Donatello1991 1 424 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja GamingTech niby polecą DTM, ale potestowalem i jednak HGiG lepsze. Nie ma mleka gra. No na PC pewnie dużo lepiej, ale na xsx nie jest oszalamiajaco. Cytuj
Beelzeboss 315 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja To może sam włącz w końcu grę i się przekonaj? Do tej pory widziałem w tym temacie tasowanie tylko do screenshotow z filmików. 2 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Jeszcze jutro potupią nóżkami, a jak w końcu włącza na xsx to przyznają rację. Cytuj
Beelzeboss 315 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Paolo jutro ci zrobie screeny z chaptera 3, bo juz sie wymeczyłem tym tworem. Tylko nie narzekaj znowu, ze specjalnie wyselekcjonowane. Bede robil co mogę, ale gameplayu jest mało Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Dla grających na PC - jest DLSS? Obawiam się, że 3060Ti może spocić się fest przy 1440p. Cytuj
Paolo de Vesir 9 131 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Dzięki @PiPoLiNiO. Sprawdze w weekend po twoich modyfikacjach z poprzedniego posta. Cytuj
Bzduras 12 610 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 14 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a): Recenzję zachwalają grafe, posiadacze RTX 4090 piszą ze czegoś takiego jeszcze nie wiedzieli, DF zachwycone. Jestem w stanie uwierzyć, że wybrałeś celowo najbrzydsze możliwe ujęcia. Jestem posiadaczem RTX4060 i H2 śmiga w 70-80fps na tej karcie z 8GB VRAM, bez fg w 55-60. Też czegoś takiego nie widziałem, a tutaj dwa moje skriny z konsoli Xbox Series X złapane guziczkiem share bez fotomody. Jeśli to wygląda średnio to ja nie wiem, co wygląda dobrze. A czym dalej tym lepiej. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 21 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a): Usuniecie między innymi pasów: Idź do C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Local\Hellblade2\Saved\Config\Windows Otwórz Engine.ini ,wklej na samym dole to co potrzebujesz. To są polecenia Unreal Engine więc nic nie zepsuje. Usunięcie blur, chormatic abberation, ziarna i pasów. [SystemSettings] r.SceneColorFringeQuality=0 r.Tonemapper.GrainQuantization=0 r.Tonemapper.Quality=0 r.NT.Lens.Distortion.Intensity=0 r.NT.Lens.Distortion.Stretch=0 r.NT.Lens.ChromaticAberration.Intensity=0 r.NT.DOF.RotationalBokeh=0 r.NT.DOF.NTBokehTransform=0 r.FilmGrain=0 r.NT.AllowAspectRatioHorizontalExtension=0 r.NT.EnableConstrainAspectRatio=0 Na monitorach UW pasów na szczęście brak. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja (edytowane) 26 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a): Usunięcie między innymi pasów dla grających na PC: go to C:\Users\YOURUSERNAME\AppData\Local\Hellblade2\Saved\Config\Windows Open Engine.ini , under [SystemSettings] add these lines or if you dont have System Setting copy paste this at the end of the Engine.ini document. Removes blur, chormatic abberation, film grain AND letterboxing. [SystemSettings] r.SceneColorFringeQuality=0 r.Tonemapper.GrainQuantization=0 r.Tonemapper.Quality=0 r.NT.Lens.Distortion.Intensity=0 r.NT.Lens.Distortion.Stretch=0 r.NT.Lens.ChromaticAberration.Intensity=0 r.NT.DOF.RotationalBokeh=0 r.NT.DOF.NTBokehTransform=0 r.FilmGrain=0 r.NT.AllowAspectRatioHorizontalExtension=0 r.NT.EnableConstrainAspectRatio=0 Jak to wygląda na dużym ekranie bez pasów, nie ma gdzieś problemów z renderowaniem cutscen? ----- Graficznie trzeba przyznać, że te dalsze chaptery na UW urywają beret. Na początku mało widać. Przy tym gra działa bardzo dobrze cały czas, nie ma mowy o spadkach, tyle, że znowu liczba npców, obiektów przez skalę jest tutaj znikoma, więc mogli dużo poczarować. Jednak ja wyżej stawiam graficznie Alana Wake'a 2 i CP2077, tam po prostu jest dużo większą różnorodność. Z UE5 Senua top. Edytowane 21 maja przez KrYcHu_89 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): Jak to wygląda na dużym ekranie bez pasów, nie ma gdzieś problemów z renderowaniem cutscen? Problemów nie ma, ale teraz zrobiłem porównanie i niestety to robi cropa i obcina boki. Także coś za coś niestety. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Teraz, PiPoLiNiO napisał(a): Problemów nie ma, ale teraz zrobiłem porównanie i niestety to robi cropa i obcina boki. Także coś za coś niestety. Czyli z tym, że "nagrywali" w 2.39:1 nie kłamali Cytuj
