Soul 1 321 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja (edytowane) Grałem w jedynkę niestety nie skończyłem jej, jakoś nie siadło, mniej więcej wiedziałem czego mogę spodziewać się po drugiej części. No to może po kolei: Grafika/Muzyka Gra wygląda, rusza się i brzmi FENOMENALNIE, dla mnie to zdecydowanie najładniejsza gra na konsole obecnej generacji, to coś czego wcześniej nie było, nigdy nie korzystałem tak często z trybu foto, podziwiam każdy szczegół i detal jakość wykonania postaci i otoczenia to w mojej ocenie jakość o jaką krzyczałem od momentu premiery PS5 i XBOX Series X. Mogę w końcu powiedzieć grafika na miarę tych konsol a sam motion caputre po prosty wyznacza nową jakość, animacje pod czas walki no po prostu WOW. Gameplay Symulator chodzenia ale tak piękny, że chce się chodzić, walka nic odkrywczego ale ma coś w sobie, polecam nie lecieć na pałę, tylko wczuć się w ruchy przeciwnika i odpowiedni parować/ unikać i oczywiście udrzeć mieszając raz silnym raz lekkim atakiem a w nagrodę odpalimy przepiękną animację wykończenia. Ten taniec, bo tak bym to nazwał odpalony perfekcyjnie daje naprawdę sporo radochy chce się walczyć z kolejnymi panami w kolejce a i te przejścia (zmiany) poprzedzone kontekstową animacją, no po prostu miodzio. Pierwsza duża walka z kilkoma przeciwnikami robi robotę. Do tego proste zagadki i znajdźki mi takie coś pasuje, ta cała opcja z głosami w jej głowie REWELACJA(wiem, że jedynak już to miała) choć tu uważam, że wszystko jest po prostu lepiej zrobione na tyle lepiej, że jak od jedynki się odbiłem tak tu wczoraj z żalem wyłączałem grę. Z minusów - pasy i 30 fps tak po za tym git. Chce więcej Edytowane 22 maja przez Soul Cytuj
drozdu7 2 792 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Z zagraniem w grę czekam do weekendu, ale patrzę na te liczby na Steamie i no to jest katastrofa dla Ninja Theory. Trzy tysiące to oni darmowych kodów pewnie wysłali Ciekawe jak to wygląda w GP. A co do Ninja Theory, to w każdym materiale praktycznie pojawiają się obawy o zamknięcie studia. Tylko szczerze (wolałbym to napisać jak już przejdę ale trudno) jeśli naprawdę przez tyle lat grzebali przy tym sequelu, a skrócili go względem pierwowzoru, oraz walkę (na której rozbudowanie liczyli wszyscy) spłycili... No to sorki, ja się zupełnie nie dziwię rozstrzałowi ocen Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja (edytowane) To są typowe liczby dla tego typu gier. Jedynka miała w peaku najwięcej 6k, Plague Tale 2 chyba 4k. W tym przypadku istotne jest raczej czy w ramach GP zagra te 2-3 mln ludzi. Edytowane 22 maja przez SnoD Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Problem polega na tym, że i fabularnie to Hellblade 2 nie jest jakieś fenomenalne i odkrywcze. Z niszowej gry tematyki chcieli zrobić materiał na blockbustera. Nie wiem dlaczego uparli się na tę Senuę tak mocno Cytuj
GearsUp 197 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a): Koniec po 6h 30m, współczynnik cutscen do gameplayu (będzie przez całą grę pewnie jakoś 7:3 leciutko :D) nie powstydziłby się sam Hideoaki Kijimtsuno-san. Nie porwało mnie to wszystko aż tak, wolałbym, żeby jednak ten współczynnik cutscen do nawet chodzenia był większy, ale spoko, jako przeżycie audiowizualne z elementami rozgrywki daje 8/10. Fabuły nie zrozumiałem, zresztą i tak nie będę nikomu spoilował . Czyli dałeś 8/10 za samą graficzkę? Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Pierwsza część była krytykowana za walkę i zagadki, więc po kilku latach developingu wydają grę z takimi samymi zagadkami i nieco inną, ale wcale nie lepszą walką. No i co za zaskoczenie-gracze krytykują grę, gra się słabo sprzedaje. Nie rozumiem wogóle Ninja Theory-czy przez ten czas żyli w jakimś zamkniętym świecie i stwierdzili,że skoro zrobią to samo co w pierwszej części tylko ładniej to osiągną sukces? Gra robi piorunujące wrażenie oprawą i klimatem, ale ten gameplay....no kurcze, słabo się w to gra nawet jeśli traktujemy to jako symulator chodzenie.Nic tu nie odkryjemy przygladając się przedmiotom, ułożeniu ciał czy śladom-plansze to prześliczna makieta, ale niestety martwa. Wyobrażcie sobie jakie oceny miałaby gra, gdyby nie grafika. 