Skocz do zawartości

Project MARA


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nowy projekt Ninja Theory

Cytat

Today, we are announcing Project: Mara, our new in-development experimental title that explores new ways of storytelling, and we’re excited to share the first details with you.

Project: Mara will be a real-world and grounded representation of mental terror. Based on real lived experience accounts and in-depth research, our aim is to recreate the horrors of the mind as accurately and realistically as possible. Project: Mara will be an experimental title and a showcase of what could become a new storytelling medium.

Since joining Xbox Game Studios in 2018, we’ve been hard at work on our upcoming multiplayer brawler Bleeding Edge, our new recently-announced innovative R&D project, The Insight Project, and of course Senua’s Saga: Hellblade II. These projects will continue to drive our development goals for the next few years and will help shape Ninja Theory’s vision for our future.

kolejna singlowa gra

prawdopodobnie horror

Edytowane przez ASX
Opublikowano

taka jest ich nowa  "polityka". Mają zajmować się mniejszymi projektami (w stylu Hellblade) i robić gry na ważne tematy (jak np. choroby psychiczne). W zeszłym roku ogłosili że współpracują z naukowcami z Uniwersytetu w Cambridge z którymi pracują nad tym jak za pomocą gierek wideo prezentować różne choroby psychiczne.

 

Zaraz pewnie pojawią się głosy że Microsoft ich do tego zmusił i powinni robić gry w stylu X Y lub Z, ale ja się ciesze że zajęli się takim tematem, bo to coś nowego. 

  • Smutny 1
Opublikowano (edytowane)

(edit - nie zauważyłem, że już dwa razy był wrzucany ten dev diary ;))

 

Dalej będą się trzymać mniejszych zespołów (nad H2 pracuje ok. 40 osób, całe studio to 120), ale dzięki temu też bardziej unikalnych projektów. 

 

Swoją drogą na video sporo jest nawet googli VR - Spencer ostatnio mówił, że ta technologia ich nie interesuje, ale może jakaś współpraca z istniejącymi już na rynku producentami (Oculus Quest/Link?)?

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, 20inchDT napisał:

No fajnie, fajnie, ale to nie render, a ich biuro xD

 

ELorna1WkAA7RGc?format=jpg&name=900x900

 

3RtI2JR.jpg

 

Odwzorowali swoje biuro + ray tracing, inne wzory marmuru na schodach, pytanie czy to bezpośrednio z gry czy zajawka nowych technik oświetleniowych na potrzeby zapowiedzi.

Chwalili się nowymi technikami graficznymi przez robienie zdjęć/filmów w 3D które później w prosty sposób mogą umieszczać w grze i zmieniać według własnych potrzeb (technika od embark studio byłych pracowników dice których odwiedził spencer kilka mc temu).

Edytowane przez Daddy
Opublikowano (edytowane)

Trudno powiedzieć w tym momencie czy to po prostu nagranie z ich studia czy zeskanowali za pomocą fotogrametrii swoje miejce pracy i przenieśli do gry. Póki nie ma więcej materiałów to chyba nie ma co wyciągać jakiś daleko idących wniosków

Edytowane przez ASX
Opublikowano

zbyt dużo gameplayu bym się nie spodziewał, szykuje się raczej cinematic experience + symulator chodzenia

ivkYL2D.jpg

na teaserze w odbiciach na ścianach widać poruszający się cień jakieś postaci... ciekawe...

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem po co idą w aż taki realizm. Już gry z lat 90 w stylu Phatasmagorii, MadDoga czy Under a Killing Moon pokazały że gracze średnio za czymś takim przepadają. Dla mnie też takie odwzorowanie wizualnego realizmu jest średnie. Z jednej strony "boże to wygląda jak film" ale z drugiej jakoś mało w takich produkcjach jest samej gry.

Ta zasada zawsze się póki co sprawdzała. Im bardziej fotorealistyczna grafika tym chujowszy gameplay albo i jego brak. Gra musi mieć ten element "plastyczności" wirtualnego świata dlatego jak patrzę chociażby na to porównanie z tym zlewem to dla mnie to nie ma nic wspólnego z artyzmem. Zwykła bezpłciowa fotorealistyczna grafika. Kompletnie nie wiem czym tu się jarać. Mam nadzieję że gry nie pójdą w tą stronę. 

Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? :whyyy:

4414d069ac19b.jpg

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano
3 minuty temu, Ryo-San napisał:

Gra musi mieć ten element "plastyczności" wirtualnego świata dlatego jak patrzę chociażby na to porównanie z tym zlewem to dla mnie to nie ma nic wspólnego z artyzmem. Zwykła bezpłciowa fotorealistyczna grafika.

ojesu jaka koneserska paplanina

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...