Skocz do zawartości

Senua's Saga: Hellblade 2


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Nyu napisał(a):

 

Ale co to za fikolek Pan uprawia? Może ktoś nie kupujac głosuje przeciwko samograjom, a nie przeciwko singlowym gierkom? Czy coś?

no i to jest uczciwe podejście, nie lubisz samograjów->  nie grasz w samograje -> a potem nie jest ci żal  jeśli zamkną studio robiące filmowe samograje. Nie napisałem że jak ktoś lubi singlowe gry to powinien zagrać w Hellblade. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Rozi napisał(a):

IMG_20240521_115237.jpg

Jednak jest hicior! :banderas:

 

Trzeba przyznać, że te magazyny to zawsze jest niezła odklejka. W ogóle czemu tych portali egocentrycznych jest tak dużo dalej, to nie mam pojęcia po chooj. 

 

XboxEra dała 8.5/10 nawet Redfallowi xD. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

 

Eurogamer też sie sprzedał niestety.

 

To normalne, że ludzie mają różne opinie na temat gry, Ninja Theory jeszcze mocniej poszło w filmowość, a gameplay tak jak był ubogi w jedynce, tak tutaj jest jeszcze uboższy. Wiadomo było że nie wszystkim to przypadnie do gustu.

 

Ja sam nie jestem fanem jedynki, wymęczyła mnie swoją powtarzalnością zagadek, i ubogim gameplayem, ale jestem w stanie też zrozumieć jej fanów, bo tego typu tytuły to unikalne doświadczenie. A patrząc na to jak wszyscy wydawcy, w tym Xbox, przestawiają wajchę w kierunku bezpiecznych blockbusterów i gaasów to myślę się że tego typu gry w przyszłości będą jeszcze rzadsze. 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, ASX napisał(a):

 

Eurogamer też sie sprzedał niestety.

 

To normalne, że ludzie mają różne opinie na temat gry, Ninja Theory jeszcze mocniej poszło w filmowość, a gameplay tak jak był ubogi w jedynce, tak tutaj jest jeszcze uboższy. Wiadomo było że nie wszystkim to przypadnie do gustu.

 

Ja sam nie jestem fanem jedynki, wymęczyła mnie swoją powtarzalnością zagadek, i ubogim gameplayem, ale jestem w stanie też zrozumieć jej fanów, bo tego typu tytuły to unikalne doświadczenie. A patrząc na to jak wszyscy wydawcy, w tym Xbox, przestawiają wajchę w kierunku bezpiecznych blockbusterów i gaasów to myślę się że tego typu gry w przyszłości będą jeszcze rzadsze. 

Gameplay (walka) jest uboższy, zagadki też są prostsze, czy to plus, czy minus jeszcze nie wiem. 

Odnośnik do komentarza

Widząc ile jest ocen 100 od nie tylko xboxowych gazet, to zdecydowanie gra dowiozła. Że będzie rozrzut było pewne, ważne że nie ma jednogłosu że gra na 7 albo 8.  A tak jednych zawiedzie, a innych zachwyci. Dam szansę jedynce i biorę się za dwójkę.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Czoperrr napisał(a):

6 godzin skondensowanej przygody z imponującą oprawą graficzną i mrocznym settingiem w cenie czteropaka? Oby więcej takich.

Hehehe, ten post może się fatalnie zestarzeć, cena czteropaka to jest dla Ciebie, a dla twórców to była inwestycja :D. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Inwestycja dla MSu, nie twórców. Oni sami dostali pewnie kwit z góry + know how dla XGS.

Myślę, że to taki przykład jednej gry na generację. Bo wysoki budżet tutaj czuć, ciekawe ile kosztowała produkcja tych kilku godzin rozgrywki. 

Odnośnik do komentarza

ciekawe kiedy gracze zaczną marudzić na ubogi gameplay w visual novelach. Jak ktoś tutaj liczył na coś więcej względem jedynki, to sam sobie wsadził kij w szprychy. tym bardziej po wszystkich zapowiedziach i informacjach od devów. przecież wiadomo było, że to będzie klimatyczny symulator chodzenia z walką i zagadkami jedynie dla urozmaicenia całości

Edytowane przez number_nine
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, number_nine napisał(a):

ciekawe kiedy gracze zaczną marudzić na ubogi gameplay w visual novelach. Jak ktoś tutaj liczył na coś więcej względem jedynki, to sam sobie wsadził kij w szprychy. tym bardziej po wszystkich zapowiedziach i informacjach od devów. przecież wiadomo było, że to będzie klimatyczny symulator chodzenia z walką i zagadkami jedynie dla urozmaicenia całości

