Square 8 711 Opublikowano 1 listopada 2020 Opublikowano 1 listopada 2020 No DualSense to na chwilę obecną najlepsza cześć nowej generacji. Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 1 listopada 2020 Opublikowano 1 listopada 2020 Zamówi się u chińczyka 20 nowych zębatek i można targać. Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 1 listopada 2020 Opublikowano 1 listopada 2020 27 minut temu, _Red_ napisał: Ciareczki jak widzę ten kruchy plastik i walkę z oporem triggerow, gdy coś się zatnie. Wtedy tylko wsłuchiwać się czy nie było: "chrup". Nie umiem sobie wyobrazić tego haptica, w jaki sposób to zmieni doznania wibracji (tzn. rozumiem technologię, ale nie mogę sobie wyobrazić odczucia). To jest zupełnie inny rodzaj wibracji. Stare silniczki były bardzo ograniczone, bo polegały na obracaniu sporego odważnika, więc zawsze wprowadzane było opóźnienie, a sam rytm wibracji zawsze był taki sam. Haptyczne wibracje używane są od lat w iPhone'ach. Haptyka jest uzywana w ogromnej ilości miejsc. Przełączanie opcji, symulacja fizycznego przycisku Home, scrollowanie list, wibracje w rytmie dzwonka, itp. Świetna sprawa, którą jednak trzeba spróbować samemu, bo z opisu ciężko zrozumieć hype. 2 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 1 listopada 2020 Opublikowano 1 listopada 2020 Popatrzyłem na ten moduł haptycznych siłowników i przypomniałem sobie jak W DS4 wymieniałem sam całe przyciski R2 razem ze sprężynką. Koszmar I analogi też na jakieś z mocniejszą gumą. Liczę że jakość poprawiła się w Dual Sens bo jak nie to i tak znajdą się firmy które zechcą wypuścić poprawione elementy do pada jak było w przypadku DS4 gdzie można było kupić większą baterie, trwalsze analogi a nawet wsadzić te od Xboxowego pada no i zamienne sprężynki i całe przyciski R2 i L2 które były mocno problematyczne. Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 1 listopada 2020 Opublikowano 1 listopada 2020 O, też raz wymieniałem jeden z triggerów, bo się to plastikowe (pipi) jak na zdjęciu ułamało, więc od razu zwróciłem uwagę, że na tym rozkręconym mechaniźmie na poprzedniej stronie widać, że te patyki będą metalowe. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 1 listopada 2020 Opublikowano 1 listopada 2020 U mnie to samo. Ds4 jedyny pad który nie przeżył ze mną całej generacji Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 2 listopada 2020 Opublikowano 2 listopada 2020 Dual Sense dziala z PS3. Wystarczy wpiąć pada kablem do konsoli i można grac. Dual Sense nie dziala z PS4. Po podłączeniu go kablem do konsoli nic się nie dzieje. Super Kompatybilność. Cytuj
czarek250885 324 Opublikowano 2 listopada 2020 Opublikowano 2 listopada 2020 7 godzin temu, u55r napisał: Dual Sense dziala z PS3. Wystarczy wpiąć pada kablem do konsoli i można grac. Dual Sense nie dziala z PS4. Po podłączeniu go kablem do konsoli nic się nie dzieje. Super Kompatybilność. Pewnie dla samego Sony to szok. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 2 listopada 2020 Opublikowano 2 listopada 2020 Dual sense działa z nintendo switch, a nie działa z ps4? Tak, czy owak to pierwszy raz od czasów premiery dual shocka na psxa jaram sie padem do konsoli. W końcu jakąś sensowna innowacja do normalnych gier. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 3 listopada 2020 Opublikowano 3 listopada 2020 Chińczyk bardzo opisowo recenzuje Haptic Feedback i triggery. Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 3 listopada 2020 Opublikowano 3 listopada 2020 Obejrzałem filmik z rozbierania pada i te kostki od analogów są dokładnie te same co w DS4... Czyli driftujące i zacinające się gałki będą miały swój wielki come back. 2 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 4 listopada 2020 Opublikowano 4 listopada 2020 No to na pewno wada. Mam już drugiego pada i drift jest wkurzający. Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 4 listopada 2020 Opublikowano 4 listopada 2020 Drift miałem tylko przy padzie z pierwszej wersji z premiery konsoli, przy V2 po ponad 3 latach nie miałem żadnego problemu z padami, tyczy się to analogów i baterii. Cytuj
