Grabek 2 780 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 soulsowe wariaty. Trochę inny speedrunning, ale ostatnio chyba posucha w temacie 1 2 Cytuj
Sylvan Wielki 4 637 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Oglądałem jakiś czas temu ten soulsowy wyczyn. Imponujące. Kurde, taki fajny temat, aż szkoda, że zaledwie 3 strony ma. Jeżeli chodzi o nowości, to niedawno został pobity rekord w GoldenEye. Warto wspomnieć, że dokonano tego po ponad dwudziestu latach. Ogólnie kilka osób (m.in. Kmiot) wrzucali tu filmiki Karla Jobsta. Gorąco polecam jego materiały. Dla przykładu to czego przez lata dokonali gracze w grze Quake, to coś wprost niebywałego. Trening, nieprawdopodobna precyzja, nowe techniki szkolone przez setki godzin, a to wszytko po to, by ugrać nierzadko sekundę. Polecam obejrzeć film. Świetna sprawa. Zgadzam się też z tym, co suteq i II Brutto napisali tu w ubiegłym roku - klasyczny spid ran natomiast zabawy z wychodzeniem za teksturę i omijanie 3/4 gry już 2 Cytuj
Kmiot 13 836 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Autor Opublikowano 14 sierpnia 2021 Chyba każdy normalny gracz preferuje klasyczny speedrun, bo to się po prostu przyjemniej ogląda i jest w pełni zrozumiałe, nawet jeśli za bardzo nie siedzisz w temacie. Skill, znajomość gry, umiejętność szybkiego zaadoptowania się do zaistniałej sytuacji, sposoby na wykorzystanie dziur w mechanice gry, zamiast tych w jej technicznym stanie (bugi, wychodzenie poza mapę, glicze). Ja wiem, że większość z nich wymaga mega precyzyjnego wprowadzenia kombinacji przycisków i zmieszczenia się czasem w jednej klatce animacji, ale dla obserwatora spoza "insajderskiej" wiedzy są to nudy na pudy, bo gość się przytula do ściany, jakby walczył ze sterowaniem, a potem fiuuu i jest na końcu gry, a ty nawet nie zdążyłeś mrugnąć. To nie ma kompletnie związku z danym tytułem, bo wychodząc poza mapę cała reszta gry, cały wysiłek w zaprojektowanie poziomu, przeciwników, mechanik przestaje mieć znaczenie. Poza teksturami każda gra wygląda tak samo. I jest tak samo nudna. Większa w tym frajda dla programistów, niż graczy, którzy chcieliby po prostu zobaczyć ulubiony tytuł w rękach zawodowca, a ten cwaniak wchodzi w teksturę i omija pół zawartości poziomu/mapy/gry. 2 godziny temu, Sylvan Wielki napisał: Ogólnie kilka osób (m.in. Kmiot) wrzucali tu filmiki Karla Jobsta. Gorąco polecam jego materiały. Triggeruje mnie te jego "absolute legends", ale poza tym gość potrafi skleić naprawdę fajne materiały. No i często śledzi CZITERSKIE DRAMY ze światka speedrunnerów, a potem dogłębnie objaśnia na czym dane oszustwo polegało, więc w sumie nawet laikowi fajnie się te materiały ogląda. Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Lubie czasem obejrzec dobry speedrun. Nie za czesto, zeby nie zasiedziec sie na YT, ale ostatni rewelacyjny material, ktory widzialem, byl speedrunem Doom Eternal. Ale zaraz, ten jest inny bo kolo robi przy okazji 100%. Wszystkie misje bonusowe, na najwyzszym poziomie trudnosci i wszystkie znajdzki o ile sie nie myle. Wychodzeniem za mape gardze. W gry sie gra, a nie burakuje. Oto rzeczony speed run: Cytuj
Sylvan Wielki 4 637 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Tak, pamiętam ten filmik. Rozmawialiśmy na początku roku w temacie Doome Eternal o nim. Ja wrzuciłem szalony wyczyn legendy sceny, samego Zero Master, a ty odpowiedziałeś tym. Istna miazga. Aż przyjemnie popatrzeć.@Kmiot oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś. Rzecz jasna już samo to, że ktoś odkrył motyw w deseń - "hej, tu zablokuje atak pod takim kątem w parzystej klatce animacji, co przeniesie mnie za teksturę, teraz 4min w prawo, lewo i jestem na końcu etapu" potrafi wywołać podziw, ale ni jak ma się to do prawdziwiej rozgrywki. Ten film z Trackmanii oglądałem wczoraj. Że też ludzie wstydu nie mają. Ten też dobry artysta. Żeby łatwo nie wpaść połączył filmiki kilu różnych speedrunnerów, ale zrobił to tak nieudolnie, że przykładowo dźwięk zdobywanych monet nie zgadzała się z tym co jest wyświetlane na ekranie, bądź wykonywał techniki, które są niemożliwe do zrobienia na kontrolerze. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 14 sierpnia 2021 Opublikowano 14 sierpnia 2021 13 hours ago, Kmiot said: Triggeruje mnie te jego "absolute legends" Albo półtorej minuty reklamy na początku każdego filmu xd dobrze że można skipnąć do mięska. zero jaranka goldeneyem, ale po tylu latach coś złamać zawsze sztuka. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 21 sierpnia 2021 Opublikowano 21 sierpnia 2021 weltklasse jak zawsze 1 Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 7 grudnia 2021 Opublikowano 7 grudnia 2021 sky is the limit w sm64 120 star tez nowy rekord ale takiej zajawki nie mam. Cytuj
Mejm 15 361 Opublikowano 5 listopada 2022 Opublikowano 5 listopada 2022 Wrzucam tutaj bo chyba najbardziej pasuje. Typowi od oszukiwania w DK odje.balo. Oby zbiorka i sprawa zakonczyly sie sukcesem. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 5 listopada 2022 Opublikowano 5 listopada 2022 Troszkę dziwne że ziomek mający ponad 700k subów i średnie wyświetlenia na poziomie 500k+/film nie jest w stanie opłacić adwokatów. No ale mam nadzieję że dojebie oszustowi. Cytuj
Kmiot 13 836 Opublikowano 3 marca Autor Opublikowano 3 marca Co chłopy grają. Tymczasem baby: 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.