PanKamil 1 108 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jeśli 4zł w GamePassie ma być powodem zaniżania standardów wobec gier to nie chcę przykładać do tego ręki. Tutaj też może być haczyk. W serialach w netflixie też nie zobaczymy efektów z hollywood. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Teraz, PanKamil napisał: Tutaj też może być haczyk. W serialach w netflixie też nie zobaczymy efektów z hollywood. Na razie zbyt wcześniej żeby to oceniać, zwłaszcza że Netflix Originals ma masę fantastycznych seriali. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2021 Autor Opublikowano 18 lutego 2021 Teraz, PanKamil napisał: Tutaj też może być haczyk. W serialach w netflixie też nie zobaczymy efektów z hollywood. taki Irlandczyk dostał 10 nominacji do Oskara Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 (edytowane) 1 minutę temu, ASX napisał: taki Irlandczyk dostał 10 nominacji do Oskara ależ oczywiście. Jedno nie wyklucza drugiego. 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Na razie zbyt wcześniej żeby to oceniać, zwłaszcza że Netflix Originals ma masę fantastycznych seriali. Z drugiej strony jest taka gra o tron w hbo gdzie według mnie to już skala filmów z dużego ekranu Edytowane 18 lutego 2021 przez PanKamil Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2021 Autor Opublikowano 18 lutego 2021 Moim zdnaiem GamePass nie zaniża standardów, ponieważ jeśli w usłudze nie będzie wystarczająco dobrych gier zachęcających ludzi do opłacania abonamentu to ludzie zaczną odchodzić i anulować subskrybcje. Więc tak naprawdę na Xbox Game Studios ciąży bardzo duża presja dostarczenia gier wysokiej jakości inaczej słupki mogą zacząć spadać. w erze abonamentów to content (czyli wysokiej jakości ekskluzywne produkcje) są kluczem do sukcesu platformy, jeśli tego nie będzie Gamepass jest skazany na porażkę 1 Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Wszyscy dobrze wiemy na co MS kreuję tą grę, ma być gruba gra storytelling na najnowszym silniku UE5 to ma być mocna gra AAA a nie indyk jak pierwsza część. 2 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Z tym zaniżaniem standarow to grubo lecicie. Tak można byłoby pisać gdyby gry były tylko i wyłącznie w GP tak jak seriale w Netflixie. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2021 Autor Opublikowano 18 lutego 2021 skoro chcecie wierzyć że 20-30 osób zrobi grę AAA, to Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 11 minut temu, ASX napisał: skoro chcecie wierzyć że 20-30 osób zrobi grę AAA, to Gdzie jest źródło tych informacji? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2021 Autor Opublikowano 18 lutego 2021 1 minutę temu, Soul napisał: Gdzie jest źródło tych informacji? Cytat Ninja Theory say that the team working on Senua's Saga: Hellblade II will be about twice as big as that of Hellblade: Senua's Sacrifice https://www.trueachievements.com/n40438/hellblade-ii Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 (edytowane) Stare info gdzieś czytałem, że siedzi na tym 100 osób. No i pytanie ile osób robiło jedynkę 10 -15 ? xD OK mam 15 osób. Edytowane 18 lutego 2021 przez Soul Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Nie oczekuję nie wiadomo czego. Liczę po prostu że gra będzie miała jakiś gameplay i pacing poza łażeniem, szukaniu znaków z dupy i tą walką 1 Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 To give fans a look at how it makes its games, Ninja Theory have been a development diary series called "The Dreadnought Diaries." In the first episode of the series, co-founder Tameem Antoniades confirmed that "the team will be about twice the size of Hellblade's team." The Hellblade 2 development team will be "very small by triple AAA standards, but aims to prove that small teams can achieve great things using procedural technologies and smart tools." Ninja Theory is now owned by Microsoft but fans will be glad to see that this hasn't changed the way that the developer makes games. https://gamerant.com/hellblade-2-size/ W NT obecnie jest 120 osób z czego 40 siedzi by Hellblade II Cytuj
