Opublikowano 14 listopada 20204 l Cudo ten pad, oby wsparcie tego było na PC Ma to mega potencjał jeśli chodzi o FPSy i gry wyścigowe.
Opublikowano 14 listopada 20204 l 15 minut temu, Ukukuki napisał: Cudo ten pad, oby wsparcie tego było na PC Po kablu działa out of the box. Pograłem trochę w starusieńkiego NFS Hot Pursuit i było spoko, ale fajnie jakby Sony wypuściło oficjalne sterowniki wspierające bajery które ten pad ma. Dulashock 4 jak był spoko ewolucją i wygodnym padem tak teraz spoglądając na niego mówisz mehhh Jest droższy ale jakość wykonania jest też wyższa, DS4 potrafił trzeszczeć na łączeniach po wyciągnięciu z pudełka, spasowanie plastików też jest Tip Top jak i sam plastik z którego jest wykonany nie jest tak tandetny w porównaniu z DS4.
Opublikowano 14 listopada 20204 l https://www.eurogamer.pl/articles/2020-11-14-steam-pozwala-uzywac-pada-do-ps5 Jest szansa na pełne wsparcie w przyszłości.
Opublikowano 19 listopada 20204 l Nie wiem co to za głosy że bateria krótko trzyma, pograłem 4h w Astrobota z wszystkimi ficzerami na max ustawionymi i dalej dwie krechy na baterii.
Opublikowano 19 listopada 20204 l Odczucia zaj.ebiste, faktycznie ma się inne wrażenie, jak postać tupta po szkle niż na solidnej nawierzchni lub po wodzie. Tylko zastanawiam się, czy w końcu od tych wrażeń sensorycznych nadgarstki szybciej się nie zmęczą. W PS4 zwykle w ogóle wyłączałem wibrę bo ten terkot mnie tylko irytował. Tutaj fajnie wtapia się w gameplay. Edytowane 19 listopada 20204 l przez _Red_
Opublikowano 20 listopada 20204 l Największa next genowa nowość, okej grafika jest spoko ale pad wygrywa wszystko. To jak zachowują się triggery i wibracje to trzeba na żywo poczuć. Astro idealnie pokazuje jak ten pad reaguje i naprawdę jest to innowacja. Nie chce wracać do starych padów!!!
Opublikowano 20 listopada 20204 l Pad jest genialny ale mnie troche martwi czy faktycznie nie zacznie sie psuc. Konkretnie chodzi mi o triggery. Wez takiego spidermana gdzie zeby wyrzucic siec to trzeba tak mocniej do konca docisnac. Po 20 godzinach gry nie wiem w jakiej to bedzie formie. Wiadomo ze oni to testowali i wszystko ale na razie nie budzi to mojego zaufania ze bedzie trwale XD zawsze mozna wylaczyc ale podobno jak sie zepsuje to juz za pozno. Dla mnie wieksza robote robia te wibracje i pewnie nie beda tak awaryjne
Opublikowano 20 listopada 20204 l Niby jest rękojmia u sprzedawcy i gwarancja, ale juz widzę argumentację - "uszkodzenie mechaniczne". A jakie ma byc, skoro to śruba, ktora jesy poddawana ciągle naciskom :>
Opublikowano 20 listopada 20204 l Wydaje mi się, że raczej wytrzymają długo te triggery skoro dali takie nowości, jedynie mogą być bardzo mocno zjechane. No chyba, że będą słabo wytrzymałe jak pierwsze wersje padów DS4, gdzie już drugie wersje były cymes. Jakby były lipne te triggery to raczej by nie dawali, nie? Wrzuciłbym na luz.
Opublikowano 20 listopada 20204 l działanie tych triggerów w Astro to jest jakiś kosmos, na tej gierce automatowej z wajchą serio myślałem że coś nie tak z padem bo się zaciął w połowie i trzeba było go "złamać" i docisnąć żeby poszło..ale to jest dobre do tego symulowanie piasku/lodu, jakieś punktowe spike'i, rozedrganie przy oberwaniu hita, fale uderzeniowe...czego on nie potrafi bardzo miły wzmacniacz doznań do multi raczej bym to wyłączał, chociaż opinie graczy COD mówią co innego, ale tam to jest rozwiązane świetnie
Opublikowano 20 listopada 20204 l Ale bateria to (pipi). Totalne. Ja rozumiem masę nowości w nim, ale gdzie problem dać 2 razy większą baterie. Bez jaj. Wystarczyło coś z telefonów zapożyczyć.
