Skocz do zawartości

Resident Evil 8 Village

Featured Replies

Opublikowano

Ale syf. Po pierwsze gunplay który jest jeszcze bardziej gówniany niż w RE7 po drugie "pływanie" postaci podczas skrętów jak ktoś wyżej słusznie zauważył. I w sumie te dwa aspekty powodują że gry na pewno nie sprawdzę, nawet tych demowek nie dałem rady ukończyć. Przeprosić sie z RE6 bo zapowiada się shit.

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 161,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Niby tylko 9h, ale treści jest tam od groma i ciut, ciut. Tak jak z RE2 Remake Capcom waliło trailerami i gameplayami pokazującymi 3/4 gry tak tutaj oglądając każdy gameplay, screen i trailer nie widz

  • Ja tam jeszcze miałem spocone łapy w sekcjach z siostrami i ścigania mnie przez dużą Lejdi, aczkolwiek to było bardziej stresujące niż straszne. Tak czy owak fantastyczna gra.   Ostatnio sob

  • W sumie, ten mem pasuje :v

Opublikowano

Niestety, pośpiech i rzemieślnicze podejście bije od tej gry. 

Efektem są takie kwiatki, jak gdy szybko zmieniając broń z pistoletu na strzelbę Ethan ma na ekranie 4 ręce na raz. :kaz:

Na szczęście cena poleci szybko na łeb na szyję, podobnie jak z RE3.

Opublikowano

A moim zdaniem feeling strzelania nie jest wcale taki zły. Odpaliłem dla porównania RE7 i RE 2 Remake. Siódemka wypada pod tym względem zdecydowanie najgorzej, a Village stawiałbym na równi z dwójką, a jeśli gramy na PS5 to nawet trochę wyżej (adaptacyjne triggery robią niesamowitą robotę). Przeciwnicy próbują robić uniki, chwieją się kiedy dostaną strzała, szarżują na bohatera, fizyka ich ciał jest na sensownym poziomie. Nie jest to na pewno mistrzostwo świata, wiele gier radzi sobie ze strzelaniem lepiej (Resident nigdy zresztą z tego nie słynął), ale na pewno nie jest źle. Mi strzela się bardzo przyjemnie :) 

Opublikowano

Demo Village ograne. Podobał mi się zamek, Zdecydowanie biorę to już w piątek i gram cały weekend. Nie mam nic do zarzucenia strzelaniu, mało tego było ale to co zastałem w lochach zamku wystarczyło mi abym był zadowolony. 

Na chwilę wciągnęło mnie czytanie notatek, rozbijanie każdego wazonu nożem. W pewnej chwili podszedłem do jakiegoś kredensu i wydawało mi się że za szybą na półce leży moneta ale nie mogłem jej podnieść. Więc poszedłem dalej, po chwili gdy wyciągnąłem nóż i zczaiłem że może szybę będę mógł rozbić i wróciłem i okazało się że mam rację. Ależ będę lizać ściany nie śpiesząc się z fabułą :) 

Opublikowano
15 godzin temu, Voytec napisał:

Ech, sam nie wiem po tym demie. Pograłem pół godziny, fabularnie doszedłem do miejsca gdzie muszę znaleźć dom Luizy.

 

 

O którym demie mówisz? Pierwsze kończy się

 

Spoiler

jak otworzymy bramę z drogą do zamku.

 

A drugie w zamku, w moim przypadku kończyło się

Spoiler

jak ten wampir z much się na mnie rzucał jak próbowałem przedostać się przez zabite dechami drzwi.

 

Za pierwszym razem myślałem, że nie zdążyłem i mi postać zabiło. Za drugim razem oddałem kilka strzałów w stronę tego wroga jednak jak podszedłem do

 

Spoiler

drzwi zabitych dechami

 

to skończyło się tak samo. Tak ma być? ;)

Opublikowano

Według mnie gra wygląda fatalnie jeśli chodzi o grafikę na XSX. Początkowo tylko dla jest genów el o el. Niektóre tekstury pamiętają wczesna erę x360. W dodatku te koślawe animacje wilkołaków w denku village, nie wiem czy to nostalgia czy nie, ale wydaje mi się że w starusienkim RE5 przeciwnicy wiarygodniej reagowali na postrzał.
No jest słabo, porównując do takiego RE2 REMAKE to nie idą do przodu.

