Skocz do zawartości

Senua's Saga: Hellblade 2


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Naprawdę zastanawiam się po co deweloperzy biorą się w tej generacji za UE5. Ten silnik wydaje się być tak zasobożerny, że trzeba wielu kompromisów na konsolach, by pokazać jego możliwości.

 

W Grysławie mówili, że UE5 wiele pracy automatyzuje jednak wadą tego jest to, że z góry konkretną ilość zasobów jest przyporządkowana do określonych ficzerów. Przez to jego optymalizacja jest dość kiepska.

Edytowane przez SnoD
  • Plusik 1
Opublikowano

Bo to jeden z najbardziej popularnych, najlepiej udokumentowanych i elastycznych silników, do którego łatwo znaleźć specjalistów. W dodatku pozwalający uzyskać imponujące efekty. IMO dominacja Unreala będzie się tylko zwiększać w następnych latach i coraz więcej studiów będzie przechodzić w następnych latach na silnik Epica.

 

A z punktu widzenia graczy, na pewno bez UE5 nie dostalibyśmy tak wygladajej gry.

Często narzeka się na tę generacje konsol, że nie oferuje żadnego przeskoku i gry wyglądają tak samo jak na poprzedniej generacji. 

Więc to że konsolach zadziała w 1440p z pasami i 30fpsow na konsoli nie wydaje się zbyt wygorowaną ceną za to by wreszcie doświadczyć skoku wizualnego. 

 

Mógłby to byc to powód do narzekania gdyby wszystkie gry zaczęły mieć pasy i chodziły w 30 fpsach, ale Hellblade 2 zapowiada się raczej na taki rodzynek, jak swego czasu The Order lub Ryse. 

Opublikowano

Na supermocnych PC Unreal też ma problemy, ale to jeszcze wciąż problemy wieku dziecięcego, najwięksi gracze jak CD Projekt też wchodzą w UE5, mimo, że Red Engine przecież jest zajebisty, to jednak czas developmentu w UE5 jest dużo mniejszy i przez to można sporo zaoszczędzić na gotowcach. 

 

Śmieszne, że zrobiony za grosze Robocop chyba z tych co ogrywałem chodził na PC najlepiej. Taki Lords of the Fallen po kilku patchach dopiero trybi dobrze. 

  • Plusik 2
Opublikowano

są też tacy którzy piszą że 2023 to najlepszy rok w branży   :leo:      niestety dzisiaj gry robi się 4-8 lat i to jest problem, UE5 rozwinie skrzydła dopiero na nowych konsolach.

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

 

 

Będą polskie napisy

Fajnie, szkoda, że w dalszym ciągu trzeba czekać na takie wiadomości i nie można brać tych polskich lokalizacji za pewnik vide Psychonauts 2, State of Decay 2 czy Gears Tactics (wiem, że to już starsze tytuły ale zawsze można było dodać rodziny język nawet po premierze)

Opublikowano

Te napisy to by nikogo nie zbawiły, to nie mogą być nie wiadomo jakie koszta zwłaszcza dla firmy z takim sianem jak Microsoft. Dopóki przynajmniej tego nie ogarną dopóty będą lecieć na nich joby przy każdej premierze bez polskiego. Sony ma to lepiej rozegrane, ale oni już przy PS3 wyszli z tym projektem Lokalizacje 2.0 czy jakoś tak i teraz zbierają tylko to, co zasiane na polu. W porównaniu do nich Microsoft dopiero odkrywa sadzenie rzeżuchy.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem wszystkie 3. Asus, MSI i Gigabyte. Został Gigabyte. Asus jest ciemnym gównem, mimo iż wszytskie 3 mają ten sam panel. W jasnych scenach w trybie 1000 nit Gigabyte ma w jasnych scenach w grze koło 270 nit, Asus koło 130. 0d 3 miechów nie mogą ogarnąć tematu. 

Edytowane przez PiPoLiNiO
  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...