Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poziom trudności jest za niski i za krótko trwa walka z wieśniakami. Mam pełno amunicji, a tu po chwili słychać dzwon, w oryginale ta sekwencja była mimo wszystko bardziej wymagająca. Niektóre lokacje trochę przemodelowano, ale ogólnie czuję się jak w domu.  Tam gdzie spodziewam się, że będzie czaił się wróg, tam rzeczywiście jest, to samo z przedmiotami. 

Opublikowano
4 godziny temu, Rozi napisał:

Nie chcę zabrzmieć jak PC zjeb, czy inny pipoliniarz, ale w trybie Frame Rate, to nie wiem czy jest 1080p :pechowiec:

Wyłącz w opcjach obrazu lens distortion

Opublikowano

Demo skończyłem kilka razy w różnych wariacjach i jako fan stwierdzam że jest baaaardzo dobrze :) poziom trudnosci dobrze wywarzony można przebiec przez wszystkich No damage a można ich wykosić i to samym nożem. Grafika sztosik chociaż nie jest jakaś wybujała w kosmos. Plus że w trybie rozdzielczości gra stara się przynajmniej trzymać odpowiedni klatkarz. Krotkie i treściwe demko. 

Opublikowano

Rozgrywka bardzo mi się podobała. Shotgun nie zawsze odrzuca Salvadora, zużywanie noża przy dobiciu to dobra zmiana, strzały są odpowiednio mięsiste, widziałem jak jeden wieśniak na bieżąco zastawiał sidła. Co do oprawy, oświetlenie w grze wygląda lepiej niż na filmikach YT ale ogólnie nie jestem pewny czy to jakiś duży przeskok względem np. RE3 (na PS4 Pro), a framerate jest  gorszy. Będzie przynajmniej bardzo dobrze bo do rozgrywki nie mam żadnych zastrzeżeń.

Opublikowano

Framerate może być ogólnie pogorszony w RE4make. Z prostej przyczyny - gra powstawała jeszcze na obie generacje i dużo więcej dzieje sie tutaj na ekranie. Wrogów jest znacznie więcej niż zombie w RE2/RE3. W tej drugiej już klatki potrafiły uciekać gdy w tle poruszały się zombie. Village na PS5 również zdarzają się sporadyczne dropki. Nie inaczej będzie w tym przypadku. 

Opublikowano

Pograłem chwile na XSX i pieniężnie się to prezentuje: soczyste reakcje wrogów na uderzenia, dynamika starć, fantastyczna płynność poruszania się, a i sama gra prezentuje się naprawdę dobrze.

 

Nic nowego tu nie zobaczę, jak zwykle pewniak od Capcomu.

Opublikowano

Dobre, treściwe demko, najlepiej trochę pobiegać po budynkach, bo jak rzucimy się na wieśniaków z granatem i butem, to zaraz zacznie bić dzwon.

Na plus siła broni, bardzo dobrze oddana ich moc, na dodatek DualSense wzmacnia wrażenia. Jak trafiamy headshota, to głowy pękają jak arbuzy, miło. Nowości na plus, zużywające się noże czy kontry za ich pomocą. Fajnie że nie trzeba trzymać R1 aby cały czas biec, wystarczy tylko raz go wcisnąć. Jedynie co mi brakuje, i automatycznie chciałem to wykonać, to uniki z RE3. Dobry element rozgrywki, który powinienem na stałe znaleźć się w serii.

Oprawa graficzna jest w porządku i tylko tyle, nic czego nie widzieliśmy w poprzedniej generacji (nie sprawdzałem trybu z RT). Może coś tam jeszcze poprawią do premiery, ale wychodziły już gry, które wyglądały lepiej i były z otwartym światem.

 

W oryginał grałem na GC w 2005, ileż to już lat minęło. Z gry pamięta jakieś pojedyncze momenty, więc ten rimejk traktuję, jak zupełnie nowy tytuł. Będzie grane w jedną z lepszych i ważniejszych gier w historii. Capcom pewnie już zaciera rączki, będą okolice 90% i pełen skarbiec.

  • Plusik 1
Opublikowano
15 minut temu, Czoperrr napisał:

No oprawa dupy nie urywa na PC w wysokich i 1440p. Dziś sprawdzę na XSX. Zaraz tjery przyjdzie i powie że w 4K i 120 FPS z ray tracing dupę urywa no ale tylko pipoliniarze będą grać w takiej jakości.

 

No żeby aż urywało to raczej nie, jakiegoś znaczącego przeskoku pomiędzy RE2/3 nie ma, ale wygląda bdb, najważniejsze, że ogarnęli oświetlenie i gra nie jest tak przekontrastowana jak na wcześniejszych filmach, gdzie czerń pożerała ekran.

Opublikowano

Ograłem jeszcze 2 razy na PC i po tym demie to: grywalność 10/10 (podpalona krowa staranowała mi z 4 wieśniaków :banderas:, oprawa dźwiękowa 9+/10 (fajnie że głośniczek w padzie jest użyty), grafika 8-/10 (nadal postacie na drugim planie działają w niższym klatkarzu i bez względu na ustawienia jakiegoś przeskoku nie czuję a jest parę elementów do których można się czepić). Nie wiem co musiało by się stać żeby było poniżej 90 na MC.

