zagul 326 Opublikowano 25 czerwca 2021 Opublikowano 25 czerwca 2021 4 godziny temu, _Red_ napisał: Kojarzysz jak szybko od odebrania przez kuriera ruszyl status na stronie? https://hardware.support.playstation.com/pl_PL/tracking 21.06 zlozylem reklamację i zlecenie odbioru DPD (na podstawie etykiety od Sony), 22.06 odebral go kurier, 23.06 dotarł do celu do centrum logistycznego we Wrocławiu i na tym moje śledzenie kurierskie (na podstawie numerka DPD) sie urywa, a tracking Sony nadal jest na pierwszym etapie. U mnie było tak, że status się zmienił dopiero na "W drodze do Ciebie". Całość trwała ok. 20 dni kalendarzowych. Tylko to była konsola, gdzieś widziałem, że ktoś pada w przeciągu tygodnia dostał nowego. 1 Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 25 czerwca 2021 Opublikowano 25 czerwca 2021 14 godzin temu, Rozi napisał: Mi kod do śledzenia w ogóle nie działał XD Także nie miałem nawet jak sprawdzić. Status nadal bez zmian, a juz dziś wygenerowali nadanie z UPS na mój adres z przewidywana data dostawy w środę. Kurier aż 3-dniowy to pewnie leci z zagranicy nowy żojpat. edit: oui oui, z Francji ten dualsense przyjdzie <3 Inny niż mój, bo dostałem maila z innym nr seryjnym zwracanego produktu, w porównaniu do zepsutego pada. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 25 czerwca 2021 Opublikowano 25 czerwca 2021 Tak jest. W sumie myślałem, że dostanę w oryginalnym opakowaniu, a tu tylko w tej folijce jest. Ale nówka sztuka, aż wonia. A i jeszcze ciekawostka - wczoraj dostałem maila, że nie otrzymali ode mnie starego pada XD No ale skoro dostałem nowego, to chyba jednak otrzymali. Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 25 czerwca 2021 Opublikowano 25 czerwca 2021 To możliwe, ze tez takiego maila dostane z systemu skoro ciągle jest krok pierwszy z pięciu widoczny w trackingu. Jezu, po pol roku gałka driftuje (w PS4 przez 6 lat nic się nie działo), to co dopiero będzie z adaptacyjnymi trigerami po przejściu Raczeta. Przecież w tej grze trzeba używać normalnie siły do zwykłego strzelania xD Cytuj
creatinfreak 3 847 Opublikowano 25 czerwca 2021 Opublikowano 25 czerwca 2021 To raczej loteria z tymi analogami. Cytuj
beardo0 128 Opublikowano 25 czerwca 2021 Opublikowano 25 czerwca 2021 Padzik bardzo dobry. Wygodnie się trzyma, przyciski chodzą gładko, a hd rumble bardzo podobne do joy conów, jeżeli nie takie samo. Dziwne uczucie jak blokują mi się triggery przy strzelaniu w Ratchecie np. Jakbym miał mocniej nacisnąć i coś zepsuć, czy coś. Totalnie inny pad niż od xbox series. Tamten jest spartański z solidnej bryły - przyciski chodzą ciężej, a krzyżak jest głośny. Kwestia preferencji, ale Dualsense po pierwszym kontakcie robi bardzo dobre wrażenie. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 25 czerwca 2021 Opublikowano 25 czerwca 2021 2 godziny temu, beardo0 napisał: Dziwne uczucie jak blokują mi się triggery przy strzelaniu w Ratchecie np. Jakbym miał mocniej nacisnąć i coś zepsuć, czy coś. Tak ma być Mam nadzieję, że w Elden Ring, to dobrze wykorzystają i sprawią, że im cięższy będzie miecz tym mocniej będzie trzeba nacisnąć. Cytuj
Square 8 706 Opublikowano 28 czerwca 2021 Opublikowano 28 czerwca 2021 W dniu 21.06.2021 o 12:38, Rozi napisał: Do mnie już jedzie nowy pad, mam go otrzymać w środę, więc cały proces zajął 13 dni. Dzisiaj dostałem info, że już leci nówka. Nadałem 23/06, ma przyjść niby 01/07 więc 8 dni. Niby dalej gorzej niż 3 dni, ale o niebo lepiej niż 2 tygodnie czekania. Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 28 czerwca 2021 Opublikowano 28 czerwca 2021 Do srody mój będzie juz w łapkach, status trackingu w końcu sie zgadza, widać wszystkie kroki reklamacji a i tak dostałem maila od Sony, ze jeszcze nie otrzymali ode mnie uszkodzonego pada Cos im się sypie system. Cytuj
