Skocz do zawartości

Senua's Saga: Hellblade 2


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:


no to o jedno studio mniej do wyjścia z okowów HALOforzaGEARSY :) 

Prawidłowy slogan to od jakiegoś czasu HaloForzaSeaofThievesGearsy ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 18.02.2021 o 17:36, ASX napisał:

skoro chcecie wierzyć że 20-30 osób zrobi grę AAA, to :dunno:

Według info z grudnia 2019 to nad grą pracowało wtedy w NT 40 osób, zresztą co to za znaczenie, 200 osób potrafi zrobić crapa a 15 osób bardzo dobrego szpila. 

Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby wycisnęli trochę więcej niż symulator chodzenia z ASMRem.

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Daddy napisał:

Według info z grudnia 2019 to nad grą pracowało wtedy w NT 40 osób, zresztą co to za znaczenie, 200 osób potrafi zrobić crapa a 15 osób bardzo dobrego szpila. 

Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby wycisnęli trochę więcej niż symulator chodzenia z ASMRem.

Ten enslaved i dmc pokazują, że walkę też potrafią zrobić a nie tylko chodzenie. Jestem na razie pozytywnie nastawiony. 

Opublikowano

No wiele osób myśli w ten sposób że wielki budżet, setki pracujących osób i dużo literek A, przekłada od razu na lepszy tytuł. Ale to nie zawsze idzie ze sobą w parze, ostatni przykład Cruciable - czy jak tam się nazywała gra Amaoznu - budżet 120 milionów, AAA i spektakularna klapa.

 

Wierzę że Ninja Theory będzie potrafić zrobić grę z ciekawą historią (tak jak jedynka) i z ciekawym gameplayem (w przeciwieństwie do jedynki) i po premierze zamknie usta tym którzy już ich skreślili tylko dlatego że nie robią gry AAA.

Opublikowano

Wiele osób tak mysli bo to się przeważnie sprawdza. Więcej wydanego hajsu i lat produkcji na dany tytuł to często gra którą pamięta się latami. Tylko do tego trzeba mieć zdolne studio z ogarniętymi zarządzającymi. Co pokazały klapy finansowe mijającej generacji dużych produkcji AAA które miały problem z planowaniem produkcji i założeniami. 

Opublikowano

Hellblade jest świetne, graficznie porywa, a system walki również niczego sobie. Z przyjemnością platynowałem na PS4, a ostatnio wbiłem calaka na Xbox Series X. Jeśli gra zachowa ducha oryginału, dodając przy tym większy świat i mniej korytarzowe lokacje, to będę zadowolony. Ninja Theory to bardzo zdolne studio i pokładam w nich pełne zaufanie.

Gość lpcl
Opublikowano
7 godzin temu, Ukukuki napisał:

Wiele osób tak mysli bo to się przeważnie sprawdza. Więcej wydanego hajsu i lat produkcji na dany tytuł to często gra którą pamięta się latami. Tylko do tego trzeba mieć zdolne studio z ogarniętymi zarządzającymi. Co pokazały klapy finansowe mijającej generacji dużych produkcji AAA które miały problem z planowaniem produkcji i założeniami. 

Jakie klapy bo ja kojarzę tylko anthema i marvel,  ale to też nie wiem czy to do końca takie klapy bo trzeba by zobaczyć sprzedaż?

Opublikowano

@lpcl Tak jak wymieniłeś Anthem, Marvel, ostatni TR, można też podciągnąć ostatniego CP2077 który zarobił na siebie ale kosztem z którego nawet twórcy nie są zadowoleni. Do tego przeraźliwie niska średnia ocen wydań konsolowych. Fallout 76, upadek Telltale klepaniem ciągle takich samych gier w innych skórkach. A to przykłady z ostatnich 2 lat. 

Gość lpcl
Opublikowano
15 minut temu, Ukukuki napisał:

@lpcl Tak jak wymieniłeś Anthem, Marvel, ostatni TR, można też podciągnąć ostatniego CP2077 który zarobił na siebie ale kosztem z którego nawet twórcy nie są zadowoleni. Do tego przeraźliwie niska średnia ocen wydań konsolowych. Fallout 76, upadek Telltale klepaniem ciągle takich samych gier w innych skórkach. A to przykłady z ostatnich 2 lat. 

Akurat ten anthem czy tam marvel to jeden wój, te całe gaasy, pies ich ganiał. Ale z gier singlowych to wszyscy raczej grają bezpiecznie, przynajmniej z tych dużych dewów. Jeśli tr to tomb to ten wyszedł 3 lata temu. Dam napisałeś, że cb na siebie zarobił i jeszcze zarobi więcej jak dadzą dlc, promo, wrzucą do game passa itd. 

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Rahni Tucker osoba odpowiedzialna za system walki w DmC i ostatnio Bleeding Edge została design dyrektorem Hellblade 2

 

Screenshot_2021-04-27_205406.png

 

więc jest nadzieja że system walki będzie lepszy niż w jedynce

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Szkoda, że tak mało pokazali, ale dobrze że projekt małymi krokami idzie do przodu. Jedna ciekawostka jaką wyłapałem w tym początkowym wprowadzeniu, a mianowicie informacja, że aktorka brała lekcję sztuk walki, zazwyczaj do filmów takie sprawy to normalka, ale przy grach to coś nowego. Fajnie, że przykładają się do wszystkich aspektów w profesjonalny sposób. 

Opublikowano
39 minut temu, czarek250885 napisał:

Szkoda, że tak mało pokazali, ale dobrze że projekt małymi krokami idzie do przodu. Jedna ciekawostka jaką wyłapałem w tym początkowym wprowadzeniu, a mianowicie informacja, że aktorka brała lekcję sztuk walki, zazwyczaj do filmów takie sprawy to normalka, ale przy grach to coś nowego. Fajnie, że przykładają się do wszystkich aspektów w profesjonalny sposób. 

Ale w te 2 lata treningu to tak średnik wierzę. xd

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...