Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem co sie asx czepiasz kolejnej osoby. Jak raz zjesz gówno to później jeszcze próbujesz pięciu innych gówień żeby zostać ekspertem?

 

120hz dla samej płynności przy sporej utracie jakości obrazu to zabieg bezcelowy. Też uważam że niepotrzebnie Sony i Xbox się w to pchają teraz gdy nawet 60/4k jest nie osiągalne. 

  • WTF 1
  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza

Bardzo trafne porównanie, nie ma co. 

 

Prawda jest taka, że 120 fpsow robi robotę i bardzo dobrze że coraz więcej gier oferuje taki klatkarz, jako opcje, nawet na słabszych konsolach. Kto nie chce z tego korzystać i woli graficzkę albo rozdzielczość ponad płynność rozgrywki może sobie wybrać tryb w 60 albo 30 fpsach, nie widzę żadnego problemu, nikt nie jest poszkodowany. 

 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, SnoD napisał:

Widzę, że kogoś tu w końcu z psychiatryka wypuścili ;)


siema, Jaro :lapka:

 

@ASX

 

nope, po prostu wpierdalasz się między wódkę a zakąskę, żeby tylko stanąć w obronie Xboksa. Prawda jest taka jak Liściu napisał - nie dają rady zrobić natywnego 4K w 60 fps na current genach, a wymyślają tryby 120 fps. No ale ka Xboksie będzie 10 razy tyle gier z taką P Ł Y N N O Ś C I Ą

 

@20inchDT

 

z ciekawości sprawdzę to 120 fps w GOTY Ragnaroku, może faktycznie jest jak piszesz 

Edytowane przez Psyko
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Serio nie rozumiem co komu może przeszkadza OPCJA grania w 120 fpsach. 

Przecież niczego wam nie zabierają, to jest wartość dodana jeśli gra to oferuje, niczego nie tracicie. 

 

I nie jestem po stronie Xboxa, tylko po stronie płynności i responsywnosci, jak jakaś gra chodzi w 30 klatkach Xboxie to wolę ją ograć na PC w ludzkich warunkach.

Odnośnik do komentarza

Ja grałem bodaj w 3 gry w 120 klatkach - Ori 2, Grid Legends i Doom Eternal. 

W Ori mi to jakoś nie robiło, w Gridzie też co jest mega dziwne, bo w wyscigach powinno. 

Natomiast Doom... co tu dużo gadać - mózg rozjebany. Responsywność i ogólna szybkość wszystkiego jest nie do opisania i trzeba tego spróbować. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

prawie połowa posiadaczy XSS to nowe osoby w ekosystemie xboxa?

 

Właśnie dlatego, pomimo pewnych trudności jakie sprawia developerom XSS, ani Xbox, ani developerzy nigdy nie zrezygnują z tej konsoli. Zbyt duży pieniądz tu siedzi. To właśnie mały nextgen M$ robi coś na co nie stać dużej konsoli. Czyli dzięki swojej cenie zdobywa dla M$ nowych klientów, którzy często nigdy wcześniej nie mieli konsoli amerykanów, Ostatnią konsolą M$ która taka sztuka się udała był.... Xboxowi 360, który skutecznie podbierał graczy z Playstation.

I jasne na forumku nadal będzie narzekanie że niska rozdzielczość, niższe detale, czy brak ray-tracingu albo że sprzęt sprawia problemy developerom, ale w zdecydowanej większości graczy takie detale nie obchodzą i chcą mieć po prostu tanią konsolę, która odpala najnowsze gry i  dostęp do Game Passa.

Odnośnik do komentarza

Cieszy duży wzrost po stronie GP PC, bo to oznacza kolejne inwestycje w RTS'y po stronie MS.

 

Trochę mnie zaskoczył wzrost sprzedaży konsol rok do roku jednak z uwagi na problemy z produkcją i fakt, że prawie połowa posiadaczy S to nowi klienci.

 

No deal na Fortnite w xCloud robi swoje. 

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

to pewnie będzie kontrowersyjne co zaraz napiszę, ale otwarcie i zainwestowanie w rynek PC gdzieś 2016 r. kiedy zaczęli wydawać swoje gry jednocześnie na konsole i komputery osobiste, to z perspektywy czasu była bardzo dobra decyzja.

Zyskali dzięki temu spory nowy rynek na którym stale rosną, gracze dostali dostęp do większej ilości gier, sprzedaż konsol jak widać nie ucierpiała, a poszkodowani okazali się wyłącznie fanboye  Xboxa. Nic więc dziwnego, że i Sony powoli podążą tą samą drogą.

Odnośnik do komentarza

A co w tym kontrowersyjnego? Same fakty. Ja bym się nie zdziwił gdyby po AB kupili jakiegoś wydawcę stricte PC, np. Paradox.

 

Wzrost GP na konsolach jest ograniczony do wzrostu sprzedaży sprzętu, a po stronie PC tak naprawdę nic ich nie ogranicza, nikt nie musi w ich store gier kupować, tu ze Steam nie mają szans, ale każdy może korzystać do GP.

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

porażka lub chłodniejsze przyjęcie jednej gry nie sprawi że zawrócą z tej ścieżki.

 

Problemem Uncharted na PC była cena, trzeba być niespełna rozumu by sprzedawać grę z 2016 r. i dodatek z 2017 r. w cenie 220 zł. Widać że Sony jeszcze sporo musi się nauczyć jeśli chodzi o podejście do pecetowego rynku.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Czoperrr napisał:

Dajcie już spokój z tą Segą, nie dojdzie do przejęcia.

Ok Satya, zaufam tobie..

Może i nie mają ich w ogóle na celowniku, ale odrzucanie takiej możliwości jest smieszne biorąc pod uwagę, że najpierw kupili Bethesde, a teraz chcą wyłożyć 70 miliardów na Acti i obaj Phil i Nutella mówili, że to nie koniec.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...