Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Plugawy napisał:

Nie wiem czy w oryginale była jakaś chatka gdzie można było zasunąć drzwi szafka, ale w demo takiego pomieszczenia nie znalazłem. 

Była w oryginale, w demku też jest, ale tam za to zasuwasz okno szafkiem

Odnośnik do komentarza
9 hours ago, Czoperrr said:

Przecież wioska wygląda identycznie, nawet ma bardzo podobny, jak nie ten sam rozkład budynków

tez tak myslalem i zrobilem swoj juz ponad 15 letni strat z wiesniakami z wyskoczeniem przez drabine na pietrze i schowanie sie w budynku na przeciwko w malym pokoju zeby nawalac przez drzwi, a tam ku rwa okno teraz zrobili i mnie doyebali xd

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Square napisał:

A walczyliście z drugim Salvadorem? Szkoda, że tak szybko te dzwony biją, ale w nadrobi się w pełniaku.

A można w ogóle dwóch ubić? Chyba zawsze wcześniej dzwoń bije. 

 

W tym trybie super chainsaw cośtam trzeba ubić Salvadora dodatkowo zmodyfikowaego do SSJ2, żeby zabiły dzwony.:shotgun:

 

Normalnie jest timer 5 min. 

Odnośnik do komentarza

A wiecie, że w demku jest ukryte TMP? Trzeba po zabiciu pierwszego łebka w piwnicy wywalić wszystko z inventory i dobiec do wioski nie podnosząc żadnego przedmiotu. Wtedy otworzą się dwie studnie, które normalnie są zamknięte (za stodołą z krową i obok kapliczki Saddlera), a na dole jest brońka i amunicja do niej :banderas:

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Ja po demku jestem na tak !

Grane pierwotnie na ps2 i chyba tego klimatu i nostalgii kilkanaście lat temu ten rimejk nie przebije, ale i tak jest dobrze. A widząc jak piszecie o demku ,które wszyscy przechodzą wzdłuż i wszerz to tylko świadczy dobrze o gierce. 

Jedynie im nie pykła na ps5 rozdzielczość, ale pewnie to poprawią. No i photo mode , w tym Residencie będzie legit .

186cf801c534-screenshotUrl.jpg

186cf805a7632-screenshotUrl.jpg

186cf80b43393-screenshotUrl.jpg

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Bzduras napisał:

A wiecie, że w demku jest ukryte TMP? Trzeba po zabiciu pierwszego łebka w piwnicy wywalić wszystko z inventory i dobiec do wioski nie podnosząc żadnego przedmiotu. Wtedy otworzą się dwie studnie, które normalnie są zamknięte (za stodołą z krową i obok kapliczki Saddlera), a na dole jest brońka i amunicja do niej :banderas:

 

I jeszcze nóż jest tam dodatkowy :cool:

  • Plusik 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Wieczorem zagrałem drugi raz tym razem na XSX i to już jest inna rozmowa! Przynajmniej jeżeli chodzi o grafikę w trybie jakościowym, bo w trybie płynności dalej mam zastrzeżenia. Grafika w tym trybie zdaje się lepsza niż na PS4 ale znów trafiłem w tym samym miejscu na teksturę jak z tamtej epoki. W momencie jak wychodzimy z piwnicy, a potem idziemy na piętro do drzwi, gdzie odpala się cutscen to tekstura ścian jest jak na PS3 albo PS2! W trybie jakościowym z włączonym RT to już wyższa liga. A to tylko konsolowy bieda-RT, na PC musi to jeszcze lepiej wyglądać.

 

14 godzin temu, łom napisał:

A co do rozgrywki, RE4 oryginał był bardziej arcadeowy i przewidywalny, teraz lepiej czuć wagę przeciwników, mają więcej animacji i wszystko płynnie się ze sobą zgrywa. Fizyka dostała mocnego kopa w stosunku do oryginału i mi się to podoba bo przynajmniej będą dwie gry w które gra się inaczej.

