Opublikowano 12 kwietnia 202412 kwi Naprawdę zastanawiam się po co deweloperzy biorą się w tej generacji za UE5. Ten silnik wydaje się być tak zasobożerny, że trzeba wielu kompromisów na konsolach, by pokazać jego możliwości. W Grysławie mówili, że UE5 wiele pracy automatyzuje jednak wadą tego jest to, że z góry konkretną ilość zasobów jest przyporządkowana do określonych ficzerów. Przez to jego optymalizacja jest dość kiepska. Edytowane 12 kwietnia 202412 kwi przez SnoD
Opublikowano 12 kwietnia 202412 kwi Autor Bo to jeden z najbardziej popularnych, najlepiej udokumentowanych i elastycznych silników, do którego łatwo znaleźć specjalistów. W dodatku pozwalający uzyskać imponujące efekty. IMO dominacja Unreala będzie się tylko zwiększać w następnych latach i coraz więcej studiów będzie przechodzić w następnych latach na silnik Epica. A z punktu widzenia graczy, na pewno bez UE5 nie dostalibyśmy tak wygladajej gry. Często narzeka się na tę generacje konsol, że nie oferuje żadnego przeskoku i gry wyglądają tak samo jak na poprzedniej generacji. Więc to że konsolach zadziała w 1440p z pasami i 30fpsow na konsoli nie wydaje się zbyt wygorowaną ceną za to by wreszcie doświadczyć skoku wizualnego. Mógłby to byc to powód do narzekania gdyby wszystkie gry zaczęły mieć pasy i chodziły w 30 fpsach, ale Hellblade 2 zapowiada się raczej na taki rodzynek, jak swego czasu The Order lub Ryse.
Opublikowano 12 kwietnia 202412 kwi Na supermocnych PC Unreal też ma problemy, ale to jeszcze wciąż problemy wieku dziecięcego, najwięksi gracze jak CD Projekt też wchodzą w UE5, mimo, że Red Engine przecież jest zajebisty, to jednak czas developmentu w UE5 jest dużo mniejszy i przez to można sporo zaoszczędzić na gotowcach. Śmieszne, że zrobiony za grosze Robocop chyba z tych co ogrywałem chodził na PC najlepiej. Taki Lords of the Fallen po kilku patchach dopiero trybi dobrze.
Opublikowano 12 kwietnia 202412 kwi CDP przeszedł na UE5 bo jak robią Po 2-3 gry, to każdego nowego programisty musieliby najpierw uczyć RE, a na UE wszyscy się szkolą.
Opublikowano 15 kwietnia 202415 kwi I wystarczyło poczekać niecałe cztery lata, a już niektórzy mówili, że najgorsza generacja!
Opublikowano 15 kwietnia 202415 kwi A z innej beczki, będzie w grze jakieś RT? Bo jak nie to nie może być to najładniejsza gra świata, bo zostanie zdyskwalifikowana przez pecetową brać :D.
Opublikowano 15 kwietnia 202415 kwi są też tacy którzy piszą że 2023 to najlepszy rok w branży niestety dzisiaj gry robi się 4-8 lat i to jest problem, UE5 rozwinie skrzydła dopiero na nowych konsolach.
Opublikowano 22 kwietnia 202422 kwi Godzinę temu, ASX napisał: Będą polskie napisy Fajnie, szkoda, że w dalszym ciągu trzeba czekać na takie wiadomości i nie można brać tych polskich lokalizacji za pewnik vide Psychonauts 2, State of Decay 2 czy Gears Tactics (wiem, że to już starsze tytuły ale zawsze można było dodać rodziny język nawet po premierze)
Opublikowano 22 kwietnia 202422 kwi Te napisy to by nikogo nie zbawiły, to nie mogą być nie wiadomo jakie koszta zwłaszcza dla firmy z takim sianem jak Microsoft. Dopóki przynajmniej tego nie ogarną dopóty będą lecieć na nich joby przy każdej premierze bez polskiego. Sony ma to lepiej rozegrane, ale oni już przy PS3 wyszli z tym projektem Lokalizacje 2.0 czy jakoś tak i teraz zbierają tylko to, co zasiane na polu. W porównaniu do nich Microsoft dopiero odkrywa sadzenie rzeżuchy.
Opublikowano 24 kwietnia 202424 kwi 3 minuty temu, PiPoLiNiO napisał: Sądząc po screenach w sklepie na PC, to tu też będą pasy... to się zmoduje
Opublikowano 24 kwietnia 202424 kwi Skąd oni biorą tak głupie pomysły. Nie nauczyli się jeszcze po The Order?
Opublikowano 24 kwietnia 202424 kwi Kompletnie wywalone mam na tę gierkę, ale przyznam, że ciekawi mnie jak wyglądać będzie na jakiejś BESTII pokroju sprzęt @tjery. Liczę na solidną dawkę technikaliów po premierze.
Opublikowano 24 kwietnia 202424 kwi No ja też czekam tylko aby odpalić i zobaczyć jak wygląda w pełnej krasie w 4k.
Opublikowano 24 kwietnia 202424 kwi Paweł wspominał jakiś czas temu, że sprzedałeś blachę, ale to może się coś zmieniło od tej pory.
Opublikowano 24 kwietnia 202424 kwi Wróciła pół roku temu bardziej dojebana bo z 14900KS + monitor qd-oled 4k 32
Opublikowano 24 kwietnia 202424 kwi Sprawdziłem wszystkie 3. Asus, MSI i Gigabyte. Został Gigabyte. Asus jest ciemnym gównem, mimo iż wszytskie 3 mają ten sam panel. W jasnych scenach w trybie 1000 nit Gigabyte ma w jasnych scenach w grze koło 270 nit, Asus koło 130. 0d 3 miechów nie mogą ogarnąć tematu. Edytowane 24 kwietnia 202424 kwi przez PiPoLiNiO
Opublikowano 1 maja 20241 maj https://www.purepc.pl/wymagania-sprzetowe-senuas-saga-hellblade-ii-pc-nie-sa-zbyt-wysokie-ale-nie-obejdzie-sie-bez-windows-11 Bardzo niskie wymagania minimalne, 8 letnie komponenty. Będzie dobra optymalizacja.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.