Skocz do zawartości

Godfall


Hendrix

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)



Platformy: PC, PS5 (ale nie zdziwcie się jak wyjdzie na XSX... :V)
Developer: Counterplay Games
Wydawca: Gearbox Publishing
Data Premiery: Holiday 2020
Gatunek: "Loot slasher"/Action RPG


Bonus: Pierwsz gif z gry:
ezgif.com-resize.gif

Trochę info od CEO Counterplay:

 

Cytat

We caught up with Keith Lee, Creative Director on Godfall and CEO of Counterplay Games, to see if he could tell us more about Godfall.

Lee told us about working with Sony to bring Godfall to the PS5 launch, how the game will utilize the unique PS5 technology and controller, and also gave us a glimpse into the mystical world. For example, Monster Hunter was an inspiration behind some of the diverse weapons class playstyles, which can range from quick and brutal combos to a more deliberate style.


Wywiad:

 

Cytat

 

PSLS: WITH THIS TEASER TRAILER FOR GODFALL, ARE WE LOOKING AT SOMETHING PRE-RENDERED OR IN-ENGINE?
KEITH LEE: This was rendered real-time in-engine. Those are playable characters, lootable weapons, and actual in-game environments.

PSLS: WHAT WERE SOME OF THE INSPIRATIONS BEHIND GODFALL’S LOOTER-SLASHER GAMEPLAY? ON PAPER IT SEEMS LIKE A MIX OF DIABLO, BORDERLANDS, DESTINY, DARKSIDERS, AND PERHAPS A FEW OTHERS THROWN IN THE MIX FOR GOOD MEASURE.

KEITH LEE: Brandon Sanderson’s ongoing The Stormlight Archive series, Joe Abercrombie’s The First Law trilogy and Isaac Asimov’s Foundation series sets the tone and texture of our fantasy world. The long-running Monster Hunter series with their diverse weapon class playstyles ranging from fast combos to more deliberate play has always drawn us together as a team.

PSLS: FROM THE TRAILER IT LOOKS LIKE THERE ARE THREE PROTAGONISTS? CAN YOU TELL US ANYTHING MORE ABOUT OUR GALLANT HEROES? ARE THEY TRYING TO START THE APOCALYPSE, PREVENT IT, OR JUST BENEFIT OFF IT BY GETTING SWEET LOOT?

KEITH LEE: The trailer sets the context at the beginning of the game when you’re about to select your initial playable character. As an avatar, you play as one of the last remnants of an exalted Knight’s Order intent on stopping the apocalypse and preserving the last vestiges of their world. You will be able to play all three of the heroes you see by acquiring and donning their armor sets, known as Valorplates. Besides these three, you will uncover and equip additional ancient Valorplates lost in time in your journey, each with their own characteristics and historical lineage.

 

 

reszta na:https://www.playstationlifestyle.net/2019/12/12/godfall-ps5-tech-controller-world-gameplay-keith-lee-interview/

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano

Bardzo ładnie wygląda. Z tego całego  eventu ta gra najbardziej skupiła moją uwagę. Wiesz coś o wersji na konsolę MS czy to tylko takie gdybanie, bo łatwo będzie o konwersję z PC?

Opublikowano

To w zasadzie Indie AAA, więc spodziewam się, że Sony po prostu pomogło w produkcji (wczesne udostępnienie devkitów, coś z czym MS miał problem), to gra thrid party, dodatkowo wydana nie przez behemotów typu EA/Ubi/Epic, a Gearbox, podejrzewam umowę na pół roku/rok. 

Trademark należy zresztą do Counterplay.

Opublikowano

No tak działa każda branża rozrywkowa. Trendy nie istnieją w próżni. Komiksy, filmy, książki - wszystko podlega trendom. Nawet czytając to forum, doskonale widać, że ludzie nie chcą nowych rzeczy (chociaż lubią o nich mówić). Idąc dalej śladami antropologi kultury, można rzec, że naśladownictwo jest wpisane dosłownie w to jak się komunikujemy.

I nie ma nic w tym złego, ostatecznie. Oryginalność sama w sobie też bywa przeceniana.

Opublikowano (edytowane)

No tak tylko wszystko kiedyś się przeje. Ja soulsliki sam łykałem jak się dało ale z godfallem jak dla mnie spóźnili się trochę. 

Edytowane przez devilbot
Opublikowano
Godzinę temu, messer88 napisał:

Oceniając po gifie to wygląda na mega drewno jak lords of the fallen. 

 

Technicznie to wygląda bardzo ładnie, ale klimat to jakieś bezpłciowe gó.wienko jakich wiele.

Opublikowano

Design charakterystyczny dla amerykańskiego fantasy (zresztą gra jest inspirowana tym samym), teoretycznie nic jeszcze z tej gry tak naprawdę nie widzieliśmy, żeby wydawać poważniejsze osądy, negatywne bądź pozytywne. Nowym devom zwykle daję pewien kredyt zaufania, bo bardzo ciężko się jest przebić z takimi projektami, szczególnie będąc niezależnym (a zważywszy na to ile gier jest kasowanych, zanim ktokolwiek się o nich dowie, to w ogóle).

Grę pewnie będę śledził, choćby z ciekawości, projekt wygląda na duży skok względem ich pierwszej gry. CEO Counterplay i creative director gry to wcześniejszy Lead Producer Blizzarda i Lead Engineer Insomniac Games.

 

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...