Opublikowano 9 września 20204 l On 9/5/2020 at 3:58 PM, mozi said: Ja się jednak odbiłem. Zero funu z gry jak dla mnie. Sorry koło demon souls to nawet nie stało. Nudne, nie ciekawe kopiować imo trzeba umieć. Od demonsów mimo ogrania ich pare tygodmi temu nie można się oderwać. Tak samo od sekiro. Tutaj lipa. Przekombinkowana ta gra jest strasznie. To jest gra na jeden raz i stąd też cena niższa. Zrobiłem calaka, widzę potencjał na sequel i tyle. Do Sekiro i DS bym nie porównywał. Pomimo problemów na początku bawiłem się świetnie. Nawet przejście bez obrażeń na bossach fajnie szło
Opublikowano 27 lutego 20214 l Dopakowana wersja na nextgeny już za kilka dni. I to jest moment kiedy zainteresuję się tym tytułem.
Opublikowano 17 marca 20214 l W dniu 8.07.2020 o 17:16, Ukukuki napisał: W DS ma się wybór czy się gra czołgiem, czarami, fikołkami czy kaleczy walkę dystansową i to jest piękne w tej gierce To. Nie podobało mi się w Mortalu to, że mamy do wyboru tylko kilka konkretnych setów postaci zamiast możliwości samodzielnego rozwijania gostka w dowolnym kierunku. Ogólnie grało mi się nawet ok, ale czuć na każdym kroku, że to tylko demo Dark Souls.
Opublikowano 17 marca 20214 l Ja wyłączyłem po godzinie. Po patchu jest ok z płynnością na PS5, ale ilość nasranych wrogów to mapie to przeginka. Dodatkowo gra ma chyba jakiegoś laga. Wszystko z opóźnieniem takie.
Opublikowano 17 marca 20214 l 6 godzin temu, messer88 napisał: @Dr.Czekolada widziałem że grasz, i jak wrażenia? Za mało pograłem żeby napisać coś więcej ale nawet spoko soulslike. Z początku kiedy była beta czy tam demo byłem na nie ale teraz na sexiku wszystko płynne, leganckie, responsywne. Fajny patent z zamienianiem postaci w cement, który chroni przed uderzeniem i możemy przy okazji zadać mocniejszy cios po odczarowaniu. Z początku nie wiadomo do czego służą podnoszone itemy i trzeba je użyć by się dowiedzieć. Można używać lutni i na niej grać
Opublikowano 23 czerwca 20213 l Kapitalny tytul, mimo, ze nie jest to gra 3A - zatem wszystkiego jest mniej i gra jest krotsza niz podobne wilekie produkcje tego typu to jednak gra ma wlasna dusze. Fajny system walki, jest klimat, swietna muzyka, postacie i kilka pomyslow ktorych wczesniej nigdzie nie widzialem jak chocby poznawanie przedmiotow poprzez ich uzywanie. Platynka wpadla i chetnie obadam dodatek. Fajnie jakby Cold Symetry zrobilo sequel ktory bylby troche wieksza gra niz oryginalny Mortal Shell.
Opublikowano 10 lipca 20213 l Gra jest spoko ale widać że budżetu zabrakło.4 bronie kilku wrogów na krzyż i mały niezbyt ciekawy świat.7/10 to maks co mogę dać.Gra zajęła mi równo 10h znalazłem wszystkie shelle i wszystkie bronie.Replayability wg mnie na bardzo niskim poziomie.Większość czasu uciekałem od walki, walczyć się nie opłaca...Zrobiłem ten podstawowy miecz +5 i tyle starcza później lecisz slalomem od bossa do bossa tzn od sestery do sestersy(odpowiednik ognisk z ds)Te bronie to też tak z doopy dostajesz tzn na początku każdej lokacji książka która przenosi cie do walki z bossem i to wiecznie tym samym.Zero eksploracji odkrywana itd bieda fhuj.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 10 lipca 20213 l Pierwsza gra Cold Symetry - 4 osoby. Jak na początek to imo wyszło im to bardzo dobrze, bo gra się fajnie i jest klimat. Oczywiście gra ma wszystkiego mniej niż tego typu produkcje AAA, ale pamiętajmy, że była ona w premierę prawie 3 razy tańsza niż wysokobudżetowe gry. Zatem moim zdaniem bez sensu wypominać i porównywać jeden do jednego z wielkimi tytułami. Chłopaki ogarnęli i mając większy budżet na kolejną grę - spodziewam się kolejnego jeszcze bardziej rozbudowanego tytułu.