GearsUp 203 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Dziwne, że w menu na PC nie ma opcji wyłączenia rozmazania, chromy i ziarna. Mogliby to dodać w patchu a tak w ogóle to jedynka dostała RT pod koniec swojego żywota, ciekawe czy tu będzie podobnie. Powstała już jakaś gierka na UE5 z RT? 1 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 1 minutę temu, GearsUp napisał(a): Powstała już jakaś gierka na UE5 z RT? Na szybko to Fortnite i Robocop. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 1 minutę temu, GearsUp napisał(a): Dziwne, że w menu na PC nie ma opcji wyłączenia rozmazania, chromy i ziarna. Mogliby to dodać w patchu a tak w ogóle to jedynka dostała RT pod koniec swojego żywota, ciekawe czy tu będzie podobnie. Powstała już jakaś gierka na UE5 z RT? Nie ma, jest lumen, posiadacze AMD mogą się cieszyć . Teraz, PiPoLiNiO napisał(a): Na szybko to Fortnite i Robocop. to Lumen, nie RT Senua też używa tego samego Lumena, czyli software RT Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): to Lumen, nie RT Fortnite ma RayTracing normalnie Lumen też. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Teraz, PiPoLiNiO napisał(a): Fortnite ma RayTracing normalnie Lumen też. A to ciekawe, no to Senua nie ma żadnego HW, tylko Lumen, Robocop też. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja (edytowane) 2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): A to ciekawe, no to Senua nie ma żadnego HW, tylko Lumen, Robocop też. No tyle, że jego aktywacja w Fortnite ubija wszystko i w 4k bez dlss na 4090 mam 50-60fps co w tym przypadku powoduje, iż gierka przestaje być grywalna ;p Edytowane 21 maja przez PiPoLiNiO 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja (edytowane) 6 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a): No tyle, że jego aktywacja w Fortnite ubija wszystko i w 4k bez dlss na 4090 mam 50-60fps co w tym przypadku powoduje, iż gierka przestaje być grywalna ;p To podobno "beta" no to jeszcze UE5 z HWRT i PT nie widziałem :D. Coś tam kminią, żeby dorzucić to chyba, ale obok technologii NVidia, czyli Softwareo'wo https://www.linkedin.com/pulse/new-age-unreal-engine-raytracing-brigada-games-r8bie/ ogólnie to niejako jest trochę tak, że UE5 kopiuje rozwiązania NVidii. Edytowane 21 maja przez KrYcHu_89 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 32 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): Dla grających na PC - jest DLSS? Obawiam się, że 3060Ti może spocić się fest przy 1440p. Nie licz na 60 fps w 1440p. Niższe 4xxx spadają poniżej 60 z DLSS. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 26 minut temu, GearsUp napisał(a): Dziwne, że w menu na PC nie ma opcji wyłączenia rozmazania, chromy i ziarna. Mogliby to dodać w patchu a tak w ogóle to jedynka dostała RT pod koniec swojego żywota, ciekawe czy tu będzie podobnie. Powstała już jakaś gierka na UE5 z RT? Marvel 1943 Rise of Hydra (2025) ma mieć więcej ficzerów UE5.4, pewnie wrzucą to z nowymi kartami do bundle :D. Fortnite Epica rzeczywiście ma jakąś betę, to jedyna taka gra obecnie. Ciekawe jak taki HWRT, czy HWPT by wyglądało w Senui, oczami wyobraźni może byc grubo :). Lumen to jednak tylko i aż softowa podróba na potrzeby Unreala 5. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja 14 minut temu, ogqozo napisał(a): Fix'd W sumie gra nie jest aż tak krótka :D. W sensie, ja na dzisiaj pass, zostawiam końcówkę na deser, na liczniku +- 6h. Jednak na jedno i pół posiedzenia to jest zbyt wiele przy takiej strukturze. Cytuj
Qbon 344 Opublikowano 21 maja Opublikowano 21 maja Jestem po dwóch rozdziałach i podoba mi się dużo bardziej niż jedynka. Jest też o tyle lepiej, że w pewnych fragmentach mamy tutaj Spoiler towarzyszy co nieco wzbogaca sam świat. W jedynce chyba ich nie było, nie przypominam sobie ale grałem dawno temu Walka jest może i w prostym schemacie ale te animacje walk to jest majstersztyk. Gram po mału, tego rodzaju tytułów nie ma sensu poganiać wciskając sprint, mam tutaj wiele takich momentów, że się zatrzymuję i po prostu patrzę... Jako, że jestem po dwóch rozdziałach to nie wiem jak dalej ale gra jest brutalna, mroczna, bez wątpienia klimat mocniejszy niż w jedynce. Denerwuje mnie tylko, że nie można wyłączyć rozmycia ruchu, to jest bardziej przydatne przy niskich klatkażach ale na co mi to gdy mam 90 fpsów, psuje to tylko ruch, bez sensu, muszę popatrzeć czy w plikach konfiguracyjnych jest możliwość wyłączenia tego ale to powinno być jako opcja w menu gry. W każdym razie na dzisiaj wystarczy, drugi rozdział był dosyć mocny. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.