Opublikowano 25 marca 20232 l Godzinę temu, Rtooj napisał: Pytanie, jak była ta miejscówka z mostem wiszącym z dużym skupiskiem przeciwników - odnoga od pierwszego spotkania sprzedawcy gdzie znajduje się korbę otwierającą bramę, to tam trzeba było wszystkich ubić czy był jakiś sposób by to szybciej zakończyć? Wystarczy pobiec po emblemat i otworzyć bramę na górze, wybijać wszystkich nie trzeba.
Opublikowano 25 marca 20232 l OK, tyle to wiem, ale to zwykła ucieczka, bardziej po fakcie zastanawiałem się czy trzeba było może zabić tych co rzucali marchewkami. Wybiłem oczywiście wszystkich wykorzystując pokoi z okienkiem na początku planszy. Fajnie że ten most wiszący można zniszczyć, a właściwie nie fajnie
Opublikowano 25 marca 20232 l Ja dopiero przy drugim podejściu będę testował takie rzeczy, ale wydaje mi się, że większość przeciwników można po prostu olać, o ile zdobyło się przedmiot pozwalający ruszyć dalej. W zamku już się nawet nie szczypię tylko wieję kiedy tylko mogę, bo ammo kończy się bardzo szybko. A no właśnie, ZAMEK. Czuć mrok jak jasna cholera, ten z oryginalnego RE4 absolutnie nie ma podejścia.
Opublikowano 25 marca 20232 l 3 minuty temu, Josh napisał: Ja dopiero przy drugim podejściu będę testował takie rzeczy, ale wydaje mi się, że większość przeciwników można po prostu olać, o ile zdobyło się przedmiot pozwalający ruszyć dalej. W zamku już się nawet nie szczypię tylko wieję kiedy tylko mogę, bo ammo kończy się bardzo szybko. A no właśnie, ZAMEK. Czuć mrok jak jasna cholera, ten z oryginalnego RE4 absolutnie nie ma podejścia. Kiepska informacja, mam nadzieję że będę miał więcej amunicji, strasznie nie lubię nie czyścić lokacji. Pierwsze co zrobiłem na hardcore to wzmocniłem maksymalnie moc pistoletu i wytrzymałość noża. Fajnie ze w zasadzie ciągle trzeba wykorzystywać w 100% elementy otoczenia, jak np. ładunek wybuchowy przy drugim spotkaniu z gościem z piłą mechaniczną. To i meelee kompletnie nie używałem w starej wersji. Edytowane 25 marca 20232 l przez Rtooj
Opublikowano 25 marca 20232 l 1 godzinę temu, Andżej napisał: a ktos wie do kiedy ta mapa z de luxe dziala ? Całą grę ikonki z niej masz podpisane Extended Treasuer Map i wyglądają troszkę inaczej od zwykłych.
Opublikowano 25 marca 20232 l @tjery patrz wyżej hdr on, niżej off Spoiler Edytowane 25 marca 20232 l przez Donatello1991
Opublikowano 25 marca 20232 l Ogolnie jak w Village karny kutas za odcinanie dostepu do miejscowek tak po prostu.
Opublikowano 25 marca 20232 l Ale jak ten mały sektor grając Ashley w oryginale był do dupy to tutaj jest mocno podkręcony. Pikawa mi skacze, ciśnienie rośnie jest klimacik
Opublikowano 25 marca 20232 l Nie napisze nic odkrywczego. Po godzinie gra rozpierdala. Chciałem kupić dopiero po zeldzie ale hajpik był zbyt duży więc pierwszy raz w życiu kupiłem cyfrówke na kąkuter za 2 bomby. Było warto
Opublikowano 25 marca 20232 l Godzinę temu, Josh napisał: A no właśnie, ZAMEK. Czuć mrok jak jasna cholera, ten z oryginalnego RE4 absolutnie nie ma podejścia. Właśnie tam dotarłem i rzeczywiście przynajmniej z początku wygląda to nieźle, bo wioska mimo wszystko moim zdaniem bardziej klimatyczna była w oryginale. Było ciemniej i efekt burzy robił lepsze wrażenie.
Opublikowano 25 marca 20232 l Jest ciśnienie na grę, mam nadzieję że dziś ruszę. Ciekawe skąd zmiana PEGI względem oryginału ?
Opublikowano 25 marca 20232 l 8 minut temu, giger_andrus napisał: Jest ciśnienie na grę, mam nadzieję że dziś ruszę. Ciekawe skąd zmiana PEGI względem oryginału ? A to po lewej to nie brytyjska czy australijska klasyfikacja?
Opublikowano 25 marca 20232 l Owszem UK ale to chyba nigdy nie różniło się od PEGI ? W przeciwieństwie do Australii, Japonii czy USA.
