Bigby 4 743 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 (edytowane) Wygląda intrygująco. Premiera ponoć w III kwartale tego roku. Cytat Publisher Playstack and developer Cold Symmetry have announced Mortal Shell, an “uncompromising, authentic, and hauntingly beautiful” action RPG built upon the “ruthless traditions of the soulslike genre.” It will launch for PlayStation 4, Xbox One, and PC in Q3 2020. The game, known in its early development days as Dungeonhaven, has produced by a core team of 15 people who have worked on “some of the biggest AAA titles on the market.” “For a small team like ours, developing this title in many ways felt like crossing an ocean on a paddle board,” Cold Symmetry co-founders Andrew McLennan-Murray, Anton Gonzalez, and Vitaly Bulgarov said in a joint statement. “To finally announce Mortal Shell is one of the most exciting and terrifying experiences we’ve had in our lifetimes. The last two years have been a time of non-stop growth, full of shocking revelations of sheer complexity that goes into creating a video game that you, yourself, would really enjoy playing.” Edytowane 1 kwietnia 2020 przez Bigby 3 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Wygląda fajnie. Byle sterowanie było responsywne, bo sam design przypadł mi do gustu na tym zwiastunie. Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Jeszcze jest moda na klony soulsów? Czy mamy nadal 2014? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Autor Opublikowano 4 kwietnia 2020 Soulsów i ich klonów nigdy za wiele. Tym bardziej gdy oczekiwanie na Elden Ring się przedłuża. 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Art design jest świetny, bo nie jest robiony przez byle kogo: Vitaly Bulgarov to weteran (a jego projekty kojarzycie z filmów, robotów dla różnych branż, gier) designu, art designu i grafiki komputerowej, pracował w Dreamworks, Industrial Light&Magic, Blizzardzie (i wielu innych) a jako industrial designer między innymi w Microsofcie, Panasonicu, Boston Dynamics. Całkiem ciekawy projekt na boku, założyciele studia nadal są aktywni gdzie indziej, drugi też jest weteranem - Anton Gonzalez, obecnie senior enviromental artist w Sucker Punch. 4 Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 4 kwietnia 2020 Opublikowano 4 kwietnia 2020 fajnie sie mu się ta maczuga rozpaćkała przyznam Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 2 czerwca 2020 Autor Opublikowano 2 czerwca 2020 No i jednak nie w tym tygodniu. 1 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 4 lipca 2020 Opublikowano 4 lipca 2020 Obejrzałem kilka gameplay trailerów i wygląda to tak sobie. Jak robią klona soulsów, to mogli chociaz jakiś bardziej oryginalny setting wybrac, a nie znowu rycerzyk vs potwory. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 lipca 2020 Autor Opublikowano 4 lipca 2020 A ja właśnie oglądam stream Lobosa i podoba mi się bardziej niż na ostatnich trailerach. Całkiem udany souls-like, chociaż wciąż jest co poprawić. Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 Dla chętnych jest open beta na epic store. Czuje się jakbym grał w Dark Souls 4 , cały layout , menu i ogólny klimat skopiowany 1:1 z serii DS , ale naprawde fajnie obecnie się to prezentuje i w stosunku do innych klonów nie wydaje mi się tak toporna (wolna). Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 No, no, dość konkretnie się ta gierka zapowiada. Ograłem demko i jest lepiej niż dobrze. Rozbudować, dopieścić, zoptymalizować i hulaj dusza. Klimatycznie siadło mi idealnie, to w sumie takie Soulsy ale jednak cięższe i bardziej mroczne. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 7 lipca 2020 Opublikowano 7 lipca 2020 Ja się odbiłem, nie jestem fanem jednak grania czołgiem raz w życiu skończyłem Lords Of Fallen i mi wystarczy. Nie odmawiam jednak solidnej grafiki, no i jak na n-tego soulslike klona prezentuje jakiś poziom. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 7 lipca 2020 Opublikowano 7 lipca 2020 Mocno kojarzy mi sie z Dante's Inferno. Cytuj
Szermac 2 854 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Ja też podziękuje za granie czołgiem, i walczenia z czołgami i eksplorowania jak czołg, a fuuuj. Cytuj
estel 806 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Po Sekiro widzę gusta się zmieniają. W DS3 nikomu to nie przeszkadzało Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 W DS3 grało się czołgiem? Poruszanie się postacią z lekką zbroją było jak w Bloodborne. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 W DS ma się wybór czy się gra czołgiem, czarami, fikołkami czy kaleczy walkę dystansową i to jest piękne w tej gierce 1 Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 11 lipca 2020 Opublikowano 11 lipca 2020 Skoro we wszystkich innych grach z gatunku ludek śmiga jak małpka, to chyba nic złego w tym, ze w jednej dla odmiany można pobiegać czołgiem. To raczej nic dobrego kiedy wszystkie gierki są takie same. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 lipca 2020 Opublikowano 11 lipca 2020 (edytowane) Oczywiscie, że nie. Ta gra ma pomysł na siebie dlatego nie jest dla każdego. Zresztą ten gatunek nie jest dla każdego. Edytowane 11 lipca 2020 przez Dr.Czekolada Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.