Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Rozi napisał:

Morir es vivir, morir es vivir...

 

Dla mnie gra perfekcyjna, nigdy się nie znudzi.

Perfekcyjna? No ale, no ale...ale przecież NIE MOŻNA JEDNOCZEŚNIE SZCZELAĆ I CHODZIĆ!:ragus:

 

Nie zmienia to faktu, że RE4 prawdopodobnie nigdy nie wypadnie poza pierwszą piątkę moich najlepszych gier w jakie grałem ever.

Opublikowano

Oj tak. Szczególnie jak ktoś grał w okolicach premiery na Gacka i PS2 to wtedy to robiło WOW. Ja grałem na PS2, które pomimo że było trochę gorszą wersją, to i tak powodowało opad szczęki, szczególnie gdy człowiek zdawał sobie sprawę ile mocy gra wyciskała z PS2.

Opublikowano

Do dziś pamiętam wrażenie jakie zrobiła na mnie grafa, po tym jak mi było dane zagrać koło premiery w Empiku na standzie z RE4 na Gamecuba. To była prawdopodobnie naładniejsza gra początku 2005. Przynajmniej ja wtedy miałem takie odczucie, że nic ładniejszego nie widziałem.

Opublikowano (edytowane)

Po ograniu Rimejków Residenta 2 i 3 odpaliłem sobie Resa 4 i kurna, sterowanie jest dzikie jak cholera. Owszem, po godzince można z powrotem przywyknąć, ale w rimejku muszę to poprawić - najlepiej niech zrobią takie sterowanie jak w rimejkach dwójki  trójki, i będzie gitara. 

Mam też nadzieję, że gra wyjdzie jeszcze na stare sprzęty PS4 czy XOne - myślę, że jest duża na to szansa. 

Obawiam się jednak, że jak wezmą się za Rimejk Veroniki, to w grę wejdą już tylko Next Geny.

Edytowane przez White Raven
  • WTF 1
Opublikowano

No sterowanie w pierwszej chwili powoduje myśli że to jedyny mocniejszy argument za rimejkowaniem tej gry tylko że jak się trochę zagra to kompletnie to nie przeszkadza, ja to bym zaryzykował stwierdzeniem że przyczynia się do zajebistości tej gry xD

Opublikowano

zawsze mnie śmieszyło narzekanie na sterowanie w RE4

 

sterowanie w tej grze idealnie współgra z resztą gry (ilością przeciwników i ich szybkością)

 

zmienienie sterowania na 'lepsze' wymusiloby przeprojektowanie reszty gry

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

Nie no jak ktoś odpala grę pierwszy raz w tych czasach to może być takie wtf co to za yebany drewniak ale jest tak jak napisałeś. Chociaż w rimejku dwójki imo dobrze to zrównoważyli

Opublikowano
7 minut temu, Ludwes napisał:

zmienienie sterowania na 'lepsze' wymusiloby przeprojektowanie reszty gry

ale właśnie tak działa robienie remake'ów - nie tylko odświeża grę w kwestiach wizualnych ale także usprawnia i przerabia różne mechaniki żeby gra była bardziej 'nowoczesna'

Opublikowano

Wiecie w Resa 4 grałem na premiere wersji na PS2, i wtedy nie było żadnego marudzenia bo i większej konkurencji w tej materii także nie było i grało się wyśmienicie od początku do końca. 

Jednak nie oszukujmy sie, każdorazowe zatrzymywanie się, aby strzelać do przeciwników, to na dzień obecny straszny lipton i ograniczanie gracza zwłaszcza, gdy ogra się całą masę akcyjniakow, które dają taką możliwość, to sterowanie w Resident Evil 4 wydaje się toporne.

Co do nowego sterowania i związanego z nim przebudowania gry, to po to mają specjalistów, aby podołali temu zadaniu, bo nie ma co się czarować.

Jeśli zostawiliby stare sterowanie Leonem - celowanie,  kamera przy chodzeniu itm podobne kwiatki, z oryginalnego resa 4, to większość graczy taki archaizm odrzuciłby na kilometr, zwłaszcza, nowe pokolenie graczy mogłoby odpaść w przed biegach tracą świetnego szpila i świetne przeżycie growe.

Wiecie Leon w rimejku nie musi od razu biegać jak Rambo kosząc przeciwników z uśmiechem na ustach.

Jednak drobne poprawki się przydadzą bo odświeżą i sprawią, że będzie grało sie jeszcze lepiej, a na pewno bardziej intuicyjnie.

Nie ma jednak co gdybać. Zaprezentują rozgrywkę, to będzie większe pole do manewru w dyskusji. 

Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, suteq napisał:

ale właśnie tak działa robienie remake'ów - nie tylko odświeża grę w kwestiach wizualnych ale także usprawnia i przerabia różne mechaniki żeby gra była bardziej 'nowoczesna'

 

pewnie, masz oczywiście rację

 

ja się wcześniej nie do końca jasno wyraziłem, ale cały czas miałem na myśli narzekanie na niemożność chodzenia i strzelania jednocześnie w 'oryginalnej' wersji (sporo takich głosów pojawiło się również, a może przede wszystkim, przy okazji wersji HD) - dla mnie zawsze było to oczywistym, że to tak cholernie ułatwiłoby grę, że musieliby dać coś ekstra także i przeciwnikom

 

ale w remake'u muszą unowocześnić sterowanie, jasna sprawa

Edytowane przez Ludwes
Opublikowano
5 minut temu, SlimShady napisał:

W pierwszej kolejności niech się wezmę za córkę prezydenta. Nie ma nic gorszego niż zajmowanie się nieporadnymi NPC-ami.

