Figaro 8 300 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Ale to wiadomo od zapowiedzi. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Trochę lipa, ale jak wolą mniej zarobić to spoko. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 30 minut temu, Josh napisał: Trochę lipa, ale jak wolą mniej zarobić to spoko. Przynajmniej mają jaja aby nie odwalać fuszerki. Przeskok z PS3 na PS4 pokazał jakie duże różnice były pomiędzy wersjami, tym bardziej, że port na słabsze sprzęty nie robiłby pewnie Capcom tylko zewnętrzne studio. Skoro sami już w zapowiedzi mówią, że gra nie będzie miała żadnych loadingów to jak sobie wyobrażasz, aby ta gra śmigała na podstawowym XOne lub PS4? Już widzę to piękne ciągłe doczytywanie się tekstur i dynamiczne 576p-720p na XO (i pewnie natywne 720p na PS4) w ledwo 30 klatkach. 1 Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Dla mnie super ,że się odcinają od starszych platform. Gierka tylko na tym zyska. Jak ktoś jest zainteresowany serią to ogra jak kupi nextgena. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 53 minuty temu, chrno-x napisał: Skoro sami już w zapowiedzi mówią, że gra nie będzie miała żadnych loadingów to jak sobie wyobrażasz, aby ta gra śmigała na podstawowym XOne lub PS4? Już widzę to piękne ciągłe doczytywanie się tekstur i dynamiczne 576p-720p na XO (i pewnie natywne 720p na PS4) w ledwo 30 klatkach. No to na słabszych platformach wrzuciliby te loadingi i tyle, już bez przesady. Ja nie widzę żadnego problemu jeżeli czasem coś się musi doczytać. Żeby później nie płakali jak im się giereczka słabo będzie sprzedawać, bo na PS5 / nowym X'ie nie będzie nawet w połowie tylu chętnych co na obecnych konsolkach. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 (edytowane) Jesli gra nie bedzie projektowana pod loadingi, to ciezko bedzie je wrzucic nagle do gry. O tym jest przeciez caly czas gadka, ze brak loadingow zmieni sposob w jaki projektouje sie poziomy - nie bedzie juz specjalnych korytarzy i miejsca, ktore istnieja tylko po to zeby gra mogla wczytac nowa lokacje. Edytowane 15 czerwca 2020 przez Dahaka 1 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Ale Capcom to dupne studio i moga sobie na to pozwolic, by na poczatku sprzedawala sie gorzej, bo i tak ostatecznie sprzeda sie mocarnie. Pamietaj tez, ze wiekszy procent posiadaczy nowych konsol kupi RE8 niz starych, bo mnirjszy wybor, a gierka pewnie dostarczy i bedzie must havem nie tylko dla fanow serii, ale w ogole dla ludzi glodnych wrazen i horroru na PS5 i tej drugiej konsoli. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 10 minut temu, Dahaka napisał: Jesli gra nie bedzie projektowana pod loadingi, to ciezko bedzie je wrzucic nagle do gry. O tym jest przeciez caly czas gadka, ze brak loadingow zmieni sposob w jaki projektouje sie poziomy - nie bedzie juz specjalnych korytarzy i miejsca, ktore istnieja tylko po to zeby gra mogla wczytac nowa lokacje. Dlaczego ciężko? Przecież nawet na obecnej generacji są gry, które mają "z dupy" loadingi, np. pojawiające się ni stąd ni zowąd, bez jakiegokolwiek "kamuflażu" symbole wczytywania danych. Dlaczego nie może tak być w RE8? Nie każdy tytuł musi to maskować, ja nawet wolę jak deweloper nie leci sobie ze mną w ch*ja i po prostu strzeli mi w pysk migającym znaczkiem z napisem loading i chwilą przestoju niż np. odwali tak nieudolny pokaz jak chociażby SE przy okazji FFVII remake (otwieranie drzwi przez dwie minuty czy ślimaczenie się przez wąskie korytarze). Kilka sekund stania w miejscu mnie nie zbawi. 10 minut temu, Nyu napisał: Pamietaj tez, ze wiekszy procent posiadaczy nowych konsol kupi RE8 niz starych, bo mnirjszy wybor, a gierka pewnie dostarczy i bedzie must havem nie tylko dla fanow serii, ale w ogole dla ludzi glodnych wrazen i horroru na PS5 i tej drugiej konsoli. To fakt, na "dzień dobry" nie będzie wielu gier do wyboru, więc pod tym względem RE8 ma szansę się wybić. Druga strona medalu natomiast jest taka, że survival-horror to nie jest jakiś mega popularny gatunek, wręcz przeciwnie, więc sporo ludzi może po ten tytuł równie dobrze nie sięgnąć. No chyba, że gierka z horrorem nie będzie miała dużo wspólnego, te wzmianki o większej ilości akcji oraz dostępnej walucie (czyżby przeciwnicy mieli zostawiać po sobie świecące gówienka jak w RE4?) są lekko niepokojące. Póki co warto zachować lekką dozę sceptycyzmu i czekać cierpliwie na więcej konkretów. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Oby nie z tym lootem, bo to zupelnie zmienia u mnie podescie do grania, czyli zabic jak najwiecej, zeby za mamone ulepszyc i kupic ja najwiecej. A w RE2 I RE3 bardzo podobalo mi sie zabic jak najmniej, zeby ammo miec jak najwiecej. Dla mnie, jak widzisz, zmienia to wszystko. Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 (edytowane) Może jak zabijesz przeciwnika piłą to wyskoczy z niego fontanna ammo do bazooki albo gatling-guna? Edytowane 15 czerwca 2020 przez Josh Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Preferowalbym powerupy z niesmiertelnoscia i zrzucaniem bomby za siebie. Cytuj
wodny1988 41 Opublikowano 15 czerwca 2020 Opublikowano 15 czerwca 2020 Wy już tak nie narzekajcie. Pewnie w remake'u "czwórki" użyją wielu elementów z Village. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 17 czerwca 2020 Opublikowano 17 czerwca 2020 chyba w gogle zainwestuje. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 17 czerwca 2020 Opublikowano 17 czerwca 2020 chyba w gogle zainwestuje. Polecam fhuj.Ja juz sprzedałem bo ogralem co chciałem (z 10 gier)Ale jak ten re obsłuży vr to czekam i kupuje ponownie.7 na tv mi nie zrobiła na vr doświadczenie życia (obok astro bot )Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 czerwca 2020 Opublikowano 18 czerwca 2020 (edytowane) @Josh To jak są zrobione Loadingi to jedna rzecz, druga jaką wizję mają twórcy. Ja osobiście bym się w(pipi)ił jakbym uciekał przed przeciwnikiem a tutaj nagle chamski napis Loading zdzieliłby mnie w lico, żeby po prawie minucie czekania znowu wejść w akcję. Seriously?! Zresztą nie tylko o loadingi chodzi ale też o same wizualia. Co na Prosiaku i Koxie mielibyśmy może Full HD skoro przy RE2 i 3 Remake mamy 1800p z niestabilnymi 60 klatkami z poprawionymi cieniami i to tyle? Dalej podstawowa PS4 i XO byłyby platformami wiodącymi, więc dalej ani z Prosiaka ani z Koxa nie wyciągnięto by soków Nie dziękuje, postoje. Poza tym seria Resident Evil od dawien dawna nie jest samym Survival Horrorem. 7-mka nim jest, Remake 2 po części (bo końcówka gry już traci ten element zaszczucia i grozy) a 3-ka to już akcja z elementami z nutką grozy lub inaczej thriller trzymający trochę w napięciu ale na pewno Horrorem to już nie jest. Tak czy siak cała trójka sprzedała/sprzedaje się fantastycznie, więc myślę że i fani RE8 też szybko się znajdą. Jakość i marka robi swoje, zwłaszcza, że RE5 i RE6 to jedne z najlepiej sprzedających się części choć były średniakami do bólu, nie wspominając już o tym, że te odsłony mają tyle wspólnego z Horrorami co Zelda z Shooterami. Aby nie było, potrafię Cię zrozumieć, że jako posiadacz obecnych platform chciałbyś ograć jeszcze tego Residenta na wiekowym już sprzęcie ale ja osobiście wolę mieć kolejny powód do zakupu PS5/XSX aniżeli pisać, że "jak co generacje, musimy czekać rok/dwa na konkretne tytuły". Na razie zapowiada się, że będzie inaczej i chwała im za to. Ciekawią mnie te laski w sukniach. Z jednej strony od razu przychodzi na myśl, że są wampirami ale z drugiej jedna siedzi przed lustrem i widać jej odbicie. Wiadomo, że może sztampa by to była z tymi odbiciami ale osobiście coś mi się wydaje, że możemy mieć mieszańca pokroju Alucarda z Castlevanii (bo dlaczego nie?) ewentualnie kolejny wirus, który zmutował. Zastanawia mnie jeszcze czy ktoś już wpadł na trop czym jest ten znak, który Capcom bało się pokazać aby nie spoilować za dużo. Jedna z teorii mówi, że jest to najstarszy znak Umbrelli, który dotyczył jakiegoś kultu a miejsce akcji toczy się właśnie w wiosce w której powstał owy kult a tym samym Umbrella. Tym bardziej, że herb rodowy Spencer'ów również posiada logo firmy (niepełne). Edytowane 18 czerwca 2020 przez chrno-x 2 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 13 godzin temu, chrno-x napisał: @Josh Ciekawią mnie te laski w sukniach. Z jednej strony od razu przychodzi na myśl, że są wampirami ale z drugiej jedna siedzi przed lustrem i widać jej odbicie. Wiadomo, że może sztampa by to była z tymi odbiciami ale osobiście coś mi się wydaje, że możemy mieć mieszańca pokroju Alucarda z Castlevanii (bo dlaczego nie?) ewentualnie