Skocz do zawartości

Resident Evil 8 Village


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
30 minut temu, Josh napisał:

Trochę lipa, ale jak wolą mniej zarobić to spoko. 

 

Przynajmniej mają jaja aby nie odwalać fuszerki. Przeskok z PS3 na PS4 pokazał jakie duże różnice były pomiędzy wersjami, tym bardziej, że port na słabsze sprzęty nie robiłby pewnie Capcom tylko zewnętrzne studio. Skoro sami już w zapowiedzi mówią, że gra nie będzie miała żadnych loadingów to jak sobie wyobrażasz, aby ta gra śmigała na podstawowym XOne lub PS4? Już widzę to piękne ciągłe doczytywanie się tekstur i dynamiczne 576p-720p na XO (i pewnie natywne 720p na PS4) w ledwo 30 klatkach.

  • Plusik 1
Opublikowano
53 minuty temu, chrno-x napisał:

 

 Skoro sami już w zapowiedzi mówią, że gra nie będzie miała żadnych loadingów to jak sobie wyobrażasz, aby ta gra śmigała na podstawowym XOne lub PS4? Już widzę to piękne ciągłe doczytywanie się tekstur i dynamiczne 576p-720p na XO (i pewnie natywne 720p na PS4) w ledwo 30 klatkach.

 

No to na słabszych platformach wrzuciliby te loadingi i tyle, już bez przesady. Ja nie widzę żadnego problemu jeżeli czasem coś się musi doczytać. Żeby później nie płakali jak im się giereczka słabo będzie sprzedawać, bo na PS5 / nowym X'ie nie będzie nawet w połowie tylu chętnych co na obecnych konsolkach. 

Opublikowano (edytowane)

Jesli gra nie bedzie projektowana pod loadingi, to ciezko bedzie je wrzucic nagle do gry. O tym jest przeciez caly czas gadka, ze brak loadingow zmieni sposob w jaki projektouje sie poziomy - nie bedzie juz specjalnych korytarzy i miejsca, ktore istnieja tylko po to zeby gra mogla wczytac nowa lokacje.

Edytowane przez Dahaka
  • Plusik 1
Opublikowano

Ale Capcom to dupne studio i moga sobie na to pozwolic, by na poczatku sprzedawala sie gorzej, bo i tak ostatecznie sprzeda sie mocarnie. Pamietaj tez, ze wiekszy procent posiadaczy nowych konsol kupi RE8 niz starych, bo mnirjszy wybor, a gierka pewnie dostarczy i bedzie must havem nie tylko dla fanow serii, ale w ogole dla ludzi glodnych wrazen i horroru na PS5 i tej drugiej konsoli. 

Opublikowano
10 minut temu, Dahaka napisał:

Jesli gra nie bedzie projektowana pod loadingi, to ciezko bedzie je wrzucic nagle do gry. O tym jest przeciez caly czas gadka, ze brak loadingow zmieni sposob w jaki projektouje sie poziomy - nie bedzie juz specjalnych korytarzy i miejsca, ktore istnieja tylko po to zeby gra mogla wczytac nowa lokacje.

 

Dlaczego ciężko? Przecież nawet na obecnej generacji są gry, które mają "z dupy" loadingi, np. pojawiające się ni stąd ni zowąd, bez jakiegokolwiek "kamuflażu" symbole wczytywania danych. Dlaczego nie może tak być w RE8? Nie każdy tytuł musi to maskować, ja nawet wolę jak deweloper nie leci sobie ze mną w ch*ja i po prostu strzeli mi w pysk migającym znaczkiem z napisem loading i chwilą przestoju niż np. odwali tak nieudolny pokaz jak chociażby SE przy okazji FFVII remake (otwieranie drzwi przez dwie minuty czy ślimaczenie się przez wąskie korytarze).  Kilka sekund stania w miejscu mnie nie zbawi. 

 

10 minut temu, Nyu napisał:

 Pamietaj tez, ze wiekszy procent posiadaczy nowych konsol kupi RE8 niz starych, bo mnirjszy wybor, a gierka pewnie dostarczy i bedzie must havem nie tylko dla fanow serii, ale w ogole dla ludzi glodnych wrazen i horroru na PS5 i tej drugiej konsoli. 