mario10 548 Opublikowano 4 listopada 2020 Opublikowano 4 listopada 2020 Mi teraz po ok 4 latach coś się działo z lewym analogiem choć odkąd przyszedł nowy cudowanie ozdrowiał Pytanie czy ta wada, o której wspominacie była aż tak poważna bo przecież gdyby Sony musiało naprawiać czy wymieniać DS to pewnie dula sense zostałby poprawiony w tym względzie. W sumie nie pracowali nad nim miesiąc czy dwa. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 5 listopada 2020 Opublikowano 5 listopada 2020 (edytowane) On 11/4/2020 at 8:50 AM, Figuś said: Drift miałem tylko przy padzie z pierwszej wersji z premiery konsoli, przy V2 po ponad 3 latach nie miałem żadnego problemu z padami, tyczy się to analogów i baterii. Ja mam dwa ds4 v2. Baterie padły w obu, ale ładowałem na ładowarce stojaku 3rd party. Analog driftował jednym. Naprawiłem odginając blaszkę na sensorze. Pierwszy raz mi sie zdarzył zepsuty analog, a miałem sporo różnych konsol. Edytowane 5 listopada 2020 przez C1REX Cytuj
Kierba 0 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 (edytowane) Coś już wiadomo na temat nakładek typu "back button attachment" jak w PS4 dla Dual Sense. Znając Sony ta oryginalna nakładka z DS4 nie będzie kompatybilna, ale czy coś słychać o wersji dla DS? Może jakieś mody już powstały? Edytowane 12 listopada 2020 przez Kierba Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 Nic nie wiadomo, te z ds4 nie będą pasować. Cytuj
Kierba 0 Opublikowano 12 listopada 2020 Opublikowano 12 listopada 2020 Mam nadzieję że coś podobnego zostanie zaprezentowane wkrótce, uwielbiam grać przy pomocy przycisków tylnich pada. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 13 listopada 2020 Opublikowano 13 listopada 2020 (edytowane) Co prawda jeszcze nie grałem, a jedynie trzymałem pada w ręku. Przyznam, iz robi wrażenie na żywo. Przyzwoite wykonanie na miarę nowej generacji. Świetnie leży w lapie. Przyciski bardzo mi sie podobają wizualnie i pracują rewelacyjnie. Zaś przyciski "share & options" działają na zasadzie klawisza myszki - jedno delikatne klikniecie i juz. Po tylu latach z marka PlayStation uważam, ze same figury w zupełności wystarcza. Kolorki juz można bylo sobie dawno darować i z tym sie zgadzam. To takie pierwsze moje odczucia z padem na zimno. Co zaoferuje podczas sesji to juz inna bajka Nie mogę sie doczekać. Edytowane 13 listopada 2020 przez MEVEK Cytuj
Chmielinski 214 Opublikowano 13 listopada 2020 Opublikowano 13 listopada 2020 Oj, chyba wleci codzik na premierę Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 13 listopada 2020 Opublikowano 13 listopada 2020 Nie wiem, czy w multi aż tak ten ficzer będzie fajny, raczej przy skupianiu się na celu, będzie przeszkadzać, z resztą prosi grają bez wibracji jak są w top rankingach. Co nie mniej, bajer fajny, do singla jak najbardziej z taką immersją grania. Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 13 listopada 2020 Opublikowano 13 listopada 2020 To się rozsypie przy graniu w takie gry setki, albo nawet tysiące godzin. Jeśli wytrzyma to odszczekam wszystko, ale niestety sony już od dawna nie słynie z wytrzymałości swoich produktów. Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 14 listopada 2020 Opublikowano 14 listopada 2020 trochę niepokojące jezeli chodzi o trwałość chodzi mi o fragment od 6:35 do 8 minuty. Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 14 listopada 2020 Opublikowano 14 listopada 2020 Ano już wcześniej ktoś puszczał tweeta z tym zdjęciem mechanizmu oporu w triggerach. Wygląda tak, że będę bał się mocniej wcisnąć. No ale jakieś testy chyba musiało przechodzić Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.