Skocz do zawartości

DualSense i PSPortal


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W fifie triggery były głupie totalnie, ale głupsze było to, że nie dało się tego wyłączyć. Na szczęście też to zmienili z tego co czytam.

Generalnie jak ktoś robi to z głową to pad działa super, ale czesto robią aby było, a wtedy jest do wyłączenia jak dla mnie.

Opublikowano

E8Agg_2VcAIc8c4?format=jpg&name=small

 

Fajny padzik dla nowych pracowników Asobi.

 

Ten niebieski plastik jest łatwo wymienialny, ja na miejscu $ony widziałbym w tym pieniądz i dał możliwość kupna innych wersji kolorystycznych, ale marża pewnie nie taka jak na nowej wersji kolorystycznej pada :reggie:

  • Plusik 1
Opublikowano

Problem w tym, że żaden inny kolor niż czarny nie pasuje do białego pada i przy czarnej kolorystyce pozostałych elementów. Dla mnie to zalatuje mega tandetą, ale oczywiście kto co lubi.

Opublikowano

Mam problem z graniem na padzie od ps5 na ps remote play na tablecie z androidem. Tzn. pad podłączony do tableta przez bluetooth, działa z tabletem, normalnie mogę nim sterować i np. uruchomić aplikację ps remote play. Ale w samej aplikacji pad nie działa, mam tylko ten ekranowy. Miał ktoś taki przypadek? 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Powiedzcie mi czy gry PS5 obsługują w ogóle lightbar w Dualsense? O ile w DS4 to mi się nie do końca podobało, tak tutaj wygląda kozacko, ale na razie widzę to tylko w wersjach gier z PS4...

Opublikowano

A która gra korzystała z tego światełka na PS4? To nie było tylko pod kamerkę wymagane? Chyba, że chodzi Ci o samą zmianę koloru to Borderlands 3 i Rocket League mają ten "feature", ale to gry z poprzedniej generacji.

Opublikowano
23 minuty temu, _daras_ napisał:

Powiedzcie mi czy gry PS5 obsługują w ogóle lightbar w Dualsense? O ile w DS4 to mi się nie do końca podobało, tak tutaj wygląda kozacko, ale na razie widzę to tylko w wersjach gier z PS4...

Terminator Resistance fajnie wykorzystywał lightbar, ale pewnie tak samo jak w wersji na PS4

 

15 minut temu, Square napisał:

A która gra korzystała z tego światełka na PS4? To nie było tylko pod kamerkę wymagane? Chyba, że chodzi Ci o samą zmianę koloru to Borderlands 3 i Rocket League mają ten "feature", ale to gry z poprzedniej generacji.

w GTA V jak cie pały ścigały to mrugał jak koguty na radiowozach :yao:

Opublikowano

W GTA też kolor był zależny od bohatera, którym sterowaliśmy.

 

Na PS5 też kolorki się zmieniają, ale chyba tylko w niektórych gierkach.

Opublikowano

Ogólnie to mogliby częściej używać żyroskopu, bo przy premierze PS3 mało tytułów miało to aktywne, a z kontynuacji było już wycinane (np. Uncharted). Sucker Punch fajnie to wykorzystali w inFamous SS, potem pominęli całkowicie w Ghost of Tsushima i dopiero zaimplementowali w dodatku Iki Island.

Opublikowano

Nienawidziłem tego żyroskopowego sterowania, poza właśnie Infamousem i pierwszym TloU ale w tym drugim tylko potrząsanie żeby latarka świeciła i pewnie dlatego mnie to nie wkurwiało.

Sterowanie strzałami w Heavenly Sword :yuno:

Opublikowano
1 godzinę temu, PanKamil napisał:

Granie na fujarce dla zwierzątek w GoT bardzo fajne:xboxssie:

Trzymanie cięciwy to jedno  z najlepszych doznań na dual sensie, idealne połączenie drgań, oporu spustu i tego co się dzieje na ekranie. Dla mnie Sony rozbiło bank z tym padem, od zakupu cały czas  doceniam te funkcje i nie ma sytuacji że "mogłoby tego nie być".

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Rtooj napisał:

Trzymanie cięciwy to jedno  z najlepszych doznań na dual sensie, idealne połączenie drgań, oporu spustu i tego co się dzieje na ekranie. Dla mnie Sony rozbiło bank z tym padem, od zakupu cały czas  doceniam te funkcje i nie ma sytuacji że "mogłoby tego nie być".

Czasem jak właśnie ogrywam gry we wstecznej to mega brakuje mi tego co oferuje dualsense. W taki control nawet zwykłe chodzenie czuć pod dłoniami. Death stranding to będzie dosłownie inna gra przy dualsense :banderas:

Opublikowano
10 minut temu, Square napisał:

Myślicie, że kiedyś doczekamy się % wskaźnika naładowania pada?

To by była dobra opcja, przedwczoraj burzył się pad, że jest rozładowany, wczoraj jeszcze 1,5 godzinki pograłem i nadal działał. Więc % byłyby wskazane :)

Opublikowano

Zdecydowanie polecam ładowarkę, odkładam tam pady od zakupu i nawet jeżeli takie ciągłe ładowanie miało by zaszkodzić, to pewnie się o tym nie dowiem bo... ciągle się ładują :] Szkoda ze do Pulse'ów nie zrobili takiej ładowarki, ciągle muszę walczyć z rozładowującymi się słuchawkami.

 

W tym miejscu warto też wspomnieć o doznaniach przy ogrywaniu Astro ;)

Opublikowano
2 minuty temu, Rtooj napisał:

Zdecydowanie polecam ładowarkę, odkładam tam pady od zakupu i nawet jeżeli takie ciągłe ładowanie miało by zaszkodzić, to pewnie się o tym nie dowiem bo... ciągle się ładują :] Szkoda ze do Pulse'ów nie zrobili takiej ładowarki, ciągle muszę walczyć z rozładowującymi się słuchawkami.

Ze słuchawkami bezprzewodowymi walczyłem dokładnie tak jak Ty, a teraz mam przewodowe i wpinam do pada :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...