 

To prawda jednak jeżeli chodzi ogólnie o fizykę, to ja ponownie jestem zawiedziony. Znaczy się jest postęp ale po grach na next geny oczekiwałbym czegoś więcej. Może Control postawił poprzeczkę zbyt wysoko brakuje mi w grach większej destrukcji otoczenia. Strzelam w czaszkę z porożem na ścianie - nic się nie dzieje. Staram się zahaczyć wiszące na ścianie poroże, kości nie da rady wprawić ich w ruch. Strzelam do innych beczek czy przedmiotów, które nie mają animacji rozbicia nic się nie dzieje. Chcę zgasić świeczkę, nie da rady.

 

Residenty to gry korytarzykowe, bez otwartego światu gdzie myślę, że można by było pokusić się o więcej szczegółów. Nie jestem ekspertem ale wydaje mi się, że gra nie wykorzystuje 100% mocy nowych konsoli. Rozumiem, że musieli iść na kompromisy aby to jakoś chodziło na PS4 i XSS ale jeżeli można robić tryb jakościowy z RT dla nextgen, to może dałoby się zrobić to samo z fizyką otoczenia. Chyba, że dopiero nowa generacja konsol dostanie jakiś procesor odpowiadający za fizykę i na tego typu efekty (i możliwość ich wyłączenia) przyjdzie nam poczekać kolejną generację... 

Odnośnik do komentarza

Demko pyknięte. Jest moc :hype:

 

Zmieniony początek za bardzo mi się nie podobał, nie lubię takich spokojnych, oskryptowaych fragmentów, na szczęście można go dosyć szybko przebiec jak już się wie, co i jak, więc nie powinien tak irytować w trakcie speedrunów jak początek RE3 remake. Rzeźnia w osadzie natomiast zaskoczyła mnie mocno pozytywnie, bo spodziewałem się lokacji i gameplayu w formie 1:1 w stosunku do oryginału, jeno z upgrade'owaną grafiką, a okazało się, że wystarczyło pobawić się w detale, żeby całkowicie zmienić podejście gracza do walki i tym samym zaskoczyć nawet takie stare wygi jak ja, które tę grę kończyły dziesiątki razy. Przykład pierwszy z brzegu: po zdobyciu strzelby od razu zaszarżowałem na doktora Salvadora licząc na to, że bez problemu go nią powalę na glebę, tymczasem gość ledwo się zatrząsł i biegł na mnie dalej o_O ziomek nie padł nawet po kilku kolejnych strzałach oraz poprawieniu granatem. I mowa tu o normalu :sadkek: Drugi przykład: po wejściu na wieżę liczyłem na chwilę spokoju i na złapanie oddechu, a tu zonk, chwilę po wdrapaniu się po drabinie kładka się rozsypała, a Leon zaliczył elegancką glebę wpadając prosto w tłum nawiedzonych wieśniaków. Wygląda więc na to, że tym razem gracz nigdzie już nie będzie mógł czuć się bezpiecznie, a na pewno nie w miejscach, które były bezpiecznie w klasycznym RE4. Same wsioki tym razem są o WIELE bardziej agresywne i inteligentne, kombinują np. jak zajść Leona od tyłu, współpracują ze sobą (jeden cię chwyta, drugi kroi siekierką), a doktor Salvador w ogóle potrafi zniknąć z pola widzenia, by zaczaić się na nas w najmniej oczekiwanym miejscu wzorem Mr.X. Nieźle. Żeby jednak wyrównać szanse Leon tym razem jest dużo bardziej mobilny (z pewnością nie jest już takim ciężkim, powolnym klocem jak w remake'u dwójki), w dodatku posiada na stanie nóż, którym potrafi wykonywać prawdziwe cuda. Nie powiem, że ostrze działa na zasadzie game changera, ale na pewno potrafi mocno zmienić przebieg walki i odwrócić najgorszą sytuację na naszą korzyść. Po opanowaniu kontr stałem się praktycznie nietykalny  tylko jedno poważne "ale" - "QTE" sygnalizujące moment wykonania kontry powinno być umiejscowione w bardziej widocznym miejscu (np. na środku ekranu), a nie w samym rogu. 

 

Jak nie trudno się domyślić jestem mocno podjarany. Dla mnie już teraz jest to murowane GOTY 2023. 
 

 

 

 

Edytowane przez Josh
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...