elvis004 293 Opublikowano 7 lipca 2022 Opublikowano 7 lipca 2022 U mnie reklamacja uznana - naprawa. Pada przed pójściem do sklepu aby go oddać na reklamacje przeczyściłem alko. IPA. Generalnie pad zawsze czysty bez syfu.Wrócił upier.dolony jakimiś czarnymi plamami, grzybki od analogów upierd. tez jakimś syfemW protokole naprawy opis:Stan Sprzetu:MOCNE CZARNE ZABRUDZENIA, MOKRE PLAMY, BIALYOpis naprawy:Brak widocznych sladów ingerencji. Wymiana bocznego i dolnego czujnika lewego analoga, czyszczenie gumekKoszt naprawy, który z tytułu rękojmi pokrywa sprzedawca 120 zł + 40 zł transportCiekawe ile pochodzi Serwis PRAM. Cytuj
mario10 518 Opublikowano 7 lipca 2022 Opublikowano 7 lipca 2022 Czyli się da jednak. Ja kończyłem teraz Spidera i zauważyłem, że często mi się odwraca w lewo, wczoraj w Returnalu też, nie wiem czy nie mam też początków dryfowania lewej gałki zobaczymy z czasem. Też mam po gwarancji Sony bo 15 miesięcy więc jak coś to oddam do RTV Agd. Cytuj
Paolo1986 752 Opublikowano 7 lipca 2022 Opublikowano 7 lipca 2022 Ja dostałem z ME informację, że mój pad "został naprawiony w profesjonalnym serwisie producenta" Oczywiście mam go sprawdzić, jak otrzymam. Ciekawe, czy obędzie się bez przeszkód Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 7 lipca 2022 Opublikowano 7 lipca 2022 Ten pad co rok temu wrocil z Sony na gwarancji był wymieniony na nowy. Stąd pewnie po kolejnym roku ponowne zgłoszenie reklamacyjne było przyjęte. Gdyby Sony odesłało naprawiony pad to gwara byłaby poza podstawowymi okresem tylko 3mc. Dziś jeszcze protestuje i jak nie będzie ani razu reprodukowalne to przeskakiwanie gałki w lewo to raczej nie mam po co im wysyłać. Etykieta DPD jest ważna 7 dni jak coś. Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 12 lipca 2022 Opublikowano 12 lipca 2022 (edytowane) No i mojego Dual Sense'a szlag trafił. Lewa gałka driftuje jak poebana. Dzwoniłem do Sony,czekam na @ od nich. Na tym stanęła rozmowa z babka z infolinii. Dobrze,że mam jeszcze jeden i że go nie sprzedałem. Ostatni raz tak kiepskie pady które trzymałem w łapskach to były pady od x360. Edytowane 12 lipca 2022 przez Szajka Cytuj
Boomcio 4 055 Opublikowano 12 lipca 2022 Opublikowano 12 lipca 2022 27 minut temu, Szajka napisał: No i mojego Dual Sense'a szlag trafił. Lewa gałka driftuje jak poebana. Dzwoniłem do Sony,czekam na @ od nich. Na tym stanęła rozmowa z babka z infolinii. Dobrze,że mam jeszcze jeden i że go nie sprzedałem. Ostatni raz tak kiepskie pady które trzymałem w łapkach to były pady od x360. Ale chyba nie podczas rozgrywki w atom rpg? 1 Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 12 lipca 2022 Opublikowano 12 lipca 2022 Ja chce dokupic kolorowy i sie zastanawiam czy to sa juz te nowsze modele, podreperowane wlasnie od takich usterek ??? Cytuj
boywrc 18 Opublikowano 12 lipca 2022 Opublikowano 12 lipca 2022 Ja dostałem dziś nowy ale gwarancja tylko trzy miesiące. Lub ta która była do tej pory jeśli jest dłuższa. Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 12 lipca 2022 Opublikowano 12 lipca 2022 (edytowane) 5 godzin temu, Crazy Horse napisał: Ale chyba nie podczas rozgrywki w atom rpg? Podczas grania w Demon Souls. Tego @ od babki z infolinii do teraz się nie doczekałem. Podyktowała mi nr zgłoszenia i jutro będę atakował ponownie. Edytowane 12 lipca 2022 przez Szajka Cytuj
mario10 518 Opublikowano 13 lipca 2022 Opublikowano 13 lipca 2022 Serwis Sony jest faktycznie słaby. Ja jak z nimi cokolwiek załatwiam to proszę panią zawsze o potwierdzenie na mail. Już nie mówiąc o reklamacji tv Mój pad jakby się naprawił działa na razie bez zarzutu, na szczęście w szafce jest drugi Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 13 lipca 2022 Opublikowano 13 lipca 2022 U mnie od lutego w dual sensie prawie wszystko git. Driftów nie mam ale R2 wystarczy, że piórko dotknie i zadziała KW trzeba nacisnąć lekko a erkę musnąć i działa. W Hell let loose przerąbane, w innych gierkach da się znieść. Chyba poczekam aż bardziej się zwali. Do lutego jeszcze trochę czasu. A pad z konsoli z mniejszym heatem. Cytuj
