Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kuźwa, jakie to jest dobre :banderas:

Jeziorko otwiera tyle fajnych opcji, aż się poczułem, jak w nowych przygodach Kratosa - uwielbiam eksplorację, a tu się to robi z niezwykłą przyjemnością.

 

Podobnie jest z walką. Nie wiem, jak oni to zrobili, ale moc giwer i ogólnie strzelanko stawiam na równi z The Last of Us Part II, a może i wyżej ze względu na przerysowane gore i arbuzy pękające w akompaniamencie fontanny tryskającej juchy :kratoswoke:

W ogóle system obrażeń, rzucanie wieśniakami albo ich częściami po ścianach - coś pięknego :banderas:

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, wet_willy napisał:

Zbroja dla Ashley 

Z tego co czytałem na necie to zbroja dla Ashley wpada za przejście Hardcore poniżej 10 godzin. Mi wpadła za Pro jak przeszedłem poniżej 4 h (of course grając z bazooką). Save'owałem jak szalony, więc nie wiem skąd pomysł że nie można tego robić. No chyba, że sam postanowiłeś się tak bonusowo katować, ale to kiepski pomysł biorąc pod uwagę jak łatwo można zginąć na samym końcu na skuterze.

 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano

Jak ktoś gra na konsoli, to proponuje wyłączyć jakiekolwiek opcje wspomagania celowania. Aim assist OFF, i wówczas headshoty wpadają jak złoto. Ponizej daj link do mojego skromnego montazu.

Ps. Ta gra musi byc ekstremalnie prosta na PC, dla graczy uzywających mouse/keyboard. 

Opublikowano

No próbowałem chwilę na padzie i responsywność i celowanie są imo kiepściutkie (a do leszczy na padzie nie należę,  koło 1000h w RS6 Siege), na M&K to zupełnie inna bajka, jakby ktoś mi ręce Leona ze smoły wyciągnął.

Opublikowano (edytowane)
Spoiler

Rescuing Ashley at the end of Chapter 4

Entering the Castle in Chapter 6.

After the Salazar fight in Chapter 12.

When you enter the Sanctuary on the Island in Chapter 16.



Zostawie tutaj dla potomnych, co byście nie popełnili błędu jak ja, miejsca, od momentu których nie da się wracać do wcześniejszych miejscówek po skarby.

Edytowane przez Szermac
Opublikowano
11 godzin temu, Josh napisał:

 

Ten brak klatek nieśmiertelności w niektórych sytuacjach potrafi nieźle dać w kość. Raz mnie te latające robale pokroiły w powietrzu jak chciałem dać susa z balkonu :notlikethis:

Wkurwia jeszcze to, że w og strzał w głowę zwykłego moba to był jednak zawsze stun, a tu czasem 3 strzały potrzeba... Dla mnie to duży minus w ogólnym bilansie rozgrywki 

  • beka z typa 1
Opublikowano
Teraz, XM. napisał:

Wkurwia jeszcze to, że w og strzał w głowę zwykłego moba to był jednak zawsze stun, a tu czasem 3 strzały potrzeba... Dla mnie to duży minus w ogólnym bilansie rozgrywki 

 

jak dla mnie to jest największy minus tej gry

  • beka z typa 1
Opublikowano
13 minut temu, Szermac napisał:
  Pokaż ukrytą zawartość

Rescuing Ashley at the end of Chapter 4

Entering the Castle in Chapter 6.

After the Salazar fight in Chapter 12.

When you enter the Sanctuary on the Island in Chapter 16.



Zostawie tutaj dla potomnych, co byście nie popełnili błędu jak ja, miejsca, od momentu których nie da się wracać do wcześniejszych miejscówek po skarby.

Nawet nie, bo przed walką z

Spoiler

Salazarem są momenty kiedy tracimy Ashley i tylko w określonym momencie możemy dostać się do jednego skarbu na północy, gdzie musimy ją podsadzić.

Człowiek liże ściany i tak takie rzeczy się dzieją. Wkurwia mnie tak rozwiązany backtracking.

 

Co do 3 strzałów w głowę to podchodzę do tego tak, że ten remake próbuje jeszcze jedną nogą być tam, gdzie RE2R i jak dla mnie w sumie spoko. Co do klatek nieśmiertelności miałem już momenty jak

Spoiler

Spadająca kula, która na hita zabija i akurat dusił mnie z tyłu mnich xd

 

Opublikowano (edytowane)

No mnie też to wkurwia, tutaj Dead Spacik zrobił to dobrze.
Ta tutaj są jeszcze dodatkowe informacje xd
 

Spoiler

-When Leon is captured at the beginning of Chapter 2
-After Salazar throws Leon into the mines in the Castle in Chapter 10
-When Leon is attempting to rescue Ashley from the Lab on the Island in Chapter 13.
However, you eventually escape all these situations, and the region you were in opens back up again.



Mam nadzieję, że mam sejwa z 4 chaptera bo już nie pamiętam, a muszę się cofnąć do Abandoned Factory po jakąś pierdołe.

 

Edytowane przez Szermac
Opublikowano

Mieliście rację, że im dalej tym lepiej. To jest jedna z tych bardzo, bardzo nielicznych gier, które co chwilę wprowadzają jakiś ciekawy motyw i co najważniejsze, jest on związany bezpośrednio z gameplayem. Do głowy przychodzą mi tylko Evil Within (nie wiem jak dwójka, nie grałem), Half Life 2 i trochę pierwszy The Last of Us. Jeśli taki poziom zajebistości w RE4R jest utrzymany do końca, to nie mam pytań, majstersztyk i zasłużone miano topki wszechczasów.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...