ASX 14 629 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Gra nowej generacji. Wszystko podobno realtime na SX. Jeśli teraz tak będą wyglądały gry to pyerodole 3 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Ładniejsze niż życie. I pomyśleć, że dadzą w gejmpassie day1 . Oby tym razem walka była lepsza, bo jedynka to indykiem mocno zalatywała. Cytuj
Bzduras 12 450 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Engine mistrz, ten KLIMAT jak Senua zaczyna inkantancję Ciareczki to za mało powiedziane, trzeba ograć jedynkę w końcu. Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 13 grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 grudnia 2019 Day fucking one w gamepassie za 4zł Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Nie wierzę w taką grafikę na początku przyszłej generacji. No nie, po prostu nie. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 (edytowane) Grafa urywa dupę. O udźwiękowienie jestem spokojny, a fabułę też pewnie fajnie pociągną. Teraz niech wezmą przykład ze swoich poprzednich gier i zrobią lepszy gameplay. Edytowane 13 grudnia 2019 przez 20inchDT Cytuj
Figaro 8 206 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 7 godzin temu, ASX napisał: Wszystko podobno realtime na SX. masz jak wół pod opisem, że in engine, a nie realtime Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 13 grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 grudnia 2019 okej jak chcemy się czepiać to trailer jest: real time in engine on Xboxie Series X Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Cytując za gamespotem: Cytat I was told the trailer represents the full power of Series X, and while the video doesn't showcase average gameplay moments, it still exhibits new levels of detail, lighting, and rendering techniques than we've yet to see on consoles before, at least running in real time. I tak jak pisałem w targowym temacie, tak trailer jest trailerem in-engine, nie in-game-footage. Pokazuje jednak bardzo dużo rzeczy, które będą powszechne w przyszłej generacji i pod tym względem jest reprezentatywny, nie miał zresztą przedstawić gameplayu. Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 1 minutę temu, Hendrix napisał: Cytując za gamespotem: I tak jak pisałem w targowym temacie, tak trailer jest trailerem in-engine, nie in-game-footage. Pokazuje jednak bardzo dużo rzeczy, które będą powszechne w przyszłej generacji i pod tym względem jest reprezentatywny, nie miał zresztą przedstawić gameplayu. Czyli trochę jak słynny killzone trailer? Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 13 grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 grudnia 2019 (edytowane) nigdzie nie napisałem że to trailer ing game footage, wg cytatu który Hendrix sam wkleił trailer leciał real time z nowej konsoli. Zresztą to głupia dyskusja, zobaczymy jak bęzie wyglądać normalnie. Taki poziom grafiki jest możliwy w real time cutscenkach ale w gameplayu na pewno będzie wyglądać gorzej Edytowane 13 grudnia 2019 przez ASX Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 (edytowane) Nie, słynny Killzone trailer to render stylizowany na gameplay (i nie był to pomysł GG, a panów z SWS, Phill Harrison wie jak robić reveale, hehe, teraz Stadia mu się podobnie udała). Edit: Gdybym miał to porównać, to porównałbym trochę do technicznych dem robionych przez Quantic Dream przed każdą ich grą - dema pokazują z reguły wszystkie techniki później wykorzystane w grze i tak samo robione są in-engine. Edytowane 13 grudnia 2019 przez Hendrix Cytuj
zloto 737 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Mam nadzieje, że będzie co-op i multi/s Świetny trailer. Ciekawe, że nad grą zaczęli pracy zanim zostali przejęci przez MS, a tytuł i tak jest ponoć na wczesnym etapie produkcji. Cytuj
Daddy 4 223 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 5 godzin temu, Wiolku napisał: Nie wierzę w taką grafikę na początku przyszłej generacji. No nie, po prostu nie. Bo to nie będzie na początku przyszłej generacji. a gra wygląda obłędnie i to real time tylko...jak to ma być znowu symulator chodzenia to 1 Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Ale miałem ciary przez tą muzę z trailera. Podnieśli poprzeczkę jeszcze wyżej mam tylko nadzieje na ciekawszy gameplay, bo te błądzenie i walki zaczynały nudzić. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 no jedynke nie dałem rady dluzej jak 2h przez chuyowy bezsensowny gameplay oby tutaj poza graficzkom i muzyką popracowali tez nad gameplayem Cytuj
kanabis 22 450 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Moim zdaniem pierwsza senua to bylo takie badanie gruntu. System walki z potencjalem ale upłycony i monotonny na maxa. Wiadomo ze NT stac na cos blyskotliwszego. Tyle ze to mial byc dobry indyk. Hellblade byla mega, jedna z bardziej klimatycznych gier tej generacji. A dla kogos kto sie interesuje roznymi zaburzeniami psychicznymi spelnieniem mokrych snow. No tylko ta walka. Mam nadzieje ze dalej bedzie symulatorem chodzenia z klimatycznym poznawaniem psyche bohaterki ktora coraz bardziej sie zatraca z przerwami na walke a nie zrobia z tego jakiegos glupiego slaszerka 1 Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Oczywiście że to nie będzie tak wyglądało opamiętajcie się. Cytuj
Bzduras 12 450 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 2 minuty temu, Fanek napisał: Oczywiście że to nie będzie tak wyglądało opamiętajcie się. Aha Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Dlaczego miałoby tak nie wyglądać? 1 Cytuj
Daddy 4 223 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Miło że niebiescy nie wierzą w taką grafikę, Spencerowe atomówki zrobiły swoje Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 21 minut temu, 20inchDT napisał: Dlaczego miałoby tak nie wyglądać? Cut-scenki będą tak wyglądać, ale nie gameplay. Widzisz mój podpis, musisz mi zaufać 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Ja serio nie widzę nic dziwnego, żeby na sprzęcie 12tf ta gra tak wyglądała. Jeżeli gameplay z trailera ghost of fukishima jest z ps4 amatora, to czemu jest takie zdziwienie grafiką hellblade na SeXie? 2 minuty temu, Fanek napisał: Cut-scenki będą tak wyglądać, ale nie gameplay. Widzisz mój podpis, musisz mi zaufać Kojima dronom nie można ufać. Jeden już przyrzekał trailer Elden Ring wczoraj. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 (edytowane) Zobacz jak wyglądają współczesne gry na rtx2080, to jeszcze nie ten level Edytowane 13 grudnia 2019 przez Fanek 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Współczesne gry nie są robione z myślą o 2080, a wykorzystują tylko do wyższej rozdziałki i innych pierdół. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.