Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Elitesse napisał:

To prawda jednak jeżeli chodzi ogólnie o fizykę, to ja ponownie jestem zawiedziony. Znaczy się jest postęp ale po grach na next geny oczekiwałbym czegoś więcej.

Fizyka, animacje i zachowanie postaci to całkiem co innego niż interakcja z otoczeniem. Jeśli MGS2, Half-Life 2 czy Zelda BotW mogą mieć większą interakcję to nowe gry tym bardziej tylko wszystko jest zależne od priorytetów. W RE Engine priorytetem było 60 fps przy dobrej grafice a czy ten silnik sobie poradzi z lepszą interakcją to zobaczy się pewnie przy premierze Dragons Dogma 2. Bo zniszczalne elementy otoczenia to na pewno można było wpakować tylko to by się przełożyło na dłuższy czas developingu bo każdy mniejszy przedmiot musiał by mieć przynajmniej dwa stany (normalny/zniszczony) + jakaś animacja. A przy takiej ilości różnych assetów (Control miał ich niewielką ilość) mało który dev może sobie na to pozwolić.

  • Plusik 2
Opublikowano

Demo przeszedłem raz, drugi by mi się nie chciało. Dla mnie zdecydowanie za szybki remake, niby jak, przecież gra jest starsza generacyjnie niż desd space. No ale była z nami na każdej generacji więc chyba dlatego.

Ziewałem podczas przechodzenia, i mimo że gra będzie na pewno fenomenalna poczekam sobie na koniec roku 

Metroid, zaraz zelda i horizon.

Opublikowano

Toporne to w ciul i ślamazarne sterowanie. W RE2,3R to przechodziło bo rozgrywka była wolna a tu dynamika jak ciul a postać łazi jak czołg, jak tu robić melee. Oryginał fajna arkejdówa była a tu widzę silenie się na trudność. No ale wziąłem preordera od cześka bo lubię chłopa. No nic, wracam klepać expa do tibijki, może się sprawdzi ale bez ciśnień.

  • Haha 4
  • beka z typa 2
  • WTF 1
Opublikowano
6 minut temu, Popi napisał:

Toporne to w ciul i ślamazarne sterowanie. W RE2,3R to przechodziło bo rozgrywka była wolna a tu dynamika jak ciul a postać łazi jak czołg, jak tu robić melee. Oryginał fajna arkejdówa była a tu widzę silenie się na trudność. No ale wziąłem preordera od cześka bo lubię chłopa. No nic, wracam klepać expa do tibijki, może się sprawdzi ale bez ciśnień.

 

Tibia xddd

 

Prawdziwy gracz podrabianiec

Opublikowano

Mój PC to już staroć, ale mimo wszystko rozczarowany jestem lekko optymalizacją gry. Poprzednie RE spokojnie wyciągały średnio 80fps i więcej na przeważnie wysokich ustawieniach. Poniżej 60fps spadało tylko, gdy więcej się działo. RE4 już na dzień dobry ledwo 45fps osiąga, a żeby dobić do tych 60+ to muszę tak mocno zredukować jakość, że właściwie odechciewa się grać. Do tego jakieś stutteringi dziwne. Dla pewności odpaliłem jeszcze Village Gold i tam od razu okolice 100fps, a gra wcale przecież nie wygląda jakoś gorzej.

 

No to odpalam na PS5 i prawdę mówiąc w zachwyt jakiś nie wpadłem. Oczywiście to nadal RE4 i będzie z pewnością zajebiście, ale żeby zaraz zakup na premierę? Nah, poczekam na obniżki, tudzież jakąś potencjalną wersję Gold...

Opublikowano

A ja aktualnie gram w „oryginał na ps5” i bawię się świetnie. Demko raz odpaliłem,padłem w wiosce, postać wydała się dość responsywna,ładna kurtka Leosia, graficznie nie doszukiwalem się,choć na moje oko nie różni sie wiele od RE2R. Ogram na pewno,choć nie day one. Dobrze, ze capcom ma wiatr w żaglach (RE2R,RE3R mniej i teraz RE4R), może by tak teraz Dino Crisis tak odpimpowac?:wub:

  • Plusik 2
Opublikowano
7 godzin temu, łom napisał:

W RE Engine priorytetem było 60 fps przy dobrej grafice

 Nawet z tym jest problem. Giera na PS5 w trybie rozdzielczości z wyłączonym RT i „wypasionymi” włosami gubi klatki i framepacing jest tragiczny. Nawet VRR nie pomaga, bo też zepsuli implementacje :facepalm:  Dopiero w trybie framerate trzyma klatki i już nie ma stutteringu, ale wygląda to mega ubogo. Szkoda, mam ogromny sentyment do RE4, jest to moja ulubiona część serii i liczyłem, że przyłożą się do odświeżenia. Na razie to tylko demko, trzymam kciuki, żeby to ogarnęli w pełnej wersji. 

Opublikowano

Na XSX wygląda okej i chodzi bez problemowo w trybie wydajności - jest bardzo płynnie. W trybie rozdzielczości + RT klatkarz wydaje się momentami niestabilny. Testowałem też wydajność + RT i chodzi bardzo płynnie ale nie widzę za bardzo różnic w grafice, RT na konsolach jak zawsze upośledzony. Skończyłem to demko już 8 razy i chyba wystarczy. Gry na premierę jednak nie biorę, poczeka spokojnie na swoją kolej.

Opublikowano

W dostępnych miejscówkach nawet nie ma gdzie ten RT się pokazać bo oświetlenie jest statyczne i nie ma też dużo powierzchni z odbiciami, pewnie dopiero w zamku zobaczy się dużą różnice między RT On a Off.

