Moldar 2 248 Opublikowano 1 sierpnia 2021 Opublikowano 1 sierpnia 2021 W fifie triggery były głupie totalnie, ale głupsze było to, że nie dało się tego wyłączyć. Na szczęście też to zmienili z tego co czytam.Generalnie jak ktoś robi to z głową to pad działa super, ale czesto robią aby było, a wtedy jest do wyłączenia jak dla mnie. Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 5 sierpnia 2021 Opublikowano 5 sierpnia 2021 Fajny padzik dla nowych pracowników Asobi. Ten niebieski plastik jest łatwo wymienialny, ja na miejscu $ony widziałbym w tym pieniądz i dał możliwość kupna innych wersji kolorystycznych, ale marża pewnie nie taka jak na nowej wersji kolorystycznej pada 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 5 sierpnia 2021 Opublikowano 5 sierpnia 2021 Problem w tym, że żaden inny kolor niż czarny nie pasuje do białego pada i przy czarnej kolorystyce pozostałych elementów. Dla mnie to zalatuje mega tandetą, ale oczywiście kto co lubi. Cytuj
namoamo 4 Opublikowano 5 sierpnia 2021 Opublikowano 5 sierpnia 2021 Ma ktoś nieoryginalna stacje do padów? W ps4 miałem snakekbyte i działała ok. Cytuj
rah 153 Opublikowano 5 sierpnia 2021 Opublikowano 5 sierpnia 2021 (edytowane) Mam z Ali za ok 30zł jak dobrze pamiętam i działa bezproblemowo. Edytowane 5 sierpnia 2021 przez rah Cytuj
ziomalkamil 0 Opublikowano 11 sierpnia 2021 Opublikowano 11 sierpnia 2021 Stacja dokująca - tylko oryginał czy zamiennik tez jest ok- jakie polecacie? Zobacz ofertę: hbp-245 STACJA DOKUJĄCA PS5 ŁADOWARKA NA 2 PADY https://allegro.pl/oferta/hbp-245-stacja-dokujaca-ps5-ladowarka-na-2-pady-11003047897 czy taki jest ok? Cytuj
martinez07 1 Opublikowano 19 sierpnia 2021 Opublikowano 19 sierpnia 2021 Mam problem z graniem na padzie od ps5 na ps remote play na tablecie z androidem. Tzn. pad podłączony do tableta przez bluetooth, działa z tabletem, normalnie mogę nim sterować i np. uruchomić aplikację ps remote play. Ale w samej aplikacji pad nie działa, mam tylko ten ekranowy. Miał ktoś taki przypadek? Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Powiedzcie mi czy gry PS5 obsługują w ogóle lightbar w Dualsense? O ile w DS4 to mi się nie do końca podobało, tak tutaj wygląda kozacko, ale na razie widzę to tylko w wersjach gier z PS4... Cytuj
Square 8 559 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 A która gra korzystała z tego światełka na PS4? To nie było tylko pod kamerkę wymagane? Chyba, że chodzi Ci o samą zmianę koloru to Borderlands 3 i Rocket League mają ten "feature", ale to gry z poprzedniej generacji. Cytuj
mario10 515 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Chyba w niektórych grach się zmieniał kolor i obrazował np stan energii bohatera z tego co pamiętam. Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 23 minuty temu, _daras_ napisał: Powiedzcie mi czy gry PS5 obsługują w ogóle lightbar w Dualsense? O ile w DS4 to mi się nie do końca podobało, tak tutaj wygląda kozacko, ale na razie widzę to tylko w wersjach gier z PS4... Terminator Resistance fajnie wykorzystywał lightbar, ale pewnie tak samo jak w wersji na PS4 15 minut temu, Square napisał: A która gra korzystała z tego światełka na PS4? To nie było tylko pod kamerkę wymagane? Chyba, że chodzi Ci o samą zmianę koloru to Borderlands 3 i Rocket League mają ten "feature", ale to gry z poprzedniej generacji. w GTA V jak cie pały ścigały to mrugał jak koguty na radiowozach Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 W GTA też kolor był zależny od bohatera, którym sterowaliśmy. Na PS5 też kolorki się zmieniają, ale chyba tylko w niektórych gierkach. Cytuj