kolejny wirus, który zmutował. Błagam, niech nie przeginają z tymi wątkami paranormalnymi, bo to nigdy nie pasowało i nigdy nie będzie pasować do serii gier traktujących o tematyce bioterroryzmu (o czym już wyżej zresztą wspominałem). Mimo wszystko zombie, mutanty czy ożywione zwierzaki można jeszcze w miarę logicznie wytłumaczyć działaniem wirusa, ale jak wytłumaczyć obecność wampirów czy duchów? Już w RE7 z tym przegieli podczas niektórych "migawek" Ethana. No chyba, że to tylko omamy spowodowane własnie działaniem wirusa, to wtedy ok, ale niech nie idą w dosłowność. Cytat Zastanawia mnie jeszcze czy ktoś już wpadł na trop czym jest ten znak, który Capcom bało się pokazać aby nie spoilować za dużo. Jedna z teorii mówi, że jest to najstarszy znak Umbrelli, który dotyczył jakiegoś kultu a miejsce akcji toczy się właśnie w wiosce w której powstał owy kult a tym samym Umbrella. Tym bardziej, że herb rodowy Spencer'ów również posiada logo firmy (niepełne) Ciekawa teoria, byłoby super jakby trochę bardziej rozbudowali genezę powstania Umbrelli. Z drugiej strony korporacja została założona przez sztab naukowców, więc trochę mi się to kłóci z tematyką okultyzmu. Cytat Aby nie było, potrafię Cię zrozumieć, że jako posiadacz obecnych platform chciałbyś ograć jeszcze tego Residenta na wiekowym już sprzęcie ale ja osobiście wolę mieć kolejny powód do zakupu PS5/XSX aniżeli pisać, że "jak co generacje, musimy czekać rok/dwa na konkretne tytuły". Na razie zapowiada się, że będzie inaczej i chwała im za to. To prawda, mam o to lekki ból dupy, tym bardziej że raczej nie kupię next-gena na premierę i będę musiał trochę poczekać, żeby ograć RE8. No i trochę się boję o sprzedaż tej gry, sądzę że sprzedałaby się znacznie lepiej, gdyby wypuścili ją również na obecnej generacji. Żeby Capcomowi ta decyzja nie odbiła się czkawką. 1 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 (edytowane) nauka i okultyzm akurat mocno szly w parze, dla nazistow to byly wspolnie przenikajace sie zajawki, takze no ciagle jest takie "nie wiem, ale nie chce" Edytowane 19 czerwca 2020 przez Najtmer Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 (edytowane) Godzinę temu, Josh napisał: To prawda, mam o to lekki ból dupy, tym bardziej że raczej nie kupię next-gena na premierę i będę musiał trochę poczekać, żeby ograć RE8. No i trochę się boję o sprzedaż tej gry, sądzę że sprzedałaby się znacznie lepiej, gdyby wypuścili ją również na obecnej generacji. Żeby Capcomowi ta decyzja nie odbiła się czkawką. Myślę, że nie będzie to jakimś problemem. Sprzedaż gier multiplatformowych na current-genach zazwyczaj mocno zwalnia, gdy na rynku są już next-geny. Alien Isolation i The Evil Within lepiej się sprzedały na PS4 aniżeli na PS3. Jestem pewien, że Assassin’s Creed: Black Flag również. Ludzie nie chcą grać w gorszą wersję. Branża się trochę też zmieniła - dobre gry singleplayer długo siedzą wysoko na listach sprzedaży. Ludzie będą powoli kupowaćnext-geny i na bieżąco sięgać po Resident Evil VIII. Zgadzam się też z tym, że obecność tylko na next-genach w oczach ludzi dodaje grze trochę ekskluzywności. Na początku nie będzie dużo gier stworzonych tylko z myślą o PS5 i Xbox Series X, a ludzie, szukając next-genowych wrażeń, będą głodni takich tytułów. Edytowane 19 czerwca 2020 przez Lukas_AT Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 Niech ktoś weźmie ten silnik i zrobi remake pierwszego Silent Hilla 2 1 Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Wyciekł prolog do RE8, oglądacie na własne ryzyko 1 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 ujowy clickbait powyzej, nie klikajcie poswiecilem sie xd 1 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 (edytowane) te pierwsze miesiace po premierze, kiedy josh jeszcze nie zagra i nie zacznie zalewac tego miejsca swoimi wynikami bedzie najlepszym momentem tematu o reviii Edytowane 9 lipca 2020 przez Najtmer Cytuj
Josh 4 831 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Najlepsze będą pierwsze miesiące jak jeszcze nie zagrasz i nie będziesz co chwilę zrzędził. 1 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 w tym temacie jeszcze mi sie nie zdarzylo. bardzo sie jaram tym okultystycznym klimatem, ma w sobie to dusze mikamiego. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.