Opublikowano 25 marca 20232 l Dawno nie grałem w oryginał i chyba budowanie w głowie jego idealnego obrazu sprawia, że jakoś nie widzę w remake'u że ci wieśniacy jakieś przebłyski inteligencji mają
Opublikowano 25 marca 20232 l platyna fajna i trudna ale chyba jej nie zrobię. jest pracochłonna i gra jest przy tym obszerna i długa. w RE2R się szarpnąłem bo była generalnie krótsza. o ile na początku na hardcore nie było tak dobrze z amunicją, tak teraz pływam po jeziorku z całkiem sporym arsenałem. a tak apropo, to jak ulepszę magazynek w broni to wypełni mi go od razu nabojami ? 3 minuty temu, Daffy napisał: Dawno nie grałem w oryginał i chyba budowanie w głowie jego idealnego obrazu sprawia, że jakoś nie widzę w remake'u że ci wieśniacy jakieś przebłyski inteligencji mają nie mają ale chyba są szybsi i zwinniejsi
Opublikowano 25 marca 20232 l Wlasnie nie da sie oszukiwac i sie nie wypelnia zawsze po upgrade przeladowac musisz i uzupelnic. Red9 i Stingray na maxa ile moglem olewam Riot Guna. Pewne rzeczy sie nie zmieniaja Water Room to dalej rak xD
Opublikowano 25 marca 20232 l Jestem po fragmencie, w którym sterujemy Ashley i powiem krótko: Jeżeli ktoś nie planuje kupić tej gry, bo obawia się że jest zbyt podobna do oryginału, to może się już nie obawiać. Pozmieniali prawie wszystko, ale na lepsze, dłuższe i bardziej rozbudowane. To jest kompletnie inny wymiar remake'a.
Opublikowano 25 marca 20232 l ale mnie zmaltretował ten el gigante. co chwilę obrywałem bo nie mogłem ogarnąć unikania jego ataków na tej małej arenie. poszło w pyte ammo i zasobów leczniczych. chyba dobrze, że jest opcja kupowania spreii
Opublikowano 25 marca 20232 l O jasny choju złoty, ależ Capcom dowiozło Gameplay jest tak soczysty, że non stop gram w napięciu, a momentami wręcz wpadam w panikę. Jak wjechał Spoiler koleś z maską na farmie to myślałem, że się posram, nie wiedząc czy uciekać, czy może jednak starać się z nim walczyć. A jeszcze nóż mi się zepsuł, czego kompletnie się nie spodziewałem, więc o parry szybko można było zapomnieć. Cudo. Do tego grafika jest przepiękna. Zawsze mogłaby być lepsza, wiadomo, ale nie przyglądam się każdej teksturze z osobna a całości, a ta robi doskonałe wrażenie. Jedyne nieporozumienie na razie, to że można leczyć się tylko z menu. Cała reszta to remake idealny, nie ma się do czego przyczepić.
Opublikowano 25 marca 20232 l Cytat Do tego grafika jest przepiękna. Zawsze mogłaby być lepsza, wiadomo, ale nie przyglądam się każdej teksturze z osobna a całości, a ta robi doskonałe wrażenie grafika wygląda dobrze, estetycznie i ma ogólnie świetny design ale czuć, że jest jeszcze jedną nogą w starej generacji i tekstury straszą miejscami niską rozdziałką.
Opublikowano 25 marca 20232 l 8 minut temu, Kazub napisał: grafika wygląda dobrze, estetycznie i ma ogólnie świetny design ale czuć, że jest jeszcze jedną nogą w starej generacji i tekstury straszą miejscami niską rozdziałką. Jasne, że czuć, że jest jedną nogą w starej generacji. Subiektywnie jednak, nie zwracając uwagi co to za generacja i na te niektóre tekstury, jestem pod jebaniutkim wrażeniem.
Opublikowano 25 marca 20232 l 24 minuty temu, Brolin napisał: Do tego grafika jest przepiękna. Zawsze mogłaby być lepsza, wiadomo, ale nie przyglądam się każdej teksturze z osobna a całości, a ta robi doskonałe wrażenie. Poczekaj aż dojdziesz do zamku i zobaczysz wnętrza niektórych lokacji. Gram na poczciwym PS4 i aż niedowierzam, że na tak starym sprzęcie coś może tak dobrze wyglądać.
Opublikowano 25 marca 20232 l 2 godziny temu, Daffy napisał: Dawno nie grałem w oryginał i chyba budowanie w głowie jego idealnego obrazu sprawia, że jakoś nie widzę w remake'u że ci wieśniacy jakieś przebłyski inteligencji mają Grałem w oryginał tydzień temu i tam leźli jak baranki na rzeź, a tutaj nacierają, popychają, flankują, łapią od tyłu, nie wspominając o nowych typach przeciwników.
Opublikowano 25 marca 20232 l A ja napiszę, że jestem chyba średni w re i wolę Normal. Nie jest wcale prosto dla mnie. Pod koniec jakiejś fali (jeszcze wioska) mało zostaje. Inna sprawa to chyba włączył mi się drift w padzie od ps5... Nie widzę tego aż tak normalnie, ale wejdę w mapę to coś swiruje.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.