zloto 737 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Nie no, Asax nie przesadzaj, że nad grą pracuje 20 osób. Studio ma ponad 100 osób. Chcesz powiedzieć, że pozostałe 80 pracuje nad tytułem koncepcyjnym Mara? Po drugie produkcja gier w zależności od etapu na którym jest projekt wymaga różnego nakładu ludzkiego. Nie jest to studio 300 osobowe, ale nawet 50 osób może dostarczyć solidna jakość. Tylko nie w takiej skali jak R* czy ND, że gra będzie na 25 godzin czy coś. Zresztą, apropo ND. Nawet tak wielkie studio musiało totalnie zrezygnować z komponentu multii, aby dostarczyć tytuł wysokiej jakości na więcej niż 6 godzin. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2021 Autor Opublikowano 18 lutego 2021 3 minuty temu, zloto napisał: Nie no, Asax nie przesadzaj, że nad grą pracuje 20 osób. Studio ma ponad 100 osób. Chcesz powiedzieć, że pozostałe 80 pracuje nad tytułem koncepcyjnym Mara? Studio pracuje nad 3 grami Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 ja liczę ze wrócą do robienia slasherow bo Enslaved czy DMC to naprawdę zajebiste gry, a taki hellblade czy bleeding edge to nie moje klimaty 1 Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 Tak, zresztą DmC to był dość odważny i settingowo genialny tytuł. To im dobrze wyszło i chętnie bym nawet DmC 2 w ich wyonaniu zobaczył. No chyba że do Hellblade 2 wprowadzą system walki jak w DmC. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 42 minuty temu, ASX napisał: Studio pracuje nad 3 grami Wciąż linkedin mówi, że mają 106 pracowników. Mara to gra koncepcyjna, trzeci niezapowiedziany tytuł musi być jeszcze w większych powijkach. Logicznie można zalozyc, że około 60 procent studia pracuje nad projektem który ma być dostarczony jako pierwsze, gdzie resztą bawią się właśnie małe zespoły i po wydaniu, w tym wypadku, HB większość ludzi się przerzucić na następny projekt. W każdym razie ja tam mam wysokie oczekiwania co do ich gry, ale nie należy tego mylić z tym, że oczekuje gierki o skali sanboxow od Ubi. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2021 Autor Opublikowano 18 lutego 2021 2 minuty temu, zloto napisał: Wciąż linkedin mówi, że mają 106 pracowników. Mara to gra koncepcyjna, trzeci niezapowiedziany tytuł musi być jeszcze w większych powijkach. Logicznie można zalozyc, że około 60 procent studia pracuje nad projektem który ma być dostarczony jako pierwsze, gdzie resztą bawią się właśnie małe zespoły i po wydaniu, w tym wypadku, HB większość ludzi się przerzucić na następny projekt. W każdym razie ja tam mam wysokie oczekiwania co do ich gry, ale nie należy tego mylić z tym, że oczekuje gierki o skali sanboxow od Ubi. to tak nie działa, struktura organizacyjna Ninja Theory opiera się na tym że studio jest podzielone na kilka mniejszych zespołów i każdy z nich jest mniej więcej tej samej wielkości, dzięki czemu każda gra powstaje w miarę równoległe. Cytat About four years ago, we very nearly disappeared as a company. Dozens, if not hundreds of developers like us were closing shop all around us. And we were told there was no future for developers like us: too big to be indie, too small to be truly AAA. We had to tell our team we were facing annihilation, and so we had to find another way. We split our team of 100 people into several smaller teams which worked mostly on work-for-hire projects. These projects helped to fund our own original game, Hellblade: Senua’s Sacrifice. Our goal was to find a space between indie and AAA and to reclaim our creative independence. It took three years, a team of 20 people, and a budget of $10 million including marketing, but we did it. https://www.polygon.com/e3/2018/6/10/17447264/ninja-theory-microsoft-acquisition 2 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2021 Autor Opublikowano 18 lutego 2021 swoją drogą znalazłem ciekawy fragment z tego wywiadu xd Gracze: CHCE ŻEBY NINJA THEORY ROBIŁO GRY AAA!!! Nincja Theory: Cytat We want to be free from the AAA machine and make games focused on the experience, not around monetization. 1 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 No cóż, to znaczy, że coś tam nie dokonać u nich z produktywnością, jak ponad rok od zapowiedzi nie byli w stanie wypuścić nawet skrawka grywalnego fragmentu. Z drugiej strony, wciąż mają kredyt zaufania i jeśli po latach oczekiwania wypuszczą wartościowy produkt, to nie mam nic przeciwko temu. W każdym razie ja nie mam zamiaru obniżać swoich oczekiwań, jak nie dostarczą solidnego kawałka kodu to znaczy, że nie uciągnęli tematu. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 5 godzin temu, ASX napisał: taki Irlandczyk dostał 10 nominacji do Oskara Przypomniałeś mi jak tam ten "odmłodzony" de Niro tłucze jakiegoś typa w lokalu. Normalnie komedia, myślałem, że zaraz biedny wyzionie ducha jak sadził te razy. 4 godziny temu, kubson napisał: ja liczę ze wrócą do robienia slasherow bo Enslaved czy DMC to naprawdę zajebiste gry, a taki hellblade czy bleeding edge to nie moje klimaty Hmm enslaved dobra gierka, tam historia nie była domknięta. Dawać kontynuację do urwy nędzy. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 18 lutego 2021 Opublikowano 18 lutego 2021 4 godziny temu, ASX napisał: swoją drogą znalazłem ciekawy fragment z tego wywiadu xd Gracze: CHCE ŻEBY NINJA THEORY ROBIŁO GRY AAA!!! Nincja Theory: no to o jedno studio mniej do wyjścia z okowów HALOforzaGEARSY Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.