Wania 8 Opublikowano 13 lipca 2022 Opublikowano 13 lipca 2022 Mitra, masz uwalona sprezynke, trzeba rozkrecic pada i ja wymienic, bedzie smigac. To wlasnie te sprezynki sa grubsze w tych trzech najnowszych kolorach 1 Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 14 lipca 2022 Opublikowano 14 lipca 2022 Na gwarancji jest do lutego także jeszcze poczekam z naprawą. Ale wiem czym się teraz kierować przy opisie uszkodzenia. Cytuj
Gość S3V3N Opublikowano 9 sierpnia 2022 Opublikowano 9 sierpnia 2022 Witam, Nowy pad (1 m-c) kupiony w zestawie z GT7 Niestety padł wczoraj podczas gry (bateria się wyczerpała do cna) córki w Simsy 4 xD Podłączyłem do ładowania pod konsolę i ładował się ponad 5h (czas gry córy nadal w simsy) Dziś włączam konsolę i ukazuję się monit że pad jest na wyczerpaniu. Podłączyłem go na kolejne 2h i nadal nic. BTW. używam tego samego przewodu co do pozostałych padów. Zrobiłem mu reset, bez rezultatu. Reklamacja tylko, czy jeszcze coś można pokombinować. A i pad kupiony w EURO AGD RTV - czyli mogę go oddać do sklepu? Muszę mieć pudełko oryginalne ? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 9 sierpnia 2022 Opublikowano 9 sierpnia 2022 7 minut temu, S3V3N napisał: Podłączyłem go na kolejne 2h i nadal nic. Czy to też było podczas grania? Niekiedy podczas grania pad bardzo wolno się ładuje. Jak jest podłączony to miga dioda? Ikona baterii w menu konsoli ma ikonę ładowania i migają paski naładowania? Cytuj
Gość S3V3N Opublikowano 9 sierpnia 2022 Opublikowano 9 sierpnia 2022 (edytowane) Nie ładowanie w obu przypadkach jest bezpośrednio z konsoli a gra odbywa się na innym padzie. Pasek ładowania jest ale pokazuje ciągle jedna kreskę. Oczywiście diody pulsują czyli wskazują ładowanie. Edytowane 9 sierpnia 2022 przez S3V3N Dodanie dokładniejszego opisu Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 9 sierpnia 2022 Opublikowano 9 sierpnia 2022 A do mnie wraca pad z gwarancji dostałem info na @. Ciekawe czy nowy pachnący,czy mój zregenerowany,albo w ogóle mnie obsraja i dostanę takiego jak wysłałem . Ktoś już miał do czynienia z serwisem Sony,w paczce jakieś info będzie na papierze(tak stary jestem i trafycyjny) czy na @ dostanę jeszcze info? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 9 sierpnia 2022 Opublikowano 9 sierpnia 2022 W mailu powinieneś mieć info z numerem seryjnym pada. Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 9 sierpnia 2022 Opublikowano 9 sierpnia 2022 Jeśli numer się różni od wysłanego to jest jakaś szansa na sprawdzenie czy to refubrish albo nowy nowy? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 9 sierpnia 2022 Opublikowano 9 sierpnia 2022 A tego to nie wiem, ale na pewno jest to nowy Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 10 sierpnia 2022 Opublikowano 10 sierpnia 2022 10 godzin temu, Square napisał: W mailu powinieneś mieć info z numerem seryjnym pada. W @ mam tylko nr referencyjny zgłoszenia. Nie mam info o nr seryjnym pada Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 10 sierpnia 2022 Opublikowano 10 sierpnia 2022 W mailu, że wysłali pada miałem numer referencyjny, numer przesyłki i numer seryjny. Cały proces trwał 8 dni. Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 17 sierpnia 2022 Opublikowano 17 sierpnia 2022 Wrócił do mnie pad z gwarancji. A raczej wysłali mi nowego. Fajnie bo nowy jest V2,a mój był jeszcze V1. Sam kontakt z Sony bez zarzutów. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 17 sierpnia 2022 Opublikowano 17 sierpnia 2022 V2? To jest jakaś różnica wersji? Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 18 sierpnia 2022 Opublikowano 18 sierpnia 2022 12 godzin temu, Rozi napisał: V2? To jest jakaś różnica wersji? Nie wiem,ale w przypadku padów do PS4 była spora różnica w trwałości między V1 a V2. Na podstawie moich doświadczeń. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.