Opublikowano 29 lipca 20213 l Pojawił się nowy trailer z DLC w którym jest zaprezentowana data premiery. 18 sierpień
Opublikowano 19 sierpnia 20213 l Premierowy trailer Ktoś jeszcze gra? I w bonusie pierwszy mocarny trailer po zapowiedzi gry. Na zachętę dla tych co jeszcze nie grali. Polecam, bo to cudna gra. Edytowane 19 sierpnia 20213 l przez Jordanensis
Opublikowano 20 sierpnia 20213 l 15 minutes ago, PanKamil said: To prawda, że dodali napisy pl? Nie. 13 minutes ago, messer88 said: Podobno dlc jest za darmo dla posiadaczy gry do 23 sierpnia. Tak. Od premiery 18 sierpnia do 23 sierpnia.
Opublikowano 2 grudnia 20213 l Jeszcze w tak specyficznego soulslike nie grałem. Chyba za bardzo zespół się zapatrzył na from software w kwestii braku podpowiedzi bo w soulsach cała eksploracja postępowała naturalnie, a tu nie wiadomo co robić gdzie iść. Tempo walki dość ślamazarne, ale byłoby to jeszcze do przeżycia gdyby nie to dziwaczne parowanie, po ograniu sekiro wydaje się to nieśmieszny żartem generalnie tak jak ktoś pisał w temacie lepiej przebiegać przeciwników niż z nimi walczyć. Raczej nie dokończę, za dużo innych dobrych gier czeka na swoją kolej.
Opublikowano 11 grudnia 20213 l Pobrałem wczoraj z PS store w ramach PS+ z ciekawości jako, że uwielbiam Solusy ale głównie od FS. Pierwsze minuty odrzuciły mnie z racji na brak bloku i na początku nieintuicyjny system obronny bohatera. Nie poddałem się i jakoś opanowałem nawet mi sie ten system zastygania trochę spodobał, zaczęła się więc gra. Poznałem parowanie którego nieogarnąlem, znalazłem drugą powłokę, nakarmłem żabę, bossa pierwszego pominąłem bo był jakiś dla mnie zbyt OP. Wszedłem do katakumb i pompka zeszła. Im dalej w las tym czułem, że nie czuję sensu grania w ten tytuł, miałem wrażenie, że poznałem grę juz w całości i nie zaoferuje mi nic więcej. Nie czułem przyrostu mocy bohatera. Wyłączyłem odinstalowałem i wróciłem jak gdyby nigdy nic do SKYRIMA Ale trzeba przyznać, że na grę stworzoną bez garstkę ludzi chodzi, wygląda bardzo dobrze. Ciekawe czy From Software nie pierdzielnął pozwu o plagiat bo to nie jest tylko "inspiracja" ich dziełem.
Opublikowano 11 grudnia 20213 l No i mi gra nie podeszła. Grałem na PC. Brak normalnego levelowania postaci. Bardzo głupi system ulepszania broni, gdzie musisz znaleźć ukryte składniki do tego. Logiczne, że należy skupić się na jednej broni i ją wymaksować, ale ktoś może spróbować po trochu ulepszyć każdą i sobie mega utrudni grę. Dziwny stopień trudności. Doszedłem do tych alieno małp, które skaczą nam z kilometra na szyję i jakoś się nie chce. Nie ma prawie sensu walczyć z przeciwnikami i lepiej wszystko omijać. Dziwne parry. Brak backstabu. Brak uczucia, że uderzamy przeciwnika czymś ciężkim. Dziwny system farmienia przedmiotów do leczenia. Czuć potencjał, ale kilka elementów tak mocno mi nie pasuje, że wolę drugi raz platynować DS2.
Opublikowano 10 lutego 20223 l Wczoraj ukończyłem, zajęło mi to 13 godzin. Bardzo fajna gra, jeśli już załapiesz styl walki to jakoś leci. Mapa jest niewielka, zróżnicowane przeciwników także niezbyt duże, a bossowie to w większości postaci humanoidalne różniące się atakami, ale grało mi się całkiem przyjemnie. Dawno nie grałem w soulslike więc to może z głodu
Opublikowano 10 lutego 20223 l Elden Ring to Dark Souls ze skaczącym koniem, więc wiadomo, że się spodoba weteranowi soulsów.
Opublikowano 3 kwietnia3 kwi Zacząłem kilka dni temu, po dwóch dniach wywaliłem z dysku poirytowany, ale z jakiegoś powodu cały czas myślałem, jak kiepsko mi szło w tej grze, więc postanowiłem kuć żelazo póki gorące. Ponownie zainstalowałem i tym razem metodycznie zacząłem robić postępy. Przed daniem głównym, jakie będzie ostatecznie próba sił z serią Dark Souls, chcę najpierw ograć najlepsze podróbki i padło na Mortal Shell, o którym słyszałem sporo dobrego.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.