Skocz do zawartości

Rockstar Games dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

GTA V też jest na dwóch generacjach z rzędu, a będzie na trzeciej. Te wersje z emulacji PS2 są kulawe. Nigdy nie traktuje ich jako pełnoprawne odsłony.

Nie wierzę w rimejkowanie sandboxów, bo to jest zwyczajnie zbyt dużo roboty. Już lepiej robić nowe części. Najbliżej tego będzie RDR 1, bo jednak w jakimś celu stworzyli tereny z jedynki w dwójce. Pytanie, czy zamierzają coś z tym zrobić w singlu, czy tylko do multi.

Edytowane przez SlimShady
  • Odpowiedzi 485
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Tak jak część przedmówców, jestem zdania, że pełny remake tak dużych i rozbudowanych gier sprzed 3 generacji to by było potężne przedsięwzięcie i jakoś w świetle tego, że R z łaską wydaje teraz jedną grę na generację, wydaje mi się mało realne.

 

Abstrahując od tego, że wkurwili by tym graczy, bo zamiast robić szóstkę, odświeżają trylogię, to w sumie byłbym tego ciekawy. Stare GTA zestarzały się niestety niegodnie (szczególnie na PS2), przede wszystkim San Andreas, które mam teraz umiarkowaną przyjemność sobie powtarzać. Sam gameplay, schemat misji, uciążliwe rozwiązania designerskie, no to wszystko do zaorania i zasiania od nowa.

Edytowane przez kotlet_schabowy
Opublikowano

Dla mnie zwyczajnie same mapy z tych gier nie mają racji bytu w dzisiejszych czasach, już prędzej uwierzę że robią rimejk rdr1 który będzie wydany z dwójką za 3 i pół bomby na nowe konsole

Opublikowano

Aj tam na 100% dużo osób by się rzuciło po stare części porządnie odświeżone. W remake wszystkich 3 części w jednym packu zbytnio nie wierzę (szczególnie z San Andreas było by dużo roboty) ale coś w stylu Medievil Remake czyli ta sama gra ale w nowej oprawie i z naprawionymi wszystkimi bolączkami oryginału i jeszcze dodanymi kampaniami z części na PSP to czemu nie (np. GTA Classic Liberty City gdzie jest 3 i LCS a za rok Classic Vice City gdzie jest VC i VCS). Nawet główne studio nie musiało by przy tym robić. Mam nadzieję że coś z tego wyjdzie i to będzie więcej niż jakiś skin do GTA Online.

Opublikowano

Jeśli to się potwierdzi to będę bardzo miło zaskoczony. O ile GTA3 i VC to mniejsze gry tak przeniesienie San Andreas na nowy silnik to już większe przedsięwzięcie. 

Opublikowano

No ciekawe, co z tego wyjdzie, bardzo jestem ciekawy. Co to oznacza, że będą na silniku unreal engine, bo już od dawna nie jestem na czasie w tej kwestii? Mocno to zostanie podrasowane w oprawie wizualnej?

Opublikowano

Dalej nie wiem na jakiej zasadzie to ma być odświeżone xD kiedyś bym się o to nie martwił ale po tych komórkowych syfach to już można się bać o jakość tego projektu 

Opublikowano

Też się obawiam crapu z wyciętym contentem, ale z drugiej strony chyba by tak nie ukrywali tego i nie trzymali w napięciu jakby nie miało to być czymś lepszym. Swoją drogą, ciekawe, czy faktycznie pojawi się na switchu, przecież to trzeba od nowa sterowanie i konfigurację przycisków dla 3 gier zbudować. Chyba, że to tylko mi się tak wydaje, a w rzeczywistości to nie problem. Ciekawe, czy poprawią też AI otoczenia, czy przeciwników, bo to dzisiaj chyba największa bolączka tych gier.

Opublikowano
4 godziny temu, krupek napisał:

Też się obawiam crapu z wyciętym contentem, ale z drugiej strony chyba by tak nie ukrywali tego i nie trzymali w napięciu jakby nie miało to być czymś lepszym. Swoją drogą, ciekawe, czy faktycznie pojawi się na switchu, przecież to trzeba od nowa sterowanie i konfigurację przycisków dla 3 gier zbudować. Chyba, że to tylko mi się tak wydaje, a w rzeczywistości to nie problem. Ciekawe, czy poprawią też AI otoczenia, czy przeciwników, bo to dzisiaj chyba największa bolączka tych gier.

Nie rozumiem - co ma wersja na switcha do robienia nowego sterowania. Przecież to konsola z normalnym padem a nie trzema przyciskami.

Opublikowano

A co z komunikatami w grze odnośnie przycisków i ich konfigurowania? W sensie, polecenia wciśnij ten przycisk dla akcji takiej itd. Żaden z tych tytułów na konsoli Nintendo się nigdy nie ukazał. O to mi bardziej chodziło., choć bardziej z ciekawości spytałem, bo nie wiem, czy to faktycznie problematyczne.

Opublikowano

Tak jak napisał XM. podmienienie ikon przycisków jest proste, to dosłownie podmienienie plików graficznych w odpowiednim buildzie. Odnośnie tego co oznacza 'mix old and new visuals' spodziewam się przynajmniej: poprawy modeli postaci (w GTA3 i VC były zrobione z oddzielnych części); zmiany tekstur; zmiany roślinności (szczególnie bitmapowych drzew w GTA3). A z resztą jeśli przerzucają na UE4 to i tak wszystko oprócz geometrii obiektów pewnie robili od nowa.

Opublikowano

Biorąc pod uwagę, że powstają wersje na telefony i switcha to albo będzie to zupełnie osobny zestaw albo nie nastawiałbym się na cos więcej niż delikatny lifting poprzednich "remasterów". Śmiesznie to będzie jak ktoś krzyknie za ten zestaw 350zł.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...