ASX 14 716 Opublikowano 19 lutego 2021 Autor Opublikowano 19 lutego 2021 6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: no to o jedno studio mniej do wyjścia z okowów HALOforzaGEARSY Prawidłowy slogan to od jakiegoś czasu HaloForzaSeaofThievesGearsy Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 28 lutego 2021 Opublikowano 28 lutego 2021 W dniu 18.02.2021 o 17:36, ASX napisał: skoro chcecie wierzyć że 20-30 osób zrobi grę AAA, to Według info z grudnia 2019 to nad grą pracowało wtedy w NT 40 osób, zresztą co to za znaczenie, 200 osób potrafi zrobić crapa a 15 osób bardzo dobrego szpila. Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby wycisnęli trochę więcej niż symulator chodzenia z ASMRem. 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 28 lutego 2021 Opublikowano 28 lutego 2021 2 godziny temu, Daddy napisał: Według info z grudnia 2019 to nad grą pracowało wtedy w NT 40 osób, zresztą co to za znaczenie, 200 osób potrafi zrobić crapa a 15 osób bardzo dobrego szpila. Zobaczymy co z tego wyjdzie, oby wycisnęli trochę więcej niż symulator chodzenia z ASMRem. Ten enslaved i dmc pokazują, że walkę też potrafią zrobić a nie tylko chodzenie. Jestem na razie pozytywnie nastawiony. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 1 marca 2021 Opublikowano 1 marca 2021 W sumie jest to nadzieja dla branży ,że mała grupka ludzi może zrobić super szpila. Hellblade miał swoje wady jednak skala i jakość produktu jak na taką małą grupę ludzi była świetna. Oby więcej takich gier AA. 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 1 marca 2021 Autor Opublikowano 1 marca 2021 No wiele osób myśli w ten sposób że wielki budżet, setki pracujących osób i dużo literek A, przekłada od razu na lepszy tytuł. Ale to nie zawsze idzie ze sobą w parze, ostatni przykład Cruciable - czy jak tam się nazywała gra Amaoznu - budżet 120 milionów, AAA i spektakularna klapa. Wierzę że Ninja Theory będzie potrafić zrobić grę z ciekawą historią (tak jak jedynka) i z ciekawym gameplayem (w przeciwieństwie do jedynki) i po premierze zamknie usta tym którzy już ich skreślili tylko dlatego że nie robią gry AAA. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 1 marca 2021 Opublikowano 1 marca 2021 Wiele osób tak mysli bo to się przeważnie sprawdza. Więcej wydanego hajsu i lat produkcji na dany tytuł to często gra którą pamięta się latami. Tylko do tego trzeba mieć zdolne studio z ogarniętymi zarządzającymi. Co pokazały klapy finansowe mijającej generacji dużych produkcji AAA które miały problem z planowaniem produkcji i założeniami. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 1 marca 2021 Opublikowano 1 marca 2021 Hellblade jest świetne, graficznie porywa, a system walki również niczego sobie. Z przyjemnością platynowałem na PS4, a ostatnio wbiłem calaka na Xbox Series X. Jeśli gra zachowa ducha oryginału, dodając przy tym większy świat i mniej korytarzowe lokacje, to będę zadowolony. Ninja Theory to bardzo zdolne studio i pokładam w nich pełne zaufanie. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 1 marca 2021 Opublikowano 1 marca 2021 7 godzin temu, Ukukuki napisał: Wiele osób tak mysli bo to się przeważnie sprawdza. Więcej wydanego hajsu i lat produkcji na dany tytuł to często gra którą pamięta się latami. Tylko do tego trzeba mieć zdolne studio z ogarniętymi zarządzającymi. Co pokazały klapy finansowe mijającej generacji dużych produkcji AAA które miały problem z planowaniem produkcji i założeniami. Jakie klapy bo ja kojarzę tylko anthema i marvel, ale to też nie wiem czy to do końca takie klapy bo trzeba by zobaczyć sprzedaż? Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 1 marca 2021 Opublikowano 1 marca 2021 @lpcl Tak jak wymieniłeś Anthem, Marvel, ostatni TR, można też podciągnąć ostatniego CP2077 który zarobił na siebie ale kosztem z którego nawet twórcy nie są zadowoleni. Do tego przeraźliwie niska średnia ocen wydań konsolowych. Fallout 76, upadek Telltale klepaniem ciągle takich samych gier w innych skórkach. A to przykłady z ostatnich 2 lat. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 1 marca 2021 Opublikowano 1 marca 2021 15 minut temu, Ukukuki napisał: @lpcl Tak jak wymieniłeś Anthem, Marvel, ostatni TR, można też podciągnąć ostatniego CP2077 który zarobił na siebie ale kosztem z którego nawet twórcy nie są zadowoleni. Do tego przeraźliwie niska średnia ocen wydań konsolowych. Fallout 76, upadek Telltale klepaniem ciągle takich samych gier w innych skórkach. A to przykłady z ostatnich 2 lat. Akurat ten anthem czy tam marvel to jeden wój, te całe gaasy, pies ich ganiał. Ale z gier singlowych to wszyscy raczej grają bezpiecznie, przynajmniej z tych dużych dewów. Jeśli tr to tomb to ten wyszedł 3 lata temu. Dam napisałeś, że cb na siebie zarobił i jeszcze zarobi więcej jak dadzą dlc, promo, wrzucą do game passa itd. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 10 maja 2021 Autor Opublikowano 10 maja 2021 Rahni Tucker osoba odpowiedzialna za system walki w DmC i ostatnio Bleeding Edge została design dyrektorem Hellblade 2 więc jest nadzieja że system walki będzie lepszy niż w jedynce Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 To bardzo, ale to bardzo sympatycznie. DmC było fantastyczną grą i jak dla mnie ich najlepszym tytułem do tej pory. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 26 maja 2021 Autor Opublikowano 26 maja 2021 tak mniej więcej będą wyglądać chmury w nowym Hellblade Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 27 maja 2021 Opublikowano 27 maja 2021 (edytowane) Przydałby się jakiś gameplay w końcu. Edytowane 27 maja 2021 przez Lord Protector Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 16 czerwca 2021 Autor Opublikowano 16 czerwca 2021 szykuje się jakieś małe video zza kulis o pracach nad grą Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 (edytowane) Trzeba wyłowić wszystkie fragmenty rozgrywki. Edytowane 17 czerwca 2021 przez Bigby 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 czerwca 2021 Autor Opublikowano 17 czerwca 2021 Skrót informacji Jeśli miałbym zgadywać to obstawialbym premierę w 2023 Cytuj
czarek250885 324 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Szkoda, że tak mało pokazali, ale dobrze że projekt małymi krokami idzie do przodu. Jedna ciekawostka jaką wyłapałem w tym początkowym wprowadzeniu, a mianowicie informacja, że aktorka brała lekcję sztuk walki, zazwyczaj do filmów takie sprawy to normalka, ale przy grach to coś nowego. Fajnie, że przykładają się do wszystkich aspektów w profesjonalny sposób. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 39 minut temu, czarek250885 napisał: Szkoda, że tak mało pokazali, ale dobrze że projekt małymi krokami idzie do przodu. Jedna ciekawostka jaką wyłapałem w tym początkowym wprowadzeniu, a mianowicie informacja, że aktorka brała lekcję sztuk walki, zazwyczaj do filmów takie sprawy to normalka, ale przy grach to coś nowego. Fajnie, że przykładają się do wszystkich aspektów w profesjonalny sposób. Ale w te 2 lata treningu to tak średnik wierzę. xd Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 2 godziny temu, ASX napisał: Skrót informacji Jeśli miałbym zgadywać to obstawialbym premierę w 2023 Jak dla mnie to troszkę za dużo zachodu jak na grę tylko AA. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 17 czerwca 2021 Opublikowano 17 czerwca 2021 Zapowiada się grubo, MS nie zwalnia z bombardowaniem Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.