SnoD 2 319 Opublikowano 19 maja Opublikowano 19 maja (edytowane) Ktoś zapomniał o embargo? Nie kojarzę z wcześniejszych materiałów tych kilku pierwszych minut. Edytowane 19 maja przez SnoD Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Kiedy ocenki na meta? Jutro czy jeszcze dziś będzie wiadomo? Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja (edytowane) Jutro w momencie premiery. Pierwsza część ma 84/100 na OC, więc strzelam, że II też będzie miała gdzieś w przedziale 80-84. Tak na marginesie, to na LI pokazuje, że w NT pracuje ponad 130 osób. Jeśli 80 pracowało przy HBII, to ciekawe czy te 50 osób zrobiło jakieś postępy z innym projektem, czy w świetle obecnej sytuacji będą stawiać wszystkie karty na rozwój jednego IP. Edytowane 20 maja przez SnoD Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Na oko to trochę podejrzewam, że Microsoft widzi nawet to jedno IP bardziej jako projekt uczenia się nowych technologii, niż żeby miał z tego być przychód hehe. W sumie o dziwo pierwszy Hellblade był zaskakującym hitem jak na grę "AA" typu "świetne przeżycie, słaba gra" robioną w praktyce przez kilkanaście osób, ale obecna sytuacja branży, budżet dwójki, GamePass, sprawiają, że jakoś wątpię żeby samo wydanie Hellblade 2 było dla Microsoftu głównym celem tego projektu. Przykładowo wiemy, że Ninja Theory jest dość mocno zespolone z projektami Microsoft Research Lab w Cambridge, tego typu. Project Paidia: a Microsoft Research & Ninja Theory Collaboration - Microsoft Research Ponadto samo Hellblade jest BARDZO popularną grą w nauce i sama gra jak i research jaki robiło Ninja Theory jest bardzo często używane w szerszych projektach i dyskusjach dotyczących zdrowia psychicznego i użycia różnej technologii w szeroko rozumianej terapii, czasami ludzie z NT też coś tam robią, mają różne projekty z tym związane. Mniemam, że usytuowanie Ninja Theory w mieście najważniejszego science parku w Europie ma spore znaczenie dla tego jak Microsoft ich widzi. 1 Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Ja to się zastanawiam czy nt nie jest aby na świeczniku ms i czy ta gra ich nie pogrzebie. Zwłaszcza po ostatnich ruchach z tango z ich dobrym hifi rush. Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja No patrząc na to wszystko to nie stawiałbym przy kursie 50-50 że oni jeszcze zrobią jakąś grę w tej formie hehe. Nie widzę w świecie żadnego hype'u na tę grę, a to jednak jakby nie patrzeć jedna z większych osobnych nowych gier jakie zostaną wydane w całym 2024 roku. Xboty oddolnie robią trochę promocji, ale Microsoft chyba niespecjalnie. Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja 16 godzin temu, SnoD napisał(a): Ktoś zapomniał o embargo? Nie kojarzę z wcześniejszych materiałów tych kilku pierwszych minut. Kuvva ale to wygląda, pierwsza gra na tej generacji z oprawą, którą nie idzie pomylić z gierka na xone/ps4 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 20 maja Autor Opublikowano 20 maja pismaki w zapowiedziach pisały że pierwsza "nextgenowa" gra na tej generacji. Co prawda prawie 4 lata po premierze nowych sprzętów, ale chyba lepiej późno niż wcale Cytuj
Jukka Sarasti 358 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja 44 minuty temu, Faka napisał(a): Ja to się zastanawiam czy nt nie jest aby na świeczniku ms i czy ta gra ich nie pogrzebie. Zwłaszcza po ostatnich ruchach z tango z ich dobrym hifi rush. Warto też pamiętać, że przed HB2 wydali też dla MS sieciowe Bleeding Edge, które raczej hitem nie było, więc niespełnienie oczekiwań przy HB2 byłoby drugim ciosem z rzędu. Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja (edytowane) 59 minut temu, Faka napisał(a): Ja to się zastanawiam czy nt nie jest aby na świeczniku ms i czy ta gra ich nie pogrzebie. Zwłaszcza po ostatnich ruchach z tango z ich dobrym hifi rush. Tango i pozostałe 3 zespoły poszły pod nóż bo nie miały aktywnych projektów, a Zenimax prawdopodobnie będzie chciało jednak wystartować z produkcją nowego Fallouta widząc ile traci po starcie serialu. Z 3 zakniętych studiów zwolnią środki na jakieś 300-400 etatów do pracy nad Falloutem albo przyspieszeniem produkcji ES6. 41 minut temu, ogqozo napisał(a): No patrząc na to wszystko to nie stawiałbym przy kursie 50-50 że oni jeszcze zrobią jakąś grę w tej formie hehe. Nie widzę w świecie żadnego hype'u na tę grę, a to jednak jakby nie patrzeć jedna z większych osobnych nowych gier jakie zostaną wydane w całym 2024 roku. Xboty oddolnie robią trochę promocji, ale Microsoft chyba niespecjalnie. Czytałem, że normalnie są reklamy na YT, Twitch, nawet w OS telewizorów. Marketing może być celowany w osoby, które same nie szukają info o grze. Tak czy inaczej nie będzie jakiegoś sukcesu bo HB to też może nawet do 2 baniek nie dobił. Był natomiast sukcesem biorąc pod uwagę jak mały zespół zrobił grę. W przypadku HBII już będzie trudniej bo grę robiło już 80 osób a nie 20-30 jak poprzednio. Edytowane 20 maja przez SnoD Cytuj