Opublikowano 21 listopada 20204 l dokładnie Astro drenuje pada w opór, jednak myślę ze na innych grach pad podziała dużo dłużej
Opublikowano 21 listopada 20204 l Astro jest przegięte. Tam nawet chyba cały czas leci audio z głośniczka w padzie. Tyle że ja szczerze mówiąc ledwie to słyszę, bo jednak muzyka jest naprawdę głośna (nie znalazłem opcji do ściszenia jej w jakimś menu gry). Ale mimo wszystko - mizerna bateria w padzie to dla mnie zdecydowany minus.
Opublikowano 21 listopada 20204 l Już pewnie było to poruszane, ale u mnie również w trybie rest dualsense się nie ładuje frontowym USB. Mam włączone zasilanie portów przez 3h od uśpienia, ale po wpięciu pada do frontowego USB nic się nie dzieje. Gdy go przepnę na jeden z USB z tyłu, to dioda mruga na pomarańczowo (ładuje). Zasilanie na froncie mimo wszystko jest bo np. telefon mi ładuje. No to jakiś dziwny bug jest albo w joypadzie albo w firmwarze konsoli. Może realnie on się ładuje, ale nie zapala diod. Jeszcze sporo kiksów będzie zapewne w tej wersji beta konsoli.
Opublikowano 22 listopada 20204 l W dniu 21.11.2020 o 17:58, _Red_ napisał: Już pewnie było to poruszane, ale u mnie również w trybie rest dualsense się nie ładuje frontowym USB. Mam włączone zasilanie portów przez 3h od uśpienia, ale po wpięciu pada do frontowego USB nic się nie dzieje. Gdy go przepnę na jeden z USB z tyłu, to dioda mruga na pomarańczowo (ładuje). Zasilanie na froncie mimo wszystko jest bo np. telefon mi ładuje. No to jakiś dziwny bug jest albo w joypadzie albo w firmwarze konsoli. Może realnie on się ładuje, ale nie zapala diod. Jeszcze sporo kiksów będzie zapewne w tej wersji beta konsoli. U mnie ładowanie pada z przedniego USB działa normalnie w trybie uśpienia konsoli. Możliwe, że masz jakiś błąd w oprogramowaniu po prostu. Ale nie wiem z czego to wynika, że u jednych działa a u drugich nie.
Opublikowano 22 listopada 20204 l Po wczorajszych postach na ten temat aż sprawdziłem u siebie i normalnie ładuje z frontowego portu, i słuchawki i pada. Co do baterii to od 12 gram w Mafię i dalej dwie kreski na padzie, tak więc w grach nie wykorzystujących bajerów nie powinno być źle z czasem trzymania akumulatora. Co do Astro też nie udało mi się pada rozładować w 4h, padł dopiero po ponad 8h
Opublikowano 23 listopada 20204 l Nigdy nie uwierzę, że w Astro padł Ci po 8 h. Każdemu pada po niecałych 4,a Tobie nagle 8. Szanujmy się.
Opublikowano 23 listopada 20204 l Mi padła bateria po około 7-8h. Pada wyjąłem z pudełka i od razu zacząłem grać bez wstępnego ładowania. System pokazuje że w Astro platynę wbiłem w 5h. Po wyświetleniu komunikatu że bateria jest słaba podłączyłem pada po prawie 2h gdy jeszcze nadal działał. Może te pady wyjęte prosto z pudełka miały różny stopień naładowania?
Opublikowano 23 listopada 20204 l Pewnie nikt nie testował ile mniej baterii idzie bez tych nowych funkcji pada?
Opublikowano 23 listopada 20204 l Teraz w sumie testuję. W opcjach dałem na minimum podświetlenie pada i widziałem że można zmniejszyć intensywność wibracji ale tego nie ruszałem.
Opublikowano 23 listopada 20204 l 1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał: Nigdy nie uwierzę, że w Astro padł Ci po 8 h. Każdemu pada po niecałych 4,a Tobie nagle 8. Szanujmy się. U mnie po wbiciu platyny (ok. 4h) były jeszcze 2 kreski. Wyciągnięty z pudełka pad nie był w całości naładowany (znowu 2 kreski). Przed rozpoczęciem gry naładowałem go do pełna. Swoją drogą, mamy rok 2020, czy tak ciężko zrobić wskaźnik poziomu baterii w procentach? System 3-kreskowy przypomina mi pierwsze telefony komórkowe, z którymi miałem styczność jakieś 20 lat temu. Edytowane 23 listopada 20204 l przez Chmielinski
Opublikowano 23 listopada 20204 l U mnie też wytrzymał dużo więcej w Astro. Komunikat pojawił się jakoś po 6h, a pad nie był w pełni naładowany. No o tym wskaźniku procentowym to już pisałem długo przed premierą.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.