messer88 6 456 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 W tlou chyba poziom żyćka pokazywało, zielony żółty czerwony. Cytuj
Square 8 559 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Ogólnie to mogliby częściej używać żyroskopu, bo przy premierze PS3 mało tytułów miało to aktywne, a z kontynuacji było już wycinane (np. Uncharted). Sucker Punch fajnie to wykorzystali w inFamous SS, potem pominęli całkowicie w Ghost of Tsushima i dopiero zaimplementowali w dodatku Iki Island. Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Nienawidziłem tego żyroskopowego sterowania, poza właśnie Infamousem i pierwszym TloU ale w tym drugim tylko potrząsanie żeby latarka świeciła i pewnie dlatego mnie to nie wkurwiało. Sterowanie strzałami w Heavenly Sword Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 W Sackboy’u kolor na padzie dopasowany jest do poszczególnego gracza w trybie kooperacyjnym. Cytuj
netowy 3 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 W Marvel's Avengers kolory zmieniają się odpowiednio do sterowanej przez nas postaci. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Granie na fujarce dla zwierzątek w GoT bardzo fajne Cytuj
Square 8 559 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Myślicie, że kiedyś doczekamy się % wskaźnika naładowania pada? Cytuj
Rtooj 1 616 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 1 godzinę temu, PanKamil napisał: Granie na fujarce dla zwierzątek w GoT bardzo fajne Trzymanie cięciwy to jedno z najlepszych doznań na dual sensie, idealne połączenie drgań, oporu spustu i tego co się dzieje na ekranie. Dla mnie Sony rozbiło bank z tym padem, od zakupu cały czas doceniam te funkcje i nie ma sytuacji że "mogłoby tego nie być". 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 1 minutę temu, Rtooj napisał: Trzymanie cięciwy to jedno z najlepszych doznań na dual sensie, idealne połączenie drgań, oporu spustu i tego co się dzieje na ekranie. Dla mnie Sony rozbiło bank z tym padem, od zakupu cały czas doceniam te funkcje i nie ma sytuacji że "mogłoby tego nie być". Czasem jak właśnie ogrywam gry we wstecznej to mega brakuje mi tego co oferuje dualsense. W taki control nawet zwykłe chodzenie czuć pod dłoniami. Death stranding to będzie dosłownie inna gra przy dualsense Cytuj
mario10 515 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 10 minut temu, Square napisał: Myślicie, że kiedyś doczekamy się % wskaźnika naładowania pada? To by była dobra opcja, przedwczoraj burzył się pad, że jest rozładowany, wczoraj jeszcze 1,5 godzinki pograłem i nadal działał. Więc % byłyby wskazane Cytuj
Rtooj 1 616 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Zdecydowanie polecam ładowarkę, odkładam tam pady od zakupu i nawet jeżeli takie ciągłe ładowanie miało by zaszkodzić, to pewnie się o tym nie dowiem bo... ciągle się ładują :] Szkoda ze do Pulse'ów nie zrobili takiej ładowarki, ciągle muszę walczyć z rozładowującymi się słuchawkami. W tym miejscu warto też wspomnieć o doznaniach przy ogrywaniu Astro Cytuj
mario10 515 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 2 minuty temu, Rtooj napisał: Zdecydowanie polecam ładowarkę, odkładam tam pady od zakupu i nawet jeżeli takie ciągłe ładowanie miało by zaszkodzić, to pewnie się o tym nie dowiem bo... ciągle się ładują :] Szkoda ze do Pulse'ów nie zrobili takiej ładowarki, ciągle muszę walczyć z rozładowującymi się słuchawkami. Ze słuchawkami bezprzewodowymi walczyłem dokładnie tak jak Ty, a teraz mam przewodowe i wpinam do pada Cytuj
Rtooj 1 616 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Rozumiem że Pulseów nie można ładować w trakcie używania, tym bardziej z pada? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.