WisnieR 2 768 Opublikowano 29 czerwca 2021 Opublikowano 29 czerwca 2021 Dobra po kilku tygodniach włączyłem konsolę i zainstalowałem te now FW i w Control mi ściąga celownik w dół od czasu do czasu. Jak to gówno zareklamować? Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 29 czerwca 2021 Opublikowano 29 czerwca 2021 Pisalem proces strone czy dwie wczesniej. Po 10:00 zadzwon na 223978924, podasz na infolinii swoje dane, nr seryjny pada i przysla Ci zlecenie na kuriera, ktorego musisz sobie z DPD zaplanowac. Albo w ramach rękojmi idź do sklepu, jednak Sony zalatwia to bezbolesnie, a sklepy mogą januszować (właśnie jebię się od 2 miesięcy z Vobisem w innej sprawie...). 1 Cytuj
mario10 547 Opublikowano 29 czerwca 2021 Opublikowano 29 czerwca 2021 Czyli duże prawdopodobieństwo, że ta aktualizacja coś spartoliła. Muszę sprawdzić bo na razie gram na DS4 Cytuj
LeifErikson 1 114 Opublikowano 29 czerwca 2021 Opublikowano 29 czerwca 2021 Wygląda więc na to, że to była dobra decyzja, aby nadal skipować aktualizację. :D Cytuj
mario10 547 Opublikowano 29 czerwca 2021 Opublikowano 29 czerwca 2021 Tylko z drugiej strony jeśli aktualizacja coś zepsuła to kolejna powinna to naprawić Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 29 czerwca 2021 Opublikowano 29 czerwca 2021 Oba pady mialy najnowsza i drugi dziala bezblednie wiec latajaca galka to imho hardware. Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Odebralem dzis paczuche, nowy padzik jest sprawny. Od razu wyskoczyl mi monit o update, ale póki co anulowałem i potestuję na starym firmware. Chyba nie ma opcji na wymuszenie aktualizacji tylko trzeba odczekac 24h tak jak na komunikacie ("przypomnij za...")? Cytuj
WisnieR 2 768 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Ja wczoraj dzowniłem to wpierw zasugerowali reset pada. Dziś sprawdzę. Jak nie to trzeba będzie odesłać. Być może będzie okazja by kupić bordową piękność Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 To standard. Dlatego jednym tchem zacząłem reklamację od "gałka driftuje w lewo, resetowalem pada, odpinałem od konsoli i parowałem ponownie i nie ma poprawy" i facet od razu zaczął zbierać zamówienie Cytuj
Square 8 706 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Ja powiedziałem, że nie resetowałem (w sumie i tak chciałem to zrobić), ale zgłoszenie przyjął od razu. Potestowałem, zadzwoniłem jeszcze raz, następnego dnia wysłałem pada i czekam na jutrzejszy zwrot. Daj Red znać czy po aktualizacji wszystko ok. Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Spoko. Doczytałem sposób jak wymusić szybszy update pada bez czekania 24h. Network settings -> wyłączyć. Date & time -> przesunąć na następny dzień Zrestartować konsolę Update poleciał i mam na nowym padzie już v0267 xD A skoro to odbyło się bez połączenia z netem, tzn. że paczka z softem musiała być już na dysku konsoli pobrana wcześniej. Będę badał, czy coś się znowu posypie z gałkami. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 30 czerwca 2021 Opublikowano 30 czerwca 2021 Nic nie psuje ta aktualizacja, ja nowe przepuściłem i jest git. Cytuj
mario10 547 Opublikowano 4 lipca 2021 Opublikowano 4 lipca 2021 A tak zapytam z ciekawości gracie na dualsense w gierki z ps4 czy tak jak zaleca Sony grać w gry z Ps4 na DS4? Cytuj
Figuś 21 250 Opublikowano 4 lipca 2021 Opublikowano 4 lipca 2021 Na dualsensie, z żadna grą do tej pory problemu nie miałem 1 Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 4 lipca 2021 Opublikowano 4 lipca 2021 W dniu 30.06.2021 o 14:42, Rozi napisał: Nic nie psuje ta aktualizacja, ja nowe przepuściłem i jest git. Potwierdzam, wymieniony pad dziala bezproblemowo na nowym firmware. Cytuj
mario10 547 Opublikowano 6 lipca 2021 Opublikowano 6 lipca 2021 Panowie da się gdzieś podglądnąć procentowy stan naładowania baterii czy tylko te trzy kreski standardowe? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.