Skocz do zawartości

DualSense i PSPortal


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
15 minut temu, Ukukuki napisał:

Cudo ten pad, oby wsparcie tego było na PC

Po kablu działa out of the box. Pograłem trochę w starusieńkiego NFS Hot Pursuit i było spoko, ale fajnie jakby Sony wypuściło oficjalne sterowniki wspierające bajery które ten pad ma. Dulashock 4 jak był spoko ewolucją i wygodnym padem tak teraz spoglądając na niego mówisz mehhh :pawel:

 

Jest droższy ale jakość wykonania jest też wyższa, DS4 potrafił trzeszczeć na łączeniach po wyciągnięciu z pudełka, spasowanie plastików też jest Tip Top jak i sam plastik z którego jest wykonany nie jest tak tandetny w porównaniu z DS4.

Opublikowano (edytowane)

Odczucia zaj.ebiste, faktycznie ma się inne wrażenie, jak postać tupta po szkle niż na solidnej nawierzchni lub po wodzie. Tylko zastanawiam się, czy w końcu od tych wrażeń sensorycznych nadgarstki szybciej się nie zmęczą. W PS4 zwykle w ogóle wyłączałem wibrę bo ten terkot mnie tylko irytował. Tutaj fajnie wtapia się w gameplay.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano

Największa next genowa nowość, okej grafika jest spoko ale pad wygrywa wszystko. To jak zachowują się triggery i wibracje to trzeba na żywo poczuć. Astro idealnie pokazuje jak ten pad reaguje i naprawdę jest to innowacja. Nie chce wracać do starych padów!!! 

Opublikowano

Pad jest genialny ale mnie troche martwi czy faktycznie nie zacznie sie psuc. Konkretnie chodzi mi o triggery. Wez takiego spidermana gdzie zeby wyrzucic siec to trzeba tak mocniej do konca docisnac. Po 20 godzinach gry nie wiem w jakiej to bedzie formie. Wiadomo ze oni to testowali i wszystko ale na razie nie budzi to mojego zaufania ze bedzie trwale XD zawsze mozna wylaczyc ale podobno jak sie zepsuje to juz za pozno.

Dla mnie wieksza robote robia te wibracje i pewnie nie beda tak awaryjne

Opublikowano

Niby jest rękojmia u sprzedawcy i gwarancja, ale juz widzę argumentację - "uszkodzenie mechaniczne". A jakie ma byc, skoro to śruba, ktora jesy poddawana ciągle naciskom :>

Opublikowano

Wydaje mi się, że raczej wytrzymają długo te triggery skoro dali takie nowości, jedynie mogą być bardzo mocno zjechane. No chyba, że będą słabo wytrzymałe jak pierwsze wersje padów DS4, gdzie już drugie wersje były cymes. Jakby były lipne te triggery to raczej by nie dawali, nie? Wrzuciłbym na luz.

Opublikowano

działanie tych triggerów w Astro to jest jakiś kosmos, na tej gierce automatowej z wajchą serio myślałem że coś nie tak z padem bo się zaciął w połowie i trzeba było go "złamać" i docisnąć żeby poszło..ale to jest dobre :potter: do tego symulowanie piasku/lodu, jakieś punktowe spike'i, rozedrganie przy oberwaniu hita, fale uderzeniowe...czego on nie potrafi :obama: bardzo miły wzmacniacz doznań 

 

do multi raczej bym to wyłączał, chociaż opinie graczy COD mówią co innego, ale tam to jest rozwiązane świetnie

Opublikowano

Astro jest przegięte. Tam nawet chyba cały czas leci audio z głośniczka w padzie. Tyle że ja szczerze mówiąc ledwie to słyszę, bo jednak muzyka jest naprawdę głośna (nie znalazłem opcji do ściszenia jej w jakimś menu gry).

 

Ale mimo wszystko - mizerna bateria w padzie to dla mnie zdecydowany minus.

Opublikowano

Już pewnie było to poruszane, ale u mnie również w trybie rest dualsense się nie ładuje frontowym USB.
Mam włączone zasilanie portów przez 3h od uśpienia, ale po wpięciu pada do frontowego USB nic się nie dzieje. Gdy go przepnę na jeden z USB z tyłu, to dioda mruga na pomarańczowo (ładuje).

Zasilanie na froncie mimo wszystko jest bo np. telefon mi ładuje.

No to jakiś dziwny bug jest albo w joypadzie albo w firmwarze konsoli. Może realnie on się ładuje, ale nie zapala diod. Jeszcze sporo kiksów będzie zapewne w tej wersji beta konsoli.

Opublikowano
W dniu 21.11.2020 o 17:58, _Red_ napisał:

Już pewnie było to poruszane, ale u mnie również w trybie rest dualsense się nie ładuje frontowym USB.
Mam włączone zasilanie portów przez 3h od uśpienia, ale po wpięciu pada do frontowego USB nic się nie dzieje. Gdy go przepnę na jeden z USB z tyłu, to dioda mruga na pomarańczowo (ładuje).

Zasilanie na froncie mimo wszystko jest bo np. telefon mi ładuje.

No to jakiś dziwny bug jest albo w joypadzie albo w firmwarze konsoli. Może realnie on się ładuje, ale nie zapala diod. Jeszcze sporo kiksów będzie zapewne w tej wersji beta konsoli.

 

U mnie ładowanie pada z przedniego USB działa normalnie w trybie uśpienia konsoli. Możliwe, że masz jakiś błąd w oprogramowaniu po prostu. Ale nie wiem z czego to wynika, że u jednych działa a u drugich nie. 

Opublikowano

Po wczorajszych postach na ten temat aż sprawdziłem u siebie i normalnie ładuje z frontowego portu, i słuchawki i pada.

 

Co do baterii to od 12 gram w Mafię i dalej dwie kreski na padzie, tak więc w grach nie wykorzystujących bajerów nie powinno być źle z czasem trzymania akumulatora. Co do Astro też nie udało mi się pada rozładować w 4h, padł dopiero po ponad 8h :reggie:

Opublikowano

Mi padła bateria po około 7-8h. Pada wyjąłem z pudełka i od razu zacząłem grać bez wstępnego ładowania. System pokazuje że w Astro platynę wbiłem w 5h. Po wyświetleniu komunikatu że bateria jest słaba podłączyłem pada po prawie 2h gdy jeszcze nadal działał. Może te pady wyjęte prosto z pudełka miały różny stopień naładowania? 

Opublikowano

Teraz w sumie testuję. W opcjach dałem na minimum podświetlenie pada i widziałem że można zmniejszyć intensywność wibracji ale tego nie ruszałem.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał:

Nigdy nie uwierzę, że w Astro padł Ci po 8 h. Każdemu pada po niecałych 4,a Tobie nagle 8. Szanujmy się.


U mnie po wbiciu platyny (ok. 4h) były jeszcze 2 kreski. Wyciągnięty z pudełka pad nie był w całości naładowany (znowu 2 kreski). Przed rozpoczęciem gry naładowałem go do pełna.

 

Swoją drogą, mamy rok 2020, czy tak ciężko zrobić wskaźnik poziomu baterii w procentach? System 3-kreskowy przypomina mi pierwsze telefony komórkowe, z którymi miałem styczność jakieś 20 lat temu.

Edytowane przez Chmielinski
Opublikowano

U mnie też wytrzymał dużo więcej w Astro. Komunikat pojawił się jakoś po 6h, a pad nie był w pełni naładowany.

No o tym wskaźniku procentowym to już pisałem długo przed premierą.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...