od razu widać, że to niechciane dziecko serii. Z tym to jest chyba taka sama sytuacja jak z Alan Wake - tylko fps boost i Auto HDR (nie biorę remastera AW pod uwagę), więc jak @Czoperrr widzi tam 4K to albo wymiana TV, albo okulista. Odpala mi się to z Dolby Vision to może dlatego
Opublikowano 25 lipca 20222 l 8 minut temu, Paolo de Vesir napisał: jakoś tak wyszło, że nie byłbym w stanie wskazać poza dpadem nic co byłoby dla mnie lepsze w DS4 niż padzie od One Żeby była jasność, ja też uważam, że pad od Xbox One > DualShock 4, ale nie oznacza to, że ten drugi to nieudana konstrukcja. SONY zrobiło ogromny postęp względem DualShocka 3 i DS4 wreszcie dało się porządnie złapać go bez obawy, że cały popęka jak tylko mocniej się go chwyci. Widać było, że wcześniej były one projektowane pod dzieci i małe japońskie rączki.
Opublikowano 25 lipca 20222 l 5 minutes ago, LukeSpidey said: Żeby była jasność, ja też uważam, że pad od Xbox One > DualShock 4, ale nie oznacza to, że ten drugi to nieudana konstrukcja. SONY zrobiło ogromny postęp względem DualShocka 3 i DS4 wreszcie dało się porządnie złapać go bez obawy, że cały popęka jak tylko mocniej się go chwyci. Widać było, że wcześniej były one projektowane pod dzieci i małe japońskie rączki. Dokładnie, ostatnio wizytowałem rodziców i wziąłem w łapy Dual Shock 3. Damn, jakie to małe, trudno byłoby mi wrócić do tego pada obecnie.
Opublikowano 25 lipca 20222 l 6 minut temu, LukeSpidey napisał: Żeby była jasność, ja też uważam, że pad od Xbox One > DualShock 4, ale nie oznacza to, że ten drugi to nieudana konstrukcja. SONY zrobiło ogromny postęp względem DualShocka 3 i DS4 wreszcie dało się porządnie złapać go bez obawy, że cały popęka jak tylko mocniej się go chwyci. Widać było, że wcześniej były one projektowane pod dzieci i małe japońskie rączki. no dla mnie i PS3 i PS4 w kwestii padów były ogromnym rozczarowaniem (w przypadku tej pierwszej korzystałem z kontrolerów 3rd party) zaś dualsense zrobił na mnie świetne wrażenie dosłownie pod każdym względem i jemu akurat nie mogę nic zarzucić, tu Sony dostarczyło pod każdym względem
Opublikowano 25 lipca 20222 l Nie no wszystko jest lepsze od tego złomu z czasów ps3, wypukłe analogi to był dramat xd
Opublikowano 25 lipca 20222 l 11 minutes ago, Dr.Czekolada said: DS3 to tak naprawdę pad z 97go z lekkim refreshem i bluetooth. To jest DOKŁADNIE ten sam pad, tak jak mówisz z dodatkami - PS Button, analogowymi triggerami i żyroskopem.
Opublikowano 25 lipca 20222 l W dniu 23.07.2022 o 22:12, Paolo de Vesir napisał: Jeśli gra nie jest oznaczona jako special/deluxe/goty to będzie to goła wersja. Chyba, że jest to casus State of Decay Year-one Survival Edition, które z nazwy (i na pudełku) zawiera wszystko, co było wydane na X360, włącznie z obydwoma rozszerzeniami, a w GP jakimś cudem wykastrowano to wydanie tylko do podstawki, mimo że dodatki są integralną jej częścią.
Opublikowano 25 lipca 20222 l Czy na konsoli jest jakaś zakładka, która pokazuje proces aktualizacji gry? Na PS4 czy PS5 jak gra się aktualizuje to widać się cały proces łącznie z tym, ile waży łatka, z jaką prędkością pobiera itd. Na Xboksie widzę tylko procentowy pasek postępu, a gdy wejdzie się "głebiej" to mamy tylko opcję wstrzymania albo odinstalowania.
Opublikowano 25 lipca 20222 l W ogóle drażni mnie to niby "ready to play" na którymś etapie aktualizacji (przynajmniej na PlayStation), bo w praktyce nigdy to nie działa - gra i tak musi zainstalować się w 100%, żeby dało się ją odpalić.
Opublikowano 25 lipca 20222 l Od początku nie wierzyłem w ten marketingowy bełkot, dlatego nawet nigdy nie próbuję uruchamiać gry zanim 100% nie wyświetli się na ekranie.
Opublikowano 26 lipca 20222 l 9 hours ago, Wredny said: W ogóle drażni mnie to niby "ready to play" na którymś etapie aktualizacji (przynajmniej na PlayStation), bo w praktyce nigdy to nie działa - gra i tak musi zainstalować się w 100%, żeby dało się ją odpalić. Pierwszy przykład z brzegu - As Dusk Falls odpaliłem po ściągnięciu 1/3 całej zawartości kiedy przekroczyło próg z możliwością wcześniejszego włączenia gry. Normalnie ruszyłem z fabułą, a w międzyczasie ściągnęło resztę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.