Opublikowano 1 listopada 20204 l 27 minut temu, _Red_ napisał: Ciareczki jak widzę ten kruchy plastik i walkę z oporem triggerow, gdy coś się zatnie. Wtedy tylko wsłuchiwać się czy nie było: "chrup". Nie umiem sobie wyobrazić tego haptica, w jaki sposób to zmieni doznania wibracji (tzn. rozumiem technologię, ale nie mogę sobie wyobrazić odczucia). To jest zupełnie inny rodzaj wibracji. Stare silniczki były bardzo ograniczone, bo polegały na obracaniu sporego odważnika, więc zawsze wprowadzane było opóźnienie, a sam rytm wibracji zawsze był taki sam. Haptyczne wibracje używane są od lat w iPhone'ach. Haptyka jest uzywana w ogromnej ilości miejsc. Przełączanie opcji, symulacja fizycznego przycisku Home, scrollowanie list, wibracje w rytmie dzwonka, itp. Świetna sprawa, którą jednak trzeba spróbować samemu, bo z opisu ciężko zrozumieć hype.
Opublikowano 1 listopada 20204 l Popatrzyłem na ten moduł haptycznych siłowników i przypomniałem sobie jak W DS4 wymieniałem sam całe przyciski R2 razem ze sprężynką. Koszmar I analogi też na jakieś z mocniejszą gumą. Liczę że jakość poprawiła się w Dual Sens bo jak nie to i tak znajdą się firmy które zechcą wypuścić poprawione elementy do pada jak było w przypadku DS4 gdzie można było kupić większą baterie, trwalsze analogi a nawet wsadzić te od Xboxowego pada no i zamienne sprężynki i całe przyciski R2 i L2 które były mocno problematyczne.
Opublikowano 1 listopada 20204 l O, też raz wymieniałem jeden z triggerów, bo się to plastikowe (pipi) jak na zdjęciu ułamało, więc od razu zwróciłem uwagę, że na tym rozkręconym mechaniźmie na poprzedniej stronie widać, że te patyki będą metalowe.
Opublikowano 1 listopada 20204 l U mnie to samo. Ds4 jedyny pad który nie przeżył ze mną całej generacji
Opublikowano 2 listopada 20204 l Dual Sense dziala z PS3. Wystarczy wpiąć pada kablem do konsoli i można grac. Dual Sense nie dziala z PS4. Po podłączeniu go kablem do konsoli nic się nie dzieje. Super Kompatybilność.
Opublikowano 2 listopada 20204 l 7 godzin temu, u55r napisał: Dual Sense dziala z PS3. Wystarczy wpiąć pada kablem do konsoli i można grac. Dual Sense nie dziala z PS4. Po podłączeniu go kablem do konsoli nic się nie dzieje. Super Kompatybilność. Pewnie dla samego Sony to szok.
Opublikowano 2 listopada 20204 l Dual sense działa z nintendo switch, a nie działa z ps4? Tak, czy owak to pierwszy raz od czasów premiery dual shocka na psxa jaram sie padem do konsoli. W końcu jakąś sensowna innowacja do normalnych gier.
Opublikowano 3 listopada 20204 l Obejrzałem filmik z rozbierania pada i te kostki od analogów są dokładnie te same co w DS4... Czyli driftujące i zacinające się gałki będą miały swój wielki come back.
Opublikowano 4 listopada 20204 l Drift miałem tylko przy padzie z pierwszej wersji z premiery konsoli, przy V2 po ponad 3 latach nie miałem żadnego problemu z padami, tyczy się to analogów i baterii.
Opublikowano 4 listopada 20204 l Mi teraz po ok 4 latach coś się działo z lewym analogiem choć odkąd przyszedł nowy cudowanie ozdrowiał Pytanie czy ta wada, o której wspominacie była aż tak poważna bo przecież gdyby Sony musiało naprawiać czy wymieniać DS to pewnie dula sense zostałby poprawiony w tym względzie. W sumie nie pracowali nad nim miesiąc czy dwa.
Opublikowano 5 listopada 20204 l On 11/4/2020 at 8:50 AM, Figuś said: Drift miałem tylko przy padzie z pierwszej wersji z premiery konsoli, przy V2 po ponad 3 latach nie miałem żadnego problemu z padami, tyczy się to analogów i baterii. Ja mam dwa ds4 v2. Baterie padły w obu, ale ładowałem na ładowarce stojaku 3rd party. Analog driftował jednym. Naprawiłem odginając blaszkę na sensorze. Pierwszy raz mi sie zdarzył zepsuty analog, a miałem sporo różnych konsol. Edytowane 5 listopada 20204 l przez C1REX
Opublikowano 12 listopada 20204 l Coś już wiadomo na temat nakładek typu "back button attachment" jak w PS4 dla Dual Sense. Znając Sony ta oryginalna nakładka z DS4 nie będzie kompatybilna, ale czy coś słychać o wersji dla DS? Może jakieś mody już powstały? Edytowane 12 listopada 20204 l przez Kierba
Opublikowano 12 listopada 20204 l Mam nadzieję że coś podobnego zostanie zaprezentowane wkrótce, uwielbiam grać przy pomocy przycisków tylnich pada.
Opublikowano 13 listopada 20204 l Co prawda jeszcze nie grałem, a jedynie trzymałem pada w ręku. Przyznam, iz robi wrażenie na żywo. Przyzwoite wykonanie na miarę nowej generacji. Świetnie leży w lapie. Przyciski bardzo mi sie podobają wizualnie i pracują rewelacyjnie. Zaś przyciski "share & options" działają na zasadzie klawisza myszki - jedno delikatne klikniecie i juz. Po tylu latach z marka PlayStation uważam, ze same figury w zupełności wystarcza. Kolorki juz można bylo sobie dawno darować i z tym sie zgadzam. To takie pierwsze moje odczucia z padem na zimno. Co zaoferuje podczas sesji to juz inna bajka Nie mogę sie doczekać. Edytowane 13 listopada 20204 l przez MEVEK
Opublikowano 13 listopada 20204 l Nie wiem, czy w multi aż tak ten ficzer będzie fajny, raczej przy skupianiu się na celu, będzie przeszkadzać, z resztą prosi grają bez wibracji jak są w top rankingach. Co nie mniej, bajer fajny, do singla jak najbardziej z taką immersją grania.
Opublikowano 13 listopada 20204 l To się rozsypie przy graniu w takie gry setki, albo nawet tysiące godzin. Jeśli wytrzyma to odszczekam wszystko, ale niestety sony już od dawna nie słynie z wytrzymałości swoich produktów.
Opublikowano 14 listopada 20204 l trochę niepokojące jezeli chodzi o trwałość chodzi mi o fragment od 6:35 do 8 minuty.
Opublikowano 14 listopada 20204 l Ano już wcześniej ktoś puszczał tweeta z tym zdjęciem mechanizmu oporu w triggerach. Wygląda tak, że będę bał się mocniej wcisnąć. No ale jakieś testy chyba musiało przechodzić
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.