Opublikowano 13 grudnia 20195 l Gra nowej generacji. Wszystko podobno realtime na SX. Jeśli teraz tak będą wyglądały gry to pyerodole
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Ładniejsze niż życie. I pomyśleć, że dadzą w gejmpassie day1 . Oby tym razem walka była lepsza, bo jedynka to indykiem mocno zalatywała.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Engine mistrz, ten KLIMAT jak Senua zaczyna inkantancję Ciareczki to za mało powiedziane, trzeba ograć jedynkę w końcu.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Nie wierzę w taką grafikę na początku przyszłej generacji. No nie, po prostu nie.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Grafa urywa dupę. O udźwiękowienie jestem spokojny, a fabułę też pewnie fajnie pociągną. Teraz niech wezmą przykład ze swoich poprzednich gier i zrobią lepszy gameplay. Edytowane 13 grudnia 20195 l przez 20inchDT
Opublikowano 13 grudnia 20195 l 7 godzin temu, ASX napisał: Wszystko podobno realtime na SX. masz jak wół pod opisem, że in engine, a nie realtime
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Autor okej jak chcemy się czepiać to trailer jest: real time in engine on Xboxie Series X
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Cytując za gamespotem: Cytat I was told the trailer represents the full power of Series X, and while the video doesn't showcase average gameplay moments, it still exhibits new levels of detail, lighting, and rendering techniques than we've yet to see on consoles before, at least running in real time. I tak jak pisałem w targowym temacie, tak trailer jest trailerem in-engine, nie in-game-footage. Pokazuje jednak bardzo dużo rzeczy, które będą powszechne w przyszłej generacji i pod tym względem jest reprezentatywny, nie miał zresztą przedstawić gameplayu.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l 1 minutę temu, Hendrix napisał: Cytując za gamespotem: I tak jak pisałem w targowym temacie, tak trailer jest trailerem in-engine, nie in-game-footage. Pokazuje jednak bardzo dużo rzeczy, które będą powszechne w przyszłej generacji i pod tym względem jest reprezentatywny, nie miał zresztą przedstawić gameplayu. Czyli trochę jak słynny killzone trailer?
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Autor nigdzie nie napisałem że to trailer ing game footage, wg cytatu który Hendrix sam wkleił trailer leciał real time z nowej konsoli. Zresztą to głupia dyskusja, zobaczymy jak bęzie wyglądać normalnie. Taki poziom grafiki jest możliwy w real time cutscenkach ale w gameplayu na pewno będzie wyglądać gorzej Edytowane 13 grudnia 20195 l przez ASX
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Nie, słynny Killzone trailer to render stylizowany na gameplay (i nie był to pomysł GG, a panów z SWS, Phill Harrison wie jak robić reveale, hehe, teraz Stadia mu się podobnie udała). Edit: Gdybym miał to porównać, to porównałbym trochę do technicznych dem robionych przez Quantic Dream przed każdą ich grą - dema pokazują z reguły wszystkie techniki później wykorzystane w grze i tak samo robione są in-engine. Edytowane 13 grudnia 20195 l przez Hendrix
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Mam nadzieje, że będzie co-op i multi/s Świetny trailer. Ciekawe, że nad grą zaczęli pracy zanim zostali przejęci przez MS, a tytuł i tak jest ponoć na wczesnym etapie produkcji.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l 5 godzin temu, Wiolku napisał: Nie wierzę w taką grafikę na początku przyszłej generacji. No nie, po prostu nie. Bo to nie będzie na początku przyszłej generacji. a gra wygląda obłędnie i to real time tylko...jak to ma być znowu symulator chodzenia to
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Ale miałem ciary przez tą muzę z trailera. Podnieśli poprzeczkę jeszcze wyżej mam tylko nadzieje na ciekawszy gameplay, bo te błądzenie i walki zaczynały nudzić.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l no jedynke nie dałem rady dluzej jak 2h przez chuyowy bezsensowny gameplay oby tutaj poza graficzkom i muzyką popracowali tez nad gameplayem
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Moim zdaniem pierwsza senua to bylo takie badanie gruntu. System walki z potencjalem ale upłycony i monotonny na maxa. Wiadomo ze NT stac na cos blyskotliwszego. Tyle ze to mial byc dobry indyk. Hellblade byla mega, jedna z bardziej klimatycznych gier tej generacji. A dla kogos kto sie interesuje roznymi zaburzeniami psychicznymi spelnieniem mokrych snow. No tylko ta walka. Mam nadzieje ze dalej bedzie symulatorem chodzenia z klimatycznym poznawaniem psyche bohaterki ktora coraz bardziej sie zatraca z przerwami na walke a nie zrobia z tego jakiegos glupiego slaszerka
Opublikowano 13 grudnia 20195 l 2 minuty temu, Fanek napisał: Oczywiście że to nie będzie tak wyglądało opamiętajcie się. Aha
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Miło że niebiescy nie wierzą w taką grafikę, Spencerowe atomówki zrobiły swoje
Opublikowano 13 grudnia 20195 l 21 minut temu, 20inchDT napisał: Dlaczego miałoby tak nie wyglądać? Cut-scenki będą tak wyglądać, ale nie gameplay. Widzisz mój podpis, musisz mi zaufać
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Ja serio nie widzę nic dziwnego, żeby na sprzęcie 12tf ta gra tak wyglądała. Jeżeli gameplay z trailera ghost of fukishima jest z ps4 amatora, to czemu jest takie zdziwienie grafiką hellblade na SeXie? 2 minuty temu, Fanek napisał: Cut-scenki będą tak wyglądać, ale nie gameplay. Widzisz mój podpis, musisz mi zaufać Kojima dronom nie można ufać. Jeden już przyrzekał trailer Elden Ring wczoraj.
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Zobacz jak wyglądają współczesne gry na rtx2080, to jeszcze nie ten level Edytowane 13 grudnia 20195 l przez Fanek
Opublikowano 13 grudnia 20195 l Współczesne gry nie są robione z myślą o 2080, a wykorzystują tylko do wyższej rozdziałki i innych pierdół.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.