Skocz do zawartości

Senua's Saga: Hellblade 2


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Jeśli 4zł w GamePassie ma być powodem zaniżania standardów wobec gier to nie chcę przykładać do tego ręki.

Tutaj też może być haczyk. W serialach w netflixie też nie zobaczymy efektów z hollywood.

Opublikowano
Teraz, PanKamil napisał:

Tutaj też może być haczyk. W serialach w netflixie też nie zobaczymy efektów z hollywood.

taki Irlandczyk dostał 10 nominacji do Oskara 

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, ASX napisał:

taki Irlandczyk dostał 10 nominacji do Oskara 

ależ oczywiście. Jedno nie wyklucza drugiego.

1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Na razie zbyt wcześniej żeby to oceniać, zwłaszcza że Netflix Originals ma masę fantastycznych seriali.

Z drugiej strony jest taka gra o tron w hbo gdzie według mnie to już skala filmów z dużego ekranu ;)

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano

Moim zdnaiem GamePass nie zaniża standardów, ponieważ jeśli w usłudze nie będzie wystarczająco dobrych gier zachęcających ludzi do opłacania abonamentu to  ludzie zaczną odchodzić  i anulować subskrybcje. Więc tak naprawdę na Xbox Game Studios ciąży bardzo duża presja dostarczenia gier wysokiej jakości inaczej słupki mogą zacząć spadać. 

 

w erze abonamentów to content (czyli wysokiej jakości ekskluzywne produkcje) są kluczem do sukcesu platformy, jeśli tego nie będzie Gamepass jest skazany na porażkę

  • Plusik 1
Opublikowano

Wszyscy dobrze wiemy na co MS kreuję tą grę, ma być gruba gra storytelling na najnowszym silniku UE5 to ma być mocna gra AAA a nie indyk jak pierwsza część. 

  • Lubię! 2
Opublikowano (edytowane)

Stare info gdzieś czytałem, że siedzi na tym 100 osób. 

No i pytanie ile osób robiło jedynkę 10 -15 ? xD

 

OK mam 15 osób. 

Edytowane przez Soul
Opublikowano

To give fans a look at how it makes its games, Ninja Theory have been a development diary series called "The Dreadnought Diaries." In the first episode of the series, co-founder Tameem Antoniades confirmed that "the team will be about twice the size of Hellblade's team." The Hellblade 2 development team will be "very small by triple AAA standards, but aims to prove that small teams can achieve great things using procedural technologies and smart tools." Ninja Theory is now owned by Microsoft but fans will be glad to see that this hasn't changed the way that the developer makes games.

 

https://gamerant.com/hellblade-2-size/

W NT obecnie jest 120 osób z czego 40 siedzi by Hellblade II :notbad:

Opublikowano

Nie no, Asax nie przesadzaj, że nad grą pracuje 20 osób.  Studio ma ponad 100 osób. Chcesz powiedzieć, że pozostałe 80 pracuje nad tytułem koncepcyjnym Mara?  Po drugie produkcja gier w zależności od etapu na którym jest projekt wymaga różnego nakładu ludzkiego. Nie jest to studio 300 osobowe, ale nawet 50 osób może dostarczyć solidna jakość. Tylko nie w takiej skali jak R* czy ND, że gra będzie na 25 godzin czy coś. Zresztą, apropo ND. Nawet tak wielkie studio musiało totalnie zrezygnować z komponentu multii, aby dostarczyć tytuł wysokiej jakości na więcej niż 6 godzin. 

Opublikowano
3 minuty temu, zloto napisał:

Nie no, Asax nie przesadzaj, że nad grą pracuje 20 osób.  Studio ma ponad 100 osób. Chcesz powiedzieć, że pozostałe 80 pracuje nad tytułem koncepcyjnym Mara?

Studio pracuje nad 3 grami

Opublikowano

ja liczę ze wrócą do robienia slasherow bo Enslaved czy DMC to naprawdę zajebiste gry, a taki hellblade czy bleeding edge to nie moje klimaty 

  • Plusik 1
Opublikowano

Tak, zresztą DmC to był dość odważny i settingowo genialny tytuł. To im dobrze wyszło i chętnie bym nawet DmC 2 w ich wyonaniu zobaczył.