Opublikowano
2 minuty temu, pawelgr5 napisał:

Demko na SD ma układ przycisków z PS. Ja jebe no mam nadzieje ze w pełnej normalnie będzie układ z Xboxa.

Chyba możesz zmienić w opcjach żeby były ikonki z Xa, ja miałem taką opcję na PC.

  • Dzięki 1
Opublikowano
4 minuty temu, pawelgr5 napisał:

Demko na SD ma układ przycisków z PS. Ja jebe no mam nadzieje ze w pełnej normalnie będzie układ z Xboxa.

Jak się demo uruchamia to można było ustawić jakie klawisze i widziałem że był układ z xboxa i ps. 

Opublikowano

Moja wina bo za szybko przeklikałem sie zeby zagrac te pare minut. Na SD chodzi tragicznie na dmyslnych. Jeszcze sie pobawię z ustawieniami później ale pierwszy zakup będzie z czasem na XSX albo PS5 (jak juz znajde powód kupić PS5). 

Opublikowano

Na decku jest błąd z tą grą, by chodziła znośnie i bez artefaktów musisz odpalać na sofcie w wersji preview 3.4.6 (bo aktualnie tylko ta ma zaktualizowane sterowniki grafiki) i proton hotfix. Spokojnie wtedy idzie ogarnąć 30fps jak się pobawi ustawieniami.

Opublikowano

fantastyczny szpil, niby wszystko znajome ale nowe szaty robią robotę. 

 

poza tym nie przypominam sobie stealth killi czy dobitek nożem w ten sposób więc jakieś nowe patenty weszły w ten mix

 

gdzie ten shotgun był? :) nic nie pamiętam 

Opublikowano
7 godzin temu, Zwyrodnialec napisał:

Poziom trudności jest za niski i za krótko trwa walka z wieśniakami. Mam pełno amunicji, a tu po chwili słychać dzwon, w oryginale ta sekwencja była mimo wszystko bardziej wymagająca. Niektóre lokacje trochę przemodelowano, ale ogólnie czuję się jak w domu.  Tam gdzie spodziewam się, że będzie czaił się wróg, tam rzeczywiście jest, to samo z przedmiotami. 

 

https://www.ppe.pl/news/315151/resident-evil-4-remake-demo-zawiera-ukryty-poziom-trudnosci-ekstremalne-wyzwanie-mad-chainsaw.html

 

tomska-fuck-yeah-smoke.gif

Opublikowano

Zagrałem na PS5: Wszystko fajnie i w ogóle (może trochę rozmazane, rozdzielczość nie jest za wysoka). Fajne wsparcie dualsense, zero crashy, dobry HDR itp. Można właczyć RT w trybie performance (ten w betonowym 60 fps bez RT)! Tylko wtedy wydaje mi się, że klatkarz nie trzyma stałych 60 fps. 

 

Potem PC: Gra działa super na PC, nie ma stutterów, crashy itp. nic, wspiera UW (chociaż ponownie bez cutscenek niestety) natomiast pytanie, czy Dałnuvo nie zepsuje, jak przy premierze Village.

Setup dosyć już poczciwy i trzyma 80-100 fps w 3440x1440 z RTX 3080 i R53600 na full bez RT, z RT trochę przycina i VRAMU za mało też na czerwono, więc pewnie byłyby crashe z dupy.

Ale najważniejsze wygląda to znacznie lepiej niż na PS5 i tym razem zapowiada się, że na premierę nie będzie problemów znanych z innych gier AAA w ostatnim czasie na PC. Tylko Dałnuvo może coś zepsuć... zobaczymy.

 

Dzisiaj jeszcze wjechał mi do domu Deck, więc pewnie na nim też sprawdzę.

 

Ocena grafiki PS5 6/10 (gdybym nie zobaczył jak to wygląda na PC, to bym nie widział, rozdziałka na PS5 musi być wyższa :D), PC z 3080 9/10. Optymalizacja: 10/10 obie wersje.

 

Co do demka, cud, miód malina, wspaniały gameplay, klimacik i wygląda jeszcze (minimalnie, ale jednak) lepiej niż Village. Topka, Capcom trzyma formę. 

 

Najkrótszy run demka zajął mi 10 minut :D. Przeszedłem na PS5 i 2x na PC. Będzie grane :). 

 

Ja wybieram wersje PC deluxe, demko w zuepłności mnie przekonało. 

Co do wersji na konsole, jestem też niemal pewien, że coś podbiją na premierę, Dead Space IQ wygląda przy tym jak next gen (ale tam też był paczyki) :D. 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Jestem po drugim przejściu demka (tym razem XSX w trybie wydajności) i co mogę powiedzieć. Wszystko jest...poprawne? Jestem fanem Residentów, ale cały czas zadaję sobie pytanie czy remake czwórki był potrzebny już teraz i nie jestem pewien co do odpowiedzi. Na premierę raczej odpuszczę, nie mam aż takiego hype. W tamtym roku robiłem powtórkę z RE4 HD i to demko nie sprawia mi większej frajdy niż oryginał. RE2 i RE3 to tytuły archaiczne i remaki były wskazane, tchnąły zupełnie nowe życie w tamte gry.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...