Opublikowano

W trybie performance to grafa na ps5 to lipa.
W resolution z rt jest ok.
Znów jedyna nadzieja w fidelity i vrr.
Nie przykładają się leniwe kurly!

Demko mega biedne i krótkie.
Sterowanie klasycznie toporne co jak już ktoś pisał nie koniecznie jest plusem.
Przeszedłem 2 razy i hajpu nie ma.
Na plus to fajnie parry wchodzi.
Generalnie to tylko na vr mnie to kręci.

Pewnie pełniak dowiezie jak oryginał.

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zanim jeszcze było pewne, że demo się pojawi ściągnąłem sobie remake 2 i 3 tak żeby się naszykować przed 4, do której po trailerach jakoś tak podchodziłem z dużym dystansem mimo, że oryginał jest jedną z gier żyćka. Zdążyłem ukończyć dwójkę i byłem jakoś w połowie trójki kiedy Capgods wypluli demo. Powiem tak, jak ktoś sądzi, że gra jest toporna i mało dynamiczna to niech sobie odpali 2. 
Zdecydowanie w 4 gra się szybciej i sprawniej, strzela się lepiej i imo dużo przyjemniej. Wciąż rozgrywka super, uber żwawa nie jest ale jest podrasowana względem poprzednich remak’ów i to mi wystarczy. Nie wiem jak demo ma się w stosunku do VII w TPP więc się nie wypowiadam. 
Demo przeszedłem dwukrotnie i to mi wystarczy, hype train zaparkował na stacji i czeka na odjazd 24 :banderas:

  • Plusik 2
Opublikowano

Gra kozak, ale jeśli chodzi o sprawy techniczne to mam nadzieję że to tylko w demie w niektórych miejscach tekstury wyglądają jak z ps2. Ogrywałem na XSS i PS4, i szczerze mówiąc lekkie zdziwienie że takie demo wypuścili niedokończone, nie wiem jak na lepszych konsolach ale oby do pełnej wersji to naprawili.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Ukukuki napisał:

Port PCtowy sztosik, masa opcji. Jednak jak nie będzie finalnie wsparcia do 21:9 to niech się walą. 

Przeciez jest w demo wsparcie 21:9:). Sam na takim grałem. Cutscenki tylko 16:9.

Mnie w wersji PC brakuje tylko haptyki Dualsense'a. Tutaj karny dla Capcomu, ale i tak biorę PC, najpewniejsza na dzień dzisiejszy. Konsole i ich IQ to jeszcze niewiadomo. Ciekawe też co zrobią z  deszczem, w demku akurat go nie było,  ale na przedpremierowych gamepalaych wygladal jak z GTA III remaster xD. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano

Ogółem to demko jest słabo zoptymalizowane co widać po narzekaniach na oprawę, rozdzielczość i framerate na PS4/PS5/series. Na decku demko działa spoko ale pod warunkiem że się wszystkie ustawienia pececiarskie zjedzie do minimum, taki village chodził na decku jak szalony przy wszystkim na max więc coś jest na rzeczy.

Opublikowano
16 godzin temu, Czoperrr napisał:

 RT na konsolach jak zawsze upośledzony. 

RT w RE4 również na PC jest upośledzony, jedyne różnice to odbicia w kałużach gdzie w połowie przypadków wygląda to lepiej bez RT  :kaz:

Pograłem w demo na XSX i PS5, na XSX obraz lepszy/ostrzejszy za to na PS5 w trybie rozdzielczości płynniej. Ktoś pisał że demo to build z października xD no na pewno dali demo kilka dni przed premierą w wersji która ma 5mc. Wizualnie wioska w RE8 wygląda znacznie lepiej, dodatkowo w RE4 w wielu miejscach na obu konsolach straszą paskudne tekstury i gra wali plastikiem ale i tak całościowo ładnie wygląda.

 

Audio na Dolby Atmos bardzo dobre (otoczenie, przeciwnicy) za to rozczarowuje muzyka, mocno wytłumiona i bez ikry...w oryginale było znacznie lepiej.

 

Strzelanie trochę kapiszony, nie czułem powera broni ani fajnej reakcji wrogów na pociski, dziwne celowanie, sprawdzałem różne opcje i wspomagacze oczywiście wyłączone. Może to wina DS Remake którego właśnie ukończyłem a tam gunplay jest fantastyczny. 

Hype mocno opadł, na pewno nie jest to dla mnie takie uderzenie jak RE2 Remake, będzie bardzo dobra gra, zastanawiam się czy brać na premierę czy poczekać  :gayos:

 

 

btw. to jest zrobione na potrzeby dema czy tak będzie w fullu że u wieśniaków już na samym początku wyskakują te pasożyty z głowy? 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Pupcio napisał:

A wyskakują? :sadkek:

Wyskakują w demku ale nie tak samo co w oryginale. Będą przynajmniej dwa stadia, jedno to wieśniak z przekręconym łbem (nowość) a drugie to wieśniak bez łba z majtającym się pasożytem (jak w oryginale).

Edytowane przez łom
Opublikowano
3 minuty temu, Nemesis napisał:

Ja tylko czekam aż ponownie zacznę uprawiać swój fetysz, czyli strzelanie TMP po kolanach całej watażce Ganado. Ten widok gdy jeden po drugim przyklęką, no złoto po prostu. 

Oj tak:). Dla mnie gunplay w demie lepszy niż w Village, więc nie ma się do czego przyczepić. Jest top :). 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...