 

No chyba że do Hellblade 2 wprowadzą system walki jak w DmC. 

Opublikowano
42 minuty temu, ASX napisał:

Studio pracuje nad 3 grami

 Wciąż linkedin mówi, że mają 106 pracowników. Mara to gra koncepcyjna, trzeci niezapowiedziany tytuł musi być jeszcze w większych powijkach. Logicznie można zalozyc, że około 60 procent studia pracuje nad projektem który ma być dostarczony jako pierwsze, gdzie resztą bawią się właśnie małe zespoły i po wydaniu, w tym wypadku, HB większość ludzi się przerzucić na następny projekt. W każdym razie ja tam mam wysokie oczekiwania co do ich gry, ale nie należy tego mylić z tym, że oczekuje gierki o skali sanboxow od Ubi.

Opublikowano
2 minuty temu, zloto napisał:

 Wciąż linkedin mówi, że mają 106 pracowników. Mara to gra koncepcyjna, trzeci niezapowiedziany tytuł musi być jeszcze w większych powijkach. Logicznie można zalozyc, że około 60 procent studia pracuje nad projektem który ma być dostarczony jako pierwsze, gdzie resztą bawią się właśnie małe zespoły i po wydaniu, w tym wypadku, HB większość ludzi się przerzucić na następny projekt. W każdym razie ja tam mam wysokie oczekiwania co do ich gry, ale nie należy tego mylić z tym, że oczekuje gierki o skali sanboxow od Ubi.

to tak nie działa, struktura organizacyjna Ninja Theory opiera się na tym że studio jest podzielone na kilka mniejszych zespołów i każdy z nich jest mniej więcej tej samej wielkości, dzięki czemu każda gra powstaje w miarę równoległe.

 

Cytat

About four years ago, we very nearly disappeared as a company. Dozens, if not hundreds of developers like us were closing shop all around us. And we were told there was no future for developers like us: too big to be indie, too small to be truly AAA. We had to tell our team we were facing annihilation, and so we had to find another way.

We split our team of 100 people into several smaller teams which worked mostly on work-for-hire projects. These projects helped to fund our own original game, Hellblade: Senua’s Sacrifice. Our goal was to find a space between indie and AAA and to reclaim our creative independence. It took three years, a team of 20 people, and a budget of $10 million including marketing, but we did it.

https://www.polygon.com/e3/2018/6/10/17447264/ninja-theory-microsoft-acquisition

  • Plusik 2
Opublikowano

swoją drogą znalazłem ciekawy fragment z tego wywiadu xd 

 

Gracze: CHCE ŻEBY NINJA THEORY ROBIŁO GRY AAA!!!

 

Nincja Theory:

Cytat

We want to be free from the AAA machine and make games focused on the experience, not around monetization. 

 

  • Smutny 1
Opublikowano

No cóż, to znaczy, że coś tam nie dokonać u nich z produktywnością, jak ponad rok od zapowiedzi nie byli w stanie wypuścić nawet skrawka grywalnego fragmentu. Z drugiej strony, wciąż mają kredyt zaufania i jeśli po latach oczekiwania wypuszczą wartościowy produkt, to nie mam nic przeciwko temu. W każdym razie ja nie mam zamiaru obniżać swoich oczekiwań, jak nie dostarczą solidnego kawałka kodu to znaczy, że nie uciągnęli tematu.

Opublikowano
5 godzin temu, ASX napisał:

taki Irlandczyk dostał 10 nominacji do Oskara 

Przypomniałeś mi jak tam ten "odmłodzony" de Niro tłucze jakiegoś typa w lokalu. Normalnie komedia, myślałem, że zaraz biedny wyzionie ducha jak sadził te razy. 

 

DesertedInnocentHadrosaurus-size_restricted.gif

4 godziny temu, kubson napisał:

ja liczę ze wrócą do robienia slasherow bo Enslaved czy DMC to naprawdę zajebiste gry, a taki hellblade czy bleeding edge to nie moje klimaty 

Hmm enslaved dobra gierka, tam historia nie była domknięta. Dawać kontynuację do urwy nędzy. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...