Opublikowano 25 marca 20232 l Ktoś na ps5 się spotyka z flickeringiem na dolnej krawędzi ekranu czy jestem jedynym szczęśliwcem?
Opublikowano 25 marca 20232 l 19 minut temu, messer88 napisał: Ktoś na ps5 się spotyka z flickeringiem na dolnej krawędzi ekranu czy jestem jedynym szczęśliwcem? Capcom już o tym wspominał, znają problem i będą go naprawiać
Opublikowano 25 marca 20232 l Godzinę temu, tjery napisał: To raczej masz coś nie tak z ustawieniami w TV bądź w grze. Zobacz sobie moje screeny, np. ten na dole w pomieszczeniu z lampą, z czernią jest wszystko w jak najlepszym porządku, a gram tylko na ustawieniach z menu HDR gry, bez reshade'a. Nie no wszystko jest ok. Po prostu hdr off w grze i jest tak jak ma być. Dziwne ale prawdziwe. To samo w re2r i re3r miałem. Reszta gier super jest i nigdy problemów. Mniejsza o to. Olewam. Gra miażdży. Powinni zrobić jakąś kategorie na tga.
Opublikowano 25 marca 20232 l 8 minut temu, Whisker napisał: Capcom już o tym wspominał, znają problem i będą go naprawiać tak, zaraz zobaczę czy się naprawi jak włączę Motion blura
Opublikowano 25 marca 20232 l UWAGA: PONIŻEJ GROŹNE TREŚCI DLA TABORECIARZY Widziałem, że kilka osób gra w UW na PC, to mały hint. Ściągnijcie to https://github.com/praydog/REFramework/releases/tag/v1.4 folder RE4 i z tego dinput8.dll do folderu z exe gry, teraz w grze będziecie mieli menu (załącza się i wyłącza insertem) i w opcji graphics zaznaczacie wszystkie 3 opcje UW i tym niebieskim sliderem ustawiacie sobie FOV, bo standardowo pomimo, że jest UW i da się FOV na max to i tak jest wąsko. Ja sobie zamiast tego zrobiłem tak Już kończąc technikalia (obiecuję ) to ten ich engine to jest czyste złoto, ma swoje bolączki, ale w UW 21:9 w rozdziałce 3840x1620 podniesioną do 130% (czyli jakieś 5000x2100) na max ustawieniach z RT to śmiga na luzie w 120 fpsach z taką grafiką. GROŹNE TREŚCI MODE OFF Ehh, szkoda, że dziś post aż do późnego wieczora, posprzedawałoby się parę obrotówek z
Opublikowano 25 marca 20232 l 11 minut temu, messer88 napisał: tak, zaraz zobaczę czy się naprawi jak włączę Motion blura Tu jeszcze piszą, żeby DoF wyłączyć. If that doesn't work, Capcom instead recommended turning off Depth of Field, and turning on Motion Blur. Both can be found in the game's Options menu, with the latter specifically under the Camera tab.
Opublikowano 25 marca 20232 l 50 minut temu, messer88 napisał: Ktoś na ps5 się spotyka z flickeringiem na dolnej krawędzi ekranu czy jestem jedynym szczęśliwcem? Nie doświadczyłem, ale może jeszcze xd
Opublikowano 25 marca 20232 l 5 minut temu, messer88 napisał: Nic nie zmieniłem od wczoraj, teraz gram i problemu nie ma xD Pewnie dlatego, że to jest pierwsze co zalecają The first fix is a simple turning the game off and on again. Capcom recommended saving, shutting down the game, and relaunching it. Given that the flickering issue doesn't always happen, doing this restart may eliminate it - at least for a while.
Opublikowano 25 marca 20232 l Omg Jakość jak z kinder niespodzianki Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 25 marca 20232 l Po kilku przygodach w zamku, u mnie ocena też lekko w górę, jakieś nieskończoność/10
Opublikowano 25 marca 20232 l Korytarz nic się nie dzieję i pisiont Fps.Fake mesjasz.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 25 marca 20232 l Nie dość, że podpisu w tapataku nienumie wyłączyć to jeszcze te tryhardy, jeżu...