 

To fakt, na "dzień dobry" nie będzie wielu gier do wyboru, więc pod tym względem RE8 ma szansę się wybić. Druga strona medalu natomiast jest taka, że survival-horror to nie jest jakiś mega popularny gatunek, wręcz przeciwnie, więc sporo ludzi może po ten tytuł równie dobrze nie sięgnąć. No chyba, że gierka z horrorem nie będzie miała dużo wspólnego, te wzmianki o większej ilości akcji oraz dostępnej walucie (czyżby przeciwnicy mieli zostawiać po sobie świecące gówienka jak w RE4?) są lekko niepokojące. Póki co warto zachować lekką dozę sceptycyzmu i czekać cierpliwie na więcej konkretów.

Opublikowano

Oby nie z tym lootem, bo to zupelnie zmienia u mnie podescie do grania, czyli zabic jak najwiecej, zeby za mamone ulepszyc i kupic ja najwiecej. A w RE2 I RE3 bardzo podobalo mi sie zabic jak najmniej, zeby ammo miec jak najwiecej.

 

Dla mnie, jak widzisz, zmienia to wszystko. 

Opublikowano (edytowane)

Może jak zabijesz przeciwnika piłą to wyskoczy z niego fontanna ammo do bazooki albo gatling-guna? :Coolface:

 

 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano

Preferowalbym powerupy z niesmiertelnoscia i zrzucaniem bomby za siebie. 

Opublikowano
chyba w gogle zainwestuje. 
Polecam fhuj.
Ja juz sprzedałem bo ogralem co chciałem (z 10 gier)
Ale jak ten re obsłuży vr to czekam i kupuje ponownie.
7 na tv mi nie zrobiła na vr doświadczenie życia (obok astro bot )


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

@Josh

To jak są zrobione Loadingi to jedna rzecz, druga jaką wizję mają twórcy. Ja osobiście bym się w(pipi)ił jakbym uciekał przed przeciwnikiem a tutaj nagle chamski napis Loading zdzieliłby mnie w lico, żeby po prawie minucie czekania znowu wejść w akcję. Seriously?! Zresztą nie tylko o loadingi chodzi ale też o same wizualia. Co na Prosiaku i Koxie mielibyśmy może Full HD skoro przy RE2 i 3 Remake mamy 1800p z niestabilnymi 60 klatkami z poprawionymi cieniami i to tyle? Dalej podstawowa PS4 i XO byłyby platformami wiodącymi, więc dalej ani z Prosiaka ani z Koxa nie wyciągnięto by soków  Nie dziękuje, postoje.

 

Poza tym seria Resident Evil od dawien dawna nie jest samym Survival Horrorem. 7-mka nim jest, Remake 2 po części (bo końcówka gry już traci ten element zaszczucia i grozy) a 3-ka to już akcja z elementami z nutką grozy lub inaczej thriller trzymający trochę w napięciu ale na pewno Horrorem to już nie jest. Tak czy siak cała trójka sprzedała/sprzedaje się fantastycznie, więc myślę że i fani RE8 też szybko się znajdą. Jakość i marka robi swoje, zwłaszcza, że RE5 i RE6 to jedne z najlepiej sprzedających się części choć były średniakami do bólu, nie wspominając już o tym, że te odsłony mają tyle wspólnego z Horrorami co Zelda z Shooterami.

 

Aby nie było, potrafię Cię zrozumieć, że jako posiadacz obecnych platform chciałbyś ograć jeszcze tego Residenta na wiekowym już sprzęcie ale ja osobiście wolę mieć kolejny powód do zakupu PS5/XSX aniżeli pisać, że "jak co generacje, musimy czekać rok/dwa na konkretne tytuły". Na razie zapowiada się, że będzie inaczej i chwała im za to.

 

Ciekawią mnie te laski w sukniach. Z jednej strony od razu przychodzi na myśl, że są wampirami ale z drugiej jedna siedzi przed lustrem i widać jej odbicie. Wiadomo, że może sztampa by to była z tymi odbiciami ale osobiście coś mi się wydaje, że możemy mieć mieszańca pokroju Alucarda z Castlevanii (bo dlaczego nie?) ewentualnie kolejny wirus, który zmutował.

 

Zastanawia mnie jeszcze czy ktoś już wpadł na trop czym jest ten znak, który Capcom bało się pokazać aby nie spoilować za dużo. Jedna z teorii mówi, że jest to najstarszy znak Umbrelli, który dotyczył jakiegoś kultu a miejsce akcji toczy się właśnie w wiosce w której powstał owy kult a tym samym Umbrella. Tym bardziej, że herb rodowy Spencer'ów również posiada logo firmy (niepełne).