Opublikowano
1 godzinę temu, Bielik napisał:

Według mnie gra wygląda fatalnie jeśli chodzi o grafikę na XSX. Początkowo tylko dla jest genów el o el. Niektóre tekstury pamiętają wczesna erę x360. W dodatku te koślawe animacje wilkołaków w denku village, nie wiem czy to nostalgia czy nie, ale wydaje mi się że w starusienkim RE5 przeciwnicy wiarygodniej reagowali na postrzał.
No jest słabo, porównując do takiego RE2 REMAKE to nie idą do przodu.

Imi wnętrza w zamku ocierają się momentami o fotorealizm. Na zewnątrz gorzej ale nadal całkiem dobrze. Animacja tak jak piszesz. W sumie i tak jestem pozytywnie zaskoczony tym demem. 

Opublikowano

Po prostu rewelacyjny pomysł z tym byciem uzależnionym od statusu online.

Wywaliło mi neta na 10 sekund i pół godziny grania poszło się w moment pierdolić. 

Opublikowano

Dobra zmusilem się i przeszedłem demo w wiosce i lolwut nr 1: Ethan bez problemu przebija mur samochodem ale przy próbie wjechania w zabarykadowane drzwi auto się przewraca. No co za bzdura totalna, chyba gorsze było tylko piąstkowanie głazów w RE5.

Lolwut nr 2: czy osoba podkładająca głos przez ta ocalałą babe to nie ta sama która podkładała glos Mii w RE7? Ta sama maniera głosu i jak dodatkowo usłyszałem tym samym tonem przeraźliwe "Iiiiithan" to noz w kieszeni się otworzył, śmieszność dialogowa której nie mogłem zdzierżyć w RE7.

Opublikowano
46 minut temu, Popi napisał:

 

Lolwut nr 2: czy osoba podkładająca głos przez ta ocalałą babe to nie ta sama która podkładała glos Mii w RE7? Ta sama maniera głosu i jak dodatkowo usłyszałem tym samym tonem przeraźliwe "Iiiiithan" to noz w kieszeni się otworzył, śmieszność dialogowa której nie mogłem zdzierżyć w RE7.

 

Jesli chodzi o ta laseczke ktora spotykamy w chacie z ojcem, to jej glos podklada ta sama aktorka co Jill w RE3. Ogolnie to jak juz pisalem, to jest kur.wa skandal zeby glownym bohaterom serii dawac co odslone nowych VA i malo tego, mieszac ich z pobocznymi NPC'ami. Chris = Carlos, wiesniaczka = Jill, Heisenberg = Nicholai, wyglada jakby przy nagrywaniu RE3 stwierdzili "no skoro juz jestescie, to przeczytajcie jeszcze te kwestie bo za 9 miesiecy musimy wydac kolejna gierke".

 

W doope niech sobie wsadza te praktyki.

Opublikowano

Do kieszeni to niech sobie wsadzą moje pieniążki, nie mogę się doczekać weekendu. Już wziąłem w robocie wolne. Będzie 3 dni i nocy ostrego grania. Potrzebuję tego. 

Opublikowano
9 minut temu, u55r napisał:

Do kieszeni to niech sobie wsadzą moje pieniążki, nie mogę się doczekać weekendu. Już wziąłem w robocie wolne. Będzie 3 dni i nocy ostrego grania. Potrzebuję tego. 

Podobnie tutaj, w piątek na luźno do sklepu, powrót, zamknięcie się w pieczarze na weekend i tylko granko w planach. Skończyłem siódemkę parę dni temu, totalnie siada mi ta formuła na Residenta, więc dawać pudełeczko i jedziemy z tematem.

Opublikowano

To będzie najlepszy Resident od czasów czwórki. Klimat wioski jest świetny, gdyby akcja działa się przy pełni księżyca, to pole ze strachem na wroblem wyjęte prosto z Bloodborne. Zamek również klimatyczny i desingniersko pod tym względem świetnie, ciekawe jak pozostałe lokacje. Wampiry, wilkołaki, przeciwnicy wizualnie o klasę lepsi niż w siódemce, gdzie strzelaliśmy do przerośniętych glutow. Fakt, że moc pukawek nieco słabo oddana, ale może to się zmieni wraz z uprgadem broni u sprzedawcy. 

 

Także wrażenia po demku bardzo pozytywne, dodatków gra na konsoli o mocy 1.8tfl wygląda ładnie. Zdecydowanie będzie grane. 

Opublikowano

 

 

Fajnie by było, jakby już był piątek :nosacz2:

Opublikowano

Tragicznie wygląda to strzelanie, zero animacji odrzutu broni po wystrzale.

Opublikowano
10 minut temu, YETI napisał:

Panowie, co mówią recenzje o czasie gry? 

 

10-12h

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.