Skocz do zawartości

DualSense i PSPortal


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 12.10.2021 o 07:48, Paolo1986 napisał:

Dzięki, będę obserwował. W żadnej innej grze do tej pory takiego efektu nie było, bardziej by mi to wyglądało na błąd w grze, no ale zobaczymy, co będzie dalej.

 

Przeszedłem WD: Legion wersja PS5 i nie miałem takiego problemu, może jakiś bug

Opublikowano

Siema,  jak ktoś też ma taki problem jak ja z wibracjami w Assasinns creed valhalla to gadałem z pomocą techniczną Ubisoftu i powiedzieli że ten problem występuje na każdej ps5 przez najnowszą aktulizacje i narazie to naprawią ale trochę długo im to zajmuję. 

Opublikowano
3 minuty temu, ixo napisał:

 i powiedzieli że ten problem występuje na każdej ps5 przez najnowszą aktulizacje i narazie to naprawią ale trochę długo im to zajmuję. 

 

widze ze narkotyki brane od frostiego

  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 20.10.2021 o 13:30, PanKamil napisał:

Miała być ciekawostka i devi mieli olać ale na szczęście tak się nie stało

No nie wiem, dla większosci ludzi to wciaż ciekawostka. Kiepskiej gry zadna haptyka czy trgiery nie pociagną, wolałbym żeby ten pad wytrzymwyał na jednym ładowaniu 20h a te bajery bez żalu sobie daruję

Opublikowano

Haptyczne wibracje? Najlepsza innowacja na nowej generacji, całkowicie zmienione "czucie" gry :banderas:

Opublikowano

Trzeba sobie powiedzieć szczerze, że to i tak jest najlepszy pad w historii Sony. Bardzo dobrze leży w dłoni, wibracje i haptyka na wysokim poziomie. Nic tylko grać.

Zdarzają się oczywiście sztuki z wadami, ale to jest w każdym sprzęcie. Można źle po prostu trafić. Mój od premiery 19 listopada śmiga bez zakłóceń. 

Opublikowano (edytowane)

Podoba mi się wykorzystanie głośniczków w Doom Eternal - na tyle, że mam dylemat czy grać ze słuchawkami, czy bez. :D Te wszystkie dźwięki broni są po prostu mistrzowskie. Albo głos komputera pokładowego wychodzący z telewizora i głośniczka pada w tym samym momencie - mega smaczek.
 

W Wreckfest natomiast świetnie działa patent, kiedy triggery wypychają nam palce podczas wpadania w poślizg na szutrowej nawierzchni albo podczas zmiany biegów, gdy pad wydaje charakterystyczny dźwięk i wibruje tak jakby w jego środku znajdowała się przekładania zmiany biegów. Gdy natomiast złapiemy flaka, to pad wibruje tak jakby to on miał flaka. :D Nie mógłbym już tej gry ogrywać na Xboksie, PS4 lub PC. Niby drobnostki, a zmieniają wrażenia gry.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Podobne mam wrażenia teraz w Nioh 2 jak dźwięk zderzenia broni wydobywa się z głośniczka, ale to dla mnie dodatkowy element bo 95% czasu gram na słuchawkach bo jednak na słuchawkach te gry brzmią po prostu świetnie i od czasów gdy odkryłem świetne udźwiękowienie Wiedźmina 3 na słuchawkach już praktycznie tylko tak gram. Ale dual sense dla mnie super leży w dłoni i ne ma tego wkurzającego lightbara.
Nawet myślałem, że jako biały pad będzie się brudził ale po kilku miesiącach grania jest jak nowy :)

Opublikowano

Ogrywam GhostRunnera, misja w fabryce i haptyczne wibracje doprowadzają mnie do szału, nie mogę skupić się na rozgrywce, bo cały

pad mi napierdala w rytm pracujących maszyn. Uprzedzając pytania to tak, nie można ich wyłączyć :reggie: Fajny bajer na krótką metę, ale po czasie do wyłączenia. Tak samo miałem z wibracjami na spustach na Xboxie. Adaptycjne triggery po czasie też męczą. Taki plus, że kliknięcia są ciche w porównaniu z tym od Xboxa.

Opublikowano

Też nie do końca kupuję zachwyty - zniekształcony małym głośniczkiem brzdęk metalu >> pełny zakres audio ze słuchawek? :shieeet: Za to super są wibracje, fakt. Delikatne "pukanie" w trakcie jazdy konno? Złoto. Dlatego, że dodaje nie odejmując czego nie mogę powiedzieć o grze bez słuchawek.

Opublikowano

Dam kolejny przykład. Gdy w Doom Eternal zdrowie spada nam do stanu krytycznego, pojawia się ten charakterystyczny, krótki dźwięk alarmujący. W wersji na PS5 ten dźwięk wybiega z pada i podczas intensywnej walki znienacka uruchamia się nam ten alarm pod nosem. To dźwięk inny niż z głośników/telewizora, więc człowiek bardziej na niego zwraca uwagę i zdaje sobie sprawę, że zaraz padnie. To jest właśnie smaczek. Nie powiedziałbym, że się tym zachwycam, ale lubię małe smaczki. 
 

Jakość głośniczka w Dual Shocku 4 była kiepska względem Dual Sense’a.

Opublikowano

7Dla mnie głośnik mały był najsprytniej wykorzystany w got wyspa Iki. Podczas halucynacji dźwięk osoby mówiącej w głowie bohatera równocześnie wychodzi z tv i pada. Wypada to znakomicie.

Opublikowano
9 godzin temu, MYSZa7 napisał:

Ogrywam GhostRunnera, misja w fabryce i haptyczne wibracje doprowadzają mnie do szału, nie mogę skupić się na rozgrywce, bo cały

pad mi napierdala w rytm pracujących maszyn. Uprzedzając pytania to tak, nie można ich wyłączyć :reggie: Fajny bajer na krótką metę, ale po czasie do wyłączenia. Tak samo miałem z wibracjami na spustach na Xboxie. Adaptycjne triggery po czasie też męczą. Taki plus, że kliknięcia są ciche w porównaniu z tym od Xboxa.

Jeśli faktycznie nie można haptyki wyłączyć z poziomu gry, to wyłącz ją całkowicie w systemie konsoli.

  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...