 

 

Umbrella-Legacy-e1592076634585.png

 

 

 

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 2
Opublikowano
13 godzin temu, chrno-x napisał:

@Josh

 

Ciekawią mnie te laski w sukniach. Z jednej strony od razu przychodzi na myśl, że są wampirami ale z drugiej jedna siedzi przed lustrem i widać jej odbicie. Wiadomo, że może sztampa by to była z tymi odbiciami ale osobiście coś mi się wydaje, że możemy mieć mieszańca pokroju Alucarda z Castlevanii (bo dlaczego nie?) ewentualnie kolejny wirus, który zmutował.

 

 

Błagam, niech nie przeginają z tymi wątkami paranormalnymi, bo to nigdy nie pasowało i nigdy nie będzie pasować do serii gier traktujących o tematyce bioterroryzmu (o czym już wyżej zresztą wspominałem). Mimo wszystko zombie, mutanty czy ożywione zwierzaki można jeszcze w miarę logicznie wytłumaczyć działaniem wirusa, ale jak wytłumaczyć obecność wampirów czy duchów? Już w RE7 z tym przegieli podczas niektórych "migawek" Ethana. No chyba, że to tylko omamy spowodowane własnie działaniem wirusa, to wtedy ok, ale niech nie idą w dosłowność. 

 

Cytat

Zastanawia mnie jeszcze czy ktoś już wpadł na trop czym jest ten znak, który Capcom bało się pokazać aby nie spoilować za dużo. Jedna z teorii mówi, że jest to najstarszy znak Umbrelli, który dotyczył jakiegoś kultu a miejsce akcji toczy się właśnie w wiosce w której powstał owy kult a tym samym Umbrella. Tym bardziej, że herb rodowy Spencer'ów również posiada logo firmy (niepełne)

 

Ciekawa teoria, byłoby super jakby trochę bardziej rozbudowali genezę powstania Umbrelli. Z drugiej strony korporacja została założona przez sztab naukowców, więc trochę mi się to kłóci z tematyką okultyzmu.

 

Cytat

Aby nie było, potrafię Cię zrozumieć, że jako posiadacz obecnych platform chciałbyś ograć jeszcze tego Residenta na wiekowym już sprzęcie ale ja osobiście wolę mieć kolejny powód do zakupu PS5/XSX aniżeli pisać, że "jak co generacje, musimy czekać rok/dwa na konkretne tytuły". Na razie zapowiada się, że będzie inaczej i chwała im za to.

 

To prawda, mam o to lekki ból dupy, tym bardziej że raczej nie kupię next-gena na premierę i będę musiał trochę poczekać, żeby ograć RE8. No i trochę się boję o sprzedaż tej gry, sądzę że sprzedałaby się znacznie lepiej, gdyby wypuścili ją również na obecnej generacji. Żeby Capcomowi ta decyzja nie odbiła się czkawką. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

nauka i okultyzm akurat mocno szly w parze, dla nazistow to byly wspolnie przenikajace sie zajawki, takze no ciagle jest takie "nie wiem, ale nie chce"

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Josh napisał:

To prawda, mam o to lekki ból dupy, tym bardziej że raczej nie kupię next-gena na premierę i będę musiał trochę poczekać, żeby ograć RE8. No i trochę się boję o sprzedaż tej gry, sądzę że sprzedałaby się znacznie lepiej, gdyby wypuścili ją również na obecnej generacji. Żeby Capcomowi ta decyzja nie odbiła się czkawką. 

 

Myślę, że nie będzie to jakimś problemem. Sprzedaż gier multiplatformowych na current-genach zazwyczaj mocno zwalnia, gdy na rynku są już next-geny. Alien Isolation i The Evil Within lepiej się sprzedały na PS4 aniżeli na PS3. Jestem pewien, że Assassin’s Creed: Black Flag również. Ludzie nie chcą grać w gorszą wersję. Branża się trochę też zmieniła - dobre gry singleplayer długo siedzą wysoko na listach sprzedaży. Ludzie będą powoli kupowaćnext-geny i na bieżąco sięgać po Resident Evil VIII. Zgadzam się też z tym, że obecność tylko na next-genach w oczach ludzi dodaje grze trochę ekskluzywności. Na początku nie będzie dużo gier stworzonych tylko z myślą o PS5 i Xbox Series X, a ludzie, szukając next-genowych wrażeń, będą głodni takich tytułów.

Edytowane przez Lukas_AT
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

te pierwsze miesiace po premierze, kiedy josh jeszcze nie zagra i nie zacznie zalewac tego miejsca swoimi wynikami bedzie najlepszym momentem tematu o reviii

Edytowane przez Najtmer

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...