1 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 22 maja Autor Opublikowano 22 maja tylko to nie jest i nigdy nie miał być blockbuster, nawet samo Ninja Theory przed premierą mówiło że Hellblade 2 będzie bardziej czymś w stylu ambitnego kina niezależnego niż hollywodzkiego blockbustera i nie interesuje ich robienie gier AAA. Szukali kogoś kto będzie im finansował tego typu dziwne, ambitne pomysły i znaleźli Xboxa który na to poszedł i pozwolił im zrobić taką grę jaką chcieli. Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 7 minut temu, ASX napisał(a): Szukali kogoś kto będzie im finansował tego typu dziwne, ambitne pomysły 1 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 22 maja Autor Opublikowano 22 maja 35 minut temu, drozdu7 napisał(a): Z zagraniem w grę czekam do weekendu, ale patrzę na te liczby na Steamie i no to jest katastrofa dla Ninja Theory. Trzy tysiące to oni darmowych kodów pewnie wysłali Ciekawe jak to wygląda w GP. A co do Ninja Theory, to w każdym materiale praktycznie pojawiają się obawy o zamknięcie studia. Tylko szczerze (wolałbym to napisać jak już przejdę ale trudno) jeśli naprawdę przez tyle lat grzebali przy tym sequelu, a skrócili go względem pierwowzoru, oraz walkę (na której rozbudowanie liczyli wszyscy) spłycili... No to sorki, ja się zupełnie nie dziwię rozstrzałowi ocen Shu Yoshida powiedział w 2014 r. że tylko 4 na 10 gier wydawanych przez Playstation zarabia na siebie, ale to dla nich wtedy ważne żeby wspierać talenty i różnorodne pomysły, nie można patrzeć na produkowanie gier tylko przez pryzmat tabelek w excelu bo inaczej zapędzisz się w kozi róg, produkując tylko bezpieczne sequele. I mam nadzieje że Microsoft tak na to nie patrzy, chociaż po zamknięciu Arkane i Tango mam spore wątpliwości. Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Nawet symulator chodzenia można w interesującej formie podać, z tego gatunku topka u mnie to chyba nadal What Remains of Edith Finch. Pierwszy Hellblade mi się podobał, nie był to mesjasz ale jakiś ślad w głowie zostawił. Czytam opinie o dwójce i wychodzi na to, że zrobili drugi raz to samo, z lepszą grafiką, bez rozwiniecia gameplayu w żaden sposób. Hype mocno opadł, nawet jeśli wyjdzie na Sonke5, to wyrwie się w promo. Nie mam pojęcia nad czym oni dłubali tyle lat, w tym czasie nintendo zrobiło Breath of the Wild gdzie mozesz zrobic prawie wszystko co ci do glowy przyjdzie. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Problemem tej gry jest to, ze jest strach że studio zamkną. Gra jak gra. Jedni zagrają inni nie. Jedna trafi do dużej ilości inna mniejszej. Fajnie jakby coś jeszcze stworzyli bardziej ambitnego ( rozbudowanego w tym sensie). Ambitna i świeża to była część pierwsza. Cytuj
Sylvan Wielki 4 619 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Hallblade II ukończone. Podobnie jak Senua's Sacrifice i ta odsłona bardzo mi się podobała (z zaznaczeniem, że zakończenie jedynki znacznie bardziej przypadło mi do gustu). Zasadniczo widzę to w następujący sposób: jeżeli komuś pierwsza część przypadła do gustu, to i tu będzie dobrze się bawił. Senua's Saga: Hellblade II jest bowiem usprawnioną, piękniejszą wersją poprzedniczki. Zmodyfikowano walkę - dalej jest prosta w swych założeniach, ale jest przy tym efektowniejsza i mniej drażni motywem kilku na jednego - zminimalizowano "zabawę" ze znakami, dodano nową, prostą zagadkę logiczną, która pojawia się może z 3 razy. Cała reszta to bardzo zbliżone do poprzedniej części doświadczenie growe. Graficznie tytuł wypada kapitalnie. Niby korytarz, ale często widoki są imponujące. Hallblade II może poszczycić się najlepiej niewykonanymi modelami postaci ze wszystkich dostępnych gier. Śliczna jest, ale nie ma mowy o tym, że jest rząd wielkości nad każdą inna grą. Udźwiękowienie jak zwykle - klasa. Według mnie w żadnym wypadku nie jest to przełomowy tytuł, czy też mocny kandydat do gry roku, ale z całą pewnością to specyficzna, inna pozycja, której można bez wahania 8/10 wystawić. Przez te 8 godzin bardzo dobrze się bawiłem, ale - jak wspomniałem na początku - mnie bardzo podobała się poprzedniczka, a najnowsza propozycja od Ninja Theory, to taka klasyczna w swojej formie kontynuacja na zasadzie ładniej, lepiej. 3 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja (edytowane) 26 minut temu, GearsUp napisał(a): Czyli dałeś 8/10 za samą graficzkę? Moja prawdziwa wypowiedź z zagrajmerskiego punktu widzenia jest w CW, nie chce się narażać w tym temacie, a ocena nie gra roli, fajne doświadczenie graficzne to całość tej gry szersza perspektywa tego projektu jest dosyć przerażająca xD. Edytowane 22 maja przez KrYcHu_89 Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Kolejny problem polega na tym, że jak Sony wydawało ambitne i nietuzinkowe projekty to na każdy taki projekt przypadało kilka, powiedzmy, normalnych i świetnych gier. Microsoft tych normalnych świetnych gier nie dostarcza. Pół roku temu wrzucili ósemkowego Starfielda. Potem niedorobioną i niedokończoną Forzę. A teraz bawią się w wielce ambitne gry. Serio? No i ludzie grają, bo w co mają grać... Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 22 maja Autor Opublikowano 22 maja No ale Hellblade to tylko jedna z wielu gier która wyjdzie w tym roku. Będą w tym zestawieniu gry większe i mniejsze tytuły jak Hellblade właśnie. Dla mnie ta różnorodność to akurat zaleta. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 3 minuty temu, Homelander napisał(a): Kolejny problem polega na tym, że jak Sony wydawało ambitne i nietuzinkowe projekty to na każdy taki projekt przypadało kilka, powiedzmy, normalnych i świetnych gier. Microsoft tych normalnych świetnych gier nie dostarcza. Pół roku temu wrzucili ósemkowego Starfielda. Potem niedorobioną i niedokończoną Forzę. A teraz bawią się w wielce ambitne gry. Serio? No i ludzie grają, bo w co mają grać... To jest bardziej jakaś praca magisterska z audio i wideo, niż gra :/. Zdecydowanie nie nazwałbym tego nawet walking simem, bo chodzić też z reguły się nie dało. To po prostu doświadczenie audiowizualne. Pokazuje też, że ludzie i branża lekko cofnęli się niestety w rozwoju od czasu oceniania podobnych rzeczy w generacji poprzedniej, a może to po prostu zmiana gustu? Nie mam pojęcia o co chodzi xD. Po przejściu ktoś może sobie zobaczyć, wszystko jedno, czy mu się podoba, czy nie, bardzo ładnie ujęte i mam te same uczucia po przejściu tego robionego kilka lat pokazu. Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 2 minutes ago, ASX said: No ale Hellblade to tylko jedna z wielu gier która wyjdzie w tym roku. Będą w tym zestawieniu gry większe i mniejsze tytuły jak Hellblade właśnie. Dla mnie ta różnorodność to akurat zaleta. Jaka jedna z wielu, palcem mi je pokaż. I te różnorodność Cytuj
Dalhi 178 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Jeszcze nie odpałałem, może dziś wieczorem, ale po cichu liczyłem że nieco rozbudują rozgrywkę i trzymając się motywu z pierwszej części z nieco urozmaconą rozgrywką będzie ciekawy tytuł. Sam walking sim to trochę katorga i nie raz i nie dwa odpadałem po godzinie w grach z tego gatunku. Już pierwsza część zajęła mi kilka miesięcy na ukończenie xd, choć to i tak sukces że dotarłem do końca. No ale mimo to jestem ciekaw jak to wygląda i jak brzmi. Z ostatnich tego typu gier to medium i scorn poszły wpizdu z dysku bardzo szybko. U bloberów chociaż muzyka była sympatyczna, bo reszta to kasztan okrutny a scorn nawet nie komentuje bo nie ma co. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 2 minuty temu, Dalhi napisał(a): Jeszcze nie odpałałem, może dziś wieczorem, ale po cichu liczyłem że nieco rozbudują rozgrywkę i trzymając się motywu z pierwszej części z nieco urozmaconą rozgrywką będzie ciekawy tytuł. Sam walking sim to trochę katorga i nie raz i nie dwa odpadałem po godzinie w grach z tego gatunku. Już pierwsza część zajęła mi kilka miesięcy na ukończenie xd, choć to i tak sukces że dotarłem do końca. No ale mimo to jestem ciekaw jak to wygląda i jak brzmi. Z ostatnich tego typu gier to medium i scorn poszły wpizdu z dysku bardzo szybko. U bloberów chociaż muzyka była sympatyczna, bo reszta to kasztan okrutny a scorn nawet nie komentuje bo nie ma co. No to będzie Ci ciężko xd Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 1 minutę temu, Dalhi napisał(a): Jeszcze nie odpałałem, może dziś wieczorem, ale po cichu liczyłem że nieco rozbudują rozgrywkę i trzymając się motywu z pierwszej części z nieco urozmaconą rozgrywką będzie ciekawy tytuł. Sam walking sim to trochę katorga i nie raz i nie dwa odpadałem po godzinie w grach z tego gatunku. Już pierwsza część zajęła mi kilka miesięcy na ukończenie xd, choć to i tak sukces że dotarłem do końca. No ale mimo to jestem ciekaw jak to wygląda i jak brzmi. Z ostatnich tego typu gier to medium i scorn poszły wpizdu z dysku bardzo szybko. U bloberów chociaż muzyka była sympatyczna, bo reszta to kasztan okrutny a scorn nawet nie komentuje bo nie ma co. W żadnym wypadku grania mimo wszystko nie odradzam, można fajnie przeżyć 6 godzin i zobaczyć "przyszłość" graficzną, audio też super. @ogqozo również miałeś rację, ten sequel był bez sensu xD. Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 22 maja Autor Opublikowano 22 maja 12 minut temu, Homelander napisał(a): Jaka jedna z wielu, palcem mi je pokaż. I te różnorodność z potwierdzonych na ten moment gier od XGS na ten rok: Avowed Indiana Jones Towerborne MFS 2024 ARA (tylko na PC) Age of Mythology: Retold + wydane już Hellblade 2 jak dla mnie całkiem różnorodny lineup pod względem gatunków i skali gier (o ile oczywiście nie będzie jakiś opóźnień, bo z tym nigdy nie wiaodmo). Nie liczę też gier third party jak STALKER 2 1 Cytuj
drozdu7 2 792 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 13 minut temu, ASX napisał(a): No ale Hellblade to tylko jedna z wielu gier która wyjdzie w tym roku. Ale MS wybrał ją sobie na jeden z trzech najważniejszych momentów w tym roku. A przecież doskonale wiedzieli czym będzie ta gra. Dobra podyskutuję z chęcią jak już samą grę przejdę Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja 2 minutes ago, ASX said: z potwierdzonych na ten moment gier od XGS na ten rok: Avowed Indiana Jones Towerborne MFS 2024 ARA (tylko na PC) Age of Mythology: Retold + wydane już Hellblade 2 jak dla mnie całkiem różnorodny lineup pod względem gatunków i skali gier (o ile oczywiście nie będzie jakiś opóźnień, bo z tym nigdy nie wiaodmo). Nie liczę też gier third party jak STALKER 2 A dla mnie to śmiech na sali. Jedyna gra z tej listy, którą można od biedy podpiąć pod AAA to Indiana Jones. Jak się przymknie oko, że wygląda gorzej niż Uncharted 4. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 22 maja Opublikowano 22 maja Nie ma sensu robić z Hellblade 2 kozła ofiarnego Microsoftu, ale na pewno trochę dziwne, że taką prostą grę-wizualizację akurat uwzględnili w momencie takiej posuchy na rynku, gdzie od wielu miesięcy nie wydali gier ani małych, ani dużych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.