Figuś 21 170 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Ładowarka jak i pad maja zabezpieczenie, pełne naładowanie i odcina zasilanie. Cytuj
Square 8 559 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 18 minut temu, mario10 napisał: To by była dobra opcja, przedwczoraj burzył się pad, że jest rozładowany, wczoraj jeszcze 1,5 godzinki pograłem i nadal działał. Więc % byłyby wskazane Ostatnio jak sprawdzałem w Returnalu to po wyskoczeniu komunikatu pad jeszcze działał przez ponad 3 godziny. Ogólnie nie mam problemu podłączyć po sesji pada do konsoli (niby planuje zakup ładowarki), ale % wskaźnik byłby bardzo wskazany. Cytuj
mario10 515 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Ja robię tak samo tyle, że ja podpinam do ładowarki od telefonu zamiast do konsoli, ale jak już mi się burzy, że poziom naładowania jest niski wpinam do kontaktu i cześć. Z tego co kojarzę to teraz urządzenia z nowymi akumulatorami odcinają ładowanie gdy urządzenie naładuje się w pełni. Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 Szybkich ładowarek od 33W wzwyż bym nie polecał podłączać, kumpel tak rozjebał pada, na szczęście mu wymienili na gwarancji na nówkę. 1 Cytuj
mario10 515 Opublikowano 2 września 2021 Opublikowano 2 września 2021 (edytowane) Wiesz co musiałbym sprawdzić jaka jest moc tej ładowarki w sumie to taka szybka do Huaweia ale dobrze, że mi podrzuciłeś temat sprawdzę z ciekawości Sprawdziłem to ma 22,5 W więc chyba spoko. Edytowane 2 września 2021 przez mario10 Cytuj
ixo 0 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 Siema , mam taki problem bo jakiś czas temu pojawiły się umie dryfujące analogi i chciałbym się spytać czy serwis sony faktycznie to naprawia i nie robią problemów ? Bo słyszałem ze np. jak są walnięte cewki to nie chcą tego robić. Cytuj
Square 8 559 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 Wymieniają pady na nowe, ja po ośmiu dniach miałem nowego DS. Cytuj
ixo 0 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 1 godzinę temu, Square napisał: Wymieniają pady na nowe, ja po ośmiu dniach miałem nowego DS. O to dobrze , to jutro do nich dzwonię . Dzięki Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 W soboty chyba nie pracują Cytuj
Piotr Dargo 0 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 Hej, W zeszłym tygodniu przesiadłem się z ps4 na ps5 i co zauważyłem, to problem z triggerem DualSense w grze destiny2. Otoz strzelajac z broni szybkostrzelnej, gdzie trzeba szybko naciskać spust, broń po prostu nie strzela. Wyniks to zapewne z niepełnego puszczania triggera. DualShock4 nie mi tego problemu - wystarczy było lekko puścić trigger i ponownie wcisnąć by system odczytał jako ponowne wciśnięcie triggera. czy ktoś może spotkał się z czymś podobnym? Nie wiem czy to kwestia takiego zaprojektowania pada czy być może wadliwości egzemplarza, z którego korzystam. Poniżej link do filmu, gdzie udało się uchwycić o co chodzi: Pozdrawiam, Piotr Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 9 minut temu, Piotr Dargo napisał: Hej, W zeszłym tygodniu przesiadłem się z ps4 na ps5 i co zauważyłem, to problem z triggerem DualSense w grze destiny2. Otoz strzelajac z broni szybkostrzelnej, gdzie trzeba szybko naciskać spust, broń po prostu nie strzela. Wyniks to zapewne z niepełnego puszczania triggera. DualShock4 nie mi tego problemu - wystarczy było lekko puścić trigger i ponownie wcisnąć by system odczytał jako ponowne wciśnięcie triggera. czy ktoś może spotkał się z czymś podobnym? Nie wiem czy to kwestia takiego zaprojektowania pada czy być może wadliwości egzemplarza, z którego korzystam. Poniżej link do filmu, gdzie udało się uchwycić o co chodzi: Pozdrawiam, Piotr Sprawdzałeś w opcjach gry czy można wyłączyć silniczki w triggerach i sprawdzić czy występuję ten sam błąd? Cytuj
Piotr Dargo 0 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 (edytowane) Tak, zmiana czy nawet wył adaptive triggers nie ma na to wpływu. Sama gra nie obsluguje adaptive triggerów, więc takiej opcji tam nie ma. Edytowane 3 września 2021 przez Piotr Dargo Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 Teraz, Piotr Dargo napisał: Tak, zmiana czy nawet wył adaptive triggers nie ma na to wpływu Jeżeli występuje też w innych DPSach to reklamuj pada. Tylko w tym wypadku najlepiej przez sklep bo widze że masz pada w czarnym kolorze, a sony może odesłać białego Cytuj
