Skocz do zawartości

Call of Duty: Warzone


Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Włączyliśmy dziś z @MYSZa7 Warzone, wyłączyliśmy po dwóch meczach. Jak wygląda? Niech to zdjęcie przemówi:

RDT_20231105_0152042838692378017907047.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

Ostatnio założyłem nowe konto activision, które później połączyłem z moim kontem Xbox żeby móc grać na konsoli, później gdy chciałem wylogować się z Call Od Duty na konsoli, na początku musiałem odpiąć konto xbox od konta activision, wtedy zauważyłem, że założyłem konto activision na zły adres email przez co nie mogę zweryfikować konta żeby odłączyć je od konta xbox. Próbowałem skontaktować się z supportem Activision ale jedyny sposób na kontakt z nimi to ticket na odzyskanie konta, lecz gdy taki założyłem okazało się, że wysyła on feedback automatycznie na email na jaki założone jest utracone konto. Próbowałem nawet skontaktować się z supportem Microsoft aby odłączyli moje konto Xbox ale dostałem informację, że jest to możliwe jedynie od strony activision.

 

Mam nadzieję, że ktoś pomoże mi z tym problemem lecz wiem, że będzie to trudne do rozwiązania bądź wręcz niemożliwe 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...