Opublikowano 25 marca 20232 l Jest mi głupio, czuję się nawet trochę winny, lul, ale mimo bycia fanatykiem RE, fanbojem Capcomu since 99, adoratorem RE Engine, to nie bawię się tak dobrze jak w RE2, 3, 7, 8 czy nawet jak w oryginalnym RE4, które powtarzam regularnie. Nie do końca umiem powiedzieć dlaczego. RE2 remake absolutny krul na zawsze
Opublikowano 25 marca 20232 l 3 hours ago, Josh said: Szybka kawka z rana i lecę dalej z tematem. Im dłużej gram, tym bardziej widzę jak gameplay się różni względem klasyka - tam radośnie strzelałem na prawo i lewo i nigdy nie brakowało mi amunicji, tutaj zarządzanie ekwipunkiem bardziej przypomina mi RE2. Właśnie doszedłem do oblężenia chatki i nie mam prawie nic a to zaledwie poziom HC, na Pro to dopiero będzie przeprawa. Podoba mi się jak zmienili zachowanie Leona w remake'u. Czasem walnie jakimś głupim tekstem, ale przez większość czasu gość jest mocno stonowany, a w relacjach z niektórymi postaciami (np. z Luisem) czuć od niego wręcz niezłego wkurwa (co zresztą zostało fajnie uwarunkowane fabularnie). Nie powiem, że jest to jakaś niesamowita głębia, ale tym razem widać, że wydarzenia w Raccoon oraz później morderczy trening odcisnęły na nim swoje piętno. Niecałe 5 godzin na liczniku, strasznie powoli mi to idzie, ale staram się lizać każdą ścianę. Szkoda, że w pewnym momencie droga do niektórych skarbów jest zablokowana, bo chciałem wyczyścić wszystko przed zamkiem, ale tam gdzie jestem nie mam już takiej możliwości ;( Anyway zmieniam wstępną ocenę z 12/10 na 13/10. no chatka tez mnie wy yebala do zera, a gralem na standard i hoardowalem wszystkie zapasy. dla mnie poki co mega kozak. a ktos wie do kiedy ta mapa z de luxe dziala ? bo sie nie zorientowalem, jestem po chatce i nie kupilem zadnej nowej mapy, nie wiem, czy czegos nie przegapilem Edytowane 25 marca 20232 l przez Andżej
Opublikowano 25 marca 20232 l 39 minut temu, Nyu napisał: Jest mi głupio, czuję się nawet trochę winny, lul, ale mimo bycia fanatykiem RE, fanbojem Capcomu since 99, adoratorem RE Engine, to nie bawię się tak dobrze jak w RE2, 3, 7, 8 czy nawet jak w oryginalnym RE4, które powtarzam regularnie. Nie do końca umiem powiedzieć dlaczego. RE2 remake absolutny krul na zawsze Ciężko by trafili w gusta 100% graczy, stawiając re8 przy dobrych częściach sam udowodniłeś że gracze są naprawdę różni Edytowane 25 marca 20232 l przez Rtooj
Opublikowano 25 marca 20232 l Capcom chyba nie lubi El Gigante. Jego wejście w ogóle nie ma tego pierdolnięcia jak w oryginale, kiedy zmasakrował grupkę ganado.
Opublikowano 25 marca 20232 l Pytanie, jak była ta miejscówka z mostem wiszącym z dużym skupiskiem przeciwników - odnoga od pierwszego spotkania sprzedawcy gdzie znajduje się korbę otwierającą bramę, to tam trzeba było wszystkich ubić czy był jakiś sposób by to szybciej zakończyć?
Opublikowano 25 marca 20232 l 9 minutes ago, Rtooj said: Pytanie, jak była ta miejscówka z mostem wiszącym z dużym skupiskiem przeciwników - odnoga od pierwszego spotkania sprzedawcy gdzie znajduje się korbę otwierającą bramę, to tam trzeba było wszystkich ubić czy był jakiś sposób by to szybciej zakończyć? Chyba wybic bo Siostry to technicznie Boss
Opublikowano 25 marca 20232 l 3 minuty temu, wet_willy napisał: Chyba wybic bo Siostry to technicznie Boss Tam nie ma sióstr, to początek gry.
Opublikowano 25 marca 20232 l 7 minut temu, wet_willy napisał: Nie pamietam zeby tam byla kordba lol Emblemat wciskany do otworu z którego wyskakiwała korba do kręcenia ;]
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.