Skocz do zawartości

Resident Evil 8 Village


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

dziwna jest ta czesc w dobrym sensie. fabularnie jest zupelnie odklejona, ale chyba przez to chyba tez jest ciekawiej, szczegolnie stylistycznie elementy fantasy nadaly pewnego sznytu, przez ktorego brak seria zjadala wlasny ogon. 


Mam wrazenie ze to bedzie jakas trylogia albo quadrologia, i 9tka tez bedzie taka >neo< i fpp . Na pewno capcom odkupil sie z bestiariusza siodemki, ale potencjal na urozmaiconych przeciwnikow jeszcze nie zostal wykorzystany do cna. swiat tej gry jest za to na najwyzszym poziomie kreatywnosci i za to naleza sie najwieksze slowa uznania. strasznie nie jest, ale jest moment w grze ktory scina bialko jak przystalo na prawdziwy horror.

 

mam wrazenie ze to mix 4 i 7 . i mimo ze 7 broni sie amosfera w starciu z Village, tak 4 wypada hmmmm troche blado w kategorii freakowosci. Capcom dostarczyl cos co nie mialo prawa mi sie spodobac, a podoba sie max! odbieram to jako reboot serii z zupelnie innym podejsciu, mix realizmu i groteskowosci oblany gotyckim sosem sprzedaje ta gierke. szkoda ze re3re musialo zostac wypchniete jak balast ze statku przed premiera tej gry, byc moze bylby czas i zespol wsparcia zeby zblizyc sie do poziomu szlifu rimejku 2.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Na YT widzę już speedruny w 1.5 h :obama: ja chyba odpuszczę, za bardzo mnie irytują oskryptowane sekwencje, które się dłużą i nie można ich pominąć

 

Spoiler

Początek w domu Ethana, później te powolne łażenie w śniegu, domek z nawiedzonymi lalkami, nawet akcja z wodnym potworem - za pierwszym razem jest ok, ale przy każdym kolejnym podejściu wkurza i ciągnie się to wszystko jak flaki z olejem

 

Powoli kończę platynować, więc na pożegnanie z gierką spróbuję jeszcze rozpykać VoS. Bardzo fajna gierka i nawet dobrze, że Capcom tak eksperymentuje z serią, aczkolwiek zdecydowanie bardziej wolę kamerę TPP i zombiacze klimaty. RE9 to na bank jeszcze pociągnie formułę z dwóch ostatnich odsłon, liczę że tym razem

 

Spoiler

zamiast Ethana będziemy grać jako Rose

 

Natomiast przy REX spodziewam się kolejnej rewolucji w serii.

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Josh napisał:

RE9 to na bank jeszcze pociągnie formułę z dwóch ostatnich odsłon, liczę że tym razem

 

  Pokaż ukrytą zawartość

zamiast Ethana będziemy grać jako Rose

 

 

Spoiler z ostatniej cutscenki, free roam camera na PC pozwala dojrzeć to:

Spoiler

resident-spolier.jpg

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Wiem, widziałem ten screen. Lekki mindfuck, ale mimo wszystko nie wiem czy brać to dosłownie czy raczej jako swoisty smaczek

 

Spoiler

Ciężko mi uwierzyć, że Ethan przeżył ten wybuch - to raz. Dwa - dlaczego podczas epilogu jest tak samo młody jak w RE8? i Dlaczego wygląda jakby był w takim samym stanie jak przed śmiercią (niezregenerowane palce)? Możliwe, że to grzyb spowalnia jego starzenie się (jak w przypadku wampirzycy albo Mirandy), ale to dalej nie tłumaczy dlaczego jest w takim opłakanym stanie. Trzy - napis na samym końcu głosi, że jego przygoda dobiegła końca, więc nawet jeżeli faktycznie przeżył, to i tak wcale nie powiedziane, że dalej będzie protagonistą. Ja już mam trochę dosyć tego gościa, to chyba najmniej charakterystyczny bohater w serii, więc Capcom może już sobie dać z nim spokój. Poza tym dawno nie graliśmy żenską bohaterką, Rose fajnie by się nadawała.

 

Odnośnik do komentarza
Spoiler

Z tymi palcami widzę to tak, że jak Dimitrescu odcięła mu łapę to musiał ją fizycznie mieć w drugiej ręce, żeby polać sobie nadgarstek Super Glue i przyczepić ją ponownie do ciała. Tak zresztą było też w siódemce - tracił dłoń, tracił nogę, ale potem to się zrastalo. Palce, które trafiły do żołądka wilkołaka ciężko sobie przykleić ponownie. Moja teoria jest taka, że pleśniak, nie pleśniak - nic mu nie odrośnie samo z siebie, jeśli to stracił. Jeśli jednak odzyska kończynę to ta się zrośnie z resztą pleśni i eloszka. A co do wybuchu... Nie takie rzeczy Wesker już przeżywał i wracał, z Ethanem też coś wykombinują, na bank. Też wolałbym, żeby było inaczej, ale to Capcom - zajeżdżali stary cast przez 25 lat i nie potrafią go sobie odpuścić w pełni, także nowego bohatera też będą się trzymać jak żul Harnasia.

