Skocz do zawartości

Resident Evil 8 Village


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No, ale jak RC zostało zniszczone, to gdzie i jak mieli wymyślić nowe fabuły i wątki? Fabuła w 4-ce jeszcze jako tako w miarę trzymała poziom, że już nie wspomnę o mistrzowskim gameplay'u. 

Opublikowano
20 minut temu, Faka napisał:

No, ale jak RC zostało zniszczone, to gdzie i jak mieli wymyślić nowe fabuły i wątki? Fabuła w 4-ce jeszcze jako tako w miarę trzymała poziom, że już nie wspomnę o mistrzowskim gameplay'u. 

Mieli piekna okazje na ocalenie RC przy RE3make i zniszczeniu kanonu powstalej po tej czesci, ale olali temat. Szkoda, bo wciaz nie dostalismy odslony z wykorzystanym potencjalem tego miasta. 

Opublikowano

Ogólnie to całe RC miało bardzo dużo potencjału do robienia kolejnych części gry, no, ale wyszło jak wyszło i Capcom poszedł inną drogą. Duże miasto, to i na pewno znalazło by się parę nowych miejscówek do eksplorowania.

Opublikowano

No dokładnie. Jakby Outbreak wyszedł później w następnej generacji z dopracowaną mechaniką to pewnie zaskarbiłby sobie więcej fanów i byłby stawiany obok najlepszych RESów. Gierka zrobiła na mnie wrażenie, ale była w uj trudna w solo. W coopie byłaby poezja, ale wtedy o domowym necie jeszcze nie było u mnie mowy :frog:

Opublikowano

Późno zaczęli je robić, bo oficjalnie na początku nie było DLC w planach. Pewnie opóźnienie RE4 (albo CV) Remake i chłodne przyjęcie REVerse zmieniło podejście do rozbudowy RE8.

Opublikowano
3 godziny temu, Faka napisał:

No, ale jak RC zostało zniszczone, to gdzie i jak mieli wymyślić nowe fabuły i wątki? Fabuła w 4-ce jeszcze jako tako w miarę trzymała poziom, że już nie wspomnę o mistrzowskim gameplay'u. 

Kwestia dyskusyjna. Każdy miał różne odczucia po wyjściu z wioski. Co do Village myślę, że nienajgorzej to rozegrali i dali

Spoiler

odpocząć Ethanowi. Ciareczki teraz tylko idą co dalej wymyślą z jego córką.

 

Opublikowano

Fajna gra. Ogólnie był to pierwszy resident w jakiego grałem, ale znałem już te wszystkie głupotki fabularne znane w serii(macki z tyłka, małe potworki nagle powiększające się do wielkości budynku itp.) i nie bardzo mi to przeszkadzało.

Fabuła była prosta, a takie historie lubię. Fakt, że główny bohater sypie głupimi tekstami trochę przeszkadzało, ale co tam, bo klimat gry był ZARĄBISTY. Lubię motywy wampirów i wilkołaków, a tutaj design był kapitalny. Mam, "ale" do człowieka

Spoiler

ryby,

bo pasował do tej rodzinki jak pięść do oka oraz 

Spoiler

modyfikowanych zombiaków

w fabryce, ale miejscówki rekompensowały te zgrzyty.

Ostatni etap też był mega.

Problemem moim zdaniem jest gunplay. Nawet po wyłączeniu tego wspomagania, sterowanie jest tak drewniane, że w tartaku nie zabrakłoby im materiału przez kilka lat.

Do tego walki z głównymi kierownikami w tych wąskich lokacjach to moim zdaniem zbrodnia przy tym sterowaniu.

Wioska i zamek fajne, ale mogłyby być trochę większe.

No ku.rwa chciałbym całe Call of Duty w takim klimacie.

Opublikowano

Revelations oba są fajne i wg mnie warto.
1 część fajny singiel klimat łodzi itd.
2 bardziej pod co op ale też fajna z fajnymi lokacjami jak więzienie czy las.
Wkręciłem się na tyle że aż czelendze robiłem na poszczególnych mapach.
6 tylko kampanię Leona zrobiłem i tylko dzieki temu że gra ma co op i z kumplem gralem.
Ogólnie to 6 lipa jakieś takie adhd i lipny feeling broni, nie polecam a dalem 3 dychy w promo.
Graficznie wiadomo że gry z ery PS3 ale to sa gierki korytarzowe wiec nadal jest ok, mnie by teraz bardziej kłuło w oczy 30 fps pewnie bo na ps5 wszystko w 60 gram jak można.




Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
Opublikowano

Graficznie RE6 dobrze się trzyma tylko pod względem gameplayu to całkiem co innego. To jest strzelanina z masą ruchów, praktycznie non stop akcją i wybuchami. Jeśli podejść do tego jak nie do Residenta to można zagrać ale feelingu starych RE tu nie ma.

Opublikowano

Zgadzam się. Mnie ta część mocno wymęczyła, przyznam. W ogóle niemal nie czułem, że grałem w residenta. Rozumiem, że twórcy pchają się w kierunku akcji, ale szóstka, to było wręcz Call of Duty w TPP z ładną, ale mało czytelną grafiką. Sam tytuł chronicznie cierpiał na brak amunicji z tego co pamiętam, choć postawiono mocno na akcje. :dunno: Jak już wspominałem w ubiegłym roku, to jedna z najlepiej sprzedających się odsłon, choć nieco brakło do fenomenu VIIlage, które rozbiło bank i jest numero uno serii o zombiakach, wampirach, czy co oni tam przedstawiają obecnie.

Ciekawy jestem, jak ósmy RE poradzi sobie w głosowaniu na Grę Roku forumka.

Chciałbym aby kolejna odsłona postawiła na bardziej poważny, mroczniejszy ton. :diablo:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jestem po sześciu godzinach w Village i nasuwa się pytanie - czy w grze jest skrzynia albo jej odpowiednik? Nie powiem, ilość broni w ekwipunku zaczyna już ciążyć pomimo jego powiększenia. 

Ogólnie gra jest przewspaniała, demko mnie odrzuciło ze względu na małe zmiany względem 7 i śmieszne kapiszony, ale pełniak to już zupełnie co innego :banderas:

Opublikowano

No to działa dokładnie jak w RE4. Albo się męczymy bez ulepszania słabego pistoletu, żeby potem ładnie i szybko dopakować podstawowy, albo kompromis. Albo wszystko, bo przy dobrej eksploracji chyba mamony braknie na niewiele z całego arsenału.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...