Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 17 lipca 2020 Opublikowano 17 lipca 2020 1 minutę temu, Pupcio napisał: Ale brzydkie te przezroczyste guziory coś Ty powiedział?! Cytuj
Gość Opublikowano 18 lipca 2020 Opublikowano 18 lipca 2020 Ten duży przycisk PS na środku i analogi zalatują tandetą, reszta spoko. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 12 sierpnia 2020 Opublikowano 12 sierpnia 2020 (edytowane) DS4 v1 ma 800mA dopiero V2 miał powiekszoną baterię do 1000mA, powinno być lepiej i wystarczająco, V2 wytrzymywał mi ok10h z podłączonym headsetem, jak wytrzyma ok 15h będę zadowolony Edytowane 12 sierpnia 2020 przez Figuś Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 20 sierpnia 2020 Opublikowano 20 sierpnia 2020 Developerzy opisują jak zostanie wykorzystany Dualsense w ich grach. https://www.eurogamer.pl/articles/2020-08-20-jak-gry-na-ps5-wykorzystaja-funkcje-dualsense-deweloperzy-opowiadaja Cytuj
hitor 18 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Deathloop blocks the PS5 DualSense controller triggers when your weapon jams https://www.eurogamer.net/articles/2020-08-20-deathloop-blocks-the-ps5-dualsense-controller-triggers-when-your-weapon-jams?fbclid=IwAR0CeQS4gt9Ncw7ZBx2MRp5avpWg3ZfrV8zeyLLUGaf4RoRfgG97W8QrMnU 1 Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 W ferworze walki jeszcze będzie można coś połamać jak się triger zblokuje. Będą musieli tam jakieś metalowe części wstawić. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Opublikowano 22 sierpnia 2020 Ciekawe czy będzie to zajawka jednego sezonu czy coś większeeego z tego wyjdzie Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Bardzo fajnie opisane różnice pomiędzy Dualsense a padem od Xboxa https://www.resetera.com/threads/understanding-the-difference-between-dualsenses-adaptive-triggers-and-xboxs-impulse-triggers-they-are-not-the-same.273938/ 1 Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 (edytowane) Ciekawe czy DS bedzie korzystal ze skanera lini papilarnych? Bo jak inaczej kontroler moglby szybko rozpoznac gracza? Edytowane 25 sierpnia 2020 przez MEVEK Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Opublikowano 25 sierpnia 2020 4 minuty temu, MEVEK napisał: Bo jak inaczej kontroler moglby szybko rozpoznac gracza? A coś takiego ma być? Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Opublikowano 26 sierpnia 2020 No gadają, że kontroler rozpozna gracza, ale po czym to nie wiem. Ewentualnie mikrofon jeszcze zostaje. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Opublikowano 26 sierpnia 2020 13 godzin temu, Square napisał: A coś takiego ma być? https://www.eurogamer.pl/articles/2020-08-25-pad-do-ps5-wykryje-i-zaloguje-uzytkownika-na-konto-sugeruje-nowy-patent-sony Cytuj
mugen 1 956 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Te magiczne triggery to by sie przydały 60 lat temu w MGSie na PS2 jak często przez przypadek podrzynałem typom gardła 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Autor Opublikowano 26 sierpnia 2020 Niech jeszcze kurka bada poziom cukru we krwi... dodają jakieś zbędne bajery i znowu nawet ta większa bateria będzie wytrzymywać max 2h. 2 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Ja tam liczę że jeszcze jest jakiś odsysacz kwaśnych potów popularnych na forum przy premierze ps4, niektórym mógłby też pazury obcinać 9 Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Opublikowano 26 sierpnia 2020 1 godzinę temu, mugen napisał: Te magiczne triggery to by sie przydały 60 lat temu w MGSie na PS2 jak często przez przypadek podrzynałem typom gardła Czy ja wiem, analogowe przyciski spokojnie robiły robotę. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 4 października 2020 Opublikowano 4 października 2020 Koń sam się wali, piękny jest ten pad. I te guziczki przezroczyste. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 4 października 2020 Opublikowano 4 października 2020 10 minut temu, Figuś napisał: Czyli tym razem sami bedziemy mogli przypisywac kolor ledom? W DS4 kolor byl narzucony przez konsole i gre. Nie ma mozliwosci kustomizacji. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 4 października 2020 Opublikowano 4 października 2020 Najbardziej mnie ciekawią te wibracje. I ciekawe, czy faktycznie zastosowali ten trick z odbijającymi spustami w strzelankach. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 4 października 2020 Opublikowano 4 października 2020 15 minut temu, MEVEK napisał: W DS4 kolor byl narzucony przez konsole i gre. Nie ma mozliwosci kustomizacji. Raczej na bank chodzi o customizacje dla developera, no bo jaki jest sens aby użytkownik sobie wybierał kolor świecenia pada? 28 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Koń sam się wali, piękny jest ten pad. I te guziczki przezroczyste. Dual Sense to chyba jedyny element PS5 o który nie trzeba się martwić (no może poza baterią). Nie mogę się doczekać grania na nim. Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 4 października 2020 Opublikowano 4 października 2020 1 minutę temu, Square napisał: Raczej na bank chodzi o customizacje dla developera, no bo jaki jest sens aby użytkownik sobie wybierał kolor świecenia pada? Grajac na kanapie z zona chce byc zielony i wciaz miec kontrole nad konsola. Do tej pory sa to tylko dwa kolory: niebieski i czerwony, ale tylko niebieski steruje konsola. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 4 października 2020 Opublikowano 4 października 2020 Bateria na zdjęciu ma 1500mah, ta w DS V2 ma 800mah, wiec chyba ok Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.