Sylvan Wielki 4 619 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja (edytowane) 4 godziny temu, ASX napisał(a): pismaki w zapowiedziach pisały że pierwsza "nextgenowa" gra na tej generacji. Co prawda prawie 4 lata po premierze nowych sprzętów, ale chyba lepiej późno niż wcale Co wiele mówi o poziomie wiedzy/ogrania owych pismaków. Rozumiem bazę tego stwierdzenia: że jest ślicznie i - być może - to najlepiej wyglądająca produkcja. Niemniej jeżeli ktoś zarabia na życie grając i pisząc o grach, i twierdzi przy tym, że od 2020 r. nie zagrał/nie widział nic noszącego znamiona nowej generacji, to Edytowane 20 maja przez Sylvan Wielki 4 1 2 Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Ja traktuję tę grę w sumie bardziej jak remake niż jako nową grę. Nie rozumiałem powodu, żeby robić Hellblade 2, i po zapoznaniu się ze wszystkim nadal nie widzę. Mało znam gier, które mniej potrzebowały sequela. Hellblade zrobił na mnie spore wrażenie - włączałem go nie wiedząc nic dokładnie co to za gra, miała dobre recenzje to musiałem, i niezwykle mnie podnieciło jak niespodziewane to było i w jaki sposób działała gra. Natomiast to głównie dlatego działało, że to była jedyna taka gra, że nie myślałeś że X i Y może tak być zrobione a było. Ogólnie horrory tak mają chyba, w filmach i grach i książkach też, że sequel nie ma szans działać tak jak oryginał, a i tak wszystkie dostają najwięcej sequeli hehe. Dwójka natomiast to właściwie to samo tylko inna jakość wykonania. Oczywiście w czasach gdy grą roku dla niektórych co roku jest któryś remake Residenta, nic w tym dziwnego że taka gra wychodzi. Cytuj
Sylvan Wielki 4 619 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Mnie również podobała się Senua's Sacrifice. Bardzo. Oferuje odmienne doświadczenie od większości gier. A klimat i niektóre rozwiązania... No i ta muzyka. Czytałem jednak, że na forumku sporo osób nań psioczyło. Wiadomo jednak, o gustach się nie dyskutuje. Na RDR II i GoW oraz Eldenika Bożego też niektórzy narzekali. O, a właśnie. Zauważ, że niekiedy jest tak (filmy, gry, książki), że dana pozycja stanowi zamkniętą całość, a jednak tworzy się kontynuację i odnosi ona jeszcze większy sukces, choć wydawałoby się, ze nie ma takiej potrzeby. Wspomniany Red Dead jest tu świetnym przykładem. Czekam i liczę na bardzo dobrą grę. Jestem też ciekaw nowych rozwiązań i intryguje mnie bardzo, co tam się zadziało, że - niestety - zdecydowano się tylko na jeden tryb 30 klatek. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja 47 minut temu, ogqozo napisał(a): Ja traktuję tę grę w sumie bardziej jak remake niż jako nową grę. Nie rozumiałem powodu, żeby robić Hellblade 2, i po zapoznaniu się ze wszystkim nadal nie widzę. Mało znam gier, które mniej potrzebowały sequela. Hellblade zrobił na mnie spore wrażenie - włączałem go nie wiedząc nic dokładnie co to za gra, miała dobre recenzje to musiałem, i niezwykle mnie podnieciło jak niespodziewane to było i w jaki sposób działała gra. Natomiast to głównie dlatego działało, że to była jedyna taka gra, że nie myślałeś że X i Y może tak być zrobione a było. Ogólnie horrory tak mają chyba, w filmach i grach i książkach też, że sequel nie ma szans działać tak jak oryginał, a i tak wszystkie dostają najwięcej sequeli hehe. Dwójka natomiast to właściwie to samo tylko inna jakość wykonania. Oczywiście w czasach gdy grą roku dla niektórych co roku jest któryś remake Residenta, nic w tym dziwnego że taka gra wychodzi. Przecież dla Ciebie to powinno być 11/10 bez nawet grania w grę - artystyczna, podejmująca raczej niszowy i pomijany w sferze gierkowej temat, o której można pisać superlatywy popijając małymi łyczkami ze szklaneczki Chateu de Jabol rocznika bieżącego, żeby czuć się lepszym od reszty plebsu co to się jakimiś gównomainstreamami jara. edit: zapomniałem: mdr 5 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Ale, żeby nawet dla DF nic nie skapnęło przed releasem "najlepiej wyglądającej gry" :/. 1 1 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Kurde niby czlowiek ciekawy czy tym razm Xbox dowiezie graficznie ale majac w pamieci gameplay jedynki to jednak nie odnowie abo dla tej gierki. Cytuj
Beelzeboss 314 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja kup w jakiejs kluczykowni 2 msc gpu. Teraz ceny podniesli, ale wciaz 20zl to nieduzo za 2 miechy grania. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja W dniu 19.05.2024 o 12:50, KrYcHu_89 napisał(a): Z ciekawostek, gra ma Pokaż ukrytą zawartość 11 aczików, o 3 mniej niż w jedynce. W ogóle bym się nie zdziwił, jeśli zrobią easy 1000GS, żeby jak najwięcej ludzi skończyło ten tytuł. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja 4 godziny temu, Bzduras napisał(a): Cudo Jeszcze kilka godzin. Cytuj
Rtooj 1 620 Opublikowano 20 maja Opublikowano 20 maja Obawiam się że po tej grze studio zostanie zamknięte. 1 Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Już mają klepniętą nastepną grę, ale z MSem to nie wiadomo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.