No powiedzmy jednak że mechanika będzie podobnie prymitywna jak w jedynce to się okazało dopiero jak pokazali coś więcej niż filmik z łażeniem po jaskini i rzucaniu dzidą w olbrzyma. Do tego momentu każdy mógł mieć nadzieję że coś rozbudują.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Rtooj napisał(a):

No powiedzmy jednak że mechanika będzie podobnie prymitywna jak w jedynce to się okazało dopiero jak pokazali coś więcej niż filmik z łażeniem po jaskini i rzucaniu dzidą w olbrzyma. Do tego momentu każdy mógł mieć nadzieję że coś rozbudują.

tylko po co mieliby to rozbudowywać? Na rynku jest pierdyliard gier, których trzonem rozgrywki jest walka. Niech będzie chociaż jeden taki Hellblade, który stawia na inne doznania, bo podobnych tytułów to ze świecą szukać

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, number_nine napisał(a):

tylko po co mieliby to rozbudowywać? Na rynku jest pierdyliard gier, których trzonem rozgrywki jest walka. Niech będzie chociaż jeden taki Hellblade, który stawia na inne doznania, bo podobnych tytułów to ze świecą szukać

Stąd pewnie też takie rozbieżności w recenzjach. 

Walke i zagadki uprościli kosztem większego nagromadzenia innych wrażeń i to widać od samego początku gry. 

 

W HB1 było dużo słabiutkich elementów (walka przede wszystkim była słabiutka i denerwująca), tutaj zrobili więcej cinematicsów, a to co było słabe po prostu spłycili jeszcze bardziej. 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, number_nine napisał(a):

tylko po co mieliby to rozbudowywać? Na rynku jest pierdyliard gier, których trzonem rozgrywki jest walka. Niech będzie chociaż jeden taki Hellblade, który stawia na inne doznania, bo podobnych tytułów to ze świecą szukać

 

No chyba właśnie nie każdy myśli tak jak ja i Ty więc stąd te rozbieżności w recenzjach. Przy czym jak pisałem, ocenię dopiero jak zagram. Ta gra ma tyle elementów które w pierwszej części zdenerwować gracza że prymitywna walka to najmniejszy problem. Choćby ciągłe szepty w słuchawkach, czy zagadki.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Stąd pewnie też takie rozbieżności w recenzjach. 

Walke i zagadki uprościli kosztem większego nagromadzenia innych wrażeń i to widać od samego początku gry. 

 

W HB1 było dużo słabiutkich elementów (walka przede wszystkim była słabiutka i denerwująca), tutaj zrobili więcej cinematicsów, a to co było słabe po prostu spłycili jeszcze bardziej. 

To moze nie bedzie tak topornie. Sprawdze na jesien na 100%. Oceny calkiem przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Cytat

 

And sure, I've heard it argued that the original Hellblade's puzzles and combat were nothing extraordinary--I'd say that's fair, as the game primarily focused on deep, introspective storytelling. But considering Hellblade 2 doesn't have that, I had some hope new and improved mechanics might lie in store for us. Instead, things have been pared back. Just about every battle is the same: you face off against an enemy, parry their attack, press a button to kill them, then engage with the next one. Whereas in the previous game you had to navigate the field, manage multiple enemies, and could kick and fight a bit more dynamically, all of that has been cut in favor of circling around a single enemy until you can get in a parry.

It's clear that the reason for this new combat system is to make battles more scripted and cinematic, as it's easy to incorporate tense moments, rolls, combos, dramatic deaths, and more when the player is limited to hitting a couple buttons against a single opponent in a very small space. But the big problem here--well, other than the combat itself--is that several games have proven that fights can feel choreographed and cinematic while allowing players to engage with enemies in more meaningful ways. Combat in Hellblade 2 feels not just like an afterthought, but virtually non-existent. In fact, I'd argue that the end result feels similar to a quick-time event, yet more tedious.

 

z Gamespota (oni uznali to za minus) 

1 minutę temu, pawelgr5 napisał(a):

To moze nie bedzie tak topornie. Sprawdze na jesien na 100%. Oceny calkiem przyzwoite.

Nie jest toporne, proste jak budowa cepa, walczysz zawsze 1 na 1 po prostu, więc można powiedzieć, że w 30 minut doświadczysz całego gameplayu. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...