 

Odnośnik do komentarza

Gram w Mercenaries i w sumie lekki zawód, bo niewiele ma to wspólnego z Mercami z RE4. Bardziej mi się to kojarzy z bieda wersją trybu Raid z Revelations, strasznie słabo się to masteruje przez dziwny spawn przeciwników, a no-scope snajperą to najbardziej zbugowane g*wno jakie widziałem - w 90% przypadków strzał przenika przez przeciwników, zwłaszcza jeżeli dopiero się spawnują. No nic, wbić ostatnie trofiki i więcej tego trybu nie odpalam. 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Boomcio napisał:

Wrzućcie proszę w spojler info, czy:

Występuje w tej części "niezniszczalna przeszkadzajka nemezis"?

 

Spoiler

Tylko przez chwilę i nie jest nawet w połowie tak upierdliwa jak Nemesis.

 

2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

Ukończyłem w 10h.

 

Gra im dalej, tym gorsza. Pierwsza połowa gry była zdecydowanie lepsza od drugiej i powoli to się już robi standardem w nowych Residentach.

 

 

Od zawsze tak jest w Residentach

 

RE0 Pociąg i placówka badawcza vs  zakłady chemiczne

RE1  Posiadłość vs jaskinia i laboratorium

RE2  Komisariat vs ścieki i laboratorium

RE3  Miasto vs szpital / park / centrum utylizacji BOW

RE CV  Placówka szkoleniowa vs baza na Antarktydzie

RE4 wioska & zamek vs wyspa

RE5 afrykańska mieścina i świątynie vs labo / fabryka / statek

RE6 tylko scenario Leona było dobre i klimatyczne, chociaż też nie całe

RE7 chata Bakerów vs statek

 

Tak że tradycja została zachowana :rayos:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nom, ta sekwencja była trochę z dupy.

Spoiler

Durne strzelanie, absolutnie zero wytłumaczenia co się działo z gościem przez te wszystkie lata, dlaczego już nie pracuje dla BSAA i kim są te pajace, z którymi teraz działa. O tyle dobrze, że trwa to kilka minut, a na końcu przygotowano fajny smaczek dla fanów.

 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Josh napisał:

Nom, ta sekwencja była trochę z dupy.

  Ukryj zawartość

Durne strzelanie, absolutnie zero wytłumaczenia co się działo z gościem przez te wszystkie lata, dlaczego już nie pracuje dla BSAA i kim są te pajace, z którymi teraz działa. O tyle dobrze, że trwa to kilka minut, a na końcu przygotowano fajny smaczek dla fanów.

 


Tak
 

Spoiler

laboratorium Mirandy i zdjęcie młodego Spencera - generalnie jestem zadowolony z powiązań 8-ki z resztą serii



Btw.
Za scenariusz do RE8 odpowiada pan od Dead Space'a (to ten tytuł teasował rok temu).

Odnośnik do komentarza
Spoiler

Można powiedzieć, że Miranda jako osoba, która uratowała życie Spencerowi, a później  jego mentorka i inspiracja do genetycznych zabaw jest powodem wszystkich nieszczęść w całej serii :obama: geneza logo Umbrelli też spoko.

Szkoda tylko, że nie pokusili się o jakieś cut-scenki i pokazali tylko zdjęcie i rzucili garść notatek. No i samej antagonistki mogłoby być więcej w tej grze, bo w pełnej okazałości pojawia się dopiero na samym końcu i przez to nie robi zbyt dużego wrażenia.

 

 

 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Josh napisał:

Nom, ta sekwencja była trochę z dupy.

  Ukryj zawartość

Durne strzelanie, absolutnie zero wytłumaczenia co się działo z gościem przez te wszystkie lata, dlaczego już nie pracuje dla BSAA i kim są te pajace, z którymi teraz działa. O tyle dobrze, że trwa to kilka minut, a na końcu przygotowano fajny smaczek dla fanów.

 


Wątek Chrisa dość olano, chociaż to co zarzucasz to na pewno
 

Spoiler

Pracuje dla "Blue Umbrella", a samo BSAA zaczęło używać BOW do oddziałów specjalnych

Fajnie wytłumaczono skąd się w ogóle wziął grzyb, bo po RE7 nie było wiadomo skąd firma The Connection go miała
 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...