Piotr Dargo 0 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 Dzięki, sprawdze w innych grach tego typu. Rozumiem, że taki problem nie powinień wystąpić pomimo "niepełnego" odpuszczenia triggera przed ponownym wciśnięciem? Cytuj
Figuś 21 170 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 Dużo zależy od gry i tego jak devi zaimplementowali funkcje w swojej grze, każda broń może się inaczej zachowywać. np. w Worms Rumble które sony dało w plusie jakoś w grudniu przy shootgunie też musiałem do końca puścić trigger przed oddaniem kolejnego strzału w innych broniach już nie. Cytuj
darkos 4 302 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 On 9/2/2021 at 12:32 PM, Square said: Ogólnie to mogliby częściej używać żyroskopu, bo przy premierze PS3 mało tytułów miało to aktywne, a z kontynuacji było już wycinane (np. Uncharted). Sucker Punch fajnie to wykorzystali w inFamous SS, potem pominęli całkowicie w Ghost of Tsushima i dopiero zaimplementowali w dodatku Iki Island. wipeout HD, motion master 1 Cytuj
Piotr Dargo 0 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 A czy są może jakieś aplikacje diagnostyczne (najlepiej na ps5) by móc sprawdzić poprawność działania pada? Cytuj
WisnieR 2 707 Opublikowano 3 września 2021 Opublikowano 3 września 2021 A problem masz tylko na tej broni czy w ogóle? To jest Hang Jury? Wiele broni miało buga w D2 z blokującym się spustem jak np. Symetria. Spróbuj zmapować strzał na R1 i zobacz czy jest to samo. Cytuj
Moldar 2 248 Opublikowano 4 września 2021 Opublikowano 4 września 2021 Zdecydowanie polecam ładowarkę, odkładam tam pady od zakupu i nawet jeżeli takie ciągłe ładowanie miało by zaszkodzić, to pewnie się o tym nie dowiem bo... ciągle się ładują :] Szkoda ze do Pulse'ów nie zrobili takiej ładowarki, ciągle muszę walczyć z rozładowującymi się słuchawkami. W tym miejscu warto też wspomnieć o doznaniach przy ogrywaniu Astro Nic nie zaszkodzi, bo pad ładuje się tylko kiedy jest trochę rozładowany. Na dobrą sprawę pady ładują się tylko wtedy kiedy w systemie zgubi się choć jedna kreska baterii. Możesz grać na pełnym ładowaniu z dwie godziny, kreska nie spadnie i odłożysz pada na ładowarkę i nie będzie go ładować, już sprawdzałem u siebie kilka razy, więc czasem bierzesz z ładowarki pada który nie ma 100% ale może z 80. 1 Cytuj
mario10 515 Opublikowano 4 września 2021 Opublikowano 4 września 2021 Też mam podobne odczucia bo ostatnio ładowałem DS i pad migał podczas ładowania, wziąłem pograłem z godzinkę pad dalej miał 3 kreski i mówię doładuję do pełna to jak ponownie go podłączyłem do ładowarki to tylko mignął raz i dalej nie ładował. Więc może tak być, że jak jest delikatnie rozładowany to się nie ładuje do pełna po ponownym podłączeniu. Cytuj
Square 8 559 Opublikowano 4 września 2021 Opublikowano 4 września 2021 Taa, też to zauważyłem kilka razy, ale nie wiedziałem dlaczego tak się dzieje. Cytuj
beardo0 125 Opublikowano 4 września 2021 Opublikowano 4 września 2021 A mieliście tak, że po naładowaniu do pełna przy stanie baterii pojawia się pytajnik? Cytuj
Square 8 559 Opublikowano 4 września 2021 Opublikowano 4 września 2021 Miałem tak tylko podczas ładowania, podłączenie kabla na nowo wystarczało. Cytuj
Piotr Dargo 0 Opublikowano 4 września 2021 Opublikowano 4 września 2021 13 godzin temu, WisnieR napisał: A problem masz tylko na tej broni czy w ogóle? To jest Hang Jury? Wiele broni miało buga w D2 z blokującym się spustem jak np. Symetria. Spróbuj zmapować strzał na R1 i zobacz czy jest to samo. Mam tak ze wszystkimi bronmi. Scouty, sideaemy czyli tymi gdzie trzeba szybko naciskac spust. Cytuj
WisnieR 2 707 Opublikowano 4 września 2021 Opublikowano 4 września 2021 No szybko to jedno, a moment w którym teigger zaskakuję to co innego. Z tego co widzę to ledwo co dajesz mu odbić. W DualSense trzeba trochę bardziej go puścić niż w DS4. Ja takich problemów nie mam w D2, działa normalnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.