Oj tak, najlepiej ją usuwając. :) 

 

6 minut temu, Ludwes napisał:

 

pewnie, masz oczywiście rację

 

ja się wcześniej nie do końca jasno wyraziłem, ale cały czas miałem na myśli narzekanie na niemożność chodzenia i strzelania jednocześnie w 'oryginalnej' wersji (sporo takich głosów pojawiło się również, a może przede wszystkim, przy okazji wersji HD) - dla mnie zawsze było to oczywistym, że to tak cholernie ułatwiłoby grę, że musieliby dać coś ekstra także i przeciwnikom

jasne, mi też na początku to przeszkadzało a potem to się przyzwyczaiłem i nie miałem ze sterowaniem żadnych problemów 

Opublikowano (edytowane)

Zapewne zmienią kilka rzeczy, ale sterowanie czyt. zatrzymywanie się podczas strzelania imo zostanie. 

 

Mój pierwszy kontakt z RE4 to trochę po premierze gry na Gacku. Szwagier przyniósł i graliśmy. Skończyliśmy też na Gacku remake'i RE0, RE1 i RE2.

Czwórka spoko, ale ja jestem fanem starszych RE, zombie, korytarzy itd

Edytowane przez Jordanensis
  • Minusik 1
Opublikowano
25 minut temu, SlimShady napisał:

W pierwszej kolejności niech się wezmę za córkę prezydenta. Nie ma nic gorszego niż zajmowanie się nieporadnymi NPC-ami.

 

Wystarczy umieć grać. W wielu miejscach można ją bez problemu zostawić w jakimś miejscu i spokojnie oczyścić teren, jest też kilka skrzyń w których już nic jej nie grozi.  W najtrudniejszych momentach i tak zostaje przechwycona.  

 

 

Opublikowano
20 minut temu, Zwyrodnialec napisał:

 

Wystarczy umieć grać. W wielu miejscach można ją bez problemu zostawić w jakimś miejscu i spokojnie oczyścić teren, jest też kilka skrzyń w których już nic jej nie grozi.  W najtrudniejszych momentach i tak zostaje przechwycona.  

 

 

Doskonale wiem, że są skrzynie, ale i tak jest chujowa. Nic nie wnosi do tej gry, tylko zawadza. Jest potrzebna jak mózg frostiemu.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Dobra to jak już tak sobie tu wspominacie, to spytam, na czym teraz najlepiej ogrywać RE4? Do tej pory grałem na PS2 i wszystko spoko, no ale jeśli któraś wersja na nowsze sprzęty ma ręce i nogi (bo gdzieś tam do mnie docierały sygnały o skiepszczonych portach), to czemu by nie pograć w wyższej rozdziałce?

 

A co do samego rimjeka to powiem tyle, że jestem go zdecydowanie bardziej ciekaw, niż remake'u Dead Space, choć nie napalony. Jednak zawsze im większy przeskok generacyjny, tym bardziej interesujące efekty i większe zmiany.

Edytowane przez kotlet_schabowy
Opublikowano
8 godzin temu, kotlet_schabowy napisał:

Dobra to jak już tak sobie tu wspominacie, to spytam, na czym teraz najlepiej ogrywać RE4? Do tej pory grałem na PS2 i wszystko spoko, no ale jeśli któraś wersja na nowsze sprzęty ma ręce i nogi (bo gdzieś tam do mnie docierały sygnały o skiepszczonych portach), to czemu by nie pograć w wyższej rozdziałce?

 

A co do samego rimjeka to powiem tyle, że jestem go zdecydowanie bardziej ciekaw, niż remake'u Dead Space, choć nie napalony. Jednak zawsze im większy przeskok generacyjny, tym bardziej interesujące efekty i większe zmiany.

Różnica pomiędzy remakiem ds i re4 jest taka, że ten drugi będzie się różnić o wiele bardziej od swojej og wersji. Były newsy ze capcom oddelegował ludzi od Capcoms Division 1 zamiast team 2 bo za bardzo przypominal oryginalną wersję. Bardziej to będzie w ogóle reboot aniżeli remake jak nawet Re2.

Opublikowano

Jeśli to ma by

43 minuty temu, Czoperrr napisał:

Ciekawe czy powtórzy się sytuacja z remake RE3 i wycięciem połowy gry.

Jeśli to ma być jakiś reboot/tylko wzorowa się na oryginale, to pewnie tak. Capcom już od RE6 zrezygnował z długich Residentów na rzecz coś bardzje kameralnego jak RE7 i nowe remake’i. Nawet Village długi nie jest. Dlatego nie wierze, że zrimejkują wszystko - im te 20h w czwórce nie na rękę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...