Skocz do zawartości

DualSense i PSPortal

Featured Replies

Opublikowano

U mnie reklamacja uznana - naprawa.

Pada przed pójściem do sklepu aby go oddać na reklamacje przeczyściłem alko. IPA. Generalnie pad zawsze czysty bez syfu.

Wrócił upier.dolony jakimiś czarnymi plamami, grzybki od analogów upierd. tez jakimś syfem[emoji854]

W protokole naprawy opis:

Stan Sprzetu:
MOCNE CZARNE ZABRUDZENIA, MOKRE PLAMY, BIALY

Opis naprawy:
Brak widocznych sladów ingerencji. Wymiana bocznego i dolnego czujnika lewego analoga, czyszczenie gumek

Koszt naprawy, który z tytułu rękojmi pokrywa sprzedawca 120 zł + 40 zł transport[emoji854]

Ciekawe ile pochodzi[emoji846] Serwis PRAM.

  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Wyświetleń 208,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wiedza userów niczym z komentarzy z fb   WIęc tylko napisze, że ps5 uruchamia się z trybu uśpienia z domu a grać można na drugim końcu polski, byleby był router na częstotliwości 5ghz. Już p

  • Wygrał XD  

  • Ja tam liczę że jeszcze jest jakiś odsysacz kwaśnych potów popularnych na forum przy premierze ps4, niektórym mógłby też pazury obcinać

Opublikowano

Czyli się da jednak. Ja kończyłem teraz Spidera i zauważyłem, że często mi się odwraca w lewo, wczoraj w Returnalu też, nie wiem czy nie mam też początków dryfowania lewej gałki zobaczymy z czasem. Też mam po gwarancji Sony bo 15 miesięcy więc jak coś to oddam do RTV Agd.

Opublikowano

Ja dostałem z ME informację, że mój pad "został naprawiony w profesjonalnym serwisie producenta" :kekw:

Oczywiście mam go sprawdzić, jak otrzymam. Ciekawe, czy obędzie się bez przeszkód :pawel:

Opublikowano

Ten pad co rok temu wrocil z Sony na gwarancji był wymieniony na nowy. Stąd pewnie po kolejnym roku ponowne zgłoszenie reklamacyjne było przyjęte. Gdyby Sony odesłało naprawiony pad to gwara byłaby poza podstawowymi okresem tylko 3mc. 

 

Dziś jeszcze protestuje i jak nie będzie ani razu reprodukowalne to przeskakiwanie gałki w lewo to raczej nie mam po co im wysyłać. Etykieta DPD jest ważna 7 dni jak coś.

Opublikowano

No i mojego Dual Sense'a szlag trafił. Lewa gałka driftuje jak poebana. Dzwoniłem do Sony,czekam na @ od nich. Na tym stanęła rozmowa z babka z infolinii. Dobrze,że mam jeszcze jeden i  że go nie sprzedałem. Ostatni raz tak kiepskie pady które trzymałem w łapskach to były pady od x360.

Edytowane przez Szajka

Opublikowano
27 minut temu, Szajka napisał:

No i mojego Dual Sense'a szlag trafił. Lewa gałka driftuje jak poebana. Dzwoniłem do Sony,czekam na @ od nich. Na tym stanęła rozmowa z babka z infolinii. Dobrze,że mam jeszcze jeden i  że go nie sprzedałem. Ostatni raz tak kiepskie pady które trzymałem w łapkach to były pady od x360.

 

Ale chyba nie podczas rozgrywki w atom rpg? ;)

 

Opublikowano

Ja chce dokupic kolorowy i sie zastanawiam czy to sa juz te nowsze modele, podreperowane wlasnie od takich usterek ???

Opublikowano

Ja dostałem dziś nowy ale gwarancja tylko trzy miesiące. Lub ta która była do tej pory jeśli jest dłuższa.

Opublikowano
5 godzin temu, Crazy Horse napisał:

 

Ale chyba nie podczas rozgrywki w atom rpg? ;)

 

Podczas grania w Demon Souls. Tego @ od babki z infolinii do teraz się nie doczekałem. Podyktowała mi nr zgłoszenia i jutro będę atakował ponownie.

Edytowane przez Szajka

Opublikowano

Serwis Sony jest faktycznie słaby. Ja jak z nimi cokolwiek załatwiam to proszę panią zawsze o potwierdzenie na mail. Już nie mówiąc o reklamacji tv :)
Mój pad jakby się naprawił działa na razie bez zarzutu, na szczęście w szafce jest drugi :)

Opublikowano

U mnie od lutego w dual sensie prawie wszystko git. Driftów nie mam ale R2 wystarczy, że piórko dotknie i zadziała KW trzeba nacisnąć lekko a erkę musnąć i działa. W Hell let loose przerąbane, w innych gierkach da się znieść. Chyba poczekam aż bardziej się zwali. Do lutego jeszcze trochę czasu. A pad z konsoli z mniejszym heatem.

Opublikowano

Mitra, masz uwalona sprezynke, trzeba rozkrecic pada i ja wymienic, bedzie smigac. To wlasnie te sprezynki sa grubsze w tych trzech najnowszych kolorach

Opublikowano

Na gwarancji jest do lutego także jeszcze poczekam z naprawą. Ale wiem czym się teraz kierować przy opisie uszkodzenia.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Nowy pad (1 m-c) kupiony w zestawie z GT7 :) Niestety padł wczoraj podczas gry (bateria się wyczerpała do cna) córki w Simsy 4 xD

Podłączyłem do ładowania pod konsolę i ładował się ponad 5h (czas gry córy nadal w simsy)

Dziś włączam konsolę i ukazuję się monit że pad jest na wyczerpaniu. 

Podłączyłem go na kolejne 2h i nadal nic. 

BTW. używam tego samego przewodu co do pozostałych padów. Zrobiłem mu reset, bez rezultatu.

 

Reklamacja tylko, czy jeszcze coś można pokombinować. A i pad kupiony w EURO AGD RTV - czyli mogę go oddać do sklepu? Muszę mieć pudełko oryginalne ? 

Opublikowano
7 minut temu, S3V3N napisał:

Podłączyłem go na kolejne 2h i nadal nic.

Czy to też było podczas grania? Niekiedy podczas grania pad bardzo wolno się ładuje.

Jak jest podłączony to miga dioda? Ikona baterii w menu konsoli ma ikonę ładowania i migają paski naładowania?

Opublikowano

Nie ładowanie w obu przypadkach jest bezpośrednio z konsoli a gra odbywa się na innym padzie.

Pasek ładowania jest ale pokazuje ciągle jedna kreskę. Oczywiście diody pulsują czyli wskazują ładowanie.

Edytowane przez S3V3N
Dodanie dokładniejszego opisu

Opublikowano

A do mnie wraca pad z gwarancji dostałem info na @. Ciekawe czy nowy pachnący,czy mój zregenerowany,albo w ogóle mnie obsraja i dostanę takiego jak wysłałem :kaz:. Ktoś już miał do czynienia z serwisem Sony,w paczce jakieś info będzie na papierze(tak stary jestem i trafycyjny) czy na @  dostanę jeszcze info?

Opublikowano

W mailu powinieneś mieć info z numerem seryjnym pada.

Opublikowano

Jeśli numer się różni od wysłanego to jest jakaś szansa na sprawdzenie czy to refubrish albo nowy nowy?

Opublikowano

A tego to nie wiem, ale na pewno jest to nowy :ragus:

Opublikowano
10 godzin temu, Square napisał:

W mailu powinieneś mieć info z numerem seryjnym pada.

W @ mam tylko nr referencyjny zgłoszenia. Nie mam info o nr seryjnym pada :asax:

Opublikowano

W mailu, że wysłali pada miałem numer referencyjny, numer przesyłki i numer seryjny. Cały proces trwał 8 dni.

Opublikowano

Wrócił do mnie pad z gwarancji. A raczej wysłali mi nowego. Fajnie bo nowy jest V2,a mój był jeszcze V1. Sam kontakt z Sony bez zarzutów.

Opublikowano

V2? To jest jakaś różnica wersji?

Opublikowano
12 godzin temu, Rozi napisał:

V2? To jest jakaś różnica wersji?

Nie wiem,ale w przypadku padów do PS4 była spora różnica w trwałości między V1 a V2. Na podstawie moich doświadczeń.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.