Bzduras 12 532 Opublikowano 12 kwietnia Opublikowano 12 kwietnia Czyli jakieś pół miliona pikseli więcej niż 1080p. Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 12 kwietnia Opublikowano 12 kwietnia (edytowane) Naprawdę zastanawiam się po co deweloperzy biorą się w tej generacji za UE5. Ten silnik wydaje się być tak zasobożerny, że trzeba wielu kompromisów na konsolach, by pokazać jego możliwości. W Grysławie mówili, że UE5 wiele pracy automatyzuje jednak wadą tego jest to, że z góry konkretną ilość zasobów jest przyporządkowana do określonych ficzerów. Przez to jego optymalizacja jest dość kiepska. Edytowane 12 kwietnia przez SnoD 1 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 12 kwietnia Autor Opublikowano 12 kwietnia Bo to jeden z najbardziej popularnych, najlepiej udokumentowanych i elastycznych silników, do którego łatwo znaleźć specjalistów. W dodatku pozwalający uzyskać imponujące efekty. IMO dominacja Unreala będzie się tylko zwiększać w następnych latach i coraz więcej studiów będzie przechodzić w następnych latach na silnik Epica. A z punktu widzenia graczy, na pewno bez UE5 nie dostalibyśmy tak wygladajej gry. Często narzeka się na tę generacje konsol, że nie oferuje żadnego przeskoku i gry wyglądają tak samo jak na poprzedniej generacji. Więc to że konsolach zadziała w 1440p z pasami i 30fpsow na konsoli nie wydaje się zbyt wygorowaną ceną za to by wreszcie doświadczyć skoku wizualnego. Mógłby to byc to powód do narzekania gdyby wszystkie gry zaczęły mieć pasy i chodziły w 30 fpsach, ale Hellblade 2 zapowiada się raczej na taki rodzynek, jak swego czasu The Order lub Ryse. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 12 kwietnia Opublikowano 12 kwietnia Na supermocnych PC Unreal też ma problemy, ale to jeszcze wciąż problemy wieku dziecięcego, najwięksi gracze jak CD Projekt też wchodzą w UE5, mimo, że Red Engine przecież jest zajebisty, to jednak czas developmentu w UE5 jest dużo mniejszy i przez to można sporo zaoszczędzić na gotowcach. Śmieszne, że zrobiony za grosze Robocop chyba z tych co ogrywałem chodził na PC najlepiej. Taki Lords of the Fallen po kilku patchach dopiero trybi dobrze. 2 Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 12 kwietnia Opublikowano 12 kwietnia CDP przeszedł na UE5 bo jak robią Po 2-3 gry, to każdego nowego programisty musieliby najpierw uczyć RE, a na UE wszyscy się szkolą. 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 15 kwietnia Opublikowano 15 kwietnia nawet pro-plejkowe portale tak piszą Cytuj
messer88 6 480 Opublikowano 15 kwietnia Opublikowano 15 kwietnia No to w końcu coś co zrobi graficzką przy tej generacji, fajnie. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 15 kwietnia Opublikowano 15 kwietnia I wystarczyło poczekać niecałe cztery lata, a już niektórzy mówili, że najgorsza generacja! Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 15 kwietnia Opublikowano 15 kwietnia A z innej beczki, będzie w grze jakieś RT? Bo jak nie to nie może być to najładniejsza gra świata, bo zostanie zdyskwalifikowana przez pecetową brać :D. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 15 kwietnia Opublikowano 15 kwietnia są też tacy którzy piszą że 2023 to najlepszy rok w branży niestety dzisiaj gry robi się 4-8 lat i to jest problem, UE5 rozwinie skrzydła dopiero na nowych konsolach. Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia Godzinę temu, ASX napisał: Będą polskie napisy Fajnie, szkoda, że w dalszym ciągu trzeba czekać na takie wiadomości i nie można brać tych polskich lokalizacji za pewnik vide Psychonauts 2, State of Decay 2 czy Gears Tactics (wiem, że to już starsze tytuły ale zawsze można było dodać rodziny język nawet po premierze) Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 22 kwietnia Opublikowano 22 kwietnia Te napisy to by nikogo nie zbawiły, to nie mogą być nie wiadomo jakie koszta zwłaszcza dla firmy z takim sianem jak Microsoft. Dopóki przynajmniej tego nie ogarną dopóty będą lecieć na nich joby przy każdej premierze bez polskiego. Sony ma to lepiej rozegrane, ale oni już przy PS3 wyszli z tym projektem Lokalizacje 2.0 czy jakoś tak i teraz zbierają tylko to, co zasiane na polu. W porównaniu do nich Microsoft dopiero odkrywa sadzenie rzeżuchy. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Sądząc po screenach w sklepie na PC, to tu też będą pasy... Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia 3 minuty temu, PiPoLiNiO napisał: Sądząc po screenach w sklepie na PC, to tu też będą pasy... to się zmoduje Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Skąd oni biorą tak głupie pomysły. Nie nauczyli się jeszcze po The Order? Cytuj
Ukukuki 6 991 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Jak będą pasy na 21:9 to dopiero będą jaja xd Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Kompletnie wywalone mam na tę gierkę, ale przyznam, że ciekawi mnie jak wyglądać będzie na jakiejś BESTII pokroju sprzęt @tjery. Liczę na solidną dawkę technikaliów po premierze. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia No ja też czekam tylko aby odpalić i zobaczyć jak wygląda w pełnej krasie w 4k. Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Paweł wspominał jakiś czas temu, że sprzedałeś blachę, ale to może się coś zmieniło od tej pory. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia Wróciła pół roku temu bardziej dojebana bo z 14900KS + monitor qd-oled 4k 32 1 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 24 kwietnia Opublikowano 24 kwietnia (edytowane) Sprawdziłem wszystkie 3. Asus, MSI i Gigabyte. Został Gigabyte. Asus jest ciemnym gównem, mimo iż wszytskie 3 mają ten sam panel. W jasnych scenach w trybie 1000 nit Gigabyte ma w jasnych scenach w grze koło 270 nit, Asus koło 130. 0d 3 miechów nie mogą ogarnąć tematu. Edytowane 24 kwietnia przez PiPoLiNiO 1 Cytuj
Ukukuki 6 991 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja https://www.purepc.pl/wymagania-sprzetowe-senuas-saga-hellblade-ii-pc-nie-sa-zbyt-wysokie-ale-nie-obejdzie-sie-bez-windows-11 Bardzo niskie wymagania minimalne, 8 letnie komponenty. Będzie dobra optymalizacja. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.