Skocz do zawartości

Senua's Saga: Hellblade 2


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawsze ktoś może pojechać do Bełchatowa czy Sosnowca i tam grać +2 do mrocznego klimatu.

 

Jeśli premiera w maju to insajderzy mieli rację, szok :problem:

Opublikowano
1 godzinę temu, Bzduras napisał:

Od razu Ci odpowiem: dzisiaj to na stówę nie, może jutro na Direct ;)

Myślałem że to już dziś, ale mniejsza o to. 

Opublikowano

No i data się potwierdziła. Po trailerze i zapowiedziach - sprawdzę w Game Passie, ale jedynka mi nie podeszła, więc nie wiem czy z dwójką nie będzie tak samo. 

Opublikowano

Cena 50 dolarów

Długość ma być podobno na jedynki czyli 7-8h. Klasycznej singlowej gry. 

 

Dla mnie optymalnie, bo takie cienamitc exoerience na dłuższą metę mnie nuży. 

Opublikowano

Ja tam bym nie chciał z kolei by była zbyt krótka. W okolicach 10h.

Bo tak to wiem że wieczorem założę słuchawki to będę miał świetną przygodę która będzie wyglądać i brzmieć jak należy.

Opublikowano
1 minutę temu, Rooofie napisał:

Robią to od 2017 roku, gra ma być na 7 godzin. Czyli wyprodukowanie 1h gameplayu kosztuje ich rok pracy. Coś tam chyba nie gra w zarządzaniu. 

Ja myślę że oni zafiksowali się na tym ukazaniu emocji, wszystko kręci się wokół gęby Senuy. Te wszystkie sesje, podejrzewam że pierdolili się z tym niemiłosiernie 

 

Ale no zawsze są memy z twarzami z gier MS, więc tu może z kolei będzie najpiękniejszy ryj w branży;)

Opublikowano
7 minut temu, zloto napisał:

Grę robi 40 osób, co na dzisiejsze standardy jest śmieszną liczbą. 

Nie dziwi zatem skala projektu. 

Zastanawia bardziej co robi druga część studia. 

Kiedyś była zajawka jakiegoś horroru(?). Nie pamiętam tytułu.

Pierwsza Senua była męcząca, długo ją przechodziłem. Co nie zmienia faktu że jak na swój czas wyglądała fantastycznie, idą o krok dalej i robi to wrażenie. Wypadałoby żeby rozgrywka nie ssała pałki, bo oprawa audio wizualna raczej nie zawiedzie.

 

Opublikowano
19 godzin temu, Bigby napisał:

Brak pudełkowego wydania, jakby kogoś to interesowało.

18 godzin temu, ASX napisał:

Cena 50 dolarów


Czyli jedyna opłacalna opcja to miesiąc gamepassa. Szkoda, liczyłem, że XBOX też dostanie u mnie jakieś pudełko do kolekcji w tym roku (no jeszcze Indy i Avowed będą).

 

5 godzin temu, Rooofie napisał:

Robią to od 2017 roku, gra ma być na 7 godzin. Czyli wyprodukowanie 1h gameplayu kosztuje ich rok pracy. Coś tam chyba nie gra w zarządzaniu. 


Też sobie o tym pomyślałem. Ja wiem, że małe studio, ale jak na taką popierdółkę, w której tylko idziesz i słuchasz głosów w słuchawkach to śmiesznie wygląda to całe opóźnianie premiery i przekładanie od lat.

Opublikowano (edytowane)

Eksperci się odezwali. Grę robi ~40 osób, więc biorąc pod uwagę wartość produkcyjną są absurdalnie wydajni.

 

Statystycznie to co robi tutaj jedna osoba, to w innych robi 10-20 osób i wcale im to szybciej nie idzie.

Edytowane przez SnoD
  • beka z typa 2
Opublikowano (edytowane)

Chodzi mi o to, że spuszczają się nad dźwiękiem i innymi elementami filmowości a gameplayowo to nadal symulator chodzenia z ubogą walką na 7 godzin. Liczyłem, że pójdą w tej części bardziej w kierunku nowych God of Warów a z tego co widzę wyjdzie jakaś liniowa gierka do przejścia i zapomnienia. Stąd komentarz o zarządzaniu i żałuje, że druga część poszła w tę stronę.

Edytowane przez Rooofie
  • Plusik 1
Opublikowano
18 minut temu, Rooofie napisał:

Chodzi mi o to, że spuszczają się nad dźwiękiem i innymi elementami filmowości a gameplayowo to nadal symulator chodzenia z ubogą walką na 7 godzin. Liczyłem, że pójdą w tej części bardziej w kierunku nowych God of Warów a z tego co widzę wyjdzie jakaś liniowa gierka do przejścia i zapomnienia. Stąd komentarz o zarządzaniu i żałuje, że druga część poszła w tę stronę.

 

bo dokładnie na tym ta gra polega. na filmowości i robieniu klimatu dźwiękami, szeptami i muzyką. ma być klimat a nie jakiś akcyjniak.

jezu serio ktoś chciałby to przerabiać na jakiegoś gowa czy innego hatfu ciachańca? :notlikethis: 

Opublikowano
4 minuty temu, Colin napisał:

 

bo dokładnie na tym ta gra polega. na filmowości i robieniu klimatu dźwiękami, szeptami i muzyką. ma być klimat a nie jakiś akcyjniak.

jezu serio ktoś chciałby to przerabiać na jakiegoś gowa czy innego hatfu ciachańca? :notlikethis: 

 

To wracamy do początku, 7 lat klepać symulator chodzenia z dojebanymi szeptami do ucha? No tak średnio bym powiedział. 

  • Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...