Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 18.12.2023 o 22:57, Zwyrodnialec napisał:

Alan Wake 2 to gra na jedno przejście i do zapomnienia. Nie ma po co wracać, bo pacing jest słaby. Rozgrywka przerywana uproszczoną ścianką z dowodami i masą dialogów. A i Remedy znowu nie potrafi ogarnąć zakończenia i kończą "ciąg dalszy nastąpi".


Ale zrobili jednego z lepszych „Residentów” Zjadają na śniadanie kilka części tej serii która poszła w stronę strzelanek i straciła swoją Residentowa tożsamość. :lapka:

  • Minusik 1
Opublikowano
30 minut temu, Pupcio napisał:

Jak się nie różnią? Przecież w te gry gra się zupełnie inaczej. Z mechanicznego punktu widzenia to ich jedyny punkt wspólny to perspektywa tpp i to że się strzela z broni

RE2R zmienił wszystko: sterowanie, kamerę, renderowaną grafę zamienił na pełny trójwymiar, wprowadził kompletnie inne fragmenty z Adą i Sherry, zagadki, a nawet inne lokacje (druga połowa gry), gra w zasadzie przewrócona o 180 stopni. W takim porównaniu RE4R to już nie jest aż tak drastyczny remake. Prawda za to, że w kwestii gameplayu się różnią, ale to zdecydowanie na korzyść odświeżonej wersji (płynniejsza walka, więcej mechanik) i właśnie dlatego napisałem, że nie widzę sensu we wracaniu do oryginału. Przynajmniej na ten moment, za jakiś czas pewnie i tak zatęsknię.

 

Opublikowano

Jak się zrobi wszystkie wyzwania to nazbieram na tyle dużo spineli na normalnym poziomi trudności , że będzie mnie stać na wszystkie przedmioty z zakładki Trade? Bo jak nie to chyba nie kupuje tego Punishera, żeby te spinele na coś innego zaoszczędzić 

Opublikowano
1 godzinę temu, Square napisał:

Wszystko za wyjątkiem biletów na darmowe ekskluzywne ulepszenie.

 

Te bilety na darmowe ekskluzywne ulepszenie da się zdobyć przy pierwszym przejściu gry czy jednak za dużo spineli to kosztuje?

Opublikowano

Za wszystkie zlecenia dostaniesz łącznie 84 spinele. W jednym przejściu do kupna są dostępne dwa bilety za łącznie 70 kamyków (30 + 40). Z tego co czytam to w jednym przejściu wszystkich kamyków do zebrania jest łącznie 101 (zlecenia plus dropy z przeciwników i skrzynek). Wszystkiego ze sklepu nie kupisz, musisz wybierać czy chcesz przedmioty czy bilety. Ja osobiście w pierwszym przejściu szedłem w przedmioty.

Opublikowano
26 minut temu, Square napisał:

Za wszystkie zlecenia dostaniesz łącznie 84 spinele. W jednym przejściu do kupna są dostępne dwa bilety za łącznie 70 kamyków (30 + 40). Z tego co czytam to w jednym przejściu wszystkich kamyków do zebrania jest łącznie 101 (zlecenia plus dropy z przeciwników i skrzynek). Wszystkiego ze sklepu nie kupisz, musisz wybierać czy chcesz przedmioty czy bilety. Ja osobiście w pierwszym przejściu szedłem w przedmioty.

Jeszcze mam ostatnie pytanie. Czy opłaca się kupować tą snajperkę sr m1903 skoro zadaje dość małe uszkodzenia? Teraz właśnie mam rozpocząć 2 rozdział i mogę ją kupić i będę miał za darmo celownik . Tyle ,że uszkodzenia to jakieś 2.20 z tego co pamiętam więc mało.

Opublikowano
53 minuty temu, Square napisał:

Tak. Po ulepszeniu ma obrażenia 5,3 (10,6 z exem), plus snajpy mają bonus do krytyków x3 i penetracje. Jednym słowem warto.

 

Poczytałem trochę w google i najczęściej takie bronie wymienia się jako najlepsze:

 

Pistolet - Red9

strzelba - Riot Gun

karabin snajperski - tutaj obydwa są dobre czyli zarówno SR M1903 i StingRay. Tyle ,że SR M1903 ponoć gorzej sobie radzi z Regeneradorami ,ale nie doszedłem jeszcze do tych potworów

karabin maszynowy - LE 5

magnum- Broken Butterfly

 

Więc będę grać na tych broniach 

  • beka z typa 2
  • WTF 1
Opublikowano
Cytat

 na poziomie PRO ogłuszanie wrogów strzałem jest mocno losowe w porównaniu do HC

 

chyba na każdym poziomie stun jest randomowy. dla niektórych to jest wadą, że strzał z handhuna w głowę nie gwarantuje stuna ale dla mnie to zaleta w remake`u. jest przez to nieprzewidywanie, nieco trudniej i ogranicza to samo kopanie w bądź co bądź grze w grze w strzelanie.

Opublikowano
4 godziny temu, Square napisał:

Tak. Po ulepszeniu ma obrażenia 5,3 (10,6 z exem), plus snajpy mają bonus do krytyków x3 i penetracje. Jednym słowem warto.

 

Jedna osoba na wykopie pisała ,że niby nie ma sensu kupować tej snajperki bo w 7 rozdziale będzie lepsza. Tyle ,że tutaj jak teraz kupię ją to mam lunete za darmo

  • beka z typa 1
Opublikowano

Jezu to nie kupuj. Grasz pierwsze przejście? To graj jak chcesz. Czy z tą czy z tamtą snajperką grę ukończysz. Za drugim razem sam będziesz wiedział. Przecież to gra action adventure dla pojedynczego gracza, a nie mistrzostwa świata w Starcrafcie żebyś dopytywał o jakieś megaszczegóły mające kosmiczne znaczenie. 

  • Plusik 1
  • This 2
Opublikowano
20 minut temu, Kazub napisał:

 

chyba na każdym poziomie stun jest randomowy. dla niektórych to jest wadą, że strzał z handhuna w głowę nie gwarantuje stuna ale dla mnie to zaleta w remake`u. jest przez to nieprzewidywanie, nieco trudniej i ogranicza to samo kopanie w bądź co bądź grze w grze w strzelanie.

 

Klepanie wrogów butem w twarz jest przydatne przez całą grę. Przykłady:

 

- Oszczędność amunicji na początku, kiedy broń jest śmiesznie słaba. Czasem wejdzie krytyk i kilku wrogów pada od razu.

- Kontrola tłumu.

- Przeciwnicy wypuszczają tarcze z rąk po kopniaku.

 

I o ile na HC ta mechanika działa w miarę rozsądnie, tak na PRO jest to po prostu kwestia farta i nie można na niej polegać. Jedyna bezpieczna opcja to produkowanie granatów błyskowych i kopanie oślepionych wrogów. Ale tu zużywamy materiały, które można by wykorzystać do produkcji amunicji. 

Opublikowano

Pisałem to samo przy okazji premiery. Ten motyw klamka + głowa strasznie spierdolili. Niedługo po przejściu remaku aż odpaliłem og czy aby na pewno sobie czegoś nie dopowiedzialem, ale no nie - tam jest lux na pro to zrobione.

  • This 1
Opublikowano (edytowane)

Ale wiecie, że stun w RE4R specjalnie został znerfiony i nie można na nim polegać jak w oryginale, bo zamiast tego mamy bardziej dokoksowany nóż? Gdyby stun działał za każdym razem to w połączeniu z parry i dobijaniem wrogów ostrzem byłoby zbyt łatwo nawet na Pro. Działało to perfekt w RE2R i dosłownie każdego zombie dało się wyminąć bez żadnego problemu, nie wiem czy można to uznać jako zaletę gry.

 

Cytat

Jedna osoba na wykopie pisała ,że niby nie ma sensu kupować tej snajperki bo w 7 rozdziale będzie lepsza. Tyle ,że tutaj jak teraz kupię ją to mam lunete za darmo

Warto. Kup, ulepsz do lv.3 damage (więcej na razie i tak się nie da), spinele wymień na lunetę z większym zoomem i wtedy El Gigante, Mendez czy nawet te laski z piłami spalinowymi zdychają po kilku strzałach jeżeli będziesz trafiał w ich czułe punkty. W zasadzie jest to jedyna broń, którą warto upgrade'ować przez całą wioskę.

 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano
14 godzin temu, Agent_Man napisał:

 

Klepanie wrogów butem w twarz jest przydatne przez całą grę. Przykłady:

 

- Oszczędność amunicji na początku, kiedy broń jest śmiesznie słaba. Czasem wejdzie krytyk i kilku wrogów pada od razu.

- Kontrola tłumu.

- Przeciwnicy wypuszczają tarcze z rąk po kopniaku.

 

I o ile na HC ta mechanika działa w miarę rozsądnie, tak na PRO jest to po prostu kwestia farta i nie można na niej polegać. Jedyna bezpieczna opcja to produkowanie granatów błyskowych i kopanie oślepionych wrogów. Ale tu zużywamy materiały, które można by wykorzystać do produkcji amunicji. 

 

ale ja przecież nie dyskutuje o skuteczności kopniaka. w oryginale gwarant po headshot`cie działał jako bardzo silny exploit, imo za silny. to nie było narzędzie jedno z wielu tylko najlepsza metoda na eliminowanie hołoty przy jednoczesnym oszczędzaniu ammo. no i było to bardzo schematyczne - headshot + kick i tak w kółko.

nie wiem za bardzo po czym wnosisz, że na HC losowość stuna jest mniejsza niż na PRO. dla mnie działa to tak samo w obu trybach.

Opublikowano
22 godziny temu, Kazub napisał:

 

ale ja przecież nie dyskutuje o skuteczności kopniaka. w oryginale gwarant po headshot`cie działał jako bardzo silny exploit, imo za silny. to nie było narzędzie jedno z wielu tylko najlepsza metoda na eliminowanie hołoty przy jednoczesnym oszczędzaniu ammo. no i było to bardzo schematyczne - headshot + kick i tak w kółko.

nie wiem za bardzo po czym wnosisz, że na HC losowość stuna jest mniejsza niż na PRO. dla mnie działa to tak samo w obu trybach.

 

No jak grałem na PRO, to strzelanie z pistoletu między oczy wyraźnie rzadziej ogłuszało wroga w porównaniu do HC. Do tego stopnia, że praktycznie przestałem butować przeciwników - zbyt ryzykowne. Granat błyskowy był bezpieczniejszą opcją. A że w OG to było nadmiernie skuteczne to się zgodzę. Tak samo jak gra z samym TMP w inwentarzu.

 

@Josh Przez bardziej dokoksowany nóż chodziło ci o efektywność parowania ciosów? Przyznaję, że mało używałem tego w walce, oszczędzałem scyzoryki na cichą likwidację wrogów.

 

@Canarino Zawsze możesz zapisać grę, poeksperymentować z bronią i używać tego, czym ci się najlepiej strzela. Taki np. Red9 kusił mocą, ale przez słabą celność (nawet z kolbą) szybko się go pozbyłem.

Opublikowano

Tak, to parry nie zużywa aż tak dużo wytrzymałości noża, a przydaje się w wielu sytuacjach. W dodatku po lo lekkim upgradzie można pięknie dźgać przeciwników nawet bez konieczności ich ogłuszania.   

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...