Whisker 1 450 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 (edytowane) Co się dzieje po wyjściu z zamku to już poezja grozy świetne motywy, później są już krótsze miejscówki ale mapę czyszczę do zera, teraz jestem u Heisenberga i chyba zbliża się koniec (dwa posiedzenia), grafika jest mega a loadingi nie bywałe (sekundowe). Cieszy też wykorzystanie adaptacyjnych triggerow jak korzystamy np z Shotguna Edytowane 10 maja 2021 przez Whisker Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Ja jestesm swiezo po kokoju z dzwoneczkami - znalezienie ostatniego zajelo mi chwilke. Teraz biegam po dachach wspominajac Sekiro. Miejscowki sa wspaniale. Swietnie sie eksploruje Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Ja myślałem, że Spoiler Lady Dimitrescu to ogólnie będzie nas przez całą grę ścigać, a tu po pierwszych 3h koniec. No, ale w sumie dobrze. Co do triggerów to dopiero właśnie przy szotgunie zwróciłem na nie uwagę. Oszczędzałem ammo na bossów w nim. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 3 godziny temu, Whisker napisał: Co się dzieje po wyjściu z zamku to już poezja grozy świetne motywy, później są już krótsze miejscówki ale mapę czyszczę do zera, teraz jestem u Heisenberga i chyba zbliża się koniec (dwa posiedzenia), grafika jest mega a loadingi nie bywałe (sekundowe). Cieszy też wykorzystanie adaptacyjnych triggerow jak korzystamy np z Shotguna Cytuj
Zajcik 64 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Narobiliście smaczka na tę gierkę. Poczekam sobie aż stanieje, a w międzyczasie przycisnę w RE7 w ramach PS Collection na PS5. Trochę się stresuję, bo nawet w TLOU2 miałem momentami pełne gacie przy jump scare'ach (gram najczęściej na słuchawkach). Strach wiedzieć co będę przeżywał grając w takie RE7, ale trzymajcie za mnie kciuki Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Tylko początek jest trochę creepy później wlatuje już stary dobry rezidencik Cytuj
Josh 4 521 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Najbardziej creepy jest to co się dzieje po zamku, a "starego dobrego Residencika" nie ma tu prawie wcale. Spoiler wilkołaki, wampiry, wiedźmy, Paranormal Activity, stwory z Jetpackami, walka z bossem jak w Transformersach Co nie zmienia faktu, że gra jest niesamowita i pyka się w nią wybornie. Cytuj
LiŚciu 1 329 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 24 minuty temu, Josh napisał: "starego dobrego Residencika" nie ma tu prawie wcale. Tak właśnie myślałem wbrew powszechnej opinii. Jestem w zamku na początku (cholernie mało czasu w weekend) ale to co się dzieje przez pierwsze 2 godziny to jakas oskryptowana gierka akcji (dobra gierka) a nie Resident Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Resident Evil 7 miał jeszcze trochę ze starego Residenta, ale ósemka już nic. Nawet pozbyli się skrzyni na rzecz walizki z RE4. RE8 to dla mnie takie skrzyżowanie RE7 i RE4. Nadal jednak świetna pozycja. Nie jest to jednak ten sam kaliber co RE4 w swoim czasie. Tamten zamek i akcje w nim biją na głowę zamek z RE8. Capcom już w residenty nie inwestuje tak wysokiego budżetu. Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Ja bym chciał tylko zapytać, co rozumiecie przez stwierdzenie "starego, dobrego Residencika"? Na moje oznacza ono miks eksploracji, klimatu horroru/zaszczucia, rozwiązywania zagadek, walki i zarządzania ekwipunkiem. Jeśli przyjmiemy te kryteria to zarówno siódemka jak i ósemka spełniają je należycie. Ba, to bardziej residentne Residenty od lubianego Revelations 2. 2 Cytuj
Nyu 771 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Chyba głównie chodzi o... pacing, balans. Odbijanie się od ściany do ściany w komisariacie i unikanie zombiaka, żeby oszczędzać ammo kontra rozwalanie wszystkiego, żeby zebrać z trupów hajsy do ulepszenia broni. No to znacząco zmienia rozgrywkę. Chociaż tu poczucie przygody jest niesamowite, lokacje są różnorodne i cały czas dzieje się coś innego, a w międzyczasie wracamy do wioski-huba zebrać kolejne skarby i otworzyć nowe drogi - no miód. Stary, dobry RE to już każdy stary, dobry RE. Czy to eksploracyjne klasyki 1-3, czy to piekielnie dobra strzelanka TPP jaką jest czwórka. Fajnie, że ósemka balansuje po highlightach serii. 1 Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 (edytowane) 12 minut temu, Bzduras napisał: Ja bym chciał tylko zapytać, co rozumiecie przez stwierdzenie "starego, dobrego Residencika"? Podam przykład - w RE7 trzeba było szukać amunicji jak w klasycznych Residentach i ją oszczędzać. W RE8 wali się ona pod nogami i możemy korzystać z usług handlarza by jeszcze dorobić się jej więcej. No właśnie skoro jest handlarz, to i jest zbieranie kasy z trupów. Dalej ilość walki, gdzie w RE7 i np. remake’u RE2 była ona stonowana. Może to przesada, że nie ma nic z klasycznego Residenta, bo nadal mamy szukanie kluczy, eksplorację i rozwiązywanie zagadek, ale gra mocno wrocila w strone RE4. Nie uwazam jednak, ze to czyni gre złą, bo już dawno mi przeszła myśł, że seria powinna trzymac sie tylko starego kanonu. Brakuje świezych doswiadczen. Edytowane 10 maja 2021 przez Lukas_AT 2 Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Ok, jestem w stanie zrozumieć te argumenty, Nadal jednak grając w te gierki czuję te przyjemne mrowienie, które towarzyszy mi przy odpalaniu dowolnej części serii Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 (edytowane) Jakby ktoś miał problemy na PC z performance po czasie gry (np. po 1h gra może nagle zwolnić do mniejszej ilości fps i może pomóc tylko reload checkpointa), to gra bardzo mocno używa VRamu i jak przekraczacie limit w opcjach, który jest podawany co do jednego Megabajta, to nie ma się co dziwić, że gra nie działa poprawnie. To nie jest opcja dodana dla picu, jak macie kartę 10 GB, to jak dacie tekstury na 8 GB + całą resztę na max, razem z RT high i 4k, to nie ma co oczekiwać 60 klatek ciągle. Różnica między teksturami high 4 GB, a high z alokacją pamięci 8 GB jest znikoma, a użycie VRam nie powoduje stutteringu. I tak to jest z wersjami PC właśnie, czasami trzeba podłubać i to, że ma się RTX 3080/3090 to nie znaczy, że można wszystko wywalić na ultramax :). Swoją drogą to chyba pierwsza gra, która używa więcej niż 10 GB VRAM w maksymalnych ustawieniach. Edytowane 10 maja 2021 przez KrYcHu_89 Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Recenzja z rodzimego poletka. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Legancka recka, jeszcze bardziej chce zagrać ale chyba jednak się wstrzymam bo na tym obesranym ps4 to tak to dziwnie działa że strasznie oczy mi się męczyły xD 1 Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Plus dla tych, co przeszli grę, ale tak naprawdę - nie obejrzałeś zakończenia, nie wchodź w ten link i w spoiler. Ostrzegałem. https://nintendosmash.com/resident-evil-village-a-hidden-easter-egg-at-the-end-of-the-game-how-to-access-it/ Spoiler Czyli jednak, tak jak podejrzewałem - mumbo jumbo, REzurekcja i "welcome back, Ethan Winters" w RE9 Cytuj
Josh 4 521 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 (edytowane) No to słabo, bo już myślałem, że Capcom wyhodowało sobie jaja, żeby Spoiler zabić w końcu jakąś istotną postać. Enyłej, nawet jeżeli to faktycznie Ethan (na chooj mu ten bandaż po tylu latach? ), to i tak liczę na to, że w kolejnej odsłonie zagramy jego córką. Swoją drogą niezły time-skip się szykuje, Leon i Chris będą wtedy już mieć po 60 lat Tymczasem lecę już 4 raz z gierką. Village of the Shadows to jakiś chory poziom Edytowane 10 maja 2021 przez Josh Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Jak w residenta wpisuja sie te wampiry i wilkolaki? Kolejna odmiana jakiegos abcxyz-wirusa? Zombiakow juz w 7 nie bylo? Cytuj
Josh 4 521 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Na logikę to nie wpisują się wcale, ale według Capcomu teraz wszystko można już wytłumaczyć wirusem / bakterią / grzybem / pasożytem. Żeby było zabawniej dodam, że to co wymieniłeś to najnormalniejsze rzeczy tej grze 1 Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 A co tu ma się wpisywać? W każdej części jest wirus który robi poyebane akcje z ludźmi i tyle. Halo mamy 2021 A ludzie dalej myślą że resident evil to strzelanie do zombiaków w mieście xD Cytuj
Josh 4 521 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 (edytowane) 25 minut temu, Pupcio napisał: A co tu ma się wpisywać? W każdej części jest wirus który robi poyebane akcje z ludźmi i tyle. W Village nie ma żadnego wirusa Jeżeli tak bardzo chcesz usprawiedliwiać każdy absurd w nowych Residentach, to przynajmniej by wypadało, żebyś był ciut zorientowany w temacie. Edytowane 10 maja 2021 przez Josh Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Fakt. Ale usprawiedliwiać absurdów residenta nie zamierzam bo fabuła tych gier to od zawsze jeden wielki absurd i dzięki temu jest taka super xD 2 Cytuj
Josh 4 521 Opublikowano 10 maja 2021 Opublikowano 10 maja 2021 Coś w tym jest. Od premiery RE6 i Simmonsa zamieniającego się w dinozaura / wielką muchę Capcom chyba testuje jak daleko jeszcze może zabrnąć w popyerolonych mutacjach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.