ASX 14 654 Opublikowano 24 maja Autor Opublikowano 24 maja Walka jest prostsza ale bardziej widowiskowa niż w jedyncę. Jest też jej mniej oogólnie wydaje mi się że gra o wiele lepiej balansuje trzymanie gałki do przodu, walkę i zagadki. Mam też wrażenie że ma lepszy pacing niż jedynka, która głównie polegała na samotnym łażeniu po pustych lokacjach, w dwójce w przeciwieństwie naprawdę sporo się dzieje i akcja płynie. 2 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja Walka jest praktycznie identyczna co w jedynce, ino brakuje lokowania się na przeciwnikach na prawej gałce, bo teraz jest 1v1. Różnica taka, że teraz jest mocno filmowo. dla mnie jest ok, nie rozumiem narzekań, ot klasyk gierkowy: zwykły cios silny cios blok unik Moc specjalna Tylko tutaj skupiamy się na bezpośrednich starciach, bez opcji ucieczki, czy robienia tysiąca fikołków dookoła przeciwnika. Do tego widać, że mocno pracowali pod względem animacji i skupili się na "cinematic" podejściu, modnym zza czasów x360/ps3. Większośc zadanych ciosów po prostu czuć, zwłąszcza po emocjach samych postaci. 1 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 24 maja Autor Opublikowano 24 maja niby ci się nie podoba, a widzę że kończysz już 3 przejście xd Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja Nie no to calakowanie tutaj akurat zostawiam, te twarze i znajdźki to nie ma sensu, ale finalny chapter drugi raz z komentarze jak komuś się podobało fajnie jest odpalić, trochę lore wpada, innych nie odpalałem. 1 minutę temu, ASX napisał(a): niby ci się nie podoba, a widzę że kończysz już 3 przejście xd Dużo screenshotów robiłem Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja Godzinę temu, Josh napisał(a): Słyszałem już różne argumenty na obronę kiepskich mechanik w grze, ale pisanie że system walki specjalnie został zjebany *uproszczony. jak wasze mózgi XD 1 1 Cytuj
Pupcio 18 430 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja ehh cholerne ninja theory, musze wciskać guziki na padzie i to mnie rozprasza od historii Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja jak nie ogarniasz, to są jeszcze visual novele. chociaż to chyba będzie dla niektórych jeszcze bardziej męczące, bo trzeba czytać cały czas Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja (edytowane) 59 minut temu, ASX napisał(a): niby ci się nie podoba, a widzę że kończysz już 3 przejście xd Gra, ale się nie cieszy Edytowane 24 maja przez SnoD Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja Ale przecież argument o uproszczonej walce, która ma nie odciągać od historii upada w momencie gdzie musisz se szukać symboli w lokacjach. I zajmuje to nieporównywalnie więcej czasu niż walki, nie mówiąc o tym, że jest nieporównywalnie bardziej nudne Cytuj
Rotevil 121 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja Jestem w trakcie ogrywania i gra dużo mniej mi się podoba niż pierwsza część, walka jest uproszczona, cały czas mamy pojedynki 1vs1, twórcy coś gadali o niej, że chcą ją ulepszyć względem poprzedniczki a wyszło dużo gorzej. Zagadki środowiskowe też słabiej są zrobione, nie trza się wysilać żeby załapać o co chodzi. Według mnie lepiej to wyglądało, jak Senua odbywała samotną podróż razem ze swoimi głosami w głowie, rozliczyła się ze swoimi demonami, tutaj w kontynuacji z tymi nowymi postaciami i po tych wszystkich przeżyciach nie czuję już tego klimatu, obawiałem się, że nowa część będzie trochę na siłę i tak to niestety odbieram. Cytuj
Beelzeboss 312 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja (edytowane) 2 godziny temu, Rotevil napisał(a): Zagadki środowiskowe też słabiej są zrobione, nie trza się wysilać żeby załapać o co chodzi. Haha, te "puzzle" z runami to już w ogole samograj. Jak włączysz "focus" triggerem i jestes w pobliżu rozwiązania to przyciągnie cię jak magnes XDD Edytowane 24 maja przez Beelzeboss Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 24 maja Opublikowano 24 maja (edytowane) Tak miało być. Taka jest wizja artystyczna twórców, to jest ficzer i udogodnienie dla gracza, żeby jakiś tam głupi i niepotrzebny gameplay go nie wyrywał z filmowej immersji. Co Ty myślisz, że to jakaś pierwsza lepsza gra wideo? Plebs jesteś i się nie znasz. Edytowane 24 maja przez Josh Cytuj
bastek66 51 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja Wygląda na to że Ninja Theory skończy jak Tango Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja UV i Ryslaw gadali, ze mogliby z nich zrobić taką swoją jakby studio maskotkę, ale boją się ze jednak exel będzie bezwzględny. W sumie mogliby techgame zrobić na nowego xboxa na premierę za darmo w bundlu. Jak astro. Cytuj
Deeejve 9 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja Raczej nie zamkną studia które ma takie doświadczenie w pracy na UE5 1 Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja Grafika to jest zdecydowanie next-gen level. Tutaj nie ma nawet wątpliwości. Jednak to co to robi na mnie największe wrażenie to art design. Widać, że każdy centymetr tego co obserwowalne jest hand crafted i jest na najwyższym poziomie. Jeżeli jednak jakimś cudem UE5 zrobiło robotę asetami to bije pokłony bo wygląda to fenomenalnie. 1 1 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja (edytowane) 31 minut temu, Ins napisał(a): Grafika to jest zdecydowanie next-gen level. Tutaj nie ma nawet wątpliwości. Jednak to co to robi na mnie największe wrażenie to art design. Widać, że każdy centymetr tego co obserwowalne jest hand crafted i jest na najwyższym poziomie. Jeżeli jednak jakimś cudem UE5 zrobiło robotę asetami to bije pokłony bo wygląda to fenomenalnie. Fotogrametria wszystkiego co widać w grze, przejrzyj sobie Twitter NT. Oni praktycznie wszystko wykonywali ręcznie w realu i później skanowali to do gry. Np. Wszystkie stroje w grze zostały normalnie uszyte, wykonane ręcznie itd. Pokazywali nawet, że jak były w grze jakieś drewniane totemy, to mieli człowieka, który im to rzeźbił w realu. Edytowane 25 maja przez SnoD 1 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja Godzinę temu, Deeejve napisał(a): Raczej nie zamkną studia które ma takie doświadczenie w pracy na UE5 NT to obecnie liga światowa w wykorzystaniu UE5, do tego to co w innym studiu robiłoby 10 podwykonawców, to oni wszystko robią u siebie in-house. Takiego know-how się nie kupi. 1 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 25 maja Autor Opublikowano 25 maja Fotogrametria to jedno, ale ja najbardziej jestem pod wrażeniem jak pracuje oświetlenie budując klimat, jak wszystko jest animowane na długich ujęciach bez cięć, jak pracuje kamera to wszystko razem buduje spójną wizję i bardzo pomoga w opowiadaniu historii. Do tego te filmowe filtry, zmiękczające dodatkowo obraz i głębia ostrości naśladujące pracę analogowej kamery i można odnieść wrażenie że oglądamy film, a nie grę. Jestem po fragmencie z Spoiler Atakiem na wioskę I pod względem reżyserii scen walki to coś czego jeszcze nie widziałem. 1 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja No ale mogli dać chociaż opcje na wyłączenie ziarna i chromo. Ja chyba się wstrzymam przez to z ukończeniem. 1 Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja Ta, powinien być do tego pstryczek. Skończyłem wczoraj, podobało mi się. Gameplayu to tam za dużo nie ma, ale reżyseria walk i spektakl są warte zobaczenia. Ten moment, o którym pisał w spoilerze asax gniótł kule. Fabularnie to to się nie klei pod koniec i w sumie ogór miał rację z tym byciem niepotrzebnym, bo do historii postaci ta część wnosi prawie nic oprócz tego, że nadal ma schizy i próbuje się rozliczyć z przeszłością. Mimo tego grając (czy raczej oglądając) byłem pod ogromnym wrażeniem tego, co dzieje się na ekranie w danym momencie i niektóre sekwencje zostaną ze mną na dłużej, a cięższy niż w jedynce klimat można kroić nożem, jest tak gęsto. Gdybym miał wystawiać ocenę to dałbym ósemkę biorąc pod uwagę to, że to walking sim i w tych kategoriach rozpatrując wszystko co tytuł oferuje. Cytuj
suteq 183 Opublikowano 25 maja Opublikowano 25 maja W dniu 24.05.2024 o 10:15, number_nine napisał(a): wytykanie wad, a niezrozumienie założeń gry to dwie różne rzeczy. Walka w Hellblade nie jest chujowa, tylko prosta, żeby nie odrywać od historii uczeniem się combosów, rozdawaniem skilli itd, to nie jest trzon rozgrywki. Porównanie tego do dialogów w rpgu mocno nietrafione ale ok, widzę, że też nie rozumiesz co mam na myśli ani tego czym jest Hellblade by design Śmieszne jest to że jak podstawowy element w grze wideo nie domaga to są ludzie którzy dorabiają do tego jakąś ideologię nierozumienia założeń gry. Jak podstawowy element ssie to studio może powinno pomyśleć